Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb ook de boxers van hvb_aedm besteld en ontvangen.
En ik wilde even zeggen dat dit toch echt de neppe zijn. Waarom ik dit weet? Ben dit jaar op vakantie naar Turkije geweest en daar heb ik ook een aantal nep Bjorn Borg boxers gekocht. Deze zien er precies hetzelfde uit als die van hvb_aedm. Ik heb ook echte Bjorn Borg boxers en heb ze vergeleken. De echte Bjorn Borg boxers zijn van veel dikkere stof en de naden lopen anders, eigenlijk logischer. Zoals hierboven ook al een keer beschreven is. Het zijn verder prima boxers dus daar ligt het niet aan. Hoewel de naden wel losliggen bij een boxer van hvb_aedm. Ze gaan denk ik gewoon eerder kapot, omdat ze van dunnere stof zijn. Voel me wel een beetje afgezet nu, omdat ik er toch echt vanuit ging dat de boxers van hvb_aedm echt waren!!!! Nu heb ik daar 10 euro per stuk voor betaald, voor een neppe. Terwijl je in Turkije 5 euro betaalt voor een neppe. (De turqouise kleur van hvb_aedm is trouwens eerder mintgroen) Wilde jullie ff waarschuwen!!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb dus ook 2 boxershorts gekocht. Het viel meteen op dat er in de boxershorts zeker 2 cm verschil zat. Vond dit erg gek en heb hem hier ook van op de hoogte gesteld.
Ik heb ze toen uitgewassen en toen kwam ik erachter dat er in de andere een gat zat midden op de stof. Weer gemaild en ik kon die met het gat terugsturen. Toen weer gemaild dat ik het slordig vond dat ze alle twee niet goed waren. En kon toen beiden terugsturen en nieuwe krijgen. Maar ik heb ik al 21,- betaald en dan zou ik nog een keer moeten betalen voor verzending dus ik maak hem zelf wel. Ik kon mijn geld trouwens niet terug krijgen. Heb er dus spijt van dat ik deze boxershorts gekocht heb... |
![]() |
|
Ik heb er ook spijt van. Kon mijn kleuren niet meer krijgen omdat ik het verkeerde gironummer gekregen had (alsof dat mijn fout is, ben er ook niet van op de hoogte gesteld). Vervolgens ook andere kleuren gehad dan me beloofd waren (nichterig lichtblauw ipv donker), de kwaliteit is bovendien ruk (dunnere stof dan originele).
|
![]() |
|
Verwijderd
|
lol.. mensen die nog echt verwachtwen echte boxers te krijgen.
kom op een vaag praatje over een vriend dan wel kennis met een KvK nummer en een loos praatje over groothandel. en dan nog het email adres. webshop.ebay@gmail.com dan ou je toch wel moeten weten dat het bullshit is. ebay en gmail samen en dan ook nog is de vage omschrijving webshop, onder ook maar een eigen winkelnaam? jullie verdienen het gewoon bijna! |
![]() |
|
Sepul niet zo janken, ik noem maar wat, maar als ik een neppe replay spijkerbroek van 50 euro kan kopen, die niet van echt te onderscheiden is, en er dus 150 euro mee bespaar... dan wist ik het wel als student ! Als je het eenmaal kan veroorloven omdat je fulltime werkt is het natuurlijk een andere zaak.
zelfde met deze boxers ! wat kosten ze normaal ? 40 per 2 ofzo? Nu 20 per 2, who cares of ze echt of nep zijn, als het gewoon deugdelijk matriaal is... waarom niet. Vanuit dat perspectief gezien verlies je nooit, je kan alleen maar winnen als het wel echt blijkt te zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Terugsturen is geen probleem, dit heb ik per email aangegeven. Geld terug doe ik niet. Gebeurd in de winkel ook zelden. Over het emailadres; is het verboden zo'n emailadres te hebben? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je zegt zelf dat iedereen mag reageren. Dus als anderen hun ervaringen met jouw service willen openbaren.. dan mag dat toch? Of is dat dan weer slecht voor je zaakjes? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |