![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nee, niet voor mij. Véél te overdreven. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maargoed, iemand die vlees eet is überhaupt geen vegetariër maar is pescotariër. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het fijne weet ik er niet vanaf, maar ik geloof dat me zoiets eens ter oren kwam.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 26-08-2007 om 12:09. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Het klinkt ook wel een beetje als dat dieet waarbij je alleen maar rauwe producten eet..
"Men heeft ontdekt dat het verhitten van voedsel maar heel zelden tot nooit leidt tot verhoging van de voedingswaarde. Vitamines en enzymen gaan verloren, vetten en eiwitten worden beschadigd en kleur, smaak en textuur raken aangetast. De gewoonte om in toenemende mate rauwe, ongekookte plantaardige voeding in ons dagelijks dieet in te passen, is een benadering die in Europa en in andere delen van de wereld snel aan interesse wint. Een rauw dieet omvat veel meer dan vers fruit en groente, noten en zaden alleen. Gekiemde en in cultuur gebrachte "levende" voeding leveren levenskracht welke men in geen enkele andere voeding aantreft. Daarnaast biedt gedehydrateerde voeding de mogelijkheid te genieten van brood, crackers en zelfs pizza! Tenslotte bestaan er "Superfoods"; diverse natuurlijke voeding met uitzonderlijke, zeer voedzame kwaliteiten. Om zoveel mogelijk te profiteren van deze technieken en ingrediënten is een nieuwe stijl van gourmet cuisine ontstaan. Dit concept is opgepikt door toprestaurants, innovatieve nachtclubs en gezondheidscentra over de gehele wereld." Bron Ik vind dat soort dingen altijd wel interessant.. ben benieuwd naar de effecten. Maar ik zie mezelf niet zo'n levensstijl gaan aannemen ![]()
||
Citaat:
![]() In dat geval moet ik Katje gelijk geven. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik denk als volgt: als ik een ei eet, dood ik geen dier. Dus heb ik geen problemen met eieren eten. (sowieso eet ik gwn vlees, maar ik probeer me in te leven in mensen die het niet doen) Eigenlijk vind ik: als je geen vlees eet omdat je het zielig vindt, moet je ook geen vis eten ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Psychologie |
Erfenis van een eetstoornis Verwijderd | 48 | 25-11-2005 18:18 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de islam en het omgaan met dieren en milieu CraigDavid | 22 | 14-08-2005 10:38 | |
Seksualiteit |
Voor de meiden/jonge vrouwen... Shitonya | 96 | 29-06-2004 01:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 |