Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2007, 21:34
hvb_aedm
hvb_aedm is offline
Citaat:
Heb je al XL br00kies binnen? Ik heb nog geen PM terug gehad van je en heb toch nog steeds wel interesse. (Onderbroekentic)
Heb wel wat teruggestuurd, iets fout gegaan??

Ik heb nog geen XL voor dames, ik mail zodra ik deze wel heb.

Gr.
Advertentie
Oud 30-08-2007, 21:57
Verwijderd
Grappig, 2e keer in een week dat ik dit aangeboden krijg. Omgeving Breda toevallig?
Oud 30-08-2007, 22:00
hvb_aedm
hvb_aedm is offline
Omg. Tilburg
Oud 01-09-2007, 21:50
flyaway
flyaway is offline
Ehm ik heb PM gestuurd over welke kleuren je voor M nog hebt voor dames, maar nog geen antwoord gehad. Dus vandaar mijn vraag nog een keer in het topic.

Welke kleuren heb je nog voor dames in M? Ben geinteresseerd.
Oud 01-09-2007, 22:24
hvb_aedm
hvb_aedm is offline
Sorry! Volgens mij iets fout gegaan.

De kleuren:

Donkerblauw - Rood
Appelgroen - felblauw
Turquoise - rood
Zwart - Wit

Groetjes
Oud 02-09-2007, 23:12
hvb_aedm
hvb_aedm is offline
Vanaf nu ook maat XS voor dames! :-)
Oud 03-09-2007, 14:43
Verwijderd
ik heb ook op zo'n via via manier een bjorn borg boxer en een uit de winkel, die uit de winkel hebben een andere stof en zijn mooier afgewerkt, naden zitten op logischere plekken en het kartonnen dingetje die in de verpakking zit is wel helemaal engels, die via via dingen stond nederlands op... en die andere was de naad na 1x wassen al raar, en het stiek was vreemd gaan kronkelen, maarja, daar betaal je ook voor... als je er gewoon naar kijkt lijken ze gewoon echt maar als je een echte ernaast houd zie je duidelijk dat die andere nep is, maarja...
Oud 03-09-2007, 15:06
Yellowcard
Yellowcard is offline
Citaat:
ik heb ook op zo'n via via manier een bjorn borg boxer en een uit de winkel, die uit de winkel hebben een andere stof en zijn mooier afgewerkt, naden zitten op logischere plekken en het kartonnen dingetje die in de verpakking zit is wel helemaal engels, die via via dingen stond nederlands op... en die andere was de naad na 1x wassen al raar, en het stiek was vreemd gaan kronkelen, maarja, daar betaal je ook voor... als je er gewoon naar kijkt lijken ze gewoon echt maar als je een echte ernaast houd zie je duidelijk dat die andere nep is, maarja...
Ik heb ook 1 duo pakje van Marktplaats en 1 echte gekocht.
Ik heb alles bekeken, en ik zie absoluut geen verschil. ze komen wel allebei uit een ander collectie, waardoor er wat verandering in zit, maar kwa kwaliteit heb ik nog geen verschil gemerkt, na de was zal ik zien of er een kronkel in de stiek is gekomen. En als boxers zijnde, vind ik ze lekker zitten als elk ander merk.

edit: en bij mij is de stof wél precies hetzelfde
Oud 04-09-2007, 00:19
hvb_aedm
hvb_aedm is offline
Tot op heden heb ik slechts 1 klacht ontvangen. Een gat in een boxershort (onverklaarbaar hoe deze erin komt?!). Koper heeft dit setje teruggestuurd en krijgt een nieuwe.
Oud 05-09-2007, 12:00
hvb_aedm
hvb_aedm is offline
Tijdelijk, tot Vrijdag 7 September geen verzendkosten!
Oud 05-09-2007, 12:52
Fantôme
Fantôme is offline
Nou, ik heb wel ontvangen, maar we moeten nog even ruilen, Hvb_aedm.
Naja, dat had je al gelezen. Daarna, zal ik een recensie voor je neerzetten
Oud 05-09-2007, 16:25
munster
munster is offline
Hallo,,

FF vraagje.. Waar kun ik Bjorn Born boxershorts kopen in winkels?

Alvast bedankt
Oud 05-09-2007, 19:44
Yellowcard
Yellowcard is offline
Citaat:
Hallo,,

FF vraagje.. Waar kun ik Bjorn Born boxershorts kopen in winkels?

Alvast bedankt
In elk stad in elk willekeurig ondergoedwinkel...
Oud 06-09-2007, 15:29
Verwijderd
Ik heb ook de boxers van hvb_aedm besteld en ontvangen.
En ik wilde even zeggen dat dit toch echt de neppe zijn.
Waarom ik dit weet? Ben dit jaar op vakantie naar Turkije geweest en daar heb ik ook een aantal nep Bjorn Borg boxers gekocht. Deze zien er precies hetzelfde uit als die van hvb_aedm.
Ik heb ook echte Bjorn Borg boxers en heb ze vergeleken. De echte Bjorn Borg boxers zijn van veel dikkere stof en de naden lopen anders, eigenlijk logischer. Zoals hierboven ook al een keer beschreven is.
Het zijn verder prima boxers dus daar ligt het niet aan. Hoewel de naden wel losliggen bij een boxer van hvb_aedm. Ze gaan denk ik gewoon eerder kapot, omdat ze van dunnere stof zijn.
Voel me wel een beetje afgezet nu, omdat ik er toch echt vanuit ging dat de boxers van hvb_aedm echt waren!!!! Nu heb ik daar 10 euro per stuk voor betaald, voor een neppe. Terwijl je in Turkije 5 euro betaalt voor een neppe.
(De turqouise kleur van hvb_aedm is trouwens eerder mintgroen)
Wilde jullie ff waarschuwen!!!
Oud 06-09-2007, 21:36
hvb_aedm
hvb_aedm is offline
Beste Salie,

Je kunt ze terugsturen in de originele verpakking. Het is 100% geen namaak. Het zijn modellen van andere seizoenen. (En dus ook andere kleuren)

Na ontvangst stuur ik je het bedrag terug.

M.v.g.
Oud 06-09-2007, 22:29
Verwijderd
maar ze veranderen de naden toch niet per seizoen lijkt me?
Oud 06-09-2007, 23:20
hvb_aedm
hvb_aedm is offline
Over naden weet ik niet. Foto'tje?
Oud 07-09-2007, 11:27
Verwijderd
verbazingwekkend dat zoveel mensen nog steeds (nep??) merkondergoed kopen voor belachelijke prijzen alleen om te laten zien dat ze belachelijke prijzen betalen voor ondergoed? ;D
Oud 07-09-2007, 11:31
hvb_aedm
hvb_aedm is offline
Citaat:
verbazingwekkend dat zoveel mensen nog steeds (nep??) merkondergoed kopen voor belachelijke prijzen alleen om te laten zien dat ze belachelijke prijzen betalen voor ondergoed? ;D

Je hebt de boxershorts nieteens gezien en je geeft nu al een oordeel.

Knap..
Oud 07-09-2007, 11:52
Verwijderd
ik heb idd nog nooit van mn leven Bjorn Borg boxers gezien!
maar even ontopic: er moet toch wel wat mis mee zijn, anders kan je ze niet voor zoveel goedkoper verkopen
Oud 07-09-2007, 11:56
hvb_aedm
hvb_aedm is offline
Citaat:
ik heb idd nog nooit van mn leven Bjorn Borg boxers gezien!
maar even ontopic: er moet toch wel wat mis mee zijn, anders kan je ze niet voor zoveel goedkoper verkopen
Ik ben zelf bekend met de inkoopprijzen van Bjorn Borg in kledingwinkels. De inkoopprijzen zijn relatief laag en de verkoopprijs is ontzettend hoog!
Oud 07-09-2007, 12:02
Verwijderd
ah, je haalt ze van de groothandel, is dit niet illegaal zonder winkel? of iig zonder kvkadres/iets/persoon ?
Oud 07-09-2007, 12:28
Verwijderd
Nee, dat is niet nodig. De boxers zitten gewoon fijn dus vindt het niet zo erg dat ze nep zijn. Wel doordat ik ervan uit ging dat ze wel echt waren. Maar wilde gewoon even andere mensen waarschuwen
Oud 07-09-2007, 12:33
hvb_aedm
hvb_aedm is offline
Citaat:
ah, je haalt ze van de groothandel, is dit niet illegaal zonder winkel? of iig zonder kvkadres/iets/persoon ?
Een bekende van me haalt ze bij de groothandel (ben ik 100% van overtuigd), ik koop ze vervolgens van hem. Hij is eigenlijk een tussenpersoon omdat hij in het bezit is van een KVK-nummer.
Oud 07-09-2007, 13:05
Verwijderd
ah oke, dan alsnog vind ik t gek dat mensen zoveel geld voor ondergoed betalen, maar dat is een offtopic discussie ;x
Oud 08-09-2007, 12:21
Verwijderd
Ik heb dus ook 2 boxershorts gekocht. Het viel meteen op dat er in de boxershorts zeker 2 cm verschil zat. Vond dit erg gek en heb hem hier ook van op de hoogte gesteld.

Ik heb ze toen uitgewassen en toen kwam ik erachter dat er in de andere een gat zat midden op de stof. Weer gemaild en ik kon die met het gat terugsturen.
Toen weer gemaild dat ik het slordig vond dat ze alle twee niet goed waren. En kon toen beiden terugsturen en nieuwe krijgen. Maar ik heb ik al 21,- betaald en dan zou ik nog een keer moeten betalen voor verzending dus ik maak hem zelf wel.
Ik kon mijn geld trouwens niet terug krijgen. Heb er dus spijt van dat ik deze boxershorts gekocht heb...
Oud 08-09-2007, 12:41
Wijzerplaat
Wijzerplaat is offline
Ik heb er ook spijt van. Kon mijn kleuren niet meer krijgen omdat ik het verkeerde gironummer gekregen had (alsof dat mijn fout is, ben er ook niet van op de hoogte gesteld). Vervolgens ook andere kleuren gehad dan me beloofd waren (nichterig lichtblauw ipv donker), de kwaliteit is bovendien ruk (dunnere stof dan originele).
Oud 08-09-2007, 12:47
Yellowcard
Yellowcard is offline
de 'neppe' die ik via marktplaats heb gekocht lijken echt 100% op de echte, en ik heb er maar 15 euro betaald voor een duopak...
Oud 08-09-2007, 15:05
Biertank 52
Biertank 52 is offline
In tegenstelling tot de bovenstaande mensen, ben ik wel tevreden over de gang van zaken. Netjes verstuurd, en ze zitten goed!
Oud 08-09-2007, 16:05
Verwijderd
lol.. mensen die nog echt verwachtwen echte boxers te krijgen.

kom op een vaag praatje over een vriend dan wel kennis met een KvK nummer en een loos praatje over groothandel.

en dan nog het email adres. webshop.ebay@gmail.com

dan ou je toch wel moeten weten dat het bullshit is. ebay en gmail samen en dan ook nog is de vage omschrijving webshop, onder ook maar een eigen winkelnaam?

jullie verdienen het gewoon bijna!
Oud 08-09-2007, 16:23
All Out Of Love
All Out Of Love is offline
Sepul niet zo janken, ik noem maar wat, maar als ik een neppe replay spijkerbroek van 50 euro kan kopen, die niet van echt te onderscheiden is, en er dus 150 euro mee bespaar... dan wist ik het wel als student ! Als je het eenmaal kan veroorloven omdat je fulltime werkt is het natuurlijk een andere zaak.

zelfde met deze boxers ! wat kosten ze normaal ? 40 per 2 ofzo?

Nu 20 per 2, who cares of ze echt of nep zijn, als het gewoon deugdelijk matriaal is... waarom niet.

Vanuit dat perspectief gezien verlies je nooit, je kan alleen maar winnen als het wel echt blijkt te zijn.
Oud 08-09-2007, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Sepul niet zo janken, ik noem maar wat, maar als ik een neppe replay spijkerbroek van 50 euro kan kopen, die niet van echt te onderscheiden is, en er dus 150 euro mee bespaar... dan wist ik het wel als student ! Als je het eenmaal kan veroorloven omdat je fulltime werkt is het natuurlijk een andere zaak.

zelfde met deze boxers ! wat kosten ze normaal ? 40 per 2 ofzo?

Nu 20 per 2, who cares of ze echt of nep zijn, als het gewoon deugdelijk matriaal is... waarom niet.

Vanuit dat perspectief gezien verlies je nooit, je kan alleen maar winnen als het wel echt blijkt te zijn.
En aan de reacties te lezen is het nou net geen deugdelijk materiaal..
Oud 08-09-2007, 19:02
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Er zijn ook positieve reacties, niet alleen maar negatieve.
Oud 08-09-2007, 20:19
hvb_aedm
hvb_aedm is offline
Citaat:
Ik heb er ook spijt van. Kon mijn kleuren niet meer krijgen omdat ik het verkeerde gironummer gekregen had (alsof dat mijn fout is, ben er ook niet van op de hoogte gesteld). Vervolgens ook andere kleuren gehad dan me beloofd waren (nichterig lichtblauw ipv donker), de kwaliteit is bovendien ruk (dunnere stof dan originele).
Per email gaf je aan wel tevreden te zijn.

Terugsturen is geen probleem, dit heb ik per email aangegeven. Geld terug doe ik niet. Gebeurd in de winkel ook zelden.

Over het emailadres; is het verboden zo'n emailadres te hebben?
Oud 08-09-2007, 20:20
hvb_aedm
hvb_aedm is offline
Het valt me op dat negatieve reacties direct geplaatst worden. Ze zijn ook op te lossen per email, maar dit willen sommige blijkbaar niet.
Oud 08-09-2007, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Er zijn ook positieve reacties, niet alleen maar negatieve.
heb je echt iets gekocht
Oud 08-09-2007, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Het valt me op dat negatieve reacties direct geplaatst worden. Ze zijn ook op te lossen per email, maar dit willen sommige blijkbaar niet.

Je zegt zelf dat iedereen mag reageren.
Dus als anderen hun ervaringen met jouw service willen openbaren.. dan mag dat toch?

Of is dat dan weer slecht voor je zaakjes?
Oud 08-09-2007, 21:59
hvb_aedm
hvb_aedm is offline
Citaat:
Je zegt zelf dat iedereen mag reageren.
Dus als anderen hun ervaringen met jouw service willen openbaren.. dan mag dat toch?

Of is dat dan weer slecht voor je zaakjes?
Geen probleem mee hoor.
Oud 09-09-2007, 10:48
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
heb je echt iets gekocht
Ja, en in tegenstelling tot de meesten hier, ben ik wel tevreden tot nu toe. Een eerste wasbeurt moet nog komen, maar vooralsnog ben ik tevreden over de kwaliteit.
Oud 09-09-2007, 10:49
Verwijderd
Citaat:
Ja, en in tegenstelling tot de meesten hier, ben ik wel tevreden tot nu toe. Een eerste wasbeurt moet nog komen, maar vooralsnog ben ik tevreden over de kwaliteit.
Hoe lang draag je hem al?
Oud 09-09-2007, 17:26
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Hoe lang draag je hem al?
Ik heb die duopack gisteren ontvangen. Ik heb de ene gisteren aangehad (die ligt nu dus bij de was) en de andere vandaag (die morgen bij de was komt te liggen).
Oud 09-09-2007, 21:34
Femic
Femic is offline
Ik ben ook tevreden. De rand loopt aan de achterkant wel een beetje raar, maar kweenie of dat bij de echten ook zo is. Ze zitten fijn en er zitten geen gaten in en de kleuren kloppen ook met de omschrijving.
Oud 10-09-2007, 09:04
Verwijderd
Citaat:

Terugsturen is geen probleem, dit heb ik per email aangegeven. Geld terug doe ik niet. Gebeurd in de winkel ook zelden.

Over het emailadres; is het verboden zo'n emailadres te hebben?
tegen mij zei je dat ik wel het bedrag terug kon krijgen, zie enkele posts hierboven....beetje lullig vind je niet?
Oud 10-09-2007, 10:21
Wijzerplaat
Wijzerplaat is offline
Citaat:
Misschien kun je die e-mail hier plaatsen? Ik heb je na ontvangst namelijk niet meer gemaild.

Citaat:
Zoals gezegd, je vraagt hier zelf om feedback.. Vraag dan gewoon om positieve feedback.
Oud 10-09-2007, 18:51
hvb_aedm
hvb_aedm is offline
Boxershorts zijn niet meer te koop. Topic kan opslot.
Oud 10-09-2007, 20:54
Verwijderd
pwnd.
Advertentie

Regels voor berichten