Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2002, 20:24
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Talon schreef:

opmerking: ik zie op dit forum wel allemaal psychologen en toekomstige politici..
Als ik dit zo lees, hebben we allemaal al gestudeerd en doorgronden we iedereen met gemak..

knap hoor
ik word advocaat helaas.. foute opmerking
Oud 20-07-2002, 01:05
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
Citaat:
AtHell schreef:

ik word advocaat helaas.. foute opmerking
en ik heb gewoon een eigen mening en sta achter de dingen die ik zeg (m.u.v. als ik bezopen ben )
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 11:45
AGH
AGH is offline
Ik word later profvoetballer
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 17:12
Rhinus
Rhinus is offline
Ik word later werkeloos.

Ik ken mezelf..
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 17:45
osmano
osmano is offline
ik ben voor gabbers en skins ,en jammer dat pimmie dood is
die koet turken komen hier en werken niet ,allemaal onze wijven neuken en stelen ,allemaal drugs dealers hier in maastricht ,allemaal wat izzz kaaskop ik jouw slaag geven.kut mieten ,SIEG HEIL KANKER ZWARTEN
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 17:51
Mysterons
Mysterons is offline
Citaat:
osmano schreef:
die koet turken komen hier en werken niet ,allemaal onze wijven neuken en stelen ,allemaal drugs dealers hier in maastricht ,allemaal wat izzz kaaskop ik jouw slaag geven.kut mieten ,SIEG HEIL KANKER ZWARTEN
ehm... ik kan op elke zin van je reply wel een reactie geven, maar doe het alleen maar op 1 anders wordt het weer zo'n gedoe.

misschien willen die 'wijven' wel zelf met hun 'neuken', die 'wijven' zijn toch niet een bezit van iemand?

ongeemancipeerde zooi!
Oud 21-07-2002, 18:09
osmano
osmano is offline
Citaat:
MoonDance schreef:

ehm... ik kan op elke zin van je reply wel een reactie geven, maar doe het alleen maar op 1 anders wordt het weer zo'n gedoe.

misschien willen die 'wijven' wel zelf met hun 'neuken', die 'wijven' zijn toch niet een bezit van iemand?

ongeemancipeerde zooi!
ah man als de turken hun achterna zitten dan moete ze wel.
je mag op een feest niet met rood -wit-blauw de zaal binnelopen maar een turk mag wel met een turkse vlag of klueren binne lopen !!!! MENSEN DE NEDERLANDSE VLAG SI ROOD WIT BLAUW ,dus zijn wij allemaal racisten ???
zij noemen ons zo maar kijk in een neger clip zie jij daar eenw itte in ???
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 20:47
Zlatan tha man
Zlatan tha man is offline
Citaat:
osmano schreef:
je laat weer eens zien dat racisten erg domme kortzichtige bekrompen mensen zijn....
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 20:54
Rrr.
Rrr. is offline
Citaat:
S schreef:

Hier, dit schreef iemand tegen haar:

SUUSJUUUU alles goed wijffiej? na mej mij zekerSS na spreekju wel weerus veel suc6 met dennisju kuSS

zekerSS
kuSS

ey sander, dit grietje zit bij ons op school

Ja, Osmano, ik heb wel eens een 'witte' in de clip van 'die zwarten' gezien... neem bijv. N.E.R.D. maar al was dat niet zo, wat wil je er mee zeggen? Er zitten zeker wel 'foute' buitenlanders bij, maar echt niet allemaal... verder zijn er ook genoeg 'foute' Nederlanders. Mja.. en over dat wijven neuken heeft Moondance al een antwoord gegeven waarbij ik me aansluit.
Oud 21-07-2002, 22:09
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
osmano schreef:
Hoe oud ben jij?

Geestelijk he.. 4?
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 22:11
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
osmano schreef:
je mag op een feest niet met rood -wit-blauw de zaal binnelopen maar een turk mag wel met een turkse vlag of klueren binne lopen !!!! MENSEN DE NEDERLANDSE VLAG SI ROOD WIT BLAUW ,dus zijn wij allemaal racisten ???
Hobby's snuive,brommeren,kinder slaan,oude vrouwtjes overvallen

't Zijn jouw woorden.. Is maar goed dat 'die' Turken dealen he . Anders heb je niks te snuiven!
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 00:11
Feestbeest nummer 1
Feestbeest nummer 1 is offline
Slaat natuurlijk nergens op om te zeggen dat in geen een "negerclip" een 'witte" zit.....er zijn genoeg "witte" (om maar even in de simpele taal te blijven hangen ) artiesten die een clip hebben met alleen maar "witten"
Oud 22-07-2002, 00:31
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
osmano schreef:
SIEG HEIL KANKER ZWARTEN
.. en gesiert met intelligente uitspraken laat de echte racist weten tegen "kanker zwarten" te zijn... als je dan racist bent (k bedoel iedereen verveelt zich wel een he) geef argumenten voor je stelling (niet dat die wel ergens op zullen slaan maar ach vermaak is nooit weg natuurlijk).
Oud 22-07-2002, 00:43
Avelon
Avelon is offline
Citaat:
independancy wanted schreef:
vrouwen nemen is btw
vuile slet!

en verder opkomst? tja volgens mij is het ook niet echt weggeweest.

/hoopt nog steeds dat het eens gaat afnemen
Oud 22-07-2002, 01:51
Faery
Faery is offline
Citaat:
osmano schreef:
Sinds wanneer is een turk zwart?
Oud 22-07-2002, 15:14
RuffThugg
RuffThugg is offline
Citaat:
osmano schreef:

-----------------------------------------------------------------------------------

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Ow......dit is niet om te lachen!?!?!?!

Racisme in terugkomst he............ach de meesten waarvan ik ooit wat gelezen heb zijn even dom als ons osmanootje dus veel zal het niet worden.

Ga eerst eens fatsoenlijk Nederlands leren.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 16:08
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
Citaat:
Zlatan tha man schreef:

je laat weer eens zien dat racisten erg domme kortzichtige bekrompen mensen zijn....
ik sluit me hier volledig bij aan.

ik ben trouwens eerder bang voor groepen racisten dan voor 'die' turken, en ik ben gewoon 100% nederlander. (blank, blond, blauwe ogen)
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 20:02
osmano
osmano is offline
Citaat:
RuffThugg schreef:

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Ow......dit is niet om te lachen!?!?!?!

Racisme in terugkomst he............ach de meesten waarvan ik ooit wat gelezen heb zijn even dom als ons osmanootje dus veel zal het niet worden.

Ga eerst eens fatsoenlijk Nederlands leren.
MAUHAHAHAH MONGOLEN BEST LACHEN MET JULLIE ,ik lach me gewoon kapot hoe jullie op die turken reageren wahhaah ik typ maar wat en jullie maken er een preuk van
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 20:10
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
osmano schreef:

MAUHAHAHAH MONGOLEN BEST LACHEN MET JULLIE ,ik lach me gewoon kapot hoe jullie op die turken reageren wahhaah ik typ maar wat en jullie maken er een preuk van
Als je maar plezier hebt he.. Ik merk wel dat je op 't IVBO zit..

Niet dat alle mensen op 't IVBO stom en dom zijn. Mijn buurjongen is ook een IVBO'er. Hardstikke aardige jongen en een goed mens. Maar nadenken is iets moeilijker voor 'ze'.. Is niet erg. Maar soms valt het wel op.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 20:11
Mysterons
Mysterons is offline
Oud 23-07-2002, 02:53
Verwijderd
Citaat:
osmano schreef:
KANKER
Was dat nou echt nodig?
Met citaat reageren
Advertentie