![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
[QUOTE]AzN schreef op 15-07-2007 @ 16:57 :
[B]Douche of bad? douche Hoe vaak en hoe lang? 2 x in de week een half uur (de rest van de week aan de wasbak) Welke producten gebruik je? zeep(vloeibaar) shampoo antiklit Samen met je vriend(in) of liever in je uppie? in mijn uppie (klein bad/douche) Nog andere bezigheden tussendoor (niks vunzigs, maar bijv. tanden poetsen onder de douche of scheren in bad)? scheren Nog bepaalde gewoontes (bijv. wekelijkse 'n haar-/gezichtmasker, scrubben of 'n bad voor de ontspanning)? uhm nope |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() @ littlebee; En als je dus een uur doucht, blijven er tien minuten over. dus je wil zeggen dat je over die andere 5 dagen minder dan 2 minuten per dag de kraan aan hebt? Knap.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Douche of bad? Douche Hoe vaak en hoe lang? 2x per dag ongeveer 10 minuten Welke producten gebruik je? Douchegel van Dove, shampoo van andrelon, antiklit (veel krullen) en cremespoeling Samen met je vriend(in) of liever in je uppie? Liever alleen Nog andere bezigheden tussendoor (niks vunzigs, maar bijv. tanden poetsen onder de douche of scheren in bad)? Soms poets ik mn tanden onder de douche. Scheren niet, ik epileer altijd Nog bepaalde gewoontes (bijv. wekelijkse 'n haar-/gezichtmasker, scrubben of 'n bad voor de ontspanning)? nope, heel soms een scrub |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Douche of bad? Meestal douche, maar mijn ouders hebben een bad dus als ik daar ben ga ik een beetje dobberen en daarna afdouchen ![]() Hoe vaak en hoe lang? Douchen denk ik 10 minuten met inbegrip van scheren, haar wassen en scrubben (jaja, dat kán snel). Bad dus langer, maar ook niet echt lang want dan verveel ik me. 3 tot 5 keer per week, al naar gelang hoe veel en wanneer ik sport/mijn vriendje zie/hoe warm het is. Op de dagen dat ik niet douche, was ik de kritieke plekken bij de wasbak. Als het geen zweterig weer is, is het niet nodig om mijn benen of rug elke dag te wassen. Maar goed, ik schijn nogal weinig te zweten. Welke producten gebruik je? Shampoo van huismerk, scrubgel/zout, soms conditioner. Verder geen specifieke merken. Oh en scheermesjes. Samen met je vriend(in) of liever in je uppie? Meestal alleen. Samen doen we alleen als we bijv. samen gesport hebben of eh... gesport hebben. Nog andere bezigheden tussendoor (niks vunzigs, maar bijv. tanden poetsen onder de douche of scheren in bad)? Bij m'n ouders kan ik gemakkelijk bij de wasbak, dan poets ik m'n tanden wel eens onder de douche. Verder niks geloof ik. Nog bepaalde gewoontes (bijv. wekelijkse 'n haar-/gezichtmasker, scrubben of 'n bad voor de ontspanning)? Ja scrubben dus, en ik heb ook zo'n badborstel. Prrrr. Bad voor de ontspanning gaat samen met bad-voor-schoon worden en doe ik eigenlijk alleen na het sporten, omdat het dan zo lekker is om in heet water te liggen. |
![]() |
|
|