Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ten tweede, als iemand het gevoel krijgt dat hij/zij geliefd is zal deze ook harder vechten voor het leven, dan een persoon die zijn hele leven al ongelukkig is. Ik denk dat je hetzelfde kunt zeggen over een persoon die veel brieven krijgt. Een ziek persoon die veel brieven krijgt (en dus aandacht van geliefden) geneest sneller dan een ziek persoon die geen brieven krijgt. Simpelweg omdat die persoon iets heeft om voor te vechten! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het gewoon dom, zelfs in het geloof kun je niet jezelf zijn ofzow ![]() En hoeveel vertrouwen heb je in hemelsnaam in je god als je zulke vragen stelt (zal ie boos zijn? Kan ik hem nog wel om hulp vragen?) Als je daar al aan twijfelt, hoe goed geloof je dan? Twijfel je dan toch aan je God? terwijl iedereen zegt dat ie van iedereen haat en geen wraak neemt enzow ![]() Ik vind het hypocriet. Laatst gewijzigd op 28-07-2002 om 00:31. |
![]() |
||
Citaat:
en snap niet helemaal wat je hypocriet vindt.... ??? explain explain ![]() |
![]() |
|
![]() |
Diane, opeens schoot er bij mij weer iets te binnen: Voordat je vanalles gaat vragen in je gebed, kan je vragen voor vergeving van al je zonden. Ik ga nu geen heel verhaal ophangen van hoe zondig mensen wel niet zijn en ik ga geen wijzend vingertje opsteken, omdat ik zelf die vergeving ook nodig heb. Maar de reden hiervoor is, omdat de zonde tussen God en de mens staat. Dit is altijd al zo geweest. En daardoor kwam Jezus.... blablabla, je kent het verhaal wel, maar als je vergeven bent, dan staat er niets meer in je weg tot God. Ik kan me voorstellen dat je helemaal geen gevoel hebt van spijt of, laat staan, dat je denkt dat je ergens vergeven voor moet worden. Ik kan hier wel heel erg diep op in gaan, maar misschien moet je gewoon bidden om vergeving. Ook al voel je je nergens schuldig om, probeer het gewoon maar eens. (Natuurlijk kan je ook aan God vragen, of Hij je duidelijk wil maken, waarvoor je nou vergeving nodig hebt...) Maar als alle zonden uit de weg geruimd zijn, staat er niets meer tussen God en jou in. Dit was nog even een laatste tip.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
geloof, hoop, liefde Gerlinda | 126 | 12-05-2009 06:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Tanja. Vlooienband | 47 | 12-10-2002 13:15 | |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |