Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-07-2007, 11:19
Nona
Nona is offline
Lief zijn kinders. Ga er dan liever wat dieper op in; er is vast een reden waarom de TS die gedachtegang heeft.

Ontopic: ik ben zo goed als hetero, vind vrouwen soms heel mooi en aantrekkelijk maar hoef niet met ze naar bed. Ik heb weleens met een vrouw gezoend, dat was meer omdat we uitgedaagd werden (en dronken waren), dat vond ik niet vies, ik heb er niet veel behoefte aan maar zou het ook rustig weer doen. Met tieten kan ik niets, een kut spreekt me niet aan.
Ik denk dat mannen (althans, de meeste) dan weer heel anders zijn: die gruwen van de gedachte aan seks met een man. En afkeer of gewoon niet aanspreken is wel degelijk een verschil.
Oud 23-07-2007, 12:15
Verwijderd
Citaat:
TheCreator schreef op 17-07-2007 @ 03:15 :
Vind je dat niet op z,n mnst een rare uitspraak? "Ze zijn wel nieuwsgieirg maar.... toch maar niet???" Wat is dat?
Dat hebben mannen weer niet.. Die wispelturigheid.

Hoe komt het dan dat hetero vrouwen ondanks dat ze nooit met een vrouw willen sexen 'toch nieuwsgierig' kunnen zijn?

Als vrouwen dit zo zeggen, dan denk ik dat als het er mischien heet aan toe zou gaan (in een nachtclub whatever) dat ze dan toch overstag kunnen gaan met een meisje (zoenen whatever) terwijl ze hetero zijn?? Erg vreemd.

Ik ben van persoonlike mening dat vrouwen (meer dan mannen) bi-seksueliteit aangeboren hebben.
Maarja, waarom ze zeggen van niet en daarnaast vage uitspraken hebben, ik snap het niet meer.

Het is net zoiets als dat vrouwen vroeger "nooit en te nimmer voor foute manne zouden gaan nog daarop zouden vallen".
Nu de seksualiteit van vrouwen veel vrijer en meer geaccepteerd is (hoe dom dat ook mag klinken, is wel zo) steken ze hun aantrekkeingskarcht voor machos niet meer onder banken of stoelen.
Hoe zou dat dan met vrouwelijke bi-seksualiteit zijn over 10 jaar vraag ik me dan af?

Vaag vaag vaag.
Ga toch heen met je clichés. Ja joh, alle vrouwen zijn wispelturig en alle mannen niet. En het is wispelturig om nieuwsgierig te zijn maar iets niet te willen? Ik ben ook nieuwsgierig hoe het is om van een flatgebouw te vallen, maar dat probeer ik ook niet uit. Ik ben nieuwsgierig naar álles, maar dat wil niet zeggen dat ik alles ook zelf wil méémaken.

En natuurlijk zou ik met een meisje kunnen zoenen, al ben ik zo hetero als wat. Waarom niet? Een mond is een mond, een tong is een tong, technisch gezien kan ik met iedereen zoenen. En die handeling zou me eventueel zelfs kunnen opwinden, omdat een mond nou eenmaal een erogene zone is. Ik zou best seks kunnen hebben met een meisje en het lekker vinden, maar dat is hetzelfde als seks met een vibrator - het is het gevóel dat lekker is, maar degene die het veroorzaakt is niet seksueel aantrekkelijk.

Biseksualiteit aangeboren? Klets niet zo uit je nek. Vrouwen zijn hooguit gemiddeld genomen wat minder bang om als lesbo of minder vrouwelijk gezien te worden. Als een kerel zegt dat hij best nieuwsgierig is naar seks met een man, al voelt hij zich op zich niet tot mannen aangetrokken, dan gaan andere kerels vaak joelen en macho doen en hem homo noemen en vies enzo. (En hoe lager het niveau, hoe sneller dat gebeurt. Ik ken genoeg jongens die met jongens gezoend hebben en die gewoon hetero zijn. En trouwens ook lang en breed en mannelijk, prrr ).

Nou ja, TS is gewoon een zielig figuur.

Laatst gewijzigd op 23-07-2007 om 12:18.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2007, 12:18
Verwijderd
En borsten, brrrr. Ik wil mannen met harde spieren en stoppels en brede schouders en een flinke piemel. Wat je met van die zachte vleesbollen aanmoet, geen idee.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2007, 15:30
wousmi
wousmi is offline
Citaat:
Morgan schreef op 23-07-2007 @ 13:18 :
En borsten, brrrr. Ik wil mannen met harde spieren en stoppels en brede schouders en een flinke piemel.
here I'am
Oud 25-07-2007, 15:39
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
wousmi schreef op 25-07-2007 @ 15:30 :
here I'am
Ze wil MANNEN geen jochies.
Oud 25-07-2007, 15:40
wousmi
wousmi is offline
Citaat:
Qimm schreef op 25-07-2007 @ 16:39 :
Ze wil MANNEN geen jochies.
hè jammer, weer geen date vanavond
Oud 25-07-2007, 16:47
Qimm
Qimm is offline
Ik vind vrouwen wel mooi of aantrekkelijk maar niet op de manier zoals ik mannen aantrekkelijk vind. Experimenteel zou ik wel eens met een vrouw willen zoenen maar daar houdt het ook echt op, verdere nieuwsgierigheid is er gewoonweg niet.
Oud 25-07-2007, 17:13
juno
juno is offline
Een vrouw kan best esthetisch aantrekelijk zijn, maar dat is een auto soms ook. Van beiden krijg ik geen onwelvoegelijke neigingen.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2007, 21:29
Lorelei
Lorelei is offline
Ik vind sommige vrouwen aantrekkelijk, ja. (in de zin van: er liep laatst een mooie vrouw over straat in een zomerjurkje met een mooi decollete en ik zag m'n vrienden (mannen, buitenlanders) kijken en zei: "yup, she's hot" Dat houdt verder niet meteen in dat ik met 'r naar bed wilde of dat ik gelijk seksuele fantasieen kreeg)

Of dat me nou "bi" maakt ipv "hetero" weet ik niet. Ik ben persoonlijk van mening dat ik hetero ben maar och.. wat maakt het uit.

Regels voor berichten