![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
1- waar fantaseer jij meestal over?
Ik fantaseer niet zoveel 2-als je fantaseert tijdens masturberen, waar denk je dan aan? Meestal aan m'n vriendin die op me zit, omdat ik zelf op mijn rug lig als ik masturbeer. Als ik sta dan denk ik dat ze me pijpt. Waarschijnlijk is er dus een verband tussen de houding waarin je je bevindt bij het masturberen en de standjes waarover je fantaseert. Hier kan ik misschien op afstudern. ![]() 3-Wat is je gekste fantasie geweest die je wel opwond Sex met een meisje waarmee ik in de lift stond. We zeiden allebei niets, maar de vonk sloeg wel over. Je kent het wel die onvermijdelijke stiltes in liften. Mark. |
![]() |
|
Trouwens, ik kreeg laatst ook een tip van een maat van me. Hij zegt, jij hebt een vriendin he? Nou als je haar mist en je wilt toch sexen, dan kun je het volgende doen. Je gaat 5 minuten op je hand zitten, zodat hij gevoelloos is, dan ga je masturberen met je ogen dicht. Het is net of iemand anders het doet, serieus!
Geweldige tip. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Seksuele Fantasie Type | 5 | 31-12-2003 10:48 | |
Verhalen & Gedichten |
Nederlandse literatuurboek over fantasie Wijze vrouw | 2 | 22-11-2003 11:15 | |
Seksualiteit |
grens tussen fantasie en werkelijkheid Magdalena | 6 | 26-06-2003 16:49 | |
Seksualiteit |
Fantasie werkelijkheid maken? Experimenteren met je fantasie over sex? Bambino | 42 | 05-05-2003 13:52 | |
Seksualiteit |
Fantasie?! angelnummertwee | 16 | 21-06-2002 13:55 | |
Verhalen & Gedichten |
op hol geslagen fantasie! Da Girl | 1 | 20-08-2001 07:45 |