Advertentie | |
|
![]() |
|
Memoirs Of A Geisha
Mooie film, erg sfeervolle beelden, acteerwerk is goed in orde. Het verhaal is interessant, maar af en toe wat lastig te volgen, als je weinig afweet van de Geisha's, ook is het een tikkeltje langdradig. Muziekaal stelt het een beetje teleur. Ook is het jammer, dat het Amerikaans (Engels) gesproken is in plaats van Japans en het Amerikaanse-Chineze actrices zijn. Toch blijft het een genot om naar te kijken. 7,5/10 Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain Heerlijk, vrolijke, originele film. Leuke droge humoristische verhaalstijl, leuk verhaal. Goed acteerwerk en niet te vergeten de prachtige muziek van Yann Tiersen, die goed bijdraagt aan de vrolijk sfeer van de film. Kortom een aanrader voor wie deze nog niet gezien heeft! 9/10 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Daarom kost het me moeite om dergelijke uitspraken te geloven.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens vond ik alleen Marvin geslaagd, en Martin Freeman is wel oke. De rest vond ik slecht gecast. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar Zooey was niet echt de Trillian die ik voor ogen had bij het boek. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Het grootste probleem van de film is niet dat er elementen uit het verhaal weggelaten zijn, dat is helemaal niet erg. De echte fan heeft bovendien toch al in verschillende media (boek, hoorspel, tv-serie, comic) precies hetzelfde verhaal tot zich genomen. Het probleem is dat men gewoon soms vergeet dat het een komedie is en te weinig aandacht besteed aan grappen.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() best raak ook. Hoewel ik The big bird cage nog wel de leukste van de drie vond. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() (nogal offtopic: ik google net even naar Batman en toen kreeg ik het onderstaande konijn. Hoe vet is dat<3) ![]()
||
Citaat:
Nou, jij mocht willen dat je zo goed kon acteren als Pam Grier, maar ik snap niet hoe je Big Bird Cage leuker kan vinden dan Batman.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Mien Mien welke film heb jij het laatst gezien? Verwijderd | 500 | 09-10-2007 10:29 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 |