Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En een hier een klein liedje voor je (niet op het lelijke clipje letten).
|
Haha, Ik heb geen diploma en ik kom uit de ghetto van Roffa Zuid. Ik hou 't straat.
![]() Volwassen onderwijs heb ik al eens geprobeerd, maar dat was geen succes. Het kostte me (nou ja, m'n ouders) ook zo'n 2000 euro en voordat ik dat heb afgerond (áls ik het al afrond) ben ik ook weer een jaar verder, dus dan is het een betere optie om gewoon volgend jaar weer die CD te proberen, want dan kost 't me maar 100 euro. En ik heb al die examens al gemaakt.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
OK OK THAT'S IT THAT'S IT OK ik ga een ander huis zoeken verdomme, zonder kankerhuisgenoten. Of ik ga kankerhuisgenoten uit het raam smijten. Moeilijk, moeilijk. Hoewel de kans groot is dat ze opgevangen worden door een negerkolonie als ze weggegooid worden. Verhuizen dus, yesssah.
|
Ik had gisteren last van verdriet, dus ging ik comfort eaten en heel hard muziek luisteren en pas om 6 uur 's ochtends slapen. Toen ik wakker werd ging ik richting het centrum van barendrecht om nieuwe fietsbanden te scoren en een nieuw bankpasje aan te vragen, want de mijne hangt met plakband aan elkaar. En toen ging ik thuis proberen die band te verwisselen en dat blijkt nog verdomd moeilijk te zijn, dus dat laat ik nog maar even.
Morgen moet ik 28 keer heen en weer naar oegstgeest om al m'n spullen en m'n fiets daar te krijgen en 's avonds naar Trail Of Dead in de Patronaat en het gaat een stressdag worden!
|
Verwijderd
|
Ik ging zondag mee op introkamp en de nieuwe eerstejaars waren allemaal heel braaf en dus gebeurde er niets noemenswaardigs. Vannacht tot zes uur de laatste krant gemaakt en om half10 werden we weer vrolijk gewekt. Vanavond slapenslapenslapen en morgen weer naar school om nog een krant te maken en 's avonds een bootfeest huhu
|
![]() |
|
Gisteren is mijn hond overleden en dat was echt heel erg zielig voor alle betrokken, voornamelijk de hond. Vandaag gaan werken en dat was wel fijn want ik had het te druk met dingen om over andere dingen na te denken. Straks ga ik iets drinken met een vriendin en een sollicitatiebrief schrijven zodat ze mijn baan kan krijgen.
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
ik heb vanmorgen uitgeslapen, vanmiddag een hertentamen gemaakt en gehaald
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
vandaag kwamen er vrienden langs en dat was leuk mwaaah. daarna ging m'n huisgenoot voor me koken, en hij kan heel goed koken, yes!! daarna kwam de politie aan de deur omdat we gisteravond misschien/blijkbaar wat geluidsoverlast hebben veroorzaakt. de politie zei dat er een paar mensen hadden aangebeld en dat we niet open deden. logisch, want de bel doet het namelijk niet. verder vonden ze het niet zo interessant, want we kregen geen waarschuwing oid. misschien kwam het omdat m'n huisgenoot koffie voor ze had gezet om ze te paaien. zometeen ga ik naar een housewarming en daarna met m'n emmense vrienden (die nu ineens ook bijna allemaal in groningen wonen) de stad in. ik ben er nog niet uit of ik daar zin in heb.
|
![]() |
|
![]() |
Ik ging naar een saai college en toen kwam ik thuis en ging ik snel eten en toen werken en eigenlijk zou ik doorgaan naar de stad want ik had met een vriendinnetje afgesproken maar toen ik mn telefoon weer aanzette kreeg ik een smsje van haar dat we toch maar morgen af moesten spreken en dat is al de 10000e keer dat ze zoiets flikt en dus was ik pissig. Nu ga ik dus de rest van de avond weinig doen.
|
![]() |
vandaag 3e werkdag en nog steeds saai whoohoo. daarna naar huis, spullen gepakt en ook nog gekookt voor mn moeder (allemaal in 20 minuten dus probably niet te vreten haa
![]() hahaha lekker experimenteel
|
ik ben gisteren terug gekomen uit parijs en ik kon om duistere redenen niet slapen dus toen ben ik uit wanhoop mijn kamer maar gaan opruimen. Toen kon ik wel slapen maar pas om ZES UUR dus ik was not amused. Om tien uur of zo werd ik weer wakker en keek ik in de spiegel wat geen plezante ervaring was want ik had een grafhoofd en bovendien verkleurd rood haar met meterslange uitgroei waardoor ik op een stoephoer leek dus toen ben ik maar meteen naar de kapper gegaan en nu ben ik weer gelukkig. Fuck ik ben zo oppervlakkig
![]()
|
![]() |
ik ging naar school en toen ijverig verslag doen van zevergedichten uit vroeger tijden en daarna van een slaapverwekkend boek getiteld 'nooit meer slapen' (die wf hermans is wel van de ironie he) nu heb ik trek in koffie en een sigaret want ik val om maar ik wil/moet nog allerlei dingen opschrijven/typen.
|
![]() |
|
ik ben enigzins aangeschoten (ik tiepte bijna uitgeschoten hahaha) nadat ik ben uitgeweest met vriendinnetjes en heb veel nieuwe mensen leren kennen en morgen ga ik bij die nieuwe mensen avondeten dus dat wordt vast heel erg leuk en we gaan een wietcake bakken ofzo??? of een hasjcake???
nou ja whatever ik ga slapen
|
Verwijderd
|
eh wietcake, zoveel mensen bakken een wietcake tegenwoordig dat het nu echt ranzig is eww aah oehaaaha.
nou, gister heb ik tot een uur of 1 uitgeslapen en dat was echt heerlijk, daarna ben ik even naar de stad gegaan met een vriend en daarna nog een vriendin tegengekomen en dat was gezellig. vandaag zijn mijn zusjes jarig en ben ik net meegeweest naar hun basisschool want dat is coolz, nu wil ik taart eten. |
![]() |
|
Ik heb gisteren kleurenfotokopieën van de Beatles gemaakt en zometeen ga ik zo'n ehhhh groen matje kopen om naar hartelust met een stanleymes op te snijden en dan ga ik de Beatles netjes afsnijden en ophangen op mijn kamer.
Gisternacht heb ik Reno911!: Miami gekeken en dat was vermakelijk. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gefeliciteerd! ![]() Ik ging gister met een vriendin naar de gamma, kwantum en karwei want ze wilde leuk behang en daarna ging ik boodschappen doen en met haar een broodje eten bij de delifrance waar ze zelf ook werkt dus ze zat de hele tijd met haar collega's te praten en ik zat er maar een bietje te zitten en te eten. (Tering duur trouwens daaro.) Daarna ging ik met mijn zus lekkere dingen kopen en wachten tot mijn vriendje op mijn fiets van het station vandaan kwam en friends en the nanny kijken en daarna koken voor mijn zus en haar vriend en mijn vriendje en daaaarna gingen we naar de zomerfeesten alwaar ik Stevie Ann live zag en ik een sms kreeg van Shoarm waar ik was en waarna ik hem niet zag en ik zag driemiljoen oud klasgenootjes en was al lekker om elf uur thuis en toen ging ik charlie & the chocolatfactory kijken en seksen en slapen. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
ja gefeliciteerd White Trash
![]() nou ik ga straks met mijn girrrlfriends naar Amsterdam want daar hebben we een feest en dan gaan we uit enzo en ik ben al in geen eeuwen meer in Amsterdam geweest, en al helemaal nog nooit uitgegaan, dus dat wordt vast heel erg spannend en leukkkkkk ! meteen een nieuwe smiley uitproberen, jeeeee ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik ben vannacht met emmense vrienden de stad in geweest, en dat was wel gezellig! toen kwam ik om half 5 thuis, ging ik lezen (want m'n boek is zooo leuk en BIJNA uit) en slapen. ik werd om half 2 wakker door m'n huisgenoot die thee wilde drinken, maar ik sliep dus nog. toen maar uit bed gegaan. zometeen komt een vriendinnetje, en vanavond weer uit. ik sloop mezelf een beetje met uitgaan, maarja. daarvoor is een vakantie ook, denk ik. morgen komt m'n vriendje weer thuis, en daar heb ik zin in!
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb vandaag kadootjes gekocht met twee vriendinnen voor een vriendin die een maand geleden bevallen is. Maar ja... beter laat dan nooit. En toen regende het heel hard. Nu ben ik lekker thuis en dat is fijn. Vanavond film met vriendje kijken. En ik ben verkouden en dat is niet zo fijn ![]()
|
Ik had vandaag de introductie van mijn nieuwe studie en eerst dacht ik bah en kut, maar toen was het toch best leuk. Straks komt mijn vriendje langs en gaan we veeeel eten want ik heb honger als een paard, en daarna gaan we naar de film.
|
Ik heb een beetje opgeruimd, en daarna wilde ik me inschrijven voor werkcolleges maar het secretariaat zat natuurlijk al dicht
![]()
|||||||||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En telkens overtreft het zichzelf. Telkens is de walging meer. Telkens is de gag-reflex sterker. Met de climax wil je sterven. "Seksen en dan slapen".
Laatst gewijzigd op 30-08-2007 om 20:00. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ellie's friend lunatheawesome | 2 | 25-02-2012 19:31 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |