Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Punt voor jou! Daar dacht ik zelf ook al een beetje aan... Wilde een lief gedichtje sturen en daarmee haar een avond mee naar de bioscoop vragen... Maar natuurlijk, ik kan ook even wachten op een vraag of reactie van haar kant. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Meisjes zwijmelen bij het idee alleen al ![]() Hoe corny kan een mens zijn? rozen, gedichten??
|
Verwijderd
|
Een lief gedichtje sturen is ook iets voor jongens van 15
![]() Haar meevragen voor een nieuwe date kan best, kun je ook nu al vragen, het zal dan toch nog wel een paar dagen duren voor het er van komt, neem ik aan ![]() |
![]() |
|
Laat dat gedichtje toch zitten. Het komt of veel te kinderlijk over, of veel te zwaar. Doe dat maar als je 1 jaar wat hebt ofzo
![]() En vraag gewoon haar mee uit. Tis niet te snel nu. En als je wacht totdat zij wat van zich laat horen, kan je lang wachten. Want ongetwijfeld, als de date geslaagd was, zit zij op jou te wachten. En zeg gewoon dat je het heel leuk hebt gehad, en dat je het binnenkort nog eens wilt doen. Geef er gewoon niet teveel lading aan, want dan wordt het een beetje eng. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als ze het menen, maakt dat toch niet uit? Het is wat jij net zei, als een meisje een jongen al leuk vindt, schrijft ze hem echt niet af omdat ie niet genoeg complimenten geeft. En een meisje vindt een jongen echt niet alleen leuk omdat ie haar complimenten geeft. Tenminste, als ze niet ontzettend slecht in haar vel zit ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
@ Athlon:
Ik moest hard lachen toen ik las: "...een stevige hand...". Kom op zeg, het is een date, geen sollicitatie. Drie zoenen op de wang dus, in het vervolg. Citaat:
Edit: @ Athlon: GEDICHTJE, wtf! Wat bezielt je! Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 21:09. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Ook SMS is gewoon suf. Als je iemand uitnodigd voor een vervolgdate doe je dat gewoon via de telefoon. En verder heeft Smokin' gewoon gelijk. TS doet veel te corny en heeft meteen veel te hoge verwachtingen na 1 date. Bij al de dates van mij die op niks zijn uitgelopen heeft niet eens meisje niet gezegd dat ze het gezellig vond. Dat is gewoon beleefd, en bovendien kan het prima gezellig zijn zonder dat ze iets met je wil. Citaat:
Laatst gewijzigd op 03-09-2007 om 10:29. |
![]() |
|
![]() |
Over dat van die complimentjes ben ik het toch eerder eens met die mannen hier hoor. 1 complimentje is leuk, 3 te veel en 5 gewoon ongemakkelijk.
Om haar nog es voor een date te vragen, zou ik toch eerst es goed nadenken wat zij echt van jullie date vond. Als ze het echt leuk vond (op dezelfde manier als jij) dan kan je haar op korte tijd nog es voorstellen te daten maar als ze het niet zo leuk vond (ze kan het wel leuk vinden, maar niet op dezelfde manier als jij) dan is het ook ongemakkelijk als er meteen weer een voorstel voor een date komt. ff meer offtopic: Dat van die handen of 3 zoenen geven is echt wel iets typisch nederlands precies. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Verder, ik denk dat de TS zelf het best kan kiezen wanneer hij complimentjes geeft, of hij haar een hand geeft of niet en of hij haar een knuffel geeft aan het eind. Dat ligt ook gewoon aan de signalen die het meisje in kwestie ook laat zien. Het "oh NEE NOOIT doen" vind ik een beetje belachelijk. Dat je het zelf niet wilt, oke... Maar niet iedereen denkt hetzelfde. ![]() Dus tja, keep up the good work, zo te horen ging de eerste date goed.. dus er is een goede kans dat je nog wel een vervolgdate zal krijgen. Succes!
|
Aangezien ik sinds enige tijd mezelf een vrijgezel kan noemen kan voor mij de date pret beginnen
![]() Hoe gaan jullie date's? Wat doen jullie, wat vind je een nono en wat vind je juist supertof? Wat doe je na de date, zowel in het geval dat er wel en dat er geen vervolg in zit van jouw kant? Kan er op het einde een geile zoen af, of hou je het bij een kusje. En wat ik me dus altijd afvraag, wanneer vind je het tijd om naar huis te gaan ![]()
|||||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() dus dan kan je er toch niet achter komen hoe ze het écht vond ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Dat is eigenlijk een goeie vraag.
![]() Ik heb eigenlijk nog niet in die situatie gezeten dus ik zou het niet weten. Ik weet wel dat ik soms denk "alé, die moet toch ook aanvoelen dat ik niet zo enthousiast ben?" Nuja, uit de reactie die je krijgt door iemand echt heel kort daarna weer te vragen om af te spreken, zal je ook wel merken of die meteen akkoord is of eerder een beetje twijfelachtig doet. Edit: over die sms om te vragen hoe die het vond: niks zo lastig als dat. ![]()
|
Maar jij bent dus serieus een vent van 23 die bij zijn eerste date denkt aan rozen meenemen, ferme handdrukken uitdelen, vragen om knuffels, misschien wel een gedicht wil schrijven en dit dan ook nog met een stelletje pubers op een geel forum wil delen?
|
![]() |
Bij het begin is natuurlijk niet zo moeilijk.. je loopt op elkaar oid, zegt 'heeee hallo, wat leuk' en geeft elkaar 3 kussen op de wang.. ready to date
![]() De afsluiting vind ik altijd wel het lastige van een date, dan moet je elkaar aanvoelen, en toch een beetje denken hoe de ander denkt (ookal is dat lastig) ![]() ![]() Maargoed, het kan ook anders lopen natuurlijk, het is lastig te peilen... MAAR dat is ook de spanning van een date, is het niet...? Oja; ik las een topic over afknappers van dames op een date, en dat was vooral BIER drinken.... drinken de heren híer wél biertje op een date dan? Ik overigens wél (gewoon 1-2-3 ofzo) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
wat moet je echt niet vergeten? C'est moi | 15 | 05-10-2003 13:49 |