Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() De mensen die ik gesproken heb, zeggen dat hij dit niet kan maken.. Dat zal best, maar ik heb werk om informatie bij juridisch loket/ huurcommissie in te winnen en consumentenbond te raadplegen.. Ik heb dat geld niet, ik kom nu amper rond ![]() ![]() Mijn vakantie is één en al geregel, bah ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En de huurprijs mag idd per jaar maar een bepaald percentage stijgen (twee jaar terug was het volgens mij nog max. 5%, dus dat zal nu vast niet zo heel veel anders zijn). |
![]() |
||
Citaat:
![]() Heb geen gevoel van zinloosheid als je dingen hebt geleerd - bijvoorbeeld op school of over jezelf - want ieder feitje is meegenomen in je leven, om jezelf te verrijken. Probeer misschien je instelling te veranderen, waarschijnlijk was je daar al mee bezig, ![]() ![]() @ Nijn*: Jeej ik ga! Ik ga naar Beth Hart! Kaarten zijn besteld, het valt inderdaad in mijn tentamenweek maar gelukkig op een vrijdag, dus dan ga ik er gewoon een schijt aan hebben. Ik heb er zoveel zin in! Ik hoop voor je dat het voor jou ook enigszins gunstig valt! Rot dat het rooster pas zo kort van tevoren bekend is, hè? OT: Verdorie, dat CE rooster is echt rot. Iedere dag wel iets, allemaal achter elkaar, ik schiet gru-we-lijk in de stress. En nu is het eindelijk zo dat we elkaar vrij interessant vinden en dan smst hij nu niet terug. Daar moet je niet aan vast houden, like d'oh, maar toch voel ik me er altijd een beetje rot over ![]() Ik wil ik wil ik wil. BETH HART! *springt* En nog veel meer leuke concerten staan me te wachten ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 22-08-2007 om 21:36. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ontopic: het gaat redelijk, maar het is niet goed dat mijn gemoedstoestand zo afhankelijk is van de hoeveelheid aandacht ik krijg. En nu wil ik een smsje. En ik moet ophouden met tegen iedereen zeggen dat ik een smsje wil. Volgens mij heb ik vanavond nog niets gepost waarin niet stond dat ik een smsje wilde ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En je verdient het heus wel. Je moet niet je eigen gezin, en die van je vriend gaan vergelijken. Want dan pakt het zo negatief uit. Blijf in jezelf geloven! liefs, |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |