Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Verkeer & Vervoer
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-09-2007, 15:02
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Ongelukken gebeuren nl. vooral wanneer je het niet verwacht, als je dus druk bezig bent met iets anders.
Zoals keihard meebleren met de muziek.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-09-2007, 16:33
unkki
unkki is offline
Citaat:
Zoals keihard meebleren met de muziek.
Ach, ik weet heus wel wanneer ik zonder gevaar kan meebleren of niet.

En ik weet niet hoe het bij jou is, maar ik kan met volle concentratie voor het autorijden gewoon meebleren hoor. Vergt totaal geen concentratie als je alle liedjes "doof" kunt meezingen, dus dat is niet bepaald druk bezig zijn met andere dingen. Zie het als "bijzaak", en niet als de hoofdzaak want dat is het autorijden. And besides, in files, lege wegen, etcetera kun je zonder enkel gevaar lekker meebleren.

Bashen doe je maar op een terecht (bash) iets...
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 13:11
Verwijderd
Citaat:
Doe het al dik een half jaar, nog niks mee gebeurd [...]
Het kan 10 jaar goed gaan en één keer fout, ben je alsnog de pineut. En het lullige is dat je er anderen mee in gevaar brengt.

Maar dat ben ik..
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 19:51
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Doe het al dik een half jaar, nog niks mee gebeurd, zelfs niet buiten mn eigen rijstrook gekomen
Ja, dat zei die gozer die een kettingbotsing met zes doden veroorzaakte de week ervoor ook nog..
Oud 09-09-2007, 21:08
V8Driver
V8Driver is offline
Citaat:
Ja, dat zei die gozer die een kettingbotsing met zes doden veroorzaakte de week ervoor ook nog..

Hoow effe.. in belgie bedoel je die pool 1.5 jaar geleden? was wel de dochter van een collega van me maar dat was OVERDAG in Spitsuur, en die zat geen dvd te kyken.. die was de krant aan het lezen.. je moet het verschil tussen het woord dag en nacht. druk en rustig is effe op zoeken
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 23:21
Verwijderd
Dag of nacht, ongelukken kunnen altijd gebeuren, en ik vind het gewoon fakking gevaarlijk wat je doet.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 19:36
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Hoow effe.. in belgie bedoel je die pool 1.5 jaar geleden?
Nee, dat is uiteraard hypothetisch bedoeld. Iedereen die dodelijke ongelukken veroorzaakte door andere activiteiten vond het volstrekt veilig wat ze deden. Toch gebeurden er echter ongelukken door.

Wat zegt dit over jouw bewering dat je gerust 90% van je aandacht van de weg af kan halen om een film te kijken? Juist ja.. Gevaarlijk.
Oud 10-09-2007, 21:13
V8Driver
V8Driver is offline
Citaat:
Nee, dat is uiteraard hypothetisch bedoeld. Iedereen die dodelijke ongelukken veroorzaakte door andere activiteiten vond het volstrekt veilig wat ze deden. Toch gebeurden er echter ongelukken door.

Wat zegt dit over jouw bewering dat je gerust 90% van je aandacht van de weg af kan halen om een film te kijken? Juist ja.. Gevaarlijk.
90% Ga toch leren lezen johh.. ik zei; In plaats van om de 5 minuten ff rond je heen kyken om niet te beginnen te staren, ff een blik op de dvd speler en dan weer gewoon geconcentreerd rijden, wat maakt het nou uit of je naar een lichtcircus kijkt of ff een blik op de dvd speler?
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 15:59
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
wat maakt het nou uit of je naar een lichtcircus kijkt of ff een blik op de dvd speler?
Dat zeiden dezelfde mensen over mobiel bellen ook. Desondanks is aangetoond dat dat leidt tot enorm verhoogde kans op ongelukken.

Tot op heden staat het aantal van je argumenten om dergelijk gevaarlijk gedrag te rechtvaardigen op nul.
Oud 23-09-2007, 21:27
V8Driver
V8Driver is offline
Citaat:
Dat zeiden dezelfde mensen over mobiel bellen ook. Desondanks is aangetoond dat dat leidt tot enorm verhoogde kans op ongelukken.

Tot op heden staat het aantal van je argumenten om dergelijk gevaarlijk gedrag te rechtvaardigen op nul.
Ga niet zo dom en irritant lopen lullen joh pannekoek. Kijk jij nooit een keer naar een boot op een watertje, omdat je het een mooi uitzicht vindt? Werp jij dan niet EVENTJES een blik van hooguit 2 tot 5 seconden op die boot? of ff op een bord op de weg? Omdat je niet weet of je die afslag al moet hebben? Als je dan toch zo dom ga lopen lullen kan je dat ook net zo goed niet meer doen, want dat leidt af. En ik hoef niet op een bord te kijken want ken de wegen dromen. Dus of ik op een bord kijk om te kijken wat er staat of ff een blik op een dvd-speler.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2007, 00:44
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Ga niet zo dom en irritant lopen lullen joh pannekoek
Nou, dit respectvolle argument is zeker iets dat wetenschappelijk onderzoek hier over kan weerleggen. Hulde.
Oud 26-09-2007, 12:48
Lethe
Lethe is offline
Wie gaat er nou een dvd kijken tijdens het besturen van een auto? Dan moet je toch wel echt gek zijn.
Oud 26-09-2007, 21:29
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Wie gaat er nou een dvd kijken tijdens het besturen van een auto? Dan moet je toch wel echt gek zijn.
Ik lees altijd een boek.
Oud 27-09-2007, 14:48
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 27-09-2007, 20:26
coopergirl
coopergirl is offline
In argumenten woorden als "dom", "gek", "pannenkoek" etc vermijden!!!
Reageren

Regels voor berichten