Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-08-2007, 15:02
Magican
Magican is offline
Citaat:
Sander Gessel schreef op 03-08-2007 @ 16:13 :
Mail doorsturen naar de schooldirectie.
+1
Oud 05-08-2007, 17:05
Lilything
Lilything is offline
Ik krijg een heel vies gevoel bij dit topic
Ik heb het gevoel dat hij geestelijk zijn zaakjes niet helemaal op een rijtje heeft.

Natuurlijk kan het gebeuren dat een leraar warme gevoelens voor zijn leerling ontwikkelt, en dat is helemaal niet erg (het gaat erom hoe je ermee omgaat).

Maar als je iemand je nummer hebt gegeven dan wacht je af (doe je normaal ook) Dan ga je niet e-mailen naar een adres, een adres wat daarnaast verstrekt is voor andere doeleinden (huiswerk)

Daarnaast hoef je nooit iemand je excuses aan te bieden voor flirten, daar zijn geen regels voor. (dat is net alsof je je excuses moet aanbieden voor een kort rokje ofzo...)
Oud 07-08-2007, 18:57
Ireth69
Ireth69 is offline
Ik wou net zeggen, ik zou dat gesprek ook niet aangaan als ik jou was. Hij kan dan wel zeggen dat ie je hierover persoonlijk wilt spreken, maar je bent geen slaafje ofzo. Je beslist zelf of je hem wel of niet persoonlijk hierover wilt spreken.
Ik vind het ook een beetje een kinderachtige reactie van hem. Wat jij al schreef over hem in de beginpost: als je dingen mooier wilt laten lijken dan vat je dingen ook sneller anders op.
Ik denk dat dit ook in zijn geval was, omdat hij blijkbaar die gevoelens voor je had denk ik dat hij bepaalde opmerkingen die jij maakte, of dingen die je zei, als hints of flirts opvatte.

Ik zou het contact nu gewoon laten rusten als ik jou was, als hij nog reageert er verder niet op ingaan enzo. Anders blijft het maar zo doorgaan.

Succes ermee!
Met citaat reageren
Oud 08-08-2007, 14:33
madelief21
madelief21 is offline
Hey,

Wat wil je zelf? In principe zou hij kunnen worden ontslagen als het uitkomt. Voor jou resulteert dit niet echt in iets negatiefs. Dus als jij deze man leuk vindt kun je hem gewoon bellen maar houdt gewoon in je achterhoofd dat hij een leraar is. Verboden vruchten kunnen bijzonder spannend zijn. Doe gewoon wat voor jou goed voelt. Als je merkt dat hij op een bepaalde manier toespelingen maakt die jij niet prettig vindt kun je altijd nog afstand nemen.
Ik ben op de hoogte van verhoudingen tussen studenten en docenten. Het zijn ook maar gewoon mensen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten