Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik heb net alle hot gossip op perezhilton.com gelezen en het ok! magazine interview met britney , het knaagt alleen aan me dat ze het op de ene site over een zac posen gown hebben en op de andere over een gucci gown nono. ook heb ik mn lievelingsnagellak teruggevonden, en zit ik te dubben of ik nu zal ontbijten of wachten op mn lunchdate om circa 3 uur. it's a hardknock life! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ? Ik ging vandaag werken en veel geld verdienen en daarna geld uitgeven aan kleding voor vakantie. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Trouwens cool dat je een kroeg gaat openen en succes ermee ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik ging werken van 1 tot 9 en dat was best wel chill want ik vind mijn werk ineens superchill. Alleen rond half 8 hingen er ineens 3 mensen in de wacht en dat was vaag want dat gebeurt niet zo vaak ofzo. Verder had ik vandaag gelukkig geen mensen die 'vibrerende eieren' en dergelijke kochten maar wel een mens wat op zn plat eindhovens even ging vragen aan haar man 'wa da okalwir kostte' ![]() Nu ga ik chillen en morgenavond uit en ik heb er zin in ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ahhhh ik weet weer waarom ik nooit series wilde volgen ![]() [edit] "It will run 16 continuous episodes starting in February of 2008. Also, because the actual series is starting late, I guess they held back the release of season 3 dvd until December 11, 2007." Jezus, wat kut. Laatst gewijzigd op 28-07-2007 om 05:55. |
![]() |
||
Citaat:
Nee klinkt supercool, ik zit vaak met Hong Kong en Shanghai aan de telefoon zou er zeker ook weleens heenwillen om een paar lui wat klappen te verkopen en een beetje te chillen.
||
![]() |
Citaat:
![]() vanochtend/middag de hele middag sims gespeeld ![]()
||
Citaat:
![]() het is maar 3 uur vliegen vanaf shanghai, maar een compleet andere wereld. en ik ga niet surfen, ik ga morgen door grotten en de jungle KANOE'EN haha. en bedankt dubbie.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik heb trouwens neppe tupperware van blokker shitt! ontopic: ik kijk million dollar baby maar nu moet ik even wachten tot mn vriendje klaar is met een ding. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Leven na de dood ** | 74 | 16-03-2009 09:27 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' T_ID | 500 | 23-10-2008 19:57 | |
Lifestyle |
Mensen die Lonsdale dragen M-Bas | 110 | 07-02-2007 21:57 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
menig over dierenbevrijdingsfront lindaxxxies | 198 | 28-01-2004 17:27 | |
Liefde & Relatie |
1 Jaar!! Verwijderd | 16 | 21-12-2003 20:55 | |
Liefde & Relatie |
LONGPOSTS: Mijn ideeën over liefde. Rerisen Phoenix | 58 | 13-06-2003 07:23 |