![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ook kleinere, dagelijkse miskopen mogen hier gepost worden.
||
Citaat:
Ik kocht een polkadot rokje een maand voordat ik en de rest vd wereld polkadots zat waren. Daarvoor kocht ik meerdere polkadot dingen die eigenlijk heel lelijk waren. Ik kocht een vreemd zwart jurkje en die kon ik niet terug brengen hoewel ik enorm verlegen zat om geld. Ik kocht online een te duur zwart jurkje in een te grote maat en kon het niet meer annuleren of wijzigen. Toen ik hem na 1000 jaar per post ontving bleek het donkerblauwe spijkerstof te zijn. Pijnlijk. ![]() Ik kocht een voorversterker voor mijn platenspeler hoewel ik helemaal geen voorversterker nodig had en die oubollige ouwe zakken van de betreffende winkel wilden niet ruilen voor geld, alleen voor een ander product maar ze verkochten allemaal stomme kabels enzo die ik niet nodig had. Tot zover enkele trauma's. De helft ervan ligt nog in mijn kast, btw.
||
Citaat:
ontopic: ik kocht bij de eurowinkel een japans oplichtend pianotje maar alleen het lichtje werkt.
|
![]() |
Héle lelijke laarzen met punt en een soort zilverkleurige diamanten
![]() ![]() Eigenlijk alle schoenen met hakken want ik ben 1,75m lang en nogal dun en om dan nog op hakken te lopen? Nee, dan lijk ik op een mislukte travestiet. Hakken zijn meer voor kleinere draagsters, dan staat het mooi. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
* Ladingen Magic the Gathering kaarten (vroeger)
* Het spel World Of Warcraft (paar jaar terug) * De Uitbreiding van World of Warcraft (+/- jaar terug) * Spelmaanden voor World Of Warcraft (gedurende lange periode van 2 jaar) * Heel heel erg veel pakjes peuken (gedurende 5 jaar) * Heel heel erg veel wiet (gedurende 6 jaar) * Heel veel frisdrank en Energy drink * Elke aankoop die ik vroeger bij MacDonalds heb gedaan Jaja, goddank ben ik van alles af, maar guttegut ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
OT: dat ik de nintendo 64 pokemon editie had gekocht, en dacht dat daar dus ook een pokemon spel bij zat, maar dat was dus niet oz en toen voelde ik me genaait
|
![]() |
Gister was een dubbel miskoop-dag.
Ten eerste kocht ik een leren jack dat je alleen maar over je hoofd heen aan kan trekken omdat er geen rits aan zit. Op zich was het idee echt prachtig, evenals de kleur. Dus ik kocht het. Nu blijkt het model kut en de jas eigenlijk ook te klein. Als ik de knopen langs de hals dichtdoe dan stik ik. Is nooit goed natuurlijk. Gelukkig was hij maar 12,50. Daarnaast kocht ik perongeluk Leffe gisteravond. En dat lust ik niet. Bah.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|