![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
bovendien barst je tekst van de spelfouten, verbeter die eerst maar voordat je dure woorden gaat gebruiken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Kosovo MOET onafhankelijk worden. Desnoods buiten VN om. Beetje off-topic maar: VN gerechtshof geldt natuurlijk niet voor Amerikanen... Enz. enz. enz. enz. enz. .... |
![]() |
|||
Citaat:
Blaten over Balkenende, altijd makkelijk overigens. Vergeet niet volgende keer argumenten te leveren. Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ten tweede is het natuurlijk onzin om te zeggen dat ik niet kan onderbouwen wat ik over Amerika zei. Ik zei dat het teveel is om op te noemen, maar als je dat toch zo graag wilt horen, wil ik dat later met alle plezier onderbouwen. Die post volgt later. En de VS en Rusland dikke vrienden? Sinds? Hebben ze bij jou op school een deel van de geschiedenis overgeslagen ofzo? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Aan als dit, als dat hebben we niks natuurlijk. De situatie is zoals hij is, en daar geef ik mijn mening over. |
![]() |
||
Citaat:
Daarna praten we verder, en wat ik al zei, concentreer je maar op je taal- en spelfouten, de dure woorden komen later wel, als je dat goed onder de knie hebt. |
![]() |
||||
Citaat:
-Er is een politieke balling vermoord -Er is een kritische journalist vermoord -Er is een financiële steunpilaar van de oppositie, Chodorkovsky, kapot gemaakt in een showproces over belastingfraude in een periode waar de nominale belastingdruk groter was dan 100%, en iedereen dus belastingfraude pleegde. Dit is dus een politiek proces. -Binnen bedrijven nemen staatsbedrijven (onder controle van Poetin) vanwege politieke overwegingen andere bedrijven over. En dat zijn slechts de meer spraakmakende symptomen van Poetins hernieuwde totalitairisme in de laatste paar jaren. Een uitgebreidere samenvatting van de algemene trends in de voormalige Sovjetunie vind je terug in East Central Europa and the Former Soviet Union van Bradshaw & Stenning, met name hoofdstukken 2, 8 en 9. Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Poetin: bereid je voor op nucleaire oorlog Love & Peace | 64 | 23-12-2007 20:50 |