Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
....................................,.-...................``~., .............................,.-.................................. .-., .........................,/........................................ .......:, .....................,/........................................ ..............\, .................../........................................ ...................,} ................./........................................ ..............,:`^`..} .............../........................................ ...........,:........./ ............../.....__................................. ........:`.........../ ............./__.(.....~-,_..............................,:`..... ...../ .........../(_....~,_........~,_.................. ..,:`........_/ ..........{.._$;_......=,_.......-,_.......,.-~-,},.~;/....} ...........((.....*~_.......=-._......;,,./`..../............../ ...,,,___.\`~,......~.,................ ....`.....}............../ ............(....`=-,,.......`........................(..... .;_,,- ............/.`~,......`-...............................\....../\ .............\`~.*-,.....................................|, ./.....\,__ ,,_..........}.>-._\...................................|. .............`=~-, .....`=~-,_\_......`\,........................... ......\ ...................`=~-,,.\,...............................\ ................................`:,,.... .......................`\.............._ _ .....................................`=-,...................,%`>--==`` ........................................ _\..........._,-%.......`\. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ben er ook net mee begonnen.. Installatie ging goed, geen andere acties vereist, moet 'm alleen gemount houden en hij speelt gewoon. Heb zelfs nog steeds DT 4.09
![]() Ziet er erg goed uit, en draait 'n stuk sneller dan ik van tevoren had gedacht. Nog niet veel gameplay gezien. Het is beter voor mijn concentratie tijdens colleges dat ik niet om deze tijd ga zitten gamen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Er hangt ook wel wat af van je benadering. Je kan of gewoon simpelweg alles doorzeven met bullets, of wat taktischer spelen. Door bijvoorbeeld een gasfles lek te schieten, dan het lekkende gas aansteken en die fles met telekinesis tegen je enemy aangooien. Als je enemy (die dan flink in de fik staat), zichzelf blust in het water, zet je ook nog eens even het water onder stroom via je plasmid, waarna je met je moersleutel de laatste hp'tjes eraf kan hakken.
Veel dingen in Bioshock zijn al wel eerder gedaan in andere games. Misschien zijn de concepten niet al te origineel, maar alles is naar mijn mening heel goed uit gewerkt en ze weten een goed sfeertje te creeeren. |
![]() |
||
Citaat:
Als er 1 spel is waarvan ik de sfeer geweldig vond en het hele spel gemaak heeft zoals het is, is het Myst wel. Maar in Bioshock, die sfeer was ik vrij snel kwijt. ![]() |
![]() |
|
Ik ben nu in Fort Frolic geloof ik, met dat theater enzo, vind het nog steeds een erg dope spel.
Speel op medium, en de eerste baar keer zo een Big Daddy ging me niet zo goed af, maar nu is het eigenlijk heel makkelijk... Waar ik ook pas later achterkwam is dat je ze beter kan laten lopen en volgen als je er een zonder Little Sister ziet lopen, eerst maakte ik ze dood voor de cash, zonder te weten dat ze die little sisters tevoorschijn halen, wat ook erg cool gedaan is. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb gisteravond gespeeld tot aan het stuk waar de demo ophield, dus ik heb nog niets nieuws gezien (alleen heb ik nu slechts de electro-plasmid, en niet de fire-plasmid die ik in de demo ook al had op dit moment). Vooralsnog vind ik het geweldig om die splicers te horen mompelen en mopperen. Of wanneer ze rondrennen en als gestoorde kinderen die loden pijp of messen over de grond slepen en al die vonken maken. Dat is echt geniaal.
Ik speel trouwens op hard en heb alle 'item glow' dingen uitgezet. Met al die vita-chambers is de moeilijkheid geen probleem meer en die gloed over bruikbare items haalt het realisme nogal onderuit, vind ik. |
![]() |
|
Ik ga vanavond de demo zien bij een vriend van me, en als ik de moed vind misschien zelf ff spelen, maar ws donder ik dan mijn stoel uit van de freaky effects. Het eerder genoemde myst krijgt me al helemaal freaked out, net als Oblivion en Morrowind deden, dus dit soort games zijn slecht voor mijn mijn gezondheid. De trailer en andere fragmenten op youtube zagen er echter zo bruut interessant en impressive uit dat ik het toch wel wil zien...
Kan iemand me uitleggen hoe het nou zit met die big daddies en little sisters, in een spoilertag ofzo?
||
Citaat:
je kunt de little girl 'redden' als in een zogenaamd kwaad uit het meisje halen dat haar corrupt heeft gemaakt.. hoewel ze in zowel kwade als 'verlichte' toestand zich even tolerant opstellen.. tsja ze zien er wat zombieachtiger uit en hebben een injectiespuit in de hand. maar je zult de big daddy's hoe dan ook moeten doden wil je de bonus krijgen die het redden dan wel vernietigen van de little girls met zich meebrengt, ook al zijn ze in eerste instantie niet vijandig.. ze vechten zelfs met je vijanden. k wil de game dan ook o.a. niet meer spelen omdat je eigenlijk een beetje gedwongen wordt om vriendelijke reuzen dood te maken.. vervolgens meisjes te 'redden' die geen redding nodig hebben.. t enige wat je eigenlijk doet is hun grote maatje te vermoorden en ze uit te buiten, welke keuze je ook maakt.
|
Nou, ik heb de demo gezien, impressive. Zelf shakte ik na 10 minuutjes van mijn stoel, maar als ik er gewoon naast zit vind ik het echt een ontzettend gaaf spel om te zien. Dus, ik ga deze oproep maar rondbazuinen: Wie oh wie heeft er een tweede bureaustoel waarop ik mag meekijken
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ja, ik schoot gisteren een Big Daddy aan handgemaakte baklappen omdat hij een Little Sister bij zich droeg en toen die kolos eenmaal in elkaar zakte met zo'n walvisachtige kreun en dat kleine meisje er huilend bij ging staan ("Mr. Bubbles? Mr. Bubbles! Nooooo!") voelde ik me best rot.
Gelukkig had ik even daarna een Big Daddy gehypnotiseerd zoda hij me helpte, raakte ik hem toen per ongeluk in een gevecht met wat Splicers en werd hij daarna zo pissig op mij dat hij me probeerde af te maken. Het is dus gewoon rechtvaardigheid. ![]() In vind de Splicers trouwens echt geweldig, maar dan voornamelijk als je ze alleen maar hoort, of als je ze rond ziet lopen zonder dat ze jou doorhebben. Tof om te zien hoe die thuggish Splicers bijvoorbeeld met een lege emmer aan het spelen zijn, of hoe een andere een kapotte machine aan de praat probeert te krijgen. Oh, en natuurlijk die teksten van ze, die zijn helemaal geweldig. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Nee serieus klinkt wel relaxt ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
BioShock Infinite Verwijderd | 18 | 17-05-2013 14:37 | |
De Kantine |
Saaipark #1454 Verwijderd | 500 | 10-07-2011 14:15 | |
Games |
Wat voor games bestaan er niet, terwijl jij zou willen van wel? Verwijderd | 95 | 09-03-2011 18:41 | |
Games |
Fallout 3 trailer Allochthony | 105 | 20-06-2007 19:20 | |
Games |
PS3 - Next-gen gaming Th0m4s | 387 | 31-12-2006 20:50 | |
Games |
Welke game kijk je het meest naar uit? Verwijderd | 99 | 09-07-2005 01:41 |