Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
je mag op een feest niet met rood -wit-blauw de zaal binnelopen maar een turk mag wel met een turkse vlag of klueren binne lopen !!!! MENSEN DE NEDERLANDSE VLAG SI ROOD WIT BLAUW ,dus zijn wij allemaal racisten ??? zij noemen ons zo maar kijk in een neger clip zie jij daar eenw itte in ??? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja, Osmano, ik heb wel eens een 'witte' in de clip van 'die zwarten' gezien... neem bijv. N.E.R.D. maar al was dat niet zo, wat wil je er mee zeggen? Er zitten zeker wel 'foute' buitenlanders bij, maar echt niet allemaal... verder zijn er ook genoeg 'foute' Nederlanders. Mja.. en over dat wijven neuken heeft Moondance al een antwoord gegeven waarbij ik me aansluit.
||
![]() |
Citaat:
Geestelijk he.. 4? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
't Zijn jouw woorden.. Is maar goed dat 'die' Turken dealen he ![]() |
![]() |
|
Slaat natuurlijk nergens op om te zeggen dat in geen een "negerclip" een 'witte" zit.....er zijn genoeg "witte" (om maar even in de simpele taal te blijven hangen
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ow......dit is niet om te lachen!?!?!?! Racisme in terugkomst he............ach de meesten waarvan ik ooit wat gelezen heb zijn even dom als ons osmanootje dus veel zal het niet worden. Ga eerst eens fatsoenlijk Nederlands leren. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik ben trouwens eerder bang voor groepen racisten dan voor 'die' turken, en ik ben gewoon 100% nederlander. (blank, blond, blauwe ogen) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Niet dat alle mensen op 't IVBO stom en dom zijn. Mijn buurjongen is ook een IVBO'er. Hardstikke aardige jongen en een goed mens. Maar nadenken is iets moeilijker voor 'ze'.. Is niet erg. Maar soms valt het wel op. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #48 Spelleider | 500 | 16-06-2008 12:21 | |
Beleidszaken |
Anti-semitisme? Verwijderd | 182 | 06-03-2004 00:43 | |
De Kantine |
Poelmo fans -> klik hier =] empyrian | 9 | 15-09-2002 16:50 |