![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En natuurlijk zou ik met een meisje kunnen zoenen, al ben ik zo hetero als wat. Waarom niet? Een mond is een mond, een tong is een tong, technisch gezien kan ik met iedereen zoenen. En die handeling zou me eventueel zelfs kunnen opwinden, omdat een mond nou eenmaal een erogene zone is. Ik zou best seks kunnen hebben met een meisje en het lekker vinden, maar dat is hetzelfde als seks met een vibrator - het is het gevóel dat lekker is, maar degene die het veroorzaakt is niet seksueel aantrekkelijk. Biseksualiteit aangeboren? Klets niet zo uit je nek. Vrouwen zijn hooguit gemiddeld genomen wat minder bang om als lesbo of minder vrouwelijk gezien te worden. Als een kerel zegt dat hij best nieuwsgierig is naar seks met een man, al voelt hij zich op zich niet tot mannen aangetrokken, dan gaan andere kerels vaak joelen en macho doen en hem homo noemen en vies enzo. (En hoe lager het niveau, hoe sneller dat gebeurt. Ik ken genoeg jongens die met jongens gezoend hebben en die gewoon hetero zijn. En trouwens ook lang en breed en mannelijk, prrr ![]() ![]() Nou ja, TS is gewoon een zielig figuur. Laatst gewijzigd op 23-07-2007 om 12:18. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
|