Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-08-2007, 21:05
kroot
kroot is offline
Ik twijfel moet ik een cursus bij de LOI gaan doen, die de helft goedkoper is maar die je dus wel zelf moet gaan doen? Of moet ik gewoon avondonderwijs doen, alleen dat is 2x zo duur
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-08-2007, 21:08
indigo
indigo is offline
@moon: ik kan me heel goed voorstellen dat je erg verdrietig bent. Ik zou me ook geen leven zonder hond kunnen voorstellen nu. Voor jou is het gewoon net zo'n groot verlies als voor anderen het verlies van een nabij familielid, dus dat zal wel tijd kosten. Probeer niet te veel je te laten leiden door het verdriet, ook af en toe iets ondernemen enzo. Veel sterkte! (F)

OT: pfoe. Waarom ben ik niet echt verliefd? Hij is zó leuk. Net maar gesms't, want bellen durf ik niet en hij is al de hele dag niet online. Dan ga ik nog even socializen beneden en dan op tijd slapen, dat is wel handig. En morgen opruimen, lamp aansluiten, en doelijstje kunnen doorstrepen .
Oud 21-08-2007, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Sidhe schreef op 21-08-2007 @ 14:31 :
Woei, goed dus. Stúkken beter dan gisteren.

<3
<3
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 21:42
duivelaartje
duivelaartje is offline
Shit, ik ben nu al een halve hamster. De hele tijd, met pauzes, gekoeld met ijs en begon het net opeens te gloeien en nou heb ik een bolle wang. Meeh. Heb meteen ook koorts. Gatsie..
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 21:49
Verwijderd
Wiee! Ik ben vandaag vier uur bezig geweest met het uitzoeken van een hele viool. (ein-de-lijk, iets over short people) Ik heb er nu twee, hele mooie, die ik twee weken op proef heb. Stiekem heb ik al wel een voorkeur. God, wat geeft dat een kick, al die violen die je mag bespelen en keuren. Met een mooie nieuwe koffer, strijkstok, steun en het is zo gaaf. <3

Morgen komt mijn beste vriendin uit Friesland logeren. Waar ik eerst zenuwachtig was of mijn ouders haar wel leuk zouden vinden, vind ik het nu alleen nog maar gaaf.

En het gaafste is nog wel dat zij, alle vijf, hierheen komen voor een heel weekend. Dat ik zulke leuke goede lieve vrienden heb. Dat ik veel geleerd heb, eerste indrukken die ik van mijzelf geef niet alles zijn, en ookal zijn ze wel alles; over het algemeen vond men het een goede indruk.

Ik heb zin in school. Dat ook.

De/mijn wereld is prachtig.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 21:51
Nona
Nona is offline
Hmmm. Lowlands was gaaf, zo lekker slapen.
Oud 21-08-2007, 21:55
Roosje
Roosje is offline
Ooh, ik word helemaal gelukkig van Amélie, wat een heerlijke film is dat toch. <3 En wat komen er veel beelden in mijn hoofd daaruit, vreemd is dat. En nu lekker douchen en slapen en morgen naar mijn vriendje. (L)

Laatst gewijzigd op 21-08-2007 om 21:59.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 22:03
Verwijderd
Ik heb een acht acht acht voor mijn bachelorwerkstuk lalalaaaa. En ik ga lekker toneel doen. En mijn vrienden zijn tof en het leven is leeeuuuk.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 22:29
Verwijderd
Nou heb ik vandaag weer al lastige(re) dingen voor me uitgeschoven .
"Ik doe het morgen wel". Yeah, right.

Dan maar nu. NU die email schrijven .
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 22:46
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
Een hele dag geleerd voor mijn tentamen van morgen, en voor mijn gevoel niets fout gedaan...

En dan ga je 's avonds controleren hoe het ervoor staat, blijk je behoorlijk achteruit te zijn gegaan ...

Een wanhopige poging gedaan om alles nog recht te zetten, maar ergens weet ik dat ik mezelf alleen maar voor de gek aan het houden ben ... Ik moet beter mijn best doen, maar voel me op dit moment zo machteloos. Ik kan het niet, ik heb er simpelweg de energie niet voor ...

Ik wou dat ik kon huilen, en dat iemand die ik vertrouw, iemand die gelooft wat ik zeg en me serieus neemt, me kwam troosten... Me moed in praat waarom ik ondanks alles door moet gaan en niet op mag geven...

Voel me ronduit slecht nu ...
Oud 21-08-2007, 22:48
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
~lienepien~ schreef op 21-08-2007 @ 18:06 :
Ik ben niet zo'n katten-kenner, maar kan dat ook niet voor alleen die momenten?
Dat kan wel voor een moment maar die man wil gewoon geen rondlopende dieren in het huis... Hij kwam echter niet vanwege de poes ( ) Maar om mede te delen dat mijn kale huur per november met 100 per maand omhoog gaat (en hij heeft het dit jaar ook al verhoogd) en dat mijn inclusief kosten maandelijks verhoogd worden... Ik zou dus godverdomme 500 euro per maand moeten neerleggen.
De mensen die ik gesproken heb, zeggen dat hij dit niet kan maken.. Dat zal best, maar ik heb werk om informatie bij juridisch loket/ huurcommissie in te winnen en consumentenbond te raadplegen..
Ik heb dat geld niet, ik kom nu amper rond
Mijn vakantie is één en al geregel, bah
Oud 21-08-2007, 22:55
Verwijderd
@coopergirl: Dat is inderdaad een !@#$%-streek, zeg maar...
Daarbij is het volgens mij inderdaad zo dat de kale huur maar 1x per jaar verhoogd mag worden. Ik woon nu 5 jaar op kamers/zelfstandig en het is bij mij nog nooit 100 euro in één keer geweest.
En verhogen mag ook niet onbeperkt, maar alleen volgens het puntensysteem, en met een percentage van de 'oude' huurprijs.
Maargoed, wat je al zegt, zelfs (of vooral) als je gelijk hebt is het wel heel vervelend dat je er weer achteraan moet.
Sterkte ermee .

OT: Email geschreven en verstuurd, toch nog iets gedaan vandaag....
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 23:38
Verwijderd
Oke, of misschien gaat het toch niet zo goed. Who am I kidding.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 09:45
Verwijderd
Citaat:
coopergirl schreef op 21-08-2007 @ 17:44 :
Over 2 jaar kom ik pas in aanmerking voor een huis via de woningbouwcoöperatie... (Waar ik ook al bijna 2 jaar ingeschreven sta)
Ook informeren bij particuliere verhuurders? Dat hoeft helemaal niet zo belachelijk duur te zijn als veel mensen beweren.

En de huurprijs mag idd per jaar maar een bepaald percentage stijgen (twee jaar terug was het volgens mij nog max. 5%, dus dat zal nu vast niet zo heel veel anders zijn).
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 09:54
Verwijderd
Mijn hondje is echt zo lief <3
Ze is wel erg ondeugend
En het gaat wel. Zolang ik niet vooruit, of terug kijk.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 11:02
Nijn*
Nijn* is offline
Gisteravond met mam en pap naar Amsterdam geweest, het officiële gedeelte van de CAP bijgewoont. Ja, het was geweldig en mijn broer had het allemaal georganiseerd!!!! Ik ben zo trots op hem want het was allemaal heel erg tof! Eerst een meisje dat een nummer zong, daarna een welkomstwoord van de directeur van de Oude Kerk, daarna een toespraak van Jop Cohen en als afsluiter een optreden van Cabaretier Ernst van der Pasch. Ik heb echt genoten, hoewel ik me in het begin een beetje ongemakkelijk voelde, was het echt super!
Verder weer te laat wakker geworden en vanavond weer naar Amsterdam, daar ben ik wat huiveriger voor, maar oké. Het wordt vast heel erg leuk! Nu ontbijten en dan nog wat nuttigs doen!
Oud 22-08-2007, 11:54
Yana
Yana is offline
Gisterenochtend belde mijn moeder dat ze een afspraak had gemaakt bij de dierenarts om de hond te laten inslapen. Terwijl zowel ik, mijn broer als mijn vader het nog helemaal geen tijd vonden om het beestje te laten afmaken! Ze loopt al sinds de scheiding haar verantwoordelijkheden af te schuiven, roept al 3 jaar met enige regelmaat dat het nu toch echt wel tijd is voor een spuitje, de hond vertoonde daar altijd wonderbaarlijk genoeg een ernstige achteruitgang in vergelijking bij hoe ze zich bij ons gedroeg. Ik heb haar aan de telefoon verteld dat ik haar gedrag ronduit grof vond, dat ze het alleen maar deed omdat de hond haar tot last was. Natuurlijk raakte ik haar, en helaas kreeg ze mijn vader (die nota bene op vakantie is!) te pakken voordat ik hem kon bereiken. Hij ging overstag, want "als de hond echt pijn heeft, is het beter voor haar". Mijn broer was aan het werk, ik had een afspraak met mijn psycholoog en mijn moeder besluit in haar eentje dat ze het nu allemaal wel zat is!

Ik ben met mijn vriend naar het huis van mn moeder gegaan (waar de hond op dat moment was) om afscheid te nemen. Fucking 1.5 uur extra reizen voor nog geen halfuur bij de hond, want meer tijd had ik niet ivm mn psych-afspraak. Het was hartverscheurend . Ze liep rondjes, at voor twee, piepte helemaal niet als ik haar vastpakte. WAT NOU, "ze heeft zo'n pijn"?! Al sinds de scheiding hebben zij en haar vriend op de dood van onze hond aangestuurd omdat het zo lastig was voor hen. Nou, eindelijk hebben ze hun fucking zin gekregen hoor! Gisteren om zes uur (terwijl ik dus met mijn psycholoog zat te praten ) heeft ze een spuitje gekregen. Veertien jaar lang heb ik een hond gehad. Ik heb monologen gehouden, soms gescholden als ze me niet-begrijpend aankeek, maar verdomme.. Ik heb zo van dat beest gehouden.

Dood. Omdat mijn moeder besloot dat het moest. En het ergste vind ik nog dat terwijl ze een spuitje kreeg, die hypocriete vriend van haar er naast stond. Ik wéét (ze heeft het me zelf verteld) dat hij juichend op stond op de dagen dat de hond weer bij ons kwam (co-ouderschap voor de hond), dat hij de hond slechts "gedoogde" en al die tijd op zn dood uit was. Ik kan het niet uitstaan dat hij er bij was . Wat een klootzak.

En mijn moeder heeft, wederom, zoveel voor me verpest. Je gaat geen hond afmaken die nog zo levendig was als zij! Ik hoopte echt dat ik een hond zou aantreffen die op was, zodat ik vrede kon hebben met haar rigoreuze besluit. Dat was niet zo. Ze had verdomme nog kunnen leven! Het klopt dat ze aan haar laatste jaar bezig was, dat het kaarsje langzaam uit ging. Maar ik ben ontzettend kwaad op de manier waarop ze het gedaan heeft. Mijn vader op vakantie, mijn broer aan het werk en ik op weg naar Utrecht. Omdat zij geen dag langer wilde wachten met het vermoorden van onze hond.

Weer een stukje verleden dat blijvend weg is.
@Moon, ik snap je verdriet.
Oud 22-08-2007, 12:16
da leentjuh
da leentjuh is offline
@Yana: sterkte..

ot: voel me vol en dik en blegh. En ik ben 1e dag gelijk 7 ons aangekomen.
Oud 22-08-2007, 13:00
Eend
Eend is offline
@Yana; wat een rotstreek Wat moeilijk voor je, zeg *knuf*

Verder gaat het met mij niet echt denderend. Heb vandaag weer gesprek met mijn psycholoog gehad. Ik heb min of meer met hem afgesproken dat ik weer normaal ga eten. We gaan samen of met behulp van een diëtiste een voedingsschema opzetten.

Gisteren is het weer mis gegaan. [stukje verwijderd door forumbaas] Twee nozinan extra gekregen om te kalmeren. MIjn verpleegkundige zei dat de arts wel een lekker ding was, maar ik zou niet weten hoe hij er uit zag. Zat zo in mijn roes.
Oud 22-08-2007, 13:01
Verwijderd
Hmmm, m'n stemming zakt weer in...

'k Heb geen reactie gekregen op m'n email, en ik weet bijna zeker dat ze 'm nu wel gelezen heeft. Wat mij betreft ligt nu de bal bij haar.

En het leek zo'n goed idee, een brief schrijven naar m'n oude psych om het af te ronden. Maar ik heb er gewoon geen zin meer in, dus ik laat het maar. Dan blijft het maar onafgerond.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 13:06
Verwijderd
Dierentuin was leuk gisteren, het ging ook best goed. Veel leuke dieren gezien (stokstaartjes!!) en daarna zijn we bij ons thuis chinees gaan eten. Nog úren over hypotheken en huizen kopen gepraat, lekker burgerlijk
Leuke dag dus
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 13:16
Verwijderd
Stokstaartjes zijn leuk! Ik ga hopelijk maandag naar de dierentuin (Beekse Bergen, gewone dierentuin was vorige keer niet zo'n succes ivm gezondheid, Beekse Bergen heeft een bus ).

Ik durf het nog niet te hard te zeggen, maar het lijkt er op dat ik eindelijk niet meer aan kom en zelfs wat af lijk te vallen.

Nog precies twee weken vakantie tot de introductie... Vandaag een sollicitatiebrief geschreven voor een stageplaats, vanavond/morgen nog even verbeteren en dan ga ik hem opsturen, hopelijk hebben ze wat ed. Nog iets minder dan twee weken (twee weken min één dag ) voor de eerste training...ben erg benieuwd hoe dat nu zal gaan...

Eigenlijk wil ik in die twee weken nog een heleboel, maar ik kan er nog geen goede vorm aangeven, dus blijft het maar liggen.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 13:58
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Hij belde gister een uur nadat ik die mail verstuurd had.
Hij was wel geschrokken, was bang dat ik het uit ging maken.
We hebben meer dan een uur gebeld en het erover gehad. Hij was het (gelukkig) niet met alles wat ik dacht eens. Ik ben nu wel weer wat meer gerustgesteld. M'n hoofd is een stuk leger en dat moet ook, anders kan ik niet studeren.

Nu in de UB (Groningen) om boeken te halen voor mijn scriptie.
Eind van de week wil ik een onderwerp bedacht hebben en dat mailen naar een docent van de VU om te vragen of het wat is.

Nog steeds hoofdpijn. Dat krijg je van te lang uitslapen
Morgen maar wat vroeger op.

Laatst gewijzigd op 22-08-2007 om 16:04.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 13:59
Perikles
Perikles is offline
Yana, wat verschrikkelijk! Ik wens je veel sterkte. En anderen die het nodig hebben ook.

Ik voel me zo alleen. En ik wil niets of niemand meer. Ik ben zo moe en wilde dat het me allemaal niet zoveel moeite koste, ik kan het niet meer opbrengen.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 14:31
Verwijderd
Ik weet niet wat ik erger vind, zo vlak als ik me nu voel of diepe(re) dalen en hoge(re) pieken.. waarom moet het ook allemaal zo gecompliceerd zijn
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 14:45
Verwijderd
Yana sterkte! Jammer dat je niet écht afscheid hebt kunnen nemen.. Maar misschien was het ook wel zwaar om je hond zo te zien dood gaan.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 15:33
Verwijderd
Jezus Yana.. :/ Sterkte meis..

Het lijkt zo nietig allemaal. Wat stel ik mezelf ook aan. *zucht*
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 15:50
Heksjuh
Heksjuh is offline
Yana: sterkte *knuff*

Ik ben heel zenuwachtig.
Ik heb mijn oude trainingsbroek aan, die zit veel beter dan mijn nieuwere. Ik vraag me af waarom ik ook alweer een nieuwe heb gekocht. Ik hoop niet dat het was omdat mijn oude afzakt als ik ren ofzo
Ik snap niet waarom ik zo nerveus ben. Dat wordt nog wat als ik voor het eerst naar de universiteit ga.

Ik hoop dat ik mezelf niet heel erg voor schut zet, want dan durf ik niet meer naar mijn werk denk ik
Oud 22-08-2007, 16:20
SoS-ClaiRe
SoS-ClaiRe is offline
Ik ben echt moe!!
En roomraiders is stom!
Oud 22-08-2007, 16:32
Nienna*
Nienna* is offline
Pff... ik hoop écht dat school gaat lukken dit jaar, het is zo druk... ik móet het halen, ik kan het ook wel, maar ik moet niet zo stressen... en dat doe ik natuurlijk toch. Zometeen maar gewoon beginnen.

Verder: boeken gekocht <333 leuke smsjes <333 en een beginnende crush? Ik weet het niet, het is allemaal zo vaag en daarom ben ik nergens met mijn hoofd bij... het is wel fijn bij hem, maar we zijn nooit alleen (gaat er binnenkort wel van komen) en hebben ook nog helemaal niet gezoend, maar ach... het komt allemaal wel en anders niet. Ik wilde geen onervaren iemand meer, waarom val ik er dan toch op Maarja, ik vind hem toch wel leuk... denk ik.
Verwardheid alom... we reageren soms zo raar op elkaar en iedereen zit er met zijn neus bovenop.. Laat ons toch onze gang gaan, dan gaat het veel beter

Maar alles komt goed. Houd ik mezelf voor.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 17:03
Yana
Yana is offline
Dankjewel allemaal.

Bah, ik voel me van binnen echt zo ontzettend door elkaar gehusseld. Heb vannacht amper geslapen en gigantisch moeten huilen. Ik weet het allemaal niet meer .

Geen hond, geen moeder, geen gezin. Niets van wat ooit was of is geweest.

En dan doet mijn "schoonfamilie" ook nog eens zo ontzettend lief tegen mij, terwijl ik zeker in het begin van mn relatie hun helemaal geen kans gegeven heb. Waarom begrijpen zij wel wat een eetstoornis inhoudt? Waarom ben ik daar nu ineens op alle tijden welkom, mag ik nu wel blijven slapen en áltijd mee-eten als ik het alleen niet op kan brengen? Waarom doen die mensen zo lief tegen me, terwijl er werkelijk niets is dat maakt dat ik dat verdien?

Ik weet niet wat ik met mezelf aanmoet, ik weet alleen dat ik me rot voel en me zo makkelijk teveel voel.. Zelfs al blijft mijn vriend zeggen dat ik mag langskomen wanneer ik wil, ik heb toch altijd het idee na een paar uur weer te moeten oprotten.

En tot overmaat van ramp moet ik ook nog een eetdagboek bijhouden voor mijn psych. Ja, heus niet fijn .
Oud 22-08-2007, 17:39
Verwijderd
Mailtje teruggehad.
En ik ben helemaal niet blij, ik haat echt dit soort stemmingswisselingen .
Moe (of eigenlijk: lamlendig), chagerijnig, het regent en ik moet nog naar buiten om m'n fiets binnen te zetten, eten was niet lekker,.....

Wél leuk: GG seizoen 2 besteld. 3,4,5 heb ik al en ik ga vanavond op de bank hangen en dvd kijken.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 17:41
Souris
Souris is offline
een "vriendin"die een nieuw leven wilt opbouwen en geen contact meer wilt.
ze doet een beetje vreemd maarja ach..
zo ken ik der wel weer, 3 jaar terug was het ook al zo n bitch en toen later deed ze normaal en raakte we bevriend en nu valt ze terug in der oude patroon.
ergens doet ut wel pijn,maarja moet het los laten ze is het me niet waard
Oud 22-08-2007, 17:46
Verwijderd
@Yana: wat naar voor je
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 18:43
rare kwast
rare kwast is offline
terug van vakantie..
*ik heb niet de moeite genomen alles helemaal terug te lezen *

iig knuffels voor moon, yana, sonho, eendje en alle andere

ik ben vannacht even rond 2 uur geland op schiphol na een vakantie van 11 dagen in griekenland.

was een mooie omgeving, erg heet en druk.
veel bekeken en veel gedaan.. heeel erg vermoeiend.
bijna ruzie gehad met vriendin die mee was.. omdat ik 's middags graag slaap (siesta.. doen ze daar allemaal) maar zij niet..
ja ik kan het niet veranderen dat ik zo moe ben.. althans niet nu
dus er waren momenten van zwijgen

heb erg veel last gehad van warmte uitslag en hoofdpijn (ik verzin wel iets) en een blaar gelopen origineel hoor na de 4daagse

nu dus weer terug in deze kou.. vandaag al meteen weer kunnen oppassen op mn twee neefjes en wachten op de uitnodiging van de ggz
morgen weer werken en zo gaan we gelijk weer over in de dagelijkse gang
Oud 22-08-2007, 20:19
Verwijderd
Even wat voorbereiden, gaaaaaap
zzzzzzzzz

gaaaap
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 20:51
Verwijderd
Wat heb ik toch de fijne eigenschap me miserabel te voelen als het niet slecht met me gaat, als ik zowat alles heb wat m'n enigszins fragiele hart begeert. En hoe krampachtig ik probeer identiteit te putten uit het feit dat ik nu een baantje heb, alsof dat bijzonder is ofzo. Alsof ik bijzonder ben. Alsof iemand mij ooit bijzonder zal vinden omdat ik als een hersenloze robot te dure dingen verkoop aan mensen. Drie pilaren van mijn leven (studie, werk, 'sociaal leven'), de ene is nog wankeler dan de andere en het is overduidelijk dat ik geen stabiele basis heb. Over drie jaar ben ik afgestudeerd, en dan? Wat heb ik dan bereikt? Juist, absoluut niets.

Ik ben identiteitsloos, ik heb niets voor op andere mensen. Er zijn geen dingen die mij karakteriseren, behalve mijn onbedwingbare neiging iedereen weg te jagen die te dicht bij me in de buurt komt. Ben ik nu al beschadigd voor het leven? Ik hoop het maar niet, anders ga ik niet met veel plezier mijn tijd uitzitten.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 21:23
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Sylph schreef op 22-08-2007 @ 21:51 :
*knip*
Je komt op mij over als een intelligent en zeer innemend persoon en waarschijnlijk zegt het je niets dat een persoon op een geel forum dat van je denkt, maar ik wilde het toch even zeggen .
Heb geen gevoel van zinloosheid als je dingen hebt geleerd - bijvoorbeeld op school of over jezelf - want ieder feitje is meegenomen in je leven, om jezelf te verrijken.

Probeer misschien je instelling te veranderen, waarschijnlijk was je daar al mee bezig, , want zo kom je niet veel verder en wordt het inderdaad "je tijd uitzitten". Wat een vreselijk vooruitzicht moet dat zijn; doe er wat aan .

@ Nijn*: Jeej ik ga! Ik ga naar Beth Hart! Kaarten zijn besteld, het valt inderdaad in mijn tentamenweek maar gelukkig op een vrijdag, dus dan ga ik er gewoon een schijt aan hebben. Ik heb er zoveel zin in!
Ik hoop voor je dat het voor jou ook enigszins gunstig valt! Rot dat het rooster pas zo kort van tevoren bekend is, hè?

OT: Verdorie, dat CE rooster is echt rot. Iedere dag wel iets, allemaal achter elkaar, ik schiet gru-we-lijk in de stress.
En nu is het eindelijk zo dat we elkaar vrij interessant vinden en dan smst hij nu niet terug. Daar moet je niet aan vast houden, like d'oh, maar toch voel ik me er altijd een beetje rot over .
Ik wil ik wil ik wil.

BETH HART! *springt*
En nog veel meer leuke concerten staan me te wachten het wordt een druk, enerverend en eng en leuk jaar...

Laatst gewijzigd op 22-08-2007 om 21:36.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 21:43
Verwijderd
Voel me niet zo, beetje moe....
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 21:43
kroot
kroot is offline
vergadering gehad van de band waar ik lesgeef, viel me alles mee. En ik wil een geldboom!
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 21:52
Fantôme
Fantôme is offline
Yana... *knuff* ik kon je pijn bijna voelen toen ik je stukje las over je hond ({)
Oud 22-08-2007, 21:56
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Anneka schreef op 21-08-2007 @ 12:16 :
liggen die nu al in de winkel?

nog 3 uurtjes werkennnnn

oh en straks dolores meeten
hahhaha nee, was meer een reactie op de forummer boven mij die zei dat ze pepernoten ging bakken
Oud 22-08-2007, 22:12
darkfairy
darkfairy is offline
jeej en het gaat weer lekker ik moet twee weken alleen fietsen omdat de twee golega's waar ik mee fiets op vakantie zijn
en mensen op de fiets begonnen me gelijk te pesten waardoor herinneringen van jaren lang weer terug komen zit al de hele avond mijn tranen in te houden en daardoor 3x ge-am't
en filmpjes gekeken het gaat dus weer goed zelfvertrouwen nog meer naar beneden zo
en verder angst en paniek
Oud 22-08-2007, 23:05
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik voel me stom dat ik een beetje bang ben in het donker. Nou ja, in het huis van mijn vader. Ik woon er nog niet zo lang, en pap vertelde dat er eens is ingebroken toen hij wegwas en zijn laptop was gestolen.
Bevorderlijk.
Er is geen licht op de gang waar ik een hoekje om moet en ik hou eigenlijk mijn hart vast als ik om me heen kijk. Er hangen nog niet overal gordijnen, waardoor ik het gevoel krijg dat iedereen me ziet.
Ik voel me eenzaam omdat ik al te lang geen vrienden heb gezien. Of ja, te weinig vrienden. Ik voel me nutteloos, want ik doe zo weinig.
Oud 22-08-2007, 23:09
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Cherry Springs schreef op 23-08-2007 @ 00:05 :
Ik voel me stom dat ik een beetje bang ben in het donker. Nou ja, in het huis van mijn vader. Ik woon er nog niet zo lang, en pap vertelde dat er eens is ingebroken toen hij wegwas en zijn laptop was gestolen.
Bevorderlijk.
Er is geen licht op de gang waar ik een hoekje om moet en ik hou eigenlijk mijn hart vast als ik om me heen kijk. Er hangen nog niet overal gordijnen, waardoor ik het gevoel krijg dat iedereen me ziet.
Ik voel me eenzaam omdat ik al te lang geen vrienden heb gezien. Of ja, te weinig vrienden. Ik voel me nutteloos, want ik doe zo weinig.
Ik ben ook bang in het donker. Gelukkig woon ik op zeven hoog en is er altijd iemand thuis en brandt er altijd licht op de gang, dus thuis heb ik het nooit. Maar op mn werk wel (ik werk 's nachts). En bij mn ouders.

Ontopic: het gaat redelijk, maar het is niet goed dat mijn gemoedstoestand zo afhankelijk is van de hoeveelheid aandacht ik krijg. En nu wil ik een smsje. En ik moet ophouden met tegen iedereen zeggen dat ik een smsje wil. Volgens mij heb ik vanavond nog niets gepost waarin niet stond dat ik een smsje wilde
Oud 22-08-2007, 23:43
Verwijderd
[..]Ik ben identiteitsloos, ik heb niets voor op andere mensen. Er zijn geen dingen die mij karakteriseren[..]

Dit is echt eng herkenbaar.

En euh ja hele avond gegamed met mn vader, en nu is mn moeder boos. Then again, dat is ze toch wel. Of misschien is ze "gewoon" moet of chago of whateverr. Ik hou het niet meer bij. BED!
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 07:23
Nijn*
Nijn* is offline
@ Nienna*: Aaaah, vet leuk!! Ja echt naar dat ik het nog steeds niet weet, met een beetje geluk hoor ik het 3 sept, anders pas 4 sept. Hopen dat er dan nog kaarten zijn

OT: Gisteravond was weer heel leuk! We kregen een roze polsbandje van de organisatie dus mochten overal voor de drukte uitlopen, het museum en de bibliotheek waren vooral heel erg vet! Aan het einde zijn M. en ik nog even het centrum in gegaan, wat gedronken en we hebben écht heel goed gepraat! Ben er echt blij mee want nu weet ik tenminste weer hoe het werkelijk met haar gaat.. niet zo best dus.

En nu heb ik het idee dat school alweer is begonnen, want ik lag er om 1 uur in en moest er om 8 uur weer uit en nu ben ik doodmoe. Maar het is voor een goed doel want om 9 uur moet ik oppassen op m'n lieve oppaskindjes dus dat is eigenlijk helemaal niet erg. <3
Oud 23-08-2007, 08:53
Verwijderd
@Home heeft m'n geld teruggestort
Ein-de-lijk!!!

En nu zit ik te wachten op de postbode .
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 10:07
Verwijderd
Citaat:
Yana schreef op 22-08-2007 @ 18:03 :
Dankjewel allemaal.

Bah, ik voel me van binnen echt zo ontzettend door elkaar gehusseld. Heb vannacht amper geslapen en gigantisch moeten huilen. Ik weet het allemaal niet meer .

Geen hond, geen moeder, geen gezin. Niets van wat ooit was of is geweest.

En dan doet mijn "schoonfamilie" ook nog eens zo ontzettend lief tegen mij, terwijl ik zeker in het begin van mn relatie hun helemaal geen kans gegeven heb. Waarom begrijpen zij wel wat een eetstoornis inhoudt? Waarom ben ik daar nu ineens op alle tijden welkom, mag ik nu wel blijven slapen en áltijd mee-eten als ik het alleen niet op kan brengen? Waarom doen die mensen zo lief tegen me, terwijl er werkelijk niets is dat maakt dat ik dat verdien?

Ik weet niet wat ik met mezelf aanmoet, ik weet alleen dat ik me rot voel en me zo makkelijk teveel voel.. Zelfs al blijft mijn vriend zeggen dat ik mag langskomen wanneer ik wil, ik heb toch altijd het idee na een paar uur weer te moeten oprotten.

En tot overmaat van ramp moet ik ook nog een eetdagboek bijhouden voor mijn psych. Ja, heus niet fijn .
Knuf*
En je verdient het heus wel.
Je moet niet je eigen gezin, en die van je vriend gaan vergelijken.
Want dan pakt het zo negatief uit. Blijf in jezelf geloven!

liefs,
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 10:14
Verwijderd
Ik voel me alsware belemmerd in mijn eigen gedachtens.
Oké dit klinkt vrij bizar Maar waarom wordt er altijd op leeftijd
beoordeelt. Als ik thuis mijn eigen mening niet eens mag zeggen, en niet kan discussieren. Maandag weer naar school. Houd ik mezelf voor de gek of hen? Ik vond het vorig jaar écht niet moeilijk
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten