Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-08-2007, 13:09
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Aii shit. Ik hoop dat je toch mag gaan studeren. Niet geschoten is altijd mis. Maar heb je niet andere opties voor studies dan? Studies waar je geen examen voor hoeft te doen? Dan kun je dat mss eerst een jaar doen en dan volgend jaar weer proberen.
Ik heb helemaal geen diploma's. Ik zou alleen MBO kunnen doen, maar buiten het feit dat ik daar geen interessante opleidingen heb kunnen vinden, denk ik niet dat ik me daar erg op m'n plek zou voelen.
Oud 29-08-2007, 13:19
Verwijderd
ik ging gisteren uit met martin STP en eeeeuh nogveelmeer en dat was gezellig we kwamen urm nog tegen en dat was dan ook weer gezellig. half 5 ofzo was ik thuis en m'n huisgenoot had een meisje op z'n kamer en ik hoorde ze batsen
Met citaat reageren
Oud 29-08-2007, 13:35
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Ik heb helemaal geen diploma's. Ik zou alleen MBO kunnen doen, maar buiten het feit dat ik daar geen interessante opleidingen heb kunnen vinden, denk ik niet dat ik me daar erg op m'n plek zou voelen.
Nee, dat kan ik begrijpen. Kun je niet een volwassenopleiding havo of vwo doen en dan gewoon hbo of uni engels gaan studeren?

En een hier een klein liedje voor je (niet op het lelijke clipje letten).
Oud 29-08-2007, 13:41
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Haha, Ik heb geen diploma en ik kom uit de ghetto van Roffa Zuid. Ik hou 't straat.

Volwassen onderwijs heb ik al eens geprobeerd, maar dat was geen succes. Het kostte me (nou ja, m'n ouders) ook zo'n 2000 euro en voordat ik dat heb afgerond (áls ik het al afrond) ben ik ook weer een jaar verder, dus dan is het een betere optie om gewoon volgend jaar weer die CD te proberen, want dan kost 't me maar 100 euro. En ik heb al die examens al gemaakt.
Oud 29-08-2007, 13:56
*oma*
*oma* is offline
Ik toen ik las "ik heb geen diploma's", moest ik meteen aan dit liedje denken.

Ja dat is inderdaad ook wel zo. Best wel duur zeg, dat volwassen onderwijs. Eerst maar eens gaan slijmen bij die partypeople. Hopelijk werkt dat.
Oud 29-08-2007, 13:58
Algodon
Algodon is offline
Citaat:
dat ja.

ik snap ook niks meer van de layout maar de klassieke is opeens ook heel lelijk geworden, behalve dat ie nog wel geel is.

en ik moet me opnieuw inschrijven bij de gemeente Utrecht MAAR IK WIL NIET GAAN WANT ER IS ALTIJD EEN WACHTRIJ VAN EEN UUR!!!!
Misschien heb je al een uur in de rij gestaan zoniet: je kan je ook via internet inschrijven. Formulier uitprinten en opsturen. Gaat een stuk sneller!
Met citaat reageren
Oud 29-08-2007, 16:01
suvórov
suvórov is offline
Ik ging vandaag naar school en daar spotte ik Haligh.
Oud 29-08-2007, 16:39
terror koekjes
terror koekjes is offline
OK OK THAT'S IT THAT'S IT OK ik ga een ander huis zoeken verdomme, zonder kankerhuisgenoten. Of ik ga kankerhuisgenoten uit het raam smijten. Moeilijk, moeilijk. Hoewel de kans groot is dat ze opgevangen worden door een negerkolonie als ze weggegooid worden. Verhuizen dus, yesssah.
Oud 29-08-2007, 17:41
Verwijderd
Ik heb Devo ontdekt en shit is GOUD!
Met citaat reageren
Oud 29-08-2007, 17:58
lapin
lapin is offline
ik wilde dingetjes kopen en toen had dolly mij gestrikt voor een wcborstel bij haar AH en toen bleek die er niet eens te zijn muu
Met citaat reageren
Oud 29-08-2007, 18:04
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik had gisteren last van verdriet, dus ging ik comfort eaten en heel hard muziek luisteren en pas om 6 uur 's ochtends slapen. Toen ik wakker werd ging ik richting het centrum van barendrecht om nieuwe fietsbanden te scoren en een nieuw bankpasje aan te vragen, want de mijne hangt met plakband aan elkaar. En toen ging ik thuis proberen die band te verwisselen en dat blijkt nog verdomd moeilijk te zijn, dus dat laat ik nog maar even.

Morgen moet ik 28 keer heen en weer naar oegstgeest om al m'n spullen en m'n fiets daar te krijgen en 's avonds naar Trail Of Dead in de Patronaat en het gaat een stressdag worden!
Oud 29-08-2007, 18:05
Verwijderd
Ik ging zondag mee op introkamp en de nieuwe eerstejaars waren allemaal heel braaf en dus gebeurde er niets noemenswaardigs. Vannacht tot zes uur de laatste krant gemaakt en om half10 werden we weer vrolijk gewekt. Vanavond slapenslapenslapen en morgen weer naar school om nog een krant te maken en 's avonds een bootfeest huhu
Met citaat reageren
Oud 29-08-2007, 18:05
vixen
vixen is offline
Gisteren is mijn hond overleden en dat was echt heel erg zielig voor alle betrokken, voornamelijk de hond. Vandaag gaan werken en dat was wel fijn want ik had het te druk met dingen om over andere dingen na te denken. Straks ga ik iets drinken met een vriendin en een sollicitatiebrief schrijven zodat ze mijn baan kan krijgen.
Oud 29-08-2007, 18:09
lapin
lapin is offline
Citaat:
Ik ging zondag mee op introkamp en de nieuwe eerstejaars waren allemaal heel braaf en dus gebeurde er niets noemenswaardigs. Vannacht tot zes uur de laatste krant gemaakt en om half10 werden we weer vrolijk gewekt. Vanavond slapenslapenslapen en morgen weer naar school om nog een krant te maken en 's avonds een bootfeest huhu
de BBQ boot, feestboot, knutselboot, hete mannenboot, vrijgezellenboot, gondel? ik zal uit mn raam staan turen!

Citaat:
Ik had gisteren last van verdriet, dus ging ik comfort eaten en heel hard muziek luisteren en pas om 6 uur 's ochtends slapen. Toen ik wakker werd ging ik richting het centrum van barendrecht om nieuwe fietsbanden te scoren en een nieuw bankpasje aan te vragen, want de mijne hangt met plakband aan elkaar. En toen ging ik thuis proberen die band te verwisselen en dat blijkt nog verdomd moeilijk te zijn, dus dat laat ik nog maar even.

Morgen moet ik 28 keer heen en weer naar oegstgeest om al m'n spullen en m'n fiets daar te krijgen en 's avonds naar Trail Of Dead in de Patronaat en het gaat een stressdag worden!
wat heb je gegeten trimm
Met citaat reageren
Oud 29-08-2007, 18:11
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Patatten en Frikandellen.
Want er was niks anders in huis.

En eigenlijk was het geen comfort eaten, maar gewoon avond eten want ik had nog niks op, maar goed, het is ongezond DUS comfort food.
Oud 29-08-2007, 18:14
lapin
lapin is offline
ik zou het uitmaken
Met citaat reageren
Oud 29-08-2007, 19:03
kuik
kuik is offline
ik heb vanmorgen uitgeslapen, vanmiddag een hertentamen gemaakt en gehaald nog 5 dagen vakantie nu twijfel ik of ik vanavond zal gaan borrelen bij de studentenvereniging van mijn beste vriendin, maar ik vind die vereniging niet zo leuk, alleen haar, dus ik weet het nog niet. nu ga ik eerst een moorkop eten en koffie verkeerd drinken, want daar heb ik zin in.
Oud 29-08-2007, 19:27
Verwijderd
vandaag kwamen er vrienden langs en dat was leuk mwaaah. daarna ging m'n huisgenoot voor me koken, en hij kan heel goed koken, yes!! daarna kwam de politie aan de deur omdat we gisteravond misschien/blijkbaar wat geluidsoverlast hebben veroorzaakt. de politie zei dat er een paar mensen hadden aangebeld en dat we niet open deden. logisch, want de bel doet het namelijk niet. verder vonden ze het niet zo interessant, want we kregen geen waarschuwing oid. misschien kwam het omdat m'n huisgenoot koffie voor ze had gezet om ze te paaien. zometeen ga ik naar een housewarming en daarna met m'n emmense vrienden (die nu ineens ook bijna allemaal in groningen wonen) de stad in. ik ben er nog niet uit of ik daar zin in heb.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2007, 19:40
Verwijderd
Ik moet morgen naar het cbr om mijn rijvaardigheidkunstjes te laten zien
Met citaat reageren
Oud 29-08-2007, 19:53
June bug
June bug is offline
Ik ging naar een saai college en toen kwam ik thuis en ging ik snel eten en toen werken en eigenlijk zou ik doorgaan naar de stad want ik had met een vriendinnetje afgesproken maar toen ik mn telefoon weer aanzette kreeg ik een smsje van haar dat we toch maar morgen af moesten spreken en dat is al de 10000e keer dat ze zoiets flikt en dus was ik pissig. Nu ga ik dus de rest van de avond weinig doen.
Oud 29-08-2007, 20:08
Larry Flint
Larry Flint is offline
vandaag 3e werkdag en nog steeds saai whoohoo. daarna naar huis, spullen gepakt en ook nog gekookt voor mn moeder (allemaal in 20 minuten dus probably niet te vreten haa ), bus naar vriendje genomen, pizza gegeten en nu wacht ik tot hij thuis komt en net heb ik een kiwi en een boel nep m&m's gegeten en nu voel ik me vol. morgen weer terug naar huis met de bus en dan weer naar mn werk met de fiets, allemaal vooorr 9 uur 's ochtends!
hahaha lekker experimenteel
Oud 29-08-2007, 20:14
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
ik zou het uitmaken
Oud 29-08-2007, 21:30
ragdoll
ragdoll is offline
ik ben gisteren terug gekomen uit parijs en ik kon om duistere redenen niet slapen dus toen ben ik uit wanhoop mijn kamer maar gaan opruimen. Toen kon ik wel slapen maar pas om ZES UUR dus ik was not amused. Om tien uur of zo werd ik weer wakker en keek ik in de spiegel wat geen plezante ervaring was want ik had een grafhoofd en bovendien verkleurd rood haar met meterslange uitgroei waardoor ik op een stoephoer leek dus toen ben ik maar meteen naar de kapper gegaan en nu ben ik weer gelukkig. Fuck ik ben zo oppervlakkig
Oud 29-08-2007, 21:42
idontcare
idontcare is offline
ik ging met m'n chicks naar walibi en het was tofff daarna hier in het dorp wat gegeten met z'n allen, morgen naar gent
Oud 29-08-2007, 21:53
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik ging naar school en toen ijverig verslag doen van zevergedichten uit vroeger tijden en daarna van een slaapverwekkend boek getiteld 'nooit meer slapen' (die wf hermans is wel van de ironie he) nu heb ik trek in koffie en een sigaret want ik val om maar ik wil/moet nog allerlei dingen opschrijven/typen.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2007, 22:17
Metal
Metal is offline
Open source FPS spelen, kijken hoe ajax geowned werd, bier, open source FPS, wiet?
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 01:49
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik ben enigzins aangeschoten (ik tiepte bijna uitgeschoten hahaha) nadat ik ben uitgeweest met vriendinnetjes en heb veel nieuwe mensen leren kennen en morgen ga ik bij die nieuwe mensen avondeten dus dat wordt vast heel erg leuk en we gaan een wietcake bakken ofzo??? of een hasjcake???

nou ja whatever ik ga slapen
Oud 30-08-2007, 08:46
Verwijderd
eh wietcake, zoveel mensen bakken een wietcake tegenwoordig dat het nu echt ranzig is eww aah oehaaaha.

nou, gister heb ik tot een uur of 1 uitgeslapen en dat was echt heerlijk, daarna ben ik even naar de stad gegaan met een vriend en daarna nog een vriendin tegengekomen en dat was gezellig. vandaag zijn mijn zusjes jarig en ben ik net meegeweest naar hun basisschool want dat is coolz, nu wil ik taart eten.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 10:13
Verwijderd
Ik heb mijn rijbewijs ! Dit wilde ik even delen verder is mijn leven niet zo spannend.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 10:44
botulismf
botulismf is offline
Ik heb gisteren kleurenfotokopieën van de Beatles gemaakt en zometeen ga ik zo'n ehhhh groen matje kopen om naar hartelust met een stanleymes op te snijden en dan ga ik de Beatles netjes afsnijden en ophangen op mijn kamer.
Gisternacht heb ik Reno911!: Miami gekeken en dat was vermakelijk.
Oud 30-08-2007, 10:52
dolly fisher
dolly fisher is offline
ik vond een vreemde ipod van een vreemde meid op de bank net, die hier blijkbaar vannacht was toen ik lag te slapen.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 11:13
Verwijderd
Citaat:
ik Reno911!: Miami
is dit de film varient offfeeuh?
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 11:21
botulismf
botulismf is offline
Ja.
Oud 30-08-2007, 11:33
ZerO
ZerO is offline
Ik ben onmenselijk vroeg naar de tandarts geweest en daarna met de trein door naar huis waar ik de cavia van een van mijn huisgenootjes heb gevoerd en ik denk dat ik zometeen aan de berg afwas in de keuken begin, want IK VERVEEL ME EN BOEHOEEE
Oud 30-08-2007, 11:47
Verwijderd
Citaat:
Ik heb mijn rijbewijs ! Dit wilde ik even delen verder is mijn leven niet zo spannend.

Gefeliciteerd!

Ik ging gister met een vriendin naar de gamma, kwantum en karwei want ze wilde leuk behang en daarna ging ik boodschappen doen en met haar een broodje eten bij de delifrance waar ze zelf ook werkt dus ze zat de hele tijd met haar collega's te praten en ik zat er maar een bietje te zitten en te eten. (Tering duur trouwens daaro.) Daarna ging ik met mijn zus lekkere dingen kopen en wachten tot mijn vriendje op mijn fiets van het station vandaan kwam en friends en the nanny kijken en daarna koken voor mijn zus en haar vriend en mijn vriendje en daaaarna gingen we naar de zomerfeesten alwaar ik Stevie Ann live zag en ik een sms kreeg van Shoarm waar ik was en waarna ik hem niet zag en ik zag driemiljoen oud klasgenootjes en was al lekker om elf uur thuis en toen ging ik charlie & the chocolatfactory kijken en seksen en slapen.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 13:24
__
__ is offline
ja gefeliciteerd White Trash

nou ik ga straks met mijn girrrlfriends naar Amsterdam want daar hebben we een feest en dan gaan we uit enzo en ik ben al in geen eeuwen meer in Amsterdam geweest, en al helemaal nog nooit uitgegaan, dus dat wordt vast heel erg spannend en leukkkkkk ! meteen een nieuwe smiley uitproberen, jeeeee
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 13:28
hellebel
hellebel is offline
gister nam ik een duetje op met mijn liefje en nu pak ik mijn tas voor nyc.
Oud 30-08-2007, 13:30
Verwijderd
ik ben vannacht met emmense vrienden de stad in geweest, en dat was wel gezellig! toen kwam ik om half 5 thuis, ging ik lezen (want m'n boek is zooo leuk en BIJNA uit) en slapen. ik werd om half 2 wakker door m'n huisgenoot die thee wilde drinken, maar ik sliep dus nog. toen maar uit bed gegaan. zometeen komt een vriendinnetje, en vanavond weer uit. ik sloop mezelf een beetje met uitgaan, maarja. daarvoor is een vakantie ook, denk ik. morgen komt m'n vriendje weer thuis, en daar heb ik zin in!
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 13:47
Jazzcrime
Jazzcrime is offline
gefeliciteerd white trash,, ik ben vandaag gezakt. dus ik voel me enigsinds ellendig want deze nachtmerrie kost fooking veel geld.

oh en het voelt echt kut.
Oud 30-08-2007, 16:58
Verwijderd
Gisteren kwam mijn vriendin langs en aten we een kinder-suprise.
Vandaag moest ik naar school,nu heb ik hoofdpijn en vanacht moet ik werken dus ik denk dat ik dadelijk maar even een DUTJE ga doen.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 17:04
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Ik heb mijn rijbewijs !
Gefeliciteerd!

Ik heb vandaag kadootjes gekocht met twee vriendinnen voor een vriendin die een maand geleden bevallen is. Maar ja... beter laat dan nooit. En toen regende het heel hard.
Nu ben ik lekker thuis en dat is fijn. Vanavond film met vriendje kijken.
En ik ben verkouden en dat is niet zo fijn.
Oud 30-08-2007, 17:29
kuik
kuik is offline
vanmorgen naar de stad geweest en net heb ik een heerlijk middagdutje gehouden, nu ga ik eten en daarna naar een verjaardagspartijtje van een vriendin en dan uit yesss. en morgen golfsurfen, yessssss.
Oud 30-08-2007, 17:32
vixen
vixen is offline
Ik had vandaag de introductie van mijn nieuwe studie en eerst dacht ik bah en kut, maar toen was het toch best leuk. Straks komt mijn vriendje langs en gaan we veeeel eten want ik heb honger als een paard, en daarna gaan we naar de film.
Oud 30-08-2007, 18:49
Drez
Drez is offline
Ik heb een beetje opgeruimd, en daarna wilde ik me inschrijven voor werkcolleges maar het secretariaat zat natuurlijk al dicht . Toen boeken opgehaald bij het postkantoor en The Life Aquatic gekeken met een vriend. Enn net kwam mijn vriendje eten, die is nu weer weg en straks komt een vriendinnetje langs.
Oud 30-08-2007, 18:55
Metal
Metal is offline
Citaat:
Gefeliciteerd!

Ik heb vandaag kadootjes gekocht met twee vriendinnen voor een vriendin die een maand geleden bevallen is. Maar ja... beter laat dan nooit. En toen regende het heel hard.
Nu ben ik lekker thuis en dat is fijn. Vanavond film met vriendje kijken.
En ik ben verkouden en dat is niet zo fijn.
Citaat:
vanmorgen naar de stad geweest en net heb ik een heerlijk middagdutje gehouden, nu ga ik eten en daarna naar een verjaardagspartijtje van een vriendin en dan uit yesss. en morgen golfsurfen, yessssss.
Citaat:
Ik had vandaag de introductie van mijn nieuwe studie en eerst dacht ik bah en kut, maar toen was het toch best leuk. Straks komt mijn vriendje langs en gaan we veeeel eten want ik heb honger als een paard, en daarna gaan we naar de film.
Citaat:
gefeliciteerd white trash,, ik ben vandaag gezakt. dus ik voel me enigsinds ellendig want deze nachtmerrie kost fooking veel geld.

oh en het voelt echt kut.
Citaat:
ik ben vannacht met emmense vrienden de stad in geweest, en dat was wel gezellig! toen kwam ik om half 5 thuis, ging ik lezen (want m'n boek is zooo leuk en BIJNA uit) en slapen. ik werd om half 2 wakker door m'n huisgenoot die thee wilde drinken, maar ik sliep dus nog. toen maar uit bed gegaan. zometeen komt een vriendinnetje, en vanavond weer uit. ik sloop mezelf een beetje met uitgaan, maarja. daarvoor is een vakantie ook, denk ik. morgen komt m'n vriendje weer thuis, en daar heb ik zin in!
Citaat:
gister nam ik een duetje op met mijn liefje en nu pak ik mijn tas voor nyc.
Citaat:
Ik heb een beetje opgeruimd, en daarna wilde ik me inschrijven voor werkcolleges maar het secretariaat zat natuurlijk al dicht . Toen boeken opgehaald bij het postkantoor en The Life Aquatic gekeken met een vriend. Enn net kwam mijn vriendje eten, die is nu weer weg en straks komt een vriendinnetje langs.
Citaat:
ja gefeliciteerd White Trash

nou ik ga straks met mijn girrrlfriends naar Amsterdam want daar hebben we een feest en dan gaan we uit enzo en ik ben al in geen eeuwen meer in Amsterdam geweest, en al helemaal nog nooit uitgegaan, dus dat wordt vast heel erg spannend en leukkkkkk ! meteen een nieuwe smiley uitproberen, jeeeee
Citaat:
Gefeliciteerd!

Ik ging gister met een vriendin naar de gamma, kwantum en karwei want ze wilde leuk behang en daarna ging ik boodschappen doen en met haar een broodje eten bij de delifrance waar ze zelf ook werkt dus ze zat de hele tijd met haar collega's te praten en ik zat er maar een bietje te zitten en te eten. (Tering duur trouwens daaro.) Daarna ging ik met mijn zus lekkere dingen kopen en wachten tot mijn vriendje op mijn fiets van het station vandaan kwam en friends en the nanny kijken en daarna koken voor mijn zus en haar vriend en mijn vriendje en daaaarna gingen we naar de zomerfeesten alwaar ik Stevie Ann live zag en ik een sms kreeg van Shoarm waar ik was en waarna ik hem niet zag en ik zag driemiljoen oud klasgenootjes en was al lekker om elf uur thuis en toen ging ik charlie & the chocolatfactory kijken en seksen en slapen.
Citaat:
Ik ben onmenselijk vroeg naar de tandarts geweest en daarna met de trein door naar huis waar ik de cavia van een van mijn huisgenootjes heb gevoerd en ik denk dat ik zometeen aan de berg afwas in de keuken begin, want IK VERVEEL ME EN BOEHOEEE
Citaat:
is dit de film varient offfeeuh?
Citaat:
Ja.

Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 18:57
Verwijderd
VEUL NIEUWE KNOPPIES HÈ METAULl
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 19:13
Metal
Metal is offline
Moest het ff uitproberen idd! Voel me net een klein kindje.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 19:16
suvórov
suvórov is offline
Citaat:
Gefeliciteerd!

Je denkt telkens: "het kan niet erger".

En telkens overtreft het zichzelf.

Telkens is de walging meer.

Telkens is de gag-reflex sterker.

Met de climax wil je sterven.

"Seksen en dan slapen".

Laatst gewijzigd op 30-08-2007 om 20:00.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 20:12
Glory
Glory is offline
ik kijk New York Minute met mijn maccie op de bank en ik moet erom giechelen
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 20:13
11
11 is offline
Ik heb niet zoveel te melden, alleen dat ik honger heb en dat ik niets mag eten van mezelf, want ik ben aan het dieten ofzoiets.
Reageren

Regels voor berichten