![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En natuurlijk verkracht hij geen meisjes van 14. Ik vind t gewoon vrij normaal dat hij geen zin heeft in t gezeur van seks hebben met een meisje en dat zij dan andere dingen wil dan hij en blaat en zij vindt omdat ze seks hebben gehad dat ze dan een band hebben en hij wil dan misschien niet meer, dat hij dan naar een hoer gaat, die hij ervoor betaald om niet moeilijk te doen. En ik wil even een paar dingen recht zetten: Hij geilt niet op 14jarige meisjes. Hij heeft nog nooit iemand verkracht. En hij heeft ook niet zulke neigingen. Hij wil gewoon seks en zonder dat er gezeik van komt als t even kan. Nou. Hij durft het niet echt om een ONSje te regelen, dus betaalt hij ervoor. |
![]() |
||
Citaat:
Ik bedoelde, als ik iets wil dan doe ik het ook. Ik laat me nooit zo leiden door wat anderen zeggen. Maar hoeren.. In begin dacht ik waarom niet, nu krijg ik steeds meer en meer tegenzin. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens ben jij degene die er een oneliner van maakt, niet ik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Er is een reden dat prostitutie het oudste beroep ter wereld heet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zeg toch dat ik het prima vind dat het er is voorde mensen die het nodig hebben. Lees mijn post eens ipv een aangepaste quote van mij ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik heb eigenlijk nog nooit een aantrekkelijke hoer gezien. Ze zullen er vast wel zijn, maar die zitten vast niet in een of ander goedkoop bordeel of achter de ramen ergens.
||
Citaat:
Is dit zo'n zinnetje waar mensen met asperger tegenin gaan omdat het "taalkundig niet correct zou zijn" oid? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Geen id hoe het met jou zit (zonder offensief te klinken) maar sommigen zullen een verschil zien tussen een bordeel en een p.club. Maar het is ook maar net vanuit welk perspectief je dat bekijkt natuurlijk
||
Citaat:
Maar daarom zeg ik, strak/anale Heaumeaux die ingaan op taalkundige fouten. Dat is toch een kenmerk van Asperger-patienten of niet? Die kunnen zoiets niet hebben en gaan er dan gelijk op in. Nederlanders.. Laatst gewijzigd op 19-08-2007 om 03:12. |
![]() |
||
Citaat:
Daarom heb ik ook die dingen, hoop/veel met de veranderingen. Allemaal autisten als je het mij vraagt. Schoen, schoen, schoen...
||
Citaat:
Er is overigens taalkundig gezien niets mis met de uitdrukking "Als ik ga dan ga ik", aangezien het hier om een gewone tautologie handelt. Om toch maar even op de combinatie taal/stoornis in het autistische spectrum in te gaan: mensen met een stoornis in het autistische spectrum interpreteren taal vaak letterlijk. Vanwege hun niet-neurotypische denk- en belevingwereld zijn ze in bepaalde opzichten exacter ingesteld dan een neurotypisch iemand, ofwel iemand met een "normale" hersenfunctie. De term neurotypisch (persoon) is overigens afkomstig van Donna Williams, een Australische vrouw die ook het syndroom van Asperger heeft.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik heb volgens mij nergens gezegd dat het een *ziekte* betrof. Ik uitte me tegen die mensen die zo piepen om een spreekwoordelijke fout. Alsof taal wiskunde is.. En ja, ik heb vaak de indruk dat het overgrote deel aan Nederlanders het syndroom van asperger hebben (lichtelijk) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() anyway, het lijkt me wel een beetje erg kort door de bocht. alleen omdat mensen jou niet 'willen begrijpen' heeft iedereen dat syndroom ineens? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Aantal jaren terug was er op het nieuws dat in... flevoland(zoiets) meiden uit verveling zichzelf aanbieden langs de weg om maar iets te doen. Dit is echt niet bizar ofzo. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nu gebruik ik zelf ook de term Vmbo-sletjes, ach boeien. |
![]() |
|||||
Citaat:
Hans Asperger was overigens een Oostenrijkse kinderarts die in 1944 een proefschrift had geschreven over het door hem geobserveerde gedrag bij een aantal jongens. Om hem te eren koos Lorna Wing er dus voor om het syndroom van Asperger zijn naam te geven. Citaat:
Citaat:
Citaat:
@SisterOfMercy: Zoals blijkt uit wat ik hierboven aanhaalde met betrekking tot Lorna Wing bestaat het syndroom van Asperger dus wel degelijk. Ik zeur dus niet, maar ik heb ten opzichte van jou het voordeel dat ik meer over stoornissen in het autistische spectrum weet, omdat ik me daar na de diagnose in heb verdiept. Dat ik me daarin heb verdiept was overigens noodzakelijk omdat ik van 1990 tot aan de dag van de diagnose (18 maart 2003) niet meer wist dan dat ik een sociale handicap had, en dus ook niet wist hoe ik er verder mee om moest gaan. Eigenlijk heb ik me wat dat betreft pas een goed beeld van mijn eigen handicap kunnen vormen toen ik de diagnose eenmaal had, en het dus, na 13 jaar, eindelijk een naam kon geven.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Misschien moet je op VMBO sletjes erger neerkijken dan andere hoeren omdat ze zo'n achterlijk laag tarief rekenen, en zichzelf daarmee klaarblijkelijk zo weinig waard vinden.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Naar de Wallen gaan RLD Amsterdam | 196 | 29-12-2020 21:01 | |
Liefde & Relatie |
meid van 21 opzoek na sex contact tegen betaling azin1 | 3 | 07-12-2006 17:09 | |
Verhalen & Gedichten |
[column] Sex and the City en Puberruil Verwijderd | 4 | 11-08-2006 20:15 | |
Seksualiteit |
Zweepjes Raven | 32 | 24-10-2003 15:02 | |
Seksualiteit |
Het "Maak je Keuze" Topic. Verwijderd | 23 | 28-02-2003 12:50 | |
Seksualiteit |
waar ligt jullie grens op t gebied van sex???? MissBi@tch | 48 | 30-05-2002 09:34 |