Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-07-2007, 06:45
onraakbaar
onraakbaar is offline
Citaat:
Morgan schreef op 13-07-2007 @ 00:31 :
Je gooit toch geen mooie herinneringen weg, je plaatst alleen dat wat nú belangrijker is op de voorgrond. Lijkt mij zo.
Je bent gewoon een jaloerse tante

Ik vind dat er een verschil zit tussen wat je naar buiten toe presenteert en de dingen die je voor jezelf houdt. Een fotolijstje op je werk weegt in mijn ogen veel zwaarder dan een foto in een portemonnee.

Naar anderen toe is het wel fijn als iemand laat zien dat hij of zij met jou heeft. Dat je die bevestiging krijgt, maar ik vind het egoistisch om te vragen dat hij of zij een foto in een portemonnee weg zou moeten doen die verder toch niemand ziet.

Daarnaast is een relatie van een paar weken natuurlijk zo pril als ik weet niet wat. Daar ga je toch geen foto's van je ex waar je misschien wel jaren mee gehad hebt voor vervangen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-07-2007, 10:26
Verwijderd
Dat zeg ik toch? Ik vind dat ik na zeven jaar, waarvan 1 jaar getrouwd te zijn, wel het recht heb om iets over foto's van exen te zeggen. Als hij wél een foto van een ex in z'n portemonnee zou hebben, en niet van mij, dan geef ik er hem eentje van mij. Heeft hij heel veel pasfoto's in z'n portemonnee, van veel vrienden en mensen die belangrijk voor hem zijn (geweest), dan hoor je mij niet piepen. Maar na zeven jaar álleen een ex erin, dat klopt niet.

(Dat klopt na een jaar al niet meer, imho, niet álleen een ex dus. )
Met citaat reageren
Oud 13-07-2007, 10:35
Verwijderd
Citaat:
onraakbaar schreef op 13-07-2007 @ 07:45 :
Je bent gewoon een jaloerse tante

Ik vind dat er een verschil zit tussen wat je naar buiten toe presenteert en de dingen die je voor jezelf houdt. Een fotolijstje op je werk weegt in mijn ogen veel zwaarder dan een foto in een portemonnee.

Naar anderen toe is het wel fijn als iemand laat zien dat hij of zij met jou heeft. Dat je die bevestiging krijgt, maar ik vind het egoistisch om te vragen dat hij of zij een foto in een portemonnee weg zou moeten doen die verder toch niemand ziet.

Daarnaast is een relatie van een paar weken natuurlijk zo pril als ik weet niet wat. Daar ga je toch geen foto's van je ex waar je misschien wel jaren mee gehad hebt voor vervangen?
Dat zeg ik toch, ik kan best een beetje jaloers zijn Maar ik vind een portemonneefoto (tenminste, zo eentje die achter het schermpje zit) wel iets wat je naar de buitenwereld presenteert. 't Vriendje heeft mijn foto geloof ik bij zijn OV zitten, nou, als daar de foto van een ex zou zitten, zou ik dat ook niet leuk vinden

Maar goed, het maakt inderdaad wel verschil, na een paar weken zou ik er nog niet over gaan zeuren denk ik. Maar na maar een paar weken heb ik ook nog niet het idee dat je echt bij elkaar hoort en ben ik wat uberhaupt niet jaloers/bezitterig, dat komt bij mij pas later.

Niet dat ik heel jaloers of bezitterig bén, trouwens, dat hou ik niet vol want vriendlief gaat met veel te veel knappe meisjes om
Met citaat reageren
Oud 19-07-2007, 09:07
madelief21
madelief21 is offline
nou ik zou dat ook niet zo leuk vinden denk ik. je kan zeggen wat een leuk meisje en dan verder je mond houden en anders kan je gewoon zeggen weet je, het geeft me best een jaloers gevoel dat zij hier in jouw portemonnee zit.... ten eerste vleit hem dat en ten tweede zal hij doordat jij zo eerlijk bent de foto eerder uit zijn portemonnee halen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten