Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-09-2007, 23:07
mara18
mara18 is offline
Citaat:
Maar nu na afloop?

Ik heb 'r nog verteld dat ik het leuk vond...
Aan 'r reactie te merken zij ook.

Echter, nu hebben we elkaar al 2 dagen niet meer gesproken via msn, sms of mail.
Als ik nu nog eens met 'r uit wil, moet ik dat meteen nu vragen?

Hoe denken de dames hierover? Wil je ff tijd of zou je het stiekem leuk vinden weer zo;n vraag te krijgen?
Laat er effe tijd overgaan. Of wacht zelfs op een initiatief van haar kant uit! Als ze het echt leuk vond, zal ze jou ook wel eens meevragen. Als je haar meteen opnieuw uitvraagt ligt het er iets te vingerdik bovenop dat je haar geweldig vindt lijkt me...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-09-2007, 23:11
Athlon
Athlon is offline
Citaat:
Laat er effe tijd overgaan. Of wacht zelfs op een initiatief van haar kant uit! Als ze het echt leuk vond, zal ze jou ook wel eens meevragen. Als je haar meteen opnieuw uitvraagt ligt het er iets te vingerdik bovenop dat je haar geweldig vindt lijkt me...

Punt voor jou!

Daar dacht ik zelf ook al een beetje aan...
Wilde een lief gedichtje sturen en daarmee haar een avond mee naar
de bioscoop vragen...

Maar natuurlijk, ik kan ook even wachten op een vraag of reactie van haar kant.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 00:06
knappe jongen
knappe jongen is offline
Citaat:

Wilde een lief gedichtje sturen
Jaja, moet je zeker doen!. Vergeet vooral niet je sonnet voor te dragen onder haar balcon. Natuurlijk neem je haar dan niet mee naar een bioscoop, maar haal je haar op in een koets met witte paarden om vervolgens met haar te dineren aan het strand bij volle maan waar prive kok jean je een 5 gangen dineer serveert.

Meisjes zwijmelen bij het idee alleen al

Hoe corny kan een mens zijn? rozen, gedichten??
Oud 02-09-2007, 08:56
Verwijderd
Een lief gedichtje sturen is ook iets voor jongens van 15 tenzij je ontzettend goede gedichten kan schrijven, dan is het alleen maar veel te snel na 1 date.
Haar meevragen voor een nieuwe date kan best, kun je ook nu al vragen, het zal dan toch nog wel een paar dagen duren voor het er van komt, neem ik aan . Smokin' gaat zometeen vast vertellen dat je precies vier dagen, zes uur en 38 minuten moet wachten, maar wat mij betreft kan het gewoon op het moment dat jij er zin in hebt, zo lang je haar er niet mee stalkt.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 09:48
Stefanie
Stefanie is offline
Ze heeft vast ook haar eigen dingen te doen, dus ik zou het afwachten. Als het goed is, heeft ze jouw nummer?
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 09:50
zeep007
zeep007 is offline
Laat dat gedichtje toch zitten. Het komt of veel te kinderlijk over, of veel te zwaar. Doe dat maar als je 1 jaar wat hebt ofzo

En vraag gewoon haar mee uit. Tis niet te snel nu. En als je wacht totdat zij wat van zich laat horen, kan je lang wachten. Want ongetwijfeld, als de date geslaagd was, zit zij op jou te wachten.
En zeg gewoon dat je het heel leuk hebt gehad, en dat je het binnenkort nog eens wilt doen.
Geef er gewoon niet teveel lading aan, want dan wordt het een beetje eng.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 09:59
Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Waarom geef je al die complimenten nou eigenlijk. Wat hoop je daarmee te bereiken? Dat lijkt me alleen nuttig als ze of heel erg onzeker is of extreem lelijk en nooit complimenten krijgt. Die complimenten zou ik gewoon achterwege laten want ze vind je er echt niet leuker door, en als ze mooi is heeft ze het allemaal al gehoord. Zeggen dat je het gezellig vond..je houd ervan om de spanning langzaam op te bouwen merk ik. En dan vragen of je een knuffel mag geven? Toch gewoon een zielige en bange benadering? Als het zo gezellig was, waarom zoende je haar dan niet? Dan had je kunnen merken of zij het ook echt zo gezellig vond. Ja ze zei dat ze het leuk vond, maar pas nadat jij dat zei. Wat moet ze zeggen als jij zegt 'ik vond het heel gezellig'; gaat ze zeggen 'oke ik vond je wat saai'? Nee dat doet bijna niemand en daarom heb je helemaal niks aan wat ze zei. Door die sfeer van complimentjes en zeggen dat je het leuk hebt laat je heel weinig ruimte over om erachter te komen wat ze nou van je vind, omdat de meest complimenten en dergelijke van haar kant reacties zullen zijn op wat jij zegt.
oke als jij met mij zou daten zou je worden afeschreven als lompe hollandse boer. vrouwen houden van galante mannen die complimentjes geven en netjes doen. En die jongen mag lekker zelf weten of kussen zoenen of knuffels geeft. Meetings met vriendjes en vriendinnetjes eindigen bij mij vaak met 3 zoenen plus knuffel en dat vind ik prima, terwijl weinig anderen het zo doen.
Oud 02-09-2007, 11:01
Verwijderd
Geen gedichtje. Even een paar dagen wachten, dan misschien eens vragen of ze nog een keertje mee wil.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 11:39
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Punt voor jou!

Daar dacht ik zelf ook al een beetje aan...
Wilde een lief gedichtje sturen en daarmee haar een avond mee naar
de bioscoop vragen...

Maar natuurlijk, ik kan ook even wachten op een vraag of reactie van haar kant.
Komop. Welke disneyfilm had je gekeken toen je dit bedacht.. Je bent niet verder gekomen dan een knuffel en een date en nu wil je met gedichten lopen strooien. Wederom; daar bereik je niks mee. Bel haar gewoon op om iets te doen.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 11:43
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
oke als jij met mij zou daten zou je worden afeschreven als lompe hollandse boer. vrouwen houden van galante mannen die complimentjes geven en netjes doen. En die jongen mag lekker zelf weten of kussen zoenen of knuffels geeft. Meetings met vriendjes en vriendinnetjes eindigen bij mij vaak met 3 zoenen plus knuffel en dat vind ik prima, terwijl weinig anderen het zo doen.
Altijd die extremen hier. Of je bent een nette en galante man, of je bent een lompe hollandse boer. Ik ga zeker niet met complimenten strooien, maar ben wel netjes. Ik weet niet of ik dat ook kan zeggen van iemand met de naam 'poepkind'. Daarbij komt dat ik jou helemaal niet wil daten als jij voortdurend complimenten nodig hebt omdat je zo onzeker bent.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 11:45
Lente
Lente is offline
Citaat:
Altijd die extremen hier. Of je bent een nette en galante man, of je bent een lompe hollandse boer. Ik ga zeker niet met complimenten strooien, maar ben wel netjes. Ik weet niet of ik dat ook kan zeggen van iemand met de naam 'poepkind'. Daarbij komt dat ik jou helemaal niet wil daten als jij voortdurend complimenten nodig hebt omdat je zo onzeker bent.
complimenten nodig hebben is iets anders dan het leuk vinden een compliment te krijgen eh
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 12:02
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
complimenten nodig hebben is iets anders dan het leuk vinden een compliment te krijgen eh
Dat klopt. Maar hoewel veel meisjes het leuk vinden om complimenten te krijgen van jongens is het niet zo dat je door het geven van complimenten leuker of aantrekkelijker wordt voor meisje in kwestie. Zeg nou zelf.. als een meisje een jongen erg leuk vind en ze daten al een tijdje, dan gaat ze hem echt niet afschrijven omdat hij haar te weinig of geen complimenten geeft.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 12:15
Lente
Lente is offline
Citaat:
Dat klopt. Maar hoewel veel meisjes het leuk vinden om complimenten te krijgen van jongens is het niet zo dat je door het geven van complimenten leuker of aantrekkelijker wordt voor meisje in kwestie. Zeg nou zelf.. als een meisje een jongen erg leuk vind en ze daten al een tijdje, dan gaat ze hem echt niet afschrijven omdat hij haar te weinig of geen complimenten geeft.
Als je een compliment geeft omdat je hoopt zo iets te bereiken bij haar, is dat inderdaad nogal kansloos. Maar het gaat nu toch over een jongen die oprecht een compliment geeft? Dat is alleen maar leuk lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 12:20
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Als je een compliment geeft omdat je hoopt zo iets te bereiken bij haar, is dat inderdaad nogal kansloos. Maar het gaat nu toch over een jongen die oprecht een compliment geeft? Dat is alleen maar leuk lijkt me.
Maar het is toch zeker zo dat de meeste jongens complimenten vertellen omdat ze het menen, maar des te meer omdat ze denken dat het ervoor zorgt dat meisje hun ook leuk gaat vinden etcetera. Zelfde geldt voor meisje uit eten nemen en bioscoop betalen etcetera.. idee dat je door meisje in de watten te leggen uiteindelijk haar string mag uittrekken.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 12:25
Lente
Lente is offline
Citaat:
Maar je snapt hopelijk wel dat de meeste jongens complimenten vertellen omdat ze het menen, maar des te meer omdat ze denken dat het ervoor zorgt dat meisje hun ook leuk gaat vinden etcetera.

Als ze het menen, maakt dat toch niet uit? Het is wat jij net zei, als een meisje een jongen al leuk vindt, schrijft ze hem echt niet af omdat ie niet genoeg complimenten geeft. En een meisje vindt een jongen echt niet alleen leuk omdat ie haar complimenten geeft. Tenminste, als ze niet ontzettend slecht in haar vel zit
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 12:27
Lente
Lente is offline
okee ik had je al gequote voor je die mooie zin over die string erbij zette ;p
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 12:40
Verwijderd
Citaat:
Eh, jawel. Dat wil zeggen, ik wil wel (gemeend) horen dat hij me leuk vindt, hoor, júist als je een tijdje date. In het begin zou ik er zeker mee oppassen - alleen maar in zoverre doen dat ze weet dat je enige interesse hebt, maar beslist niet te wanhopig doen. Maar als je richting een relatie gaat, moet je toch wel van elkaar weten dat je elkaar leuk vindt en wat dan precies?
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 12:48
gurl19
gurl19 is offline
Ik zou wel een smsje sturen, of via msn zeggen, dat je het leuk vond en je het graag een keer over wilt doen. En dat evt een afspraak maken wanneer jullie kunnen.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 16:09
dolly fisher
dolly fisher is offline
ik vind dat gedicht juist een heel goed idee, en ik zou dan ook zeker all the way gaan met ron brandsteder erbij.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 18:45
madelief21
madelief21 is offline
Ziet er positief voor je uit!

Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 18:50. Reden: beter !
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 19:54
Iduna
Iduna is offline
Bel haar gewoon even.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 20:24
Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Je bent nou eenmaal lomp als je weigert complimentjes te geven. Ik mag dat soort gedrag echt niet, en dat heeft niks te maken met onzekerheid. Je gelooft me vast niet als ik zeg dat ik zelfverzekerd ben, juist zelfverzekerd, en ik hou ervan als mijn mooie ego word gestreeld. Onzekere meiden hoeven geen complimenten, want die denken meteen dat het ongemeend is!
Oud 02-09-2007, 21:03
Verwijderd
@ Athlon:
Ik moest hard lachen toen ik las: "...een stevige hand...". Kom op zeg, het is een date, geen sollicitatie. Drie zoenen op de wang dus, in het vervolg.

Citaat:
(als je net een uur op het strand tegen de wind in hebt gelopen gelooft niemand meer dat zijn haar leuk zit natuurlijk)
Als het haar van je date merkbaar in de war zit is een sarcastische opmerking als 'wat zit je haar leuk' juist van onschatbare waarde.

Edit: @ Athlon: GEDICHTJE, wtf! Wat bezielt je!

Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 21:09.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 21:08
Verwijderd
Ben ik de enige die verwaaid haar juist leuk vindt?
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Jij kamt je haar elke 2 minuten

Maar bij een date heeft dat inderdaad wel wat.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 22:11
Verwijderd
Citaat:
@ Athlon:

Als het haar van je date merkbaar in de war zit is een sarcastische opmerking als 'wat zit je haar leuk' juist van onschatbare waarde.
Wanneer gaan mensen het verschil tussen sarcasme en ironie begrijpen.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Wanneer gaan mensen het verschil tussen sarcasme en ironie begrijpen.
Dat begrijp ik prima. Waar zie je me voor aan?

En waarom kan zo'n opmerking als die niet ook sarcastisch zijn?
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 22:27
Verwijderd
Citaat:
Dat begrijp ik prima. Waar zie je me voor aan?

En waarom kan zo'n opmerking als die niet ook sarcastisch zijn?
Omdat, beste N00dles, een sarcastische opmerking altijd een beledigend of spottend/honend karakter heeft. Wat jij hier dus bedoelt is ironie.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Omdat, beste N00dles, een sarcastische opmerking altijd een beledigend of spottend/honend karakter heeft. Wat jij hier dus bedoelt is ironie.
Daar heb je gelijk in. Doch in theorie zou een opmerking als deze ook sarcastisch kunnen zijn als je het ook echt beledigend bedoelt
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 23:40
Verwijderd
Ik zou dat gedichtje gewoon sturen, moet je wel haar reactie even posten hier.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 00:28
Verwijderd
Citaat:
Jij kamt je haar elke 2 minuten

Maar bij een date heeft dat inderdaad wel wat.
Ik zei ook niet míjn haar
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 10:24
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Ik zou wel een smsje sturen, of via msn zeggen, dat je het leuk vond en je het graag een keer over wilt doen. En dat evt een afspraak maken wanneer jullie kunnen.
Niet. Via. MSN.

Ook SMS is gewoon suf. Als je iemand uitnodigd voor een vervolgdate doe je dat gewoon via de telefoon.

En verder heeft Smokin' gewoon gelijk. TS doet veel te corny en heeft meteen veel te hoge verwachtingen na 1 date. Bij al de dates van mij die op niks zijn uitgelopen heeft niet eens meisje niet gezegd dat ze het gezellig vond. Dat is gewoon beleefd, en bovendien kan het prima gezellig zijn zonder dat ze iets met je wil.

Citaat:
Je bent nou eenmaal lomp als je weigert complimentjes te geven. Ik mag dat soort gedrag echt niet, en dat heeft niks te maken met onzekerheid. Je gelooft me vast niet als ik zeg dat ik zelfverzekerd ben, juist zelfverzekerd, en ik hou ervan als mijn mooie ego word gestreeld. Onzekere meiden hoeven geen complimenten, want die denken meteen dat het ongemeend is!
Als een meid zo onzeker is dat ze er vanuit gaat dat een compliment niet gemeend is, moet je sowieso fijn links laten liggen. Verder snap jij gewoon niet wat Smokin' bedoelt. Complimentjes zijn prima, maar met mate, het wordt al heel snel heel corny als je met complimentjes gaat strooien.

Laatst gewijzigd op 03-09-2007 om 10:29.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 12:35
toothfairy
toothfairy is offline
Over dat van die complimentjes ben ik het toch eerder eens met die mannen hier hoor. 1 complimentje is leuk, 3 te veel en 5 gewoon ongemakkelijk.

Om haar nog es voor een date te vragen, zou ik toch eerst es goed nadenken wat zij echt van jullie date vond. Als ze het echt leuk vond (op dezelfde manier als jij) dan kan je haar op korte tijd nog es voorstellen te daten maar als ze het niet zo leuk vond (ze kan het wel leuk vinden, maar niet op dezelfde manier als jij) dan is het ook ongemakkelijk als er meteen weer een voorstel voor een date komt.

ff meer offtopic:
Dat van die handen of 3 zoenen geven is echt wel iets typisch nederlands precies. Hier geef je gewoon een kus op de wang wanneer je iemand ziet en wanneer je weer weg gaat. Dat wil ook helemaal niks zeggen. 3 zoenen op de wang is voor een verjaardag of nieuwjaar en komt heel officieel over. Een hand geef je gewoon niet aan leeftijdsgenoten, dat is geweldig afstandelijk. Je kan verder ook gewoon geen hand of kus geven als je iemand echt niet kent.
Oud 03-09-2007, 14:07
gurl19
gurl19 is offline
Citaat:
Niet. Via. MSN.

Ook SMS is gewoon suf. Als je iemand uitnodigd voor een vervolgdate doe je dat gewoon via de telefoon.
.
Kbedoel dat je alleen via sms of msn zegt dat je het leuk vind en het een keer over wil doen. Een afspraak maken via sms is behalve duf ook helemaal niet handig! Krijg je dat heen en weer gedoe.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 16:21
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Nee, ik vind het ook leuk (zeker in combinatie met van die rode "buitenwangen" ), het was eigenlijk een slecht voorbeeld maar ik wist zo snel niets beters.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 16:41
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
Over dat van die complimentjes ben ik
ff meer offtopic:
Dat van die handen of 3 zoenen geven is echt wel iets typisch nederlands precies. Hier geef je gewoon een kus op de wang wanneer je iemand ziet en wanneer je weer weg gaat. Dat wil ook helemaal niks zeggen. 3 zoenen op de wang is voor een verjaardag of nieuwjaar en komt heel officieel over. Een hand geef je gewoon niet aan leeftijdsgenoten, dat is geweldig afstandelijk. Je kan verder ook gewoon geen hand of kus geven als je iemand echt niet kent.
Da's hier precies hetzelfde.. al zijn 3 zoenen (of 1, of 2, dat verschilt volgens mij nogal en hangt af van woonplaats en met wat voor mensen je omgaat) hier in NL hetzelfde als jullie één kus..
Oud 03-09-2007, 18:55
iBrainiac
iBrainiac is offline
Citaat:
ik zou een bos rode rozen kopen, en een hoge hoed opzetten.
daar worden de vrouwtjes wild van!
Haha, de beste die'k sinds lange tijd gehoord heb !
Oud 04-09-2007, 13:05
Verwijderd
Nou, als iemand in Mr Darcy-outfit aan komt zetten, moet ik me wel zwaar inhouden om 'm niet te doen Behalve dan dat de enige mensen die ook daadwerkelijk zulke kostuums aantrekken, rare gothics zijn of van die renaissance-fair mafkezen... Ik zoek wel een leuke acteur.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 22:59
Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Citaat:
Nou, als iemand in Mr Darcy-outfit aan komt zetten, moet ik me wel zwaar inhouden om 'm niet te doen Behalve dan dat de enige mensen die ook daadwerkelijk zulke kostuums aantrekken, rare gothics zijn of van die renaissance-fair mafkezen... Ik zoek wel een leuke acteur.
Oei, Mr Darcy!

Verder, ik denk dat de TS zelf het best kan kiezen wanneer hij complimentjes geeft, of hij haar een hand geeft of niet en of hij haar een knuffel geeft aan het eind. Dat ligt ook gewoon aan de signalen die het meisje in kwestie ook laat zien. Het "oh NEE NOOIT doen" vind ik een beetje belachelijk. Dat je het zelf niet wilt, oke... Maar niet iedereen denkt hetzelfde.

Dus tja, keep up the good work, zo te horen ging de eerste date goed.. dus er is een goede kans dat je nog wel een vervolgdate zal krijgen. Succes!
Oud 06-09-2007, 08:57
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Verder, ik denk dat de TS zelf het best kan kiezen wanneer hij complimentjes geeft, of hij haar een hand geeft of niet en of hij haar een knuffel geeft aan het eind.
Als dat zo was, had hij hier niet gepost medunkt.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 14:36
Fingon
Fingon is offline
Citaat:
Als dat zo was, had hij hier niet gepost medunkt.
of hij wilde dit forum gewoon (nog) wat actiever maken
Oud 09-09-2007, 21:09
Poepkind
Poepkind is offline
Aangezien ik sinds enige tijd mezelf een vrijgezel kan noemen kan voor mij de date pret beginnen Om nou een nieuw topic te maken vond ik n beetje overdreven, dus ik up deze maar.
Hoe gaan jullie date's? Wat doen jullie, wat vind je een nono en wat vind je juist supertof? Wat doe je na de date, zowel in het geval dat er wel en dat er geen vervolg in zit van jouw kant? Kan er op het einde een geile zoen af, of hou je het bij een kusje. En wat ik me dus altijd afvraag, wanneer vind je het tijd om naar huis te gaan
Oud 09-09-2007, 21:37
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Aangezien ik sinds enige tijd mezelf een vrijgezel kan noemen kan voor mij de date pret beginnen Om nou een nieuw topic te maken vond ik n beetje overdreven, dus ik up deze maar.
Hoe gaan jullie date's? Wat doen jullie, wat vind je een nono en wat vind je juist supertof? Wat doe je na de date, zowel in het geval dat er wel en dat er geen vervolg in zit van jouw kant? Kan er op het einde een geile zoen af, of hou je het bij een kusje. En wat ik me dus altijd afvraag, wanneer vind je het tijd om naar huis te gaan
Het blijft een leuk onderwerp, ja

Citaat:
Hoe gaan jullie date's?
Meestal vrij relax. Hangt vooral van het tijdstip van de dag af. Begint het vroeg op de dag, dan is eten meestal inbegrepen. Begint het later, dan is het eerder gewoon iets in een café of bij een optreden.

Citaat:
wat vind je een nono
Dronken worden, opschepperij, te laat komen, zeuren, de hele tijd liggen bellen/sms'en, ...

Citaat:
wat vind je juist supertof?
Supertof is het vooral als er die welgekende spanning, stunteligheid en spontaniteit bij komt kijken.

Citaat:
Kan er op het einde een geile zoen af, of hou je het bij een kusje.
Als er al een geile zoen zou zijn, liefst niet op het einde van de avond. Desnoods dat dat een begin is, maar anders vind ik het maar 'gemeen'. Een gewone kus op het einde lijkt me niet meer dan normaal.

Citaat:
wanneer vind je het tijd om naar huis te gaan
Dat hangt er van af hoe leuk je het vindt. Als het 'maar' gewoon leuk is: op een fatsoenlijk uur. Als het meer dan gewoon leuk is wil ik liever niet langer de dan twee uur te laat op mijn werk aankomen, of zoiets Trouwens beter een uur te vroeg naar huis gaan, dan het veel te lang trekken.
Oud 10-09-2007, 13:02
Rioto
Citaat:
Dates moeten gewoon chill gaan... geen opdringerig gedoe. De date in gaat met een instelling zo van .. leuk als er iets uit kan voort komen maar zo niet pech. oh en daten is eigenlijk best wel suf
Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 15:32
Al Murphy
Al Murphy is offline
Suf? Hangt er van af wat jij onder daten verstaat. Daten lijkt me nogal essentieel als je iemand beter wil leren kennen. Ik zou niet weten waarom dat suf is.
Oud 13-09-2007, 11:39
Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Suf? Hangt er van af wat jij onder daten verstaat. Daten lijkt me nogal essentieel als je iemand beter wil leren kennen. Ik zou niet weten waarom dat suf is.
pff het is wel irritant hoor, al dat gedoe met gebel enzo
Oud 22-11-2007, 18:45
MaStar
MaStar is offline
Citaat:
Over dat van die complimentjes ben ik het toch eerder eens met die mannen hier hoor. 1 complimentje is leuk, 3 te veel en 5 gewoon ongemakkelijk.

Om haar nog es voor een date te vragen, zou ik toch eerst es goed nadenken wat zij echt van jullie date vond. Als ze het echt leuk vond (op dezelfde manier als jij) dan kan je haar op korte tijd nog es voorstellen te daten maar als ze het niet zo leuk vond (ze kan het wel leuk vinden, maar niet op dezelfde manier als jij) dan is het ook ongemakkelijk als er meteen weer een voorstel voor een date komt.
maar hoe kom je daar dan achter jij zegt dat je er goed over moet nadenken er en achter moet komen, maar ook dat ze wél kan zeggen dat het gezellig is, maar het niets wordt...

dus dan kan je er toch niet achter komen hoe ze het écht vond Dat is altijd het lastige met dates... Het beste kan je denk ik een smsje sturen in de trant van: 'hoe vond je het? zie ik je binnekort nog eens' oid...
Met citaat reageren
Oud 22-11-2007, 19:43
toothfairy
toothfairy is offline
Dat is eigenlijk een goeie vraag.

Ik heb eigenlijk nog niet in die situatie gezeten dus ik zou het niet weten. Ik weet wel dat ik soms denk "alé, die moet toch ook aanvoelen dat ik niet zo enthousiast ben?"

Nuja, uit de reactie die je krijgt door iemand echt heel kort daarna weer te vragen om af te spreken, zal je ook wel merken of die meteen akkoord is of eerder een beetje twijfelachtig doet.

Edit: over die sms om te vragen hoe die het vond: niks zo lastig als dat. Op zo'n vraag krijg niet vaak een eerlijk antwoord als het eigenlijk niet zo positief is. Als die het echt gezellig vond, is er veel kans dat die dat wel zal aanhalen de volgende keer dat je die spreekt.
Oud 22-11-2007, 20:53
Magican
Magican is offline
Maar jij bent dus serieus een vent van 23 die bij zijn eerste date denkt aan rozen meenemen, ferme handdrukken uitdelen, vragen om knuffels, misschien wel een gedicht wil schrijven en dit dan ook nog met een stelletje pubers op een geel forum wil delen?
Oud 22-11-2007, 21:02
MaStar
MaStar is offline
Bij het begin is natuurlijk niet zo moeilijk.. je loopt op elkaar oid, zegt 'heeee hallo, wat leuk' en geeft elkaar 3 kussen op de wang.. ready to date

De afsluiting vind ik altijd wel het lastige van een date, dan moet je elkaar aanvoelen, en toch een beetje denken hoe de ander denkt (ookal is dat lastig) Vaak zijn dates wel 'gezellig' .. Zelf laat ik de dame altijd 'beslissen'... als ze dus weinig aandacht voor me heeft bij het afscheid (cq, niet naar me toe draait etc. etc.) dan laat ik het ook maar zo. Dan misschien nog 3 kussen op de wangen, en een zwoele blik ofzo (als IK haar wél leuk vind)... en de dagen erna een x een smsje...

Maargoed, het kan ook anders lopen natuurlijk, het is lastig te peilen... MAAR dat is ook de spanning van een date, is het niet...?

Oja; ik las een topic over afknappers van dames op een date, en dat was vooral BIER drinken.... drinken de heren híer wél biertje op een date dan? Ik overigens wél (gewoon 1-2-3 ofzo)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten