![]() |
||
Citaat:
![]() Ik blijf het liever voorspel noemen, simpelweg omdat het hetzelfde inhoudt als gewoon voorspel, en altijd nog tot middenspel oftewel de daad kan leiden. Als je een ander, alomvattend woord weet, dat net zo duidelijk aangeeft waar ik het over heb, gil maar.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Met dat het hetzelfde inhoudt, bedoel ik dat voorspel een mooie verzamelnaam is voor pijpen, beffen, trekken, vingeren, gecombineerd met strelen, zoenen en knuffelen. Oh, en als ik een eerdere reactie meeneem; het oogcontact met bijbehorende spanning ook nog. Het voorprogramma van een optreden kan prima afgespeeld worden, terwijl dan daarna blijkt dat de zanger van de hoofdact ziek is, waardoor je alsnog alleen maar een voorprogramma hebt. Maar goed, dan voel je je waarschijnlijk iets te figuurlijk genaaid.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Of vrijen, maar dan is de afwezigheid van penetratie niet duidelijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Voorspel Lfj | 14 | 09-01-2009 02:56 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Toekomst voorspellen Iwein | 49 | 02-11-2008 11:46 | |
Seksualiteit |
Voorspel Fixion XXL | 50 | 17-01-2004 05:38 | |
Vrije tijd |
het WK2002 voorspelling game Tofke_H | 111 | 01-07-2002 02:17 | |
Vrije tijd |
Voorspellingen KPN Eredivisie - 13/03-17/03 Tofke_H | 113 | 19-03-2002 16:25 | |
Vrije tijd |
Voorspellingen KPN Eredivisie - 20/02-24/02 Tofke_H | 84 | 25-02-2002 13:10 |