Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2007, 14:15
Bertje B.
Bertje B. is offline
Douche of bad?
Douche

Hoe vaak en hoe lang?
5x per week iets van 20 minuten

Welke producten gebruik je?
Axe douchegel, shampoo verschilt vaak maar meestal Rexona of zo

Samen met je vriend(in) of liever in je uppie?
Met me hamster en me kanarie

Nog andere bezigheden tussendoor (niks vunzigs, maar bijv. tanden poetsen onder de douche of scheren in bad)?
Nee

Nog bepaalde gewoontes (bijv. wekelijkse 'n haar-/gezichtmasker, scrubben of 'n bad voor de ontspanning)?
Nagels knip ik altijd na het douchen, douche altijd in de namiddag of 's avonds
Met citaat reageren
Oud 19-07-2007, 20:03
Mara
Mara is offline
Douche of bad?
Douche, we hebben geen bad.
Hoe vaak en hoe lang?
Dagelijks. Als ik m'n haar was ongeveer een kwartier, anders spoel ik me alleen even af, dat kost maar 2 minuutjes.
Dove shampoo, Andrelon crempespoeling en Dove douchegel. Dit gebruik ik dus niet allemaal dagelijks.
Meestal alleen.
Nog andere bezigheden tussendoor (niks vunzigs, maar bijv. tanden poetsen onder de douche of scheren in bad)?
Scheren, niet altijd.
Nog bepaalde gewoontes (bijv. wekelijkse 'n haar-/gezichtmasker, scrubben of 'n bad voor de ontspanning)?
Ach, ik scrub wel eens, of andere troep, maar daar heb ik een schema voor. Meestal denk ik er niet eens aan.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2007, 23:24
Skilly
Skilly is offline
[B]Douche of bad?
Ik prefereer de douch. Ten eerste omdat ik altijd een douch heb gehad en als het ware niet beter "weet" oftewel niet anders ben gewend. Plus ik voel me onconfertabel in een bad.

Hoe vaak en hoe lang?
2 kee per dag 5-10 minuten. Winter soms 1 keer maar in het algemeen douch ik 2 keer per dag.

Wat me moeder heeft gekocht
Meestal pamolive

In me eentje lijk me nogal onhandig met een douch.

Alleen scheren ,tandenpoetsen boven de wastafel.

Nope ik gebruikte een tijdje clearasil voor een paar pukkeltjes 4 ofzo. Maar ik merkte dat door het gebruik van het spul ze meer werden en ben ik ermee gestopt en nu heb ik niks meer Mislijdende reclame.
Oud 20-07-2007, 15:08
Verwijderd
Douche of bad?
Thuis heb ik geen douche, bij mijn ouders af en toe bad en meestal douche.

Hoe vaak en hoe lang?
Elke dag tien minuten.

Sebamed shampoo en douche-olie/douchegel, etos gezichtsscrub, schwarzkopf cremespoeling.

Liefst alleen.

Nee.

Als ik mijn haar was (elke drie dagen), scrub ik mijn gezicht. Scheren elke week en voeten met puimsteen bewerken om de andere dag.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2007, 18:59
mrsjones
mrsjones is offline
Ielllll kan me niet voorstellen dat niet iedereen zich niet elke dag douched. gadver
Oud 20-07-2007, 19:13
littlebee
littlebee is offline
Citaat:
mrsjones schreef op 20-07-2007 @ 19:59 :
Ielllll kan me niet voorstellen dat niet iedereen zich niet elke dag douched. gadver
wat is daar nou zo moeilijk aan?
Met citaat reageren
Oud 20-07-2007, 19:15
littlebee
littlebee is offline
[QUOTE]AzN schreef op 15-07-2007 @ 16:57 :
[B]Douche of bad?
douche
Hoe vaak en hoe lang?
2 x in de week een half uur (de rest van de week aan de wasbak)
zeep(vloeibaar) shampoo antiklit
in mijn uppie (klein bad/douche)
scheren
uhm nope
Met citaat reageren
Oud 20-07-2007, 19:17
littlebee
littlebee is offline
ongeloofelijk hoeveel water iedereen hier verspilt zeg!!
Met citaat reageren
Oud 20-07-2007, 20:02
Verwijderd
Citaat:
littlebee schreef op 20-07-2007 @ 20:17 :
ongeloofelijk hoeveel water iedereen hier verspilt zeg!!
jij verspilt meer als de gemiddelde forummer hier denk ik. 2x per week een half uur is al een uur, en de rest aan de wasbak. Tikt aardig door dacht ik zo
Met citaat reageren
Oud 20-07-2007, 20:12
littlebee
littlebee is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 20-07-2007 @ 21:02 :
jij verspilt meer als de gemiddelde forummer hier denk ik. 2x per week een half uur is al een uur, en de rest aan de wasbak. Tikt aardig door dacht ik zo
per week een uur is toch minder dan elke dar 10 minuten en aan de wasbak sta je ook maar ene paar minuten en de kraan staat niet constant aan
Met citaat reageren
Oud 20-07-2007, 20:12
Methuselah
Methuselah is offline
Douche of bad?
Douche, heb geen bad op m'n kot en thuis is de badkamer niet echt vrij te noemen, wel de wasplaats waar de douche is...
Hoe vaak en hoe lang?
Elke dag of om de twee dagen, anders vind ik van mezelf dat ik te hard stink. Rond de 10min denk ik, af en toe wat langer, af en toe wat minder lang...

Douchegel van Axe en Shampoo van Elsève (denk ik ). Voor 'n vent is dat wel genoeg.

Meestal alleen, maar wel graag met de vriendin. Jammer dat ik 'n kleine douche heb op m'n kot, daardoor gaat 't niet echt.

Heel af en toe 'n beetje m'n kin scheren, maar ik heb geen spiegel hangen dus nopes, gewoon douchen.

Ik ben geen meisje. Nee dus.
Oud 20-07-2007, 20:13
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
littlebee schreef op 20-07-2007 @ 21:12 :
per week een uur is toch minder dan elke dar 10 minuten en aan de wasbak sta je ook maar ene paar minuten en de kraan staat niet constant aan
Hangt er maar vanaf hoe hard je de kraan openzet. Als jij 'n uur lang 't water volle bak laat lopen, verspil je meer water dan mensen die 70min (tien minuten langer maar!) douchen met 't water op halve kracht...
Oud 20-07-2007, 20:17
littlebee
littlebee is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 20-07-2007 @ 21:13 :
Hangt er maar vanaf hoe hard je de kraan openzet. Als jij 'n uur lang 't water volle bak laat lopen, verspil je meer water dan mensen die 70min (tien minuten langer maar!) douchen met 't water op halve kracht...
je staat ook echt ene uur aan de wasbak
Met citaat reageren
Oud 20-07-2007, 20:43
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
littlebee schreef op 20-07-2007 @ 21:17 :
je staat ook echt ene uur aan de wasbak
Jij zegt net dat je een uur lang per week DOUCHT.
Oud 21-07-2007, 12:53
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 20-07-2007 @ 21:43 :
Jij zegt net dat je een uur lang per week DOUCHT.
ach geef het maar op Rekenen is niet d'r sterkste kant denk ik

@ littlebee; En als je dus een uur doucht, blijven er tien minuten over. dus je wil zeggen dat je over die andere 5 dagen minder dan 2 minuten per dag de kraan aan hebt? Knap..
Met citaat reageren
Oud 21-07-2007, 18:13
littlebee
littlebee is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 21-07-2007 @ 13:53 :
ach geef het maar op Rekenen is niet d'r sterkste kant denk ik

@ littlebee; En als je dus een uur doucht, blijven er tien minuten over. dus je wil zeggen dat je over die andere 5 dagen minder dan 2 minuten per dag de kraan aan hebt? Knap..
yup,en zo knap is dat niet
Met citaat reageren
Oud 21-07-2007, 18:16
littlebee
littlebee is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 20-07-2007 @ 21:02 :
wacht ff met dat hals uur bedoel ik de TOTALE tijd het uitkleden en de spullen klaarleggen en aankleden horen hier dus ook bij!
Met citaat reageren
Oud 21-07-2007, 21:41
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
hier kan ik me wel een beetje in vinden.

Douche of bad?
Douche

Hoe vaak en hoe lang?
2x per dag ongeveer 10 minuten

Douchegel van Dove, shampoo van andrelon, antiklit (veel krullen) en cremespoeling

Liever alleen

Soms poets ik mn tanden onder de douche. Scheren niet, ik epileer altijd

nope, heel soms een scrub
Met citaat reageren
Oud 22-07-2007, 21:44
oelekeboeleke
oelekeboeleke is offline
Douche of bad?
Douche

Hoe vaak en hoe lang?
mwa toch wel 1 keer in de week

handzeep en soms wasmiddel

liever alleen

jah regelmatig sjorren natuurlijk en af en toe e\en flinke teug bier

ja soms ff wat haren uit t doucheputje halen en op de muur plakken als ie niet doorloopt.

Laatst gewijzigd op 22-07-2007 om 21:48.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2007, 06:57
Verwijderd
Douche of bad?
Prefer douche, bad vink te lang duren en wordt snel koud
Hoe vaak en hoe lang?
Rond de 15-20 min.. liefst s'avonds aangezien als ik smorgens douche ik het zo lekker vind dat ik er nauwelijks onderweg wil
Soms een keer mijn haar gewoon in de wasbak, vooral smorgens met weinig tijd.
Nivea for men (haar en douchegel)
Als ik er een had, lijkt me heerlijk
Ik poets soms wel is mijn tanden onder de douche.
Nivea gezichtscremé na douche, anders krijg ik zo'n trekhuid
en natuurlijk 1 a 2 keer in de week mijn facialhair weg hale
Met citaat reageren
Oud 23-07-2007, 09:07
Verwijderd
Citaat:
Niet deze discussie weer Niet iedereen heeft smetvrees, get over it.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2007, 09:21
M@rco
M@rco is offline
Douche of bad?
Douche, bad vind ik maar niks saai, zeker in m'n eentje.

Hoe vaak en hoe lang?
Elke dag, minuut of 5-10.

Douchegel en shampoo.

Soms samen, soms ook niet

Scheren!

Nee.
Oud 23-07-2007, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Katje schreef op 23-07-2007 @ 10:07 :
Niet deze discussie weer Niet iedereen heeft smetvrees, get over it.
Haha, ja, dat dacht ik ook al. Veel mensen die elke dag douchen vergeten op de een of andere manier dat je je ook anders kunt wassen

Douche of bad?
Meestal douche, maar mijn ouders hebben een bad dus als ik daar ben ga ik een beetje dobberen en daarna afdouchen

Hoe vaak en hoe lang?
Douchen denk ik 10 minuten met inbegrip van scheren, haar wassen en scrubben (jaja, dat kán snel). Bad dus langer, maar ook niet echt lang want dan verveel ik me.

3 tot 5 keer per week, al naar gelang hoe veel en wanneer ik sport/mijn vriendje zie/hoe warm het is. Op de dagen dat ik niet douche, was ik de kritieke plekken bij de wasbak. Als het geen zweterig weer is, is het niet nodig om mijn benen of rug elke dag te wassen. Maar goed, ik schijn nogal weinig te zweten.

Shampoo van huismerk, scrubgel/zout, soms conditioner. Verder geen specifieke merken. Oh en scheermesjes.

Meestal alleen. Samen doen we alleen als we bijv. samen gesport hebben of eh... gesport hebben.

Bij m'n ouders kan ik gemakkelijk bij de wasbak, dan poets ik m'n tanden wel eens onder de douche. Verder niks geloof ik.

Ja scrubben dus, en ik heb ook zo'n badborstel. Prrrr. Bad voor de ontspanning gaat samen met bad-voor-schoon worden en doe ik eigenlijk alleen na het sporten, omdat het dan zo lekker is om in heet water te liggen.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2007, 12:30
Verwijderd
Douche of bad?
Douche, heel soms bad. (Bubbelbad, woohoo )

Hoe vaak en hoe lang?
6 keer per week ongeveer, altijd zo'n 5/10 minuten

Andrelon Glad&Steil Shampoo, Douchegel wat er staat.

Ik heb nu geen vriend, maar dan toch liever alleen.

Soms scheren

Neuh. Ik doe weleens een gezichtsmasker maar dat heeft niks te maken met mijn bad-douche gewoontes.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2007, 15:36
BleuEyes
BleuEyes is offline
Douche of bad?
Douche, en als ik zin heb een bad (niet zo vaak..)
Hoe vaak en hoe lang?
Elke dag, en als ik hard heb gewerkt 2 keer / verschilt hoelang. Op zijn kortst 5 minuten
Herbal essences voor mijn haar, cremespoeling van de C1000, scrub van de kruidvat (Kiwi-geur), Fa, davidoff of iets wat op moet.. (geen dove omdat in de instelling waar ik werk al zoveel dove is..)
Soms alleen, soms samen
Scheren.. Tanden poetsen vind ik dan weer niets onder de douche..
Srubben

Regels voor berichten