Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-08-2007, 23:26
Optima
Optima is offline
we kunnen best lang kussen, een keer zelfs 1,5 uur aan een stuk, maar nu ben ik daar te ongeduldig voor.

ik denk 10 minuten kussen, 5 minuten strelen, 5 minuten uitkleden, en 5-15 minuten ander voorspel. Dus in totaal zo'n 25-35 minuten.

en dan is er nog naspel
Oud 21-08-2007, 00:13
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Juice schreef op 21-08-2007 @ 00:20 :
Inderdaad. Als niets op volgt is het geen voorspel. Dan is het gewoon spel.
Hey pas op hoor, ik ga jullie autistisch noemen.

Ik blijf het liever voorspel noemen, simpelweg omdat het hetzelfde inhoudt als gewoon voorspel, en altijd nog tot middenspel oftewel de daad kan leiden. Als je een ander, alomvattend woord weet, dat net zo duidelijk aangeeft waar ik het over heb, gil maar.
Oud 21-08-2007, 01:40
Verwijderd
Citaat:
Optima schreef op 21-08-2007 @ 00:26 :
ik denk 10 minuten kussen, 5 minuten strelen, 5 minuten uitkleden, en 5-15 minuten ander voorspel. Dus in totaal zo'n 25-35 minuten.
Jij zit met je notebloc en pen klaar als hij je bespringt om de tijd van elke fase bij te houden?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 12:38
Uice
Uice is offline
Citaat:
Changshan schreef op 21-08-2007 @ 01:13 :
Hey pas op hoor, ik ga jullie autistisch noemen.

Ik blijf het liever voorspel noemen, simpelweg omdat het hetzelfde inhoudt als gewoon voorspel
Helemaal niet. Voorspel is er om op te bouwen naar neukerij en dergelijken. Als er één band speelt, zeg je toch ook niet 'ik ga naar een show en er is alleen een voorprogramma'?
Oud 21-08-2007, 16:59
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Juice schreef op 21-08-2007 @ 13:38 :
Helemaal niet. Voorspel is er om op te bouwen naar neukerij en dergelijken. Als er één band speelt, zeg je toch ook niet 'ik ga naar een show en er is alleen een voorprogramma'?
Nee, dan zeg je dat niet. Dan zeg ik hooguit dat er een band speelt die ik liever alleen in voorprogramma's zie.

Met dat het hetzelfde inhoudt, bedoel ik dat voorspel een mooie verzamelnaam is voor pijpen, beffen, trekken, vingeren, gecombineerd met strelen, zoenen en knuffelen. Oh, en als ik een eerdere reactie meeneem; het oogcontact met bijbehorende spanning ook nog.

Het voorprogramma van een optreden kan prima afgespeeld worden, terwijl dan daarna blijkt dat de zanger van de hoofdact ziek is, waardoor je alsnog alleen maar een voorprogramma hebt. Maar goed, dan voel je je waarschijnlijk iets te figuurlijk genaaid.
Oud 21-08-2007, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Changshan schreef op 21-08-2007 @ 17:59 :
Nee, dan zeg je dat niet. Dan zeg ik hooguit dat er een band speelt die ik liever alleen in voorprogramma's zie.

Met dat het hetzelfde inhoudt, bedoel ik dat voorspel een mooie verzamelnaam is voor pijpen, beffen, trekken, vingeren, gecombineerd met strelen, zoenen en knuffelen. Oh, en als ik een eerdere reactie meeneem; het oogcontact met bijbehorende spanning ook nog.

Het voorprogramma van een optreden kan prima afgespeeld worden, terwijl dan daarna blijkt dat de zanger van de hoofdact ziek is, waardoor je alsnog alleen maar een voorprogramma hebt. Maar goed, dan voel je je waarschijnlijk iets te figuurlijk genaaid.
Dat noem ik meestal gewoon 'friemelen'
Of vrijen, maar dan is de afwezigheid van penetratie niet duidelijk
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 21:32
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 21-08-2007 @ 21:13 :
Dat noem ik meestal gewoon 'friemelen'
Of vrijen, maar dan is de afwezigheid van penetratie niet duidelijk
Friemelen. Alleen kun je dan het oogcontact niet meenemen... een alternatief woord is wel handig natuurlijk.
Oud 22-08-2007, 12:11
Uice
Uice is offline
Citaat:
Changshan schreef op 21-08-2007 @ 17:59 :

Misschien jij, maar als ik ergens heen ga, een meisje bef en dan weer naar huis ga bel ik niet mijn moeder op en zeg "ik heb voorspel gehad, mazzel."

Citaat:
Ja, maar dan was het ook bedoeld als voorprogramma.
Oud 22-08-2007, 12:43
Verwijderd
ik "voorspel" een slotje
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten