Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-08-2007, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Naojan schreef op 16-08-2007 @ 16:13 :
Ja hoor, alsof je alleen die opties hebt.
-of van je lusten af laten helpen, ik neem aan dat steriliseren bedoeld?
-of naar de hoeren zodat hij geen meisjes van 14 kan verkrachten.

En dat valt bij jou onder verantwoordelijkheid nemen
Nee, die dingen doe je juist om géén verantwoordlijkheid voor jezelf te hoeven nemen (in dit geval dus die man die kennelijk op 14 jarige meisjes geilt).
Want het is wel lekker makkelijk om een draadje door te knippen in je lichaam zodat bepaalde gevoelens niet zo sterk meer op de voorgrond staan.
En naar de hoeren gaan omdat je anders meisje gaat verkrachten, hoe kan je dat nou verantwoorden voor jezelf?

Ik had mijn eerste post ge-edit trouwens.
Nee, van je lusten afhelpen bedoel ik gewoon seks krijgen mee.

En natuurlijk verkracht hij geen meisjes van 14.
Ik vind t gewoon vrij normaal dat hij geen zin heeft in t gezeur van seks hebben met een meisje en dat zij dan andere dingen wil dan hij en blaat en zij vindt omdat ze seks hebben gehad dat ze dan een band hebben en hij wil dan misschien niet meer, dat hij dan naar een hoer gaat, die hij ervoor betaald om niet moeilijk te doen.

En ik wil even een paar dingen recht zetten:
Hij geilt niet op 14jarige meisjes.
Hij heeft nog nooit iemand verkracht.
En hij heeft ook niet zulke neigingen.

Hij wil gewoon seks en zonder dat er gezeik van komt als t even kan.
Nou. Hij durft het niet echt om een ONSje te regelen, dus betaalt hij ervoor.
Oud 16-08-2007, 18:27
TheCreator
TheCreator is offline
Citaat:
Magican schreef op 14-08-2007 @ 23:57 :
Ik ben zo iemand van als ik ga dan ga ik niet.
Durf je niet?

Ik bedoelde, als ik iets wil dan doe ik het ook. Ik laat me nooit zo leiden door wat anderen zeggen.
Maar hoeren.. In begin dacht ik waarom niet, nu krijg ik steeds meer en meer tegenzin.
Oud 17-08-2007, 10:02
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 16-08-2007 @ 17:35 :
Och, och, och, dat is toch wel zo'n kansloos antwoord. Het was echt afwachten totdat iemand met 'why pay when you can have it for free' zou komen. Gefeliciteerd **********, je bent de eerste om deze ontzettend scherpe opmerking te maken! Zoals verwacht kom je weer eens met een vlijmscherpe oneliner uit de hoek!
Kun je ook nog iets anders in je leven dan overal over klagen, ik zou echt depressief zijn als ik in jou schoenen zou staan...

Overigens ben jij degene die er een oneliner van maakt, niet ik
Oud 17-08-2007, 10:51
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
********** schreef op 17-08-2007 @ 11:02 :
Kun je ook nog iets anders in je leven dan overal over klagen, ik zou echt depressief zijn als ik in jou schoenen zou staan...
Aldus degene klaagt over hoerenlopen, terwijl hele volksstammen dat wel nodig hebben omdat het enige vrouwelijke dat in hun sociale klasse rondloopt onbereikbaar, ongeďnteresseerd, moddervet of andersinds onhaalbaar is.

Er is een reden dat prostitutie het oudste beroep ter wereld heet.
Oud 17-08-2007, 11:39
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 17-08-2007 @ 11:51 :
Aldus degene klaagt over hoerenlopen, terwijl hele volksstammen dat wel nodig hebben omdat het enige vrouwelijke dat in hun sociale klasse rondloopt onbereikbaar, ongeďnteresseerd, moddervet of andersinds onhaalbaar is.

Er is een reden dat prostitutie het oudste beroep ter wereld heet.
Hoezo klaag ik erover?
Ik zeg toch dat ik het prima vind dat het er is voorde mensen die het nodig hebben.
Lees mijn post eens ipv een aangepaste quote van mij
Oud 17-08-2007, 11:42
Verwijderd
Niet nodig, en toen ik vrijgezel was had ik er ook nooit behoefte aan.
Oud 17-08-2007, 12:27
Magican
Magican is offline
Citaat:
TheCreator schreef op 16-08-2007 @ 19:27 :
Durf je niet?

Ik bedoelde, als ik iets wil dan doe ik het ook. Ik laat me nooit zo leiden door wat anderen zeggen.
Maar hoeren.. In begin dacht ik waarom niet, nu krijg ik steeds meer en meer tegenzin.
Jij reageerde met: Als ik ga, dan ga ik. Dat vond ik een nogal onzinnig statement, aangezien iedereen gaat wanneer ze gaan.
Oud 17-08-2007, 12:28
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
T_ID schreef op 17-08-2007 @ 11:51 :
Nouja, de enige niet moddervette hoeren die ik heb gezien zijn van die uitgemergelde junks. De rest moet je gewoon door een deurpost heen trappen
Ik heb eigenlijk nog nooit een aantrekkelijke hoer gezien. Ze zullen er vast wel zijn, maar die zitten vast niet in een of ander goedkoop bordeel of achter de ramen ergens.
Oud 17-08-2007, 15:55
TheCreator
TheCreator is offline
Citaat:
Magican schreef op 17-08-2007 @ 13:27 :
Jij reageerde met: Als ik ga, dan ga ik. Dat vond ik een nogal onzinnig statement, aangezien iedereen gaat wanneer ze gaan.
Wat is er zo raar aan die zin?
Is dit zo'n zinnetje waar mensen met asperger tegenin gaan
omdat het "taalkundig niet correct zou zijn" oid?
Oud 17-08-2007, 16:49
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
TheCreator schreef op 17-08-2007 @ 16:55 :
Er is taalkunding niks mis mee, het slaat gewoon nergens op. "als ik ga, dan ga ik". Ja...duh...
Oud 17-08-2007, 16:52
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Chimera schreef op 17-08-2007 @ 17:49 :
Er is taalkunding niks mis mee, het slaat gewoon nergens op. "als ik ga, dan ga ik". Ja...duh...
Valt me tegen dat nog niemand reageerde met "Cruijff! Ik had je niet herkend van zo dichtbij!"
Oud 17-08-2007, 19:01
Magican
Magican is offline
Citaat:
TheCreator schreef op 17-08-2007 @ 16:55 :
Wat Chimera zegt.
Oud 17-08-2007, 19:21
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Magican schreef op 17-08-2007 @ 20:01 :
Wat Chimera zegt.
Minus de typefout
Oud 18-08-2007, 09:49
Verwijderd
Zoals ik ergens op een ander forum iemnad had zien zeggen, 'als iemand me vraagt een 10je te lappen zodat ik in zijn huis even mag gaan ademhalen, doe ik dat ook niet'..
Waarom zou ik in godsnaam gaan betalen voor iets wat ik zelf ook gewoon zonder al teveel moeite gratis kan krijgen.
Oud 18-08-2007, 12:00
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
vlaflip1 schreef op 13-08-2007 @ 20:23 :
hoi! Hebben jullie weleens een prostituee bezocht?
als jullie een meisje zijn.. hebben jullie weleens sex gehad in ruil voor geld?

Heb zelf laatst een keer een prostituee bezocht, was best wel een gave ervaring!

Groeten Vlaflip1
Ja, want mannelijke hoeren bestaan niet... En mannen worden nooit betaald voor seks... Echt wtf, in wat voor wereld leef jij?
Oud 18-08-2007, 15:48
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Meadow schreef op 18-08-2007 @ 13:00 :
Ja, want mannelijke hoeren bestaan niet... En mannen worden nooit betaald voor seks... Echt wtf, in wat voor wereld leef jij?
Het komt in ieder geval (véél) minder vaak voor... zeker onder de mensen op dit forum, gok ik.
Oud 18-08-2007, 17:17
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
T_ID schreef op 15-08-2007 @ 23:26 :
Lol? Since when niet meer? Ik ken het omdat ik vrij dichtbij woon.
Het is een parenclub.
Geen id hoe het met jou zit (zonder offensief te klinken) maar sommigen zullen een verschil zien tussen een bordeel en een p.club.
Maar het is ook maar net vanuit welk perspectief je dat bekijkt natuurlijk
Oud 19-08-2007, 03:09
TheCreator
TheCreator is offline
Citaat:
Magican schreef op 17-08-2007 @ 20:01 :
Wat Chimera zegt.
"Als ik ga dan ga ik" is gewoon spreektaal hoor. Iedereen die me wel begrijpt.
Maar daarom zeg ik, strak/anale Heaumeaux die ingaan op taalkundige fouten. Dat is toch een kenmerk van Asperger-patienten of niet? Die kunnen zoiets niet hebben en gaan er dan gelijk op in.

Nederlanders..

Laatst gewijzigd op 19-08-2007 om 03:12.
Oud 19-08-2007, 03:20
Uice
Uice is offline
Citaat:
TheCreator schreef op 19-08-2007 @ 04:09 :
Maar daarom zeg ik, strak/anale Heaumeaux die ingaan op taalkundige fouten. Dat is toch een kenmerk van Asperger-patienten of niet? Die kunnen zoiets niet hebben en gaan er dan gelijk op in.

Nederlanders..
Als je denkt dat iets zo is. Maar dat heeft ook wel kanten.
Daarom heb ik ook die dingen, hoop/veel met de veranderingen. Allemaal autisten als je het mij vraagt.

Schoen, schoen, schoen...
Oud 19-08-2007, 10:29
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:

Nederlanders..
Als iemand die zelf het syndroom van Asperger heeft zie ik mij genoodzaakt om bezwaar te maken tegen jouw gebruik van de term Asperger-patiënt. Mensen met het syndroom van Asperger zijn niet ziek, en hebben er ook absoluut geen behoefte aan om door jou of door andere "onwetenden" als zodanig te worden beschouwd. Het mag dan zo zijn dat iemand met het syndroom van Asperger een andere denk- en belevingwereld heeft dan een "normaal" iemand, en zich daardoor soms anders gedraagt dan een "normaal" iemand zou doen, maar dat betekent niet dat iemand met het syndroom van Asperger daarom als ziek zou moeten worden beschouwd.
Er is overigens taalkundig gezien niets mis met de uitdrukking "Als ik ga dan ga ik", aangezien het hier om een gewone tautologie handelt. Om toch maar even op de combinatie taal/stoornis in het autistische spectrum in te gaan: mensen met een stoornis in het autistische spectrum interpreteren taal vaak letterlijk. Vanwege hun niet-neurotypische denk- en belevingwereld zijn ze in bepaalde opzichten exacter ingesteld dan een neurotypisch iemand, ofwel iemand met een "normale" hersenfunctie. De term neurotypisch (persoon) is overigens afkomstig van Donna Williams, een Australische vrouw die ook het syndroom van Asperger heeft.
Oud 19-08-2007, 11:09
Verwijderd
Misschien een ideetje voor de taal puristen om weer ontopic te gaan?
Oud 19-08-2007, 11:14
Verwijderd
Citaat:

Nederlanders..
Nee hoor Ik heb geen Asperger en ik vind ook weinig leuker om over taalfouten te zeiken.
Oud 19-08-2007, 11:42
Magican
Magican is offline
Zie je, ik hoef me niet eens te verantwoorden.
Oud 19-08-2007, 13:10
Uice
Uice is offline
"Ik ben echt zo iemand van" is trouwens ook wel een stomme uitdrukking.
Oud 19-08-2007, 19:22
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
mathfreak schreef op 19-08-2007 @ 11:29 :
Mensen met het syndroom van Asperger zijn niet ziek, en hebben er ook absoluut geen behoefte aan om door jou of door andere "onwetenden" als zodanig te worden beschouwd.
Riiight, dus je bent niet ziek? Nou, dan bestaat dat hele syndroom dus ook gewoon niet. Niet zeuren dus.
Oud 20-08-2007, 01:45
TheCreator
TheCreator is offline
Citaat:
mathfreak schreef op 19-08-2007 @ 11:29 :
Als iemand die zelf het syndroom van Asperger heeft zie ik mij genoodzaakt om bezwaar te maken tegen jouw gebruik van de term Asperger-patiënt. Mensen met het syndroom van Asperger zijn niet ziek, en hebben er ook absoluut geen behoefte aan om door jou of door andere "onwetenden" als zodanig te worden beschouwd. Het mag dan zo zijn dat iemand met het syndroom van Asperger een andere denk- en belevingwereld heeft dan een "normaal" iemand, en zich daardoor soms anders gedraagt dan een "normaal" iemand zou doen, maar dat betekent niet dat iemand met het syndroom van Asperger daarom als ziek zou moeten worden beschouwd.
Er is overigens taalkundig gezien niets mis met de uitdrukking "Als ik ga dan ga ik", aangezien het hier om een gewone tautologie handelt. Om toch maar even op de combinatie taal/stoornis in het autistische spectrum in te gaan: mensen met een stoornis in het autistische spectrum interpreteren taal vaak letterlijk. Vanwege hun niet-neurotypische denk- en belevingwereld zijn ze in bepaalde opzichten exacter ingesteld dan een neurotypisch iemand, ofwel iemand met een "normale" hersenfunctie. De term neurotypisch (persoon) is overigens afkomstig van Donna Williams, een Australische vrouw die ook het syndroom van Asperger heeft.
Een syndroom wordt beschouwd als ziekte in de volksmond.
Ik heb volgens mij nergens gezegd dat het een *ziekte* betrof.
Ik uitte me tegen die mensen die zo piepen om een spreekwoordelijke fout. Alsof taal wiskunde is..
En ja, ik heb vaak de indruk dat het overgrote deel aan Nederlanders het syndroom van asperger hebben (lichtelijk)
Oud 20-08-2007, 07:26
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
"Als ik ga dan ga ik" is gewoon spreektaal hoor.
Nogmaals, het is grammatically niet fout. Het slaat gewoon nergens op. Net zoals je meeste replies. Als er iemand hier een nutcase is, ben jij het wel. Kap dus ff lekker met mensen uit te maken voor 'asperger-patienten' of what not, komend van een seksueel gefrustreerd mannetje is dat nogal hypochriet.
Oud 20-08-2007, 10:47
Verwijderd
Citaat:
TheCreator schreef op 20-08-2007 @ 02:45 :
En ja, ik heb vaak de indruk dat het overgrote deel aan Nederlanders het syndroom van asperger hebben (lichtelijk)
Whahahaha
Oud 20-08-2007, 11:38
Verwijderd
Citaat:
Ik uitte me tegen die mensen die zo piepen om een spreekwoordelijke fout. Alsof taal wiskunde is..
Ik vind die dingen nieteens lekker, maar ja

anyway, het lijkt me wel een beetje erg kort door de bocht. alleen omdat mensen jou niet 'willen begrijpen' heeft iedereen dat syndroom ineens?
Oud 20-08-2007, 11:40
Verwijderd
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 20-08-2007 @ 12:38 :
Ik vind die dingen nieteens lekker, maar ja

anyway, het lijkt me wel een beetje erg kort door de bocht. alleen omdat mensen jou niet 'willen begrijpen' heeft iedereen dat syndroom ineens?
God joh, de enige met een syndroom (welke dan ook) is híj.
Oud 20-08-2007, 12:33
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Laatste keer, weken terug heb ik al eens gezegd dat je je bek moet houden. Nu mag de boodschap bij deze helemaal duidelijk zijn.
Oud 20-08-2007, 12:47
Jones
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 19-08-2007 @ 20:22 :
Riiight, dus je bent niet ziek? Nou, dan bestaat dat hele syndroom dus ook gewoon niet. Niet zeuren dus.
Oud 20-08-2007, 13:00
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 15-08-2007 @ 02:49 :
Ik ben vanmiddag nog op de Keileweg geweest. Heb een nieuwe klopboormachine en een paar 15 watts-peertjes gekocht

Overigens zit er niet veel verschil tussen 'echte' hoeren en de vmbo-sletjes die je in de gemiddelde discotheek tegenkomt. Alleen die laten zich betalen in drank en nog net niet in contact geld. Maar het is hetzelfde soort zedenloze sloeries.
Vmbo-sletjes maken zelf hun keuze. Vaak zie je ze alleen maar met vmbo-jochies of macho arbeiders met een auto en kettingen.
Oud 20-08-2007, 13:35
Praganonut
Praganonut is offline
Citaat:
DoraRing schreef op 20-08-2007 @ 14:00 :
Vmbo-sletjes maken zelf hun keuze. Vaak zie je ze alleen maar met vmbo-jochies of macho arbeiders met een auto en kettingen.
Het is een kleine stap van cola naar geld.
Oud 20-08-2007, 15:45
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Praganonut schreef op 20-08-2007 @ 14:35 :
Het is een kleine stap van cola naar geld.
En nog een best goede ook, aangezien je véél kunt verdienen, als je het handig aanpakt.
Oud 20-08-2007, 15:48
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
DoraRing schreef op 20-08-2007 @ 14:00 :
So what? Het blijft betaalde sex, wat de definitie van prostitutie is. De term hoer komt misschien wat hard aan voor sommigen die zich er mee bezig houden, maar dat maakt het niet minder waar.
Oud 20-08-2007, 15:55
Praganonut
Praganonut is offline
Citaat:
Changshan schreef op 20-08-2007 @ 16:45 :
En nog een best goede ook, aangezien je véél kunt verdienen, als je het handig aanpakt.
Zeker... als je er goed uit ziet(en dat zijn veel van die sletjes ook) kan je makkelijk 10 a 15 grote boodschappen wegwerken(dan komen de kleine rukjes en pijpjes er ook nog bij)
Oud 20-08-2007, 15:58
Praganonut
Praganonut is offline
Citaat:
T_ID schreef op 20-08-2007 @ 16:48 :
So what? Het blijft betaalde sex, wat de definitie van prostitutie is. De term hoer komt misschien wat hard aan voor sommigen die zich er mee bezig houden, maar dat maakt het niet minder waar.
Waar. En aangezien veel van die meiden dezelfde mentaliteit hebben dat van een hoer. Het gebeurd ook steeds meer op grotere schaal dat is wat mij meer opvalt.

Aantal jaren terug was er op het nieuws dat in... flevoland(zoiets)
meiden uit verveling zichzelf aanbieden langs de weg om maar iets te doen. Dit is echt niet bizar ofzo.
Oud 20-08-2007, 16:13
Zotopteentjes
Zotopteentjes is offline
Citaat:
Praganonut schreef op 20-08-2007 @ 16:58 :
Waar. En aangezien veel van die meiden dezelfde mentaliteit hebben dat van een hoer. Het gebeurd ook steeds meer op grotere schaal dat is wat mij meer opvalt.

Aantal jaren terug was er op het nieuws dat in... flevoland(zoiets)
meiden uit verveling zichzelf aanbieden langs de weg om maar iets te doen. Dit is echt niet bizar ofzo.
... oooh ! En waar is dat dan juist?
Oud 20-08-2007, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Praganonut schreef op 20-08-2007 @ 16:58 :
Het gebeurdt ook steeds meer op grotere schaal dat is wat mij meer opvalt.
Die jeugd van tegenwoordig toch!
Oud 20-08-2007, 16:27
Praganonut
Praganonut is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 20-08-2007 @ 17:20 :
Die jeugd van tegenwoordig toch!
maatschappij van tegenwoordig
Oud 20-08-2007, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Praganonut schreef op 20-08-2007 @ 17:27 :
maatschappij van tegenwoordig
Verdikkie, welvaart.
Oud 20-08-2007, 18:13
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 20-08-2007 @ 16:48 :
Nee, fout. Een hoer werkt bewust voor haar geld en iedereen mag haar doen voor een bepaald tarief. En vmbo-sletjes zoeken altijd wel hun eigen soort uit. Ik vind het ook een beetje minderwaardig klinken om de term vmbo-sletjes in de mond te nemen aangezien niet ieder meisje op het vmbo zo is. Ik zie ook dat meisjes voornamelijk van het vmbo in de puberteit erg aanwezig willen door veel met seks te experimenteren en zich op een bepaalde manier te kleden. Maar ook bij de havo en vwo zien we dit verschijnsel. Maar dat iedereen een vmbo-sletje in bed kan krijgen is slap gelul, want dan zou je een stuk minder gefrustreerde mannetje hebben rondlopen.

Nu gebruik ik zelf ook de term Vmbo-sletjes, ach boeien.
Oud 20-08-2007, 18:36
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Dat klopt, maar toen de onderzoekster Lorna Wing indertijd het syndroom van Asperger zijn naam gaf, gebruikte ze de term syndroom om de samenhang tussen diverse gedragingen aan te geven. Ze gebruikte de term dus in een andere betekenis.
Hans Asperger was overigens een Oostenrijkse kinderarts die in 1944 een proefschrift had geschreven over het door hem geobserveerde gedrag bij een aantal jongens. Om hem te eren koos Lorna Wing er dus voor om het syndroom van Asperger zijn naam te geven.

Citaat:
Ook dat klopt, maar als je de term Asperger-patiënt gebruikt, veronderstel ik dat je het syndroom van Asperger als een ziekte beschouwt, terwijl het in feite een (sociale) handicap is, en daar maakte ik als "Aspie" bezwaar tegen.

Citaat:
Ik uitte me tegen die mensen die zo piepen om een spreekwoordelijke fout. Alsof taal wiskunde is...
Zoals Chimera ook al opmerkte is de uitdrukking "Als ik ga dan ga ik" grammaticaal gezien niet fout. Taal is geen wiskunde, maar ik hecht er zelf wat dat betreft wel waarde aan om met taal even exact om te gaan als met wiskunde. Als ik mijn replies hier formuleer probeer ik dan ook zoveel mogelijk eventuele dubbelzinnigheden, waar onze taal vol van is, te vermijden. Het zijn namelijk de dubbelzinnige taaluitdrukkingen waar mensen met een stoornis in het autistische spectrum zo'n moeite mee hebben, omdat zij juist geneigd zijn om taal heel letterlijk te nemen.

Citaat:
Dat valt wel mee. Bij een populatie van 10000 personen hebben slechts 36 personen het syndroom van Asperger, dus dat betekent dat het overgrote deel van de Nederlanders "normaal" is, ofwel neurotypisch, om maar even de terminologie van Donna Williams te gebruiken.

@SisterOfMercy: Zoals blijkt uit wat ik hierboven aanhaalde met betrekking tot Lorna Wing bestaat het syndroom van Asperger dus wel degelijk. Ik zeur dus niet, maar ik heb ten opzichte van jou het voordeel dat ik meer over stoornissen in het autistische spectrum weet, omdat ik me daar na de diagnose in heb verdiept. Dat ik me daarin heb verdiept was overigens noodzakelijk omdat ik van 1990 tot aan de dag van de diagnose (18 maart 2003) niet meer wist dan dat ik een sociale handicap had, en dus ook niet wist hoe ik er verder mee om moest gaan. Eigenlijk heb ik me wat dat betreft pas een goed beeld van mijn eigen handicap kunnen vormen toen ik de diagnose eenmaal had, en het dus, na 13 jaar, eindelijk een naam kon geven.
Oud 21-08-2007, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 20-08-2007 @ 12:40 :
God joh, de enige met een syndroom (welke dan ook) is híj.
Ja, en mathfreak, maar die schrijft tenminste zinnige dingen.
Oud 21-08-2007, 15:18
Verwijderd
Citaat:
DoraRing schreef op 20-08-2007 @ 19:13 :
Nee, fout. Een hoer werkt bewust voor haar geld en iedereen mag haar doen voor een bepaald tarief. En vmbo-sletjes zoeken altijd wel hun eigen soort uit.
Niet relevant, ook als je je eigen 'soort' uitzoekt ben je een hoer wanneer je tegen betaling seks hebt.
Oud 21-08-2007, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Poggy schreef op 21-08-2007 @ 16:18 :
Niet relevant, ook als je je eigen 'soort' uitzoekt ben je een hoer wanneer je tegen betaling seks hebt.
O jah, wie zegt dat ze tegen betaling seks hebben? Het is in vele gevallen zo dat de man voor de drankjes betaald. Maar als je zo een meisje een paar drankjes aanbiedt heb je garantie op seks. Ik weet nog goed hoe me nichtje dat deed in haar jonge jaren(BreeZaH die tijd). Die liet jongens voor haar drankjes betalen de hele avond, maar die deed er niks voor terug, O jah een dansje. Uit frustratie van die jongens wordt ze hoer en slet genoemd, juist omdat ze niet krijgen wat ze willen en alleen maar aandacht geeft voor de free drinks. Dat is ook best een beetje laag omdat te doen als meisje, maar ook als jongen zijnde.
Oud 21-08-2007, 19:52
Verwijderd
Citaat:
DoraRing schreef op 21-08-2007 @ 20:24 :
O jah, wie zegt dat ze tegen betaling seks hebben? Het is in vele gevallen zo dat de man voor de drankjes betaald. Maar als je zo een meisje een paar drankjes aanbiedt heb je garantie op seks.
Betaling van een paar drankjes is toch ook tegen betaling?
Oud 21-08-2007, 22:36
Southtown
Southtown is offline
Citaat:
Poggy schreef op 21-08-2007 @ 20:52 :
Betaling van een paar drankjes is toch ook tegen betaling?
Ja, eigenlijk wel. Heet dat niet 'in natura'?
Oud 21-08-2007, 22:48
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
DoraRing schreef op 20-08-2007 @ 19:13 :
Nee, fout. Een hoer werkt bewust voor haar geld en iedereen mag haar doen voor een bepaald tarief. En vmbo-sletjes zoeken altijd wel hun eigen soort uit.
Wat maakt dat nou weer voor verschil? VMBO sletjes die pijpen voor een hamburger doen dat ook bewust voor die vergoeding. Het is allebei seks tegen betaling, en daarom prostitutie.

Misschien moet je op VMBO sletjes erger neerkijken dan andere hoeren omdat ze zo'n achterlijk laag tarief rekenen, en zichzelf daarmee klaarblijkelijk zo weinig waard vinden.

Regels voor berichten