Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-09-2007, 10:34
Rioto
rofl. ik dacht ik zet mn box nog 1 keer aan. en geen ring of death meer en ik kon gewoon spelen? na het spelen uitgezet en nog een keer aangezet en weer geen ring of death
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-09-2007, 13:23
Koning
Koning is offline
Citaat:
rofl. ik dacht ik zet mn box nog 1 keer aan. en geen ring of death meer en ik kon gewoon spelen? na het spelen uitgezet en nog een keer aangezet en weer geen ring of death
Kreeg je ook beeld met een error code? Misschien was ie oververhit?
Oud 02-09-2007, 14:20
Rioto
Nope kreeg ik niet. Ik heb mn box gewoon in een open ruimte staan maar goed je weet het niet. ondertussen mn kans gelijk gepakt om bioshock verder te spelen voordat die weer het loodje legt hehe
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 21:52
Verwijderd
Nou, heb bioshock op de pc gespeeld.. Best goed spel, lekker spooky graphics zijn nice en de controlling heb ik ook niets over op te merken. Binnekort wel ff verder spelen als ik weer ffies tijd heb
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 22:10
Noc
Noc is offline
Heb BioShock net uitgespeeld op de pc.
Ik vind het een heel goede game, knalt lekker, leuke missies.
Zeker een aanrader.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 23:08
Verwijderd
Als ik geld had, dan zou ik hem allang gekocht hebben .
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 23:18
Verwijderd
Klote securom ><
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 12:18
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Klote securom ><
........................................ ..________
....................................,.-‘”...................``~.,
.............................,.-”.................................. .“-.,
.........................,/........................................ .......”:,
.....................,/........................................ ..............\,
.................../........................................ ...................,}
................./........................................ ..............,:`^`..}
.............../........................................ ...........,:”........./
............../.....__................................. ........:`.........../
............./__.(.....“~-,_..............................,:`..... ...../
.........../(_....”~,_........“~,_.................. ..,:`........_/
..........{.._$;_......”=,_.......“-,_.......,.-~-,},.~”;/....}
...........((.....*~_.......”=-._......“;,,./`..../”............../
...,,,___.\`~,......“~.,................ ....`.....}............../
............(....`=-,,.......`........................(..... .;_,,-”
............/.`~,......`-...............................\....../\
.............\`~.*-,.....................................|, ./.....\,__
,,_..........}.>-._\...................................|. .............`=~-,
.....`=~-,_\_......`\,........................... ......\
...................`=~-,,.\,...............................\
................................`:,,.... .......................`\.............._ _
.....................................`=-,...................,%`>--==``
........................................ _\..........._,-%.......`\.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 12:19
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Klote securom ><
Ik had er ook even problemen mee (en het is vooral irritant, dat die NA de installatie ff gaat kijken en dan voor de lol besluit je installatie ongedaan te maken). Maar nadat ik de laatste daemon tools gedownload had en hem gehide had met YASU (Yet Another SecuROM Utility) .. werkte het perfect.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 14:02
Verwijderd
Ja, het was dan ook de volgende installatie opgelost. Alleen het duurt kk lang allemaal.

Nu een beetje aan het spelen geslagen, eindelijk.

slecht gebruik van de man met zijn hand voor het hoofd, trouwens.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2007, 02:52
airbag
airbag is offline
Ben er ook net mee begonnen.. Installatie ging goed, geen andere acties vereist, moet 'm alleen gemount houden en hij speelt gewoon. Heb zelfs nog steeds DT 4.09 .

Ziet er erg goed uit, en draait 'n stuk sneller dan ik van tevoren had gedacht. Nog niet veel gameplay gezien. Het is beter voor mijn concentratie tijdens colleges dat ik niet om deze tijd ga zitten gamen.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2007, 15:23
Verwijderd
Vanmorgen kwam mijn X-Box 360 versie binnen. Nog geen tijd gehad om te spelen, maar ik ben zeer benieuwd .

Laatst gewijzigd op 10-09-2007 om 00:06.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2007, 18:40
Marcade
Marcade is offline
Hmm mij is die tegengevallen .. idd. overgehypt ..
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 09:54
Rioto
je moet ook geen myst achtige game verwachten maar dan pis je naast de pot.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 11:54
Verwijderd
Er hangt ook wel wat af van je benadering. Je kan of gewoon simpelweg alles doorzeven met bullets, of wat taktischer spelen. Door bijvoorbeeld een gasfles lek te schieten, dan het lekkende gas aansteken en die fles met telekinesis tegen je enemy aangooien. Als je enemy (die dan flink in de fik staat), zichzelf blust in het water, zet je ook nog eens even het water onder stroom via je plasmid, waarna je met je moersleutel de laatste hp'tjes eraf kan hakken.

Veel dingen in Bioshock zijn al wel eerder gedaan in andere games. Misschien zijn de concepten niet al te origineel, maar alles is naar mijn mening heel goed uit gewerkt en ze weten een goed sfeertje te creeeren.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 12:24
Verwijderd
Mijn computer doet het weer en ik ga vanavond lekker spelen!
Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 19:46
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
je moet ook geen myst achtige game verwachten maar dan pis je naast de pot.
Nou ja mensen lopen te roepen dat Bioshock het oa. moet hebben van de geweldige sfeer die het op bouwt. Dat zeg jij nu ook.

Als er 1 spel is waarvan ik de sfeer geweldig vond en het hele spel gemaak heeft zoals het is, is het Myst wel.

Maar in Bioshock, die sfeer was ik vrij snel kwijt. Misschien dat ik het later nog een keer moet proberen.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 09:13
Rioto
Ja ik vind dat bio het zeker moet hebben van de sfeer wat dat maak de game ( voor mij ) immers zo goed. ik weet niet tot waar je heb gespeeld? naar mate hoe verder je kom hoe meer je in het verhaal kom.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 09:37
Allochthony
Allochthony is offline
Ik ben nu in Fort Frolic geloof ik, met dat theater enzo, vind het nog steeds een erg dope spel.

Speel op medium, en de eerste baar keer zo een Big Daddy ging me niet zo goed af, maar nu is het eigenlijk heel makkelijk... Waar ik ook pas later achterkwam is dat je ze beter kan laten lopen en volgen als je er een zonder Little Sister ziet lopen, eerst maakte ik ze dood voor de cash, zonder te weten dat ze die little sisters tevoorschijn halen, wat ook erg cool gedaan is.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 11:29
Verwijderd
Ik heb gisteravond gespeeld tot aan het stuk waar de demo ophield, dus ik heb nog niets nieuws gezien (alleen heb ik nu slechts de electro-plasmid, en niet de fire-plasmid die ik in de demo ook al had op dit moment). Vooralsnog vind ik het geweldig om die splicers te horen mompelen en mopperen. Of wanneer ze rondrennen en als gestoorde kinderen die loden pijp of messen over de grond slepen en al die vonken maken. Dat is echt geniaal.

Ik speel trouwens op hard en heb alle 'item glow' dingen uitgezet. Met al die vita-chambers is de moeilijkheid geen probleem meer en die gloed over bruikbare items haalt het realisme nogal onderuit, vind ik.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 13:46
Verwijderd
Citaat:
realisme
xD
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 14:23
Verwijderd
Goed, 'suspension of disbelief' dan.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 14:50
Young Predator
Young Predator is offline
Eerder PC dan Xbox. Heb geen Xbox dus tja, is er een online mogelijkheid?
Oud 11-09-2007, 15:15
Rioto
nope is er niet
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 17:37
Verwijderd
ik denk dat ik 'm ook maar ga halen, die demo gister nog een keer gedaan en godver wat is dat toch geniaal goed
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 21:59
Young Predator
Young Predator is offline
no online?

La maar zitten dan
Oud 18-09-2007, 17:18
Meadow
Meadow is offline
Ik ga vanavond de demo zien bij een vriend van me, en als ik de moed vind misschien zelf ff spelen, maar ws donder ik dan mijn stoel uit van de freaky effects. Het eerder genoemde myst krijgt me al helemaal freaked out, net als Oblivion en Morrowind deden, dus dit soort games zijn slecht voor mijn mijn gezondheid. De trailer en andere fragmenten op youtube zagen er echter zo bruut interessant en impressive uit dat ik het toch wel wil zien...

Kan iemand me uitleggen hoe het nou zit met die big daddies en little sisters, in een spoilertag ofzo?
Oud 18-09-2007, 17:34
Verwijderd
ik heb 'm net na school opgepikt, straks even spelen
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 01:25
Inanis
Inanis is offline
Citaat:
Ik ga vanavond de demo zien bij een vriend van me, en als ik de moed vind misschien zelf ff spelen, maar ws donder ik dan mijn stoel uit van de freaky effects. Het eerder genoemde myst krijgt me al helemaal freaked out, net als Oblivion en Morrowind deden, dus dit soort games zijn slecht voor mijn mijn gezondheid. De trailer en andere fragmenten op youtube zagen er echter zo bruut interessant en impressive uit dat ik het toch wel wil zien...

Kan iemand me uitleggen hoe het nou zit met die big daddies en little sisters, in een spoilertag ofzo?
je hebt twee keuzes,
je kunt de little girl 'redden' als in een zogenaamd kwaad uit het meisje halen dat haar corrupt heeft gemaakt.. hoewel ze in zowel kwade als 'verlichte' toestand zich even tolerant opstellen.. tsja ze zien er wat zombieachtiger uit en hebben een injectiespuit in de hand.
maar je zult de big daddy's hoe dan ook moeten doden wil je de bonus krijgen die het redden dan wel vernietigen van de little girls met zich meebrengt, ook al zijn ze in eerste instantie niet vijandig.. ze vechten zelfs met je vijanden.
k wil de game dan ook o.a. niet meer spelen omdat je eigenlijk een beetje gedwongen wordt om vriendelijke reuzen dood te maken.. vervolgens meisjes te 'redden' die geen redding nodig hebben.. t enige wat je eigenlijk doet is hun grote maatje te vermoorden en ze uit te buiten, welke keuze je ook maakt.
Oud 19-09-2007, 04:38
Meadow
Meadow is offline
Nou, ik heb de demo gezien, impressive. Zelf shakte ik na 10 minuutjes van mijn stoel, maar als ik er gewoon naast zit vind ik het echt een ontzettend gaaf spel om te zien. Dus, ik ga deze oproep maar rondbazuinen: Wie oh wie heeft er een tweede bureaustoel waarop ik mag meekijken ?
Oud 19-09-2007, 07:10
Rioto
ik maar mn box is kapot dus helaas
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 10:47
Verwijderd
Ja, ik schoot gisteren een Big Daddy aan handgemaakte baklappen omdat hij een Little Sister bij zich droeg en toen die kolos eenmaal in elkaar zakte met zo'n walvisachtige kreun en dat kleine meisje er huilend bij ging staan ("Mr. Bubbles? Mr. Bubbles! Nooooo!") voelde ik me best rot.

Gelukkig had ik even daarna een Big Daddy gehypnotiseerd zoda hij me helpte, raakte ik hem toen per ongeluk in een gevecht met wat Splicers en werd hij daarna zo pissig op mij dat hij me probeerde af te maken. Het is dus gewoon rechtvaardigheid.

In vind de Splicers trouwens echt geweldig, maar dan voornamelijk als je ze alleen maar hoort, of als je ze rond ziet lopen zonder dat ze jou doorhebben. Tof om te zien hoe die thuggish Splicers bijvoorbeeld met een lege emmer aan het spelen zijn, of hoe een andere een kapotte machine aan de praat probeert te krijgen. Oh, en natuurlijk die teksten van ze, die zijn helemaal geweldig.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 11:45
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik heb de demo gezien, impressive. Zelf shakte ik na 10 minuutjes van mijn stoel, maar als ik er gewoon naast zit vind ik het echt een ontzettend gaaf spel om te zien. Dus, ik ga deze oproep maar rondbazuinen: Wie oh wie heeft er een tweede bureaustoel waarop ik mag meekijken ?
Hahaha, ik wel hoor.

Citaat:
Ja, ik schoot gisteren een Big Daddy aan handgemaakte baklappen omdat hij een Little Sister bij zich droeg en toen die kolos eenmaal in elkaar zakte met zo'n walvisachtige kreun en dat kleine meisje er huilend bij ging staan ("Mr. Bubbles? Mr. Bubbles! Nooooo!") voelde ik me best rot.

Gelukkig had ik even daarna een Big Daddy gehypnotiseerd zoda hij me helpte, raakte ik hem toen per ongeluk in een gevecht met wat Splicers en werd hij daarna zo pissig op mij dat hij me probeerde af te maken. Het is dus gewoon rechtvaardigheid.

In vind de Splicers trouwens echt geweldig, maar dan voornamelijk als je ze alleen maar hoort, of als je ze rond ziet lopen zonder dat ze jou doorhebben. Tof om te zien hoe die thuggish Splicers bijvoorbeeld met een lege emmer aan het spelen zijn, of hoe een andere een kapotte machine aan de praat probeert te krijgen. Oh, en natuurlijk die teksten van ze, die zijn helemaal geweldig.
Ja de Splicers zijn echt heel vet gedaan. Heb alleen wel een hekel aan de Houdini splicers. Die vind ik nogal irritant.

Spoiler
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 17:28
Verwijderd
Citaat:
kies mij! ik heb een grote ligstoel, behoorlijke 5.1 set en vrij grote breedbeeld tv om het op te spelen!1!!!1!!!!1! en chips!
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 19:52
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
kies mij! ik heb een grote ligstoel, behoorlijke 5.1 set en vrij grote breedbeeld tv om het op te spelen!1!!!1!!!!1! en chips!
Heh, de overanthousiaste breezerrespons?11??? .

Nee serieus klinkt wel relaxt . Woon je heel toevallig ook nog ergens bij Utrecht en/of Den Haag ?
Oud 19-09-2007, 22:30
Verwijderd
--> Contact Gezocht
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 07:15
Meadow
Meadow is offline
Contact gezocht met een bioshock speler? Ik denk niet dat dat een succesverhaal wordt, jij wel?
Oud 20-09-2007, 09:05
Rioto
Citaat:
Heh, de overanthousiaste breezerrespons?11??? .

Nee serieus klinkt wel relaxt . Woon je heel toevallig ook nog ergens bij Utrecht en/of Den Haag ?
als je nou 3 weken geduld heb dan is mn box weer terug en ik woon vlak bij den haag.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 13:02
Verwijderd
Ik woon super vlakbij Den haag . Heb geen ligstoel, een miezerig 2.1 setje, maar chips is er wel .
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 14:15
Verwijderd
ik woon heel ver weg van den haag
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 14:17
Verwijderd
trouwens, die ijs-plasmid werkt wel heel erg goed
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 15:16
Verwijderd
Citaat:
trouwens, die ijs-plasmid werkt wel heel erg goed
Zeker. maar incinerate blijft mijn favo. Vooral als ze al brandend door een olieplas lopen ^^.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 15:17
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
als je nou 3 weken geduld heb dan is mn box weer terug en ik woon vlak bij den haag.
Heh, ik dan niet meer . Vanaf zaterdag aanstaande woon ik in Utrecht... Maar ik kan natuurlijk prima naar den haag komen .
Oud 20-09-2007, 16:23
Verwijderd
Ik woon dan wel weer valkbij utrecht, maar ik heb (nog) geen bioshock
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Zeker. maar incinerate blijft mijn favo. Vooral als ze al brandend door een olieplas lopen ^^.
incinerate vind ik zo bruut als ze dan in dat water duiken en je ze dan onder stroom zet maar dat ijs werkt zo lekker tegen die spider-bitches die maar blijven springen en doen, en telekinese is dan weer hard nodig tegen nitro slicers
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 13:24
Verwijderd
wat ik trouwens wel minder vind is de opzet, dan heb je eindelijk een goal bereikt en dan gaat het op het laatste moment weer fout en moet je weer allerhande extra dingen gaan doen om alsnog datgene te bereiken waarvan je dacht dat je dat net bereikt had
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 18:51
Verwijderd
hij is uit! geweldig spel, echt, maar wat een anti-climax dat einde
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 20:34
Verwijderd
Damn! Ik haat m'n werk. Ik heb dat spel twee weken geleden gekocht en ik ben nu pas op 3/4e ofzo.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 11:32
Verwijderd
Citaat:
Damn! Ik haat m'n werk. Ik heb dat spel twee weken geleden gekocht en ik ben nu pas op 3/4e ofzo.
ik heb er ook anderhalve week ofzo over gedaan hoor ;p denk wat ie bij mij ook wel een uurtje of 20-25 duurde
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 11:33
Verwijderd
Spoiler
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten