Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]()
|
Ik heb een zilverkleurig horloge met witte wijzerplaat, die draag ik altijd. Verder heb ik altijd oorbellen in, maar welke is elke dag anders, heb er zo ontiegelijk veel. Ketting draag ik als het bij m'n kleding past, wissel 2 zilveren wel eens afen heb nog een hele hoop kralenkettingen etc. Enkelbandje heb ik 1 maar draag ik alleen bij een rokje ofzo. En dan heb ik nog een paar armbandjes die ik soms draag, maar vind het niet zo fijn zitten, en ik heb een ring maar die draag ik ook zelden.
|
Ik heb een lippiercing, maar die gaat er binnenkort maar een keer uit. Verder heb ik altijd een ring om, niet omdat ie zo mooi is, maar gewoon omdat ik hem mis als ik 'm niet om heb. En verder heb ik wat kettingen en sjaals en 1 paar armbanden, maar tassen zijn de ultieme accessoire. Daar kun je er nooit genoeg van hebben.
|
Mijn standaard accesoires zijn: 4 ringen, slavenarband, zilveren schakelarband en een zilver(kleurig) horloge, zilveren ringen in mijn 1e gaatje, in mijn tweede gaatje een klein diamantje
Kettingen wissel ik heel vaak. Ik heb er erg veel. Favoriet zijn kralen, parels en een passende ketting bij mijn armband. Mijn haaraccessoires wisselen van haarbeugels tot klemmen. |
![]() |
|
![]() |
Ketting + ring met Zeeuwse kno(o)p & nog een andere ring met een 'oog' ofzo, erfenis van oudtante
Gouden oorringen, aandenken van een vriendin omdat ik ging verhuizen Ring met zirkonia's van vriendje-lief bij 2 maanden verkering Horloge, verjaardagscadeau van een paar jaar terug En altijd een witte riem. Ik hou van witte riemen <3
||
![]() |
Citaat:
Heb vandaag weer kettingjes gekocht op die sloebermarkt bij waterloopplein. Een soort houten stammetje in het zwart met mooie indiaanse shit erop. En nog een houte met drie dolfijntjes erop gecarft, zodat chicks denken dat ik lief en schattig ben. Kreeg nog korting van die dude, omdat ik korting afdwong ![]() ![]() |
![]() |
|
Vroegah, in mijn alto periode, droeg ik vaak van die slotkettingen, armwarmers en rare haarbandjes.
Nu doe ik daar niet meer aan. Horloges vind ik vervelend, kettingen vind ik teveel gedoe en ringen zitten maar in de weg. En ik mag niks aan m'n armen hebben vanwege m'n werk, dus dat helpt ook wel mee. Ik heb wel leuke kettinkjes, maar kan niet tegen het gevoel dat er iets om m'n nek hangt. ![]() Ik heb alleen sinds m'n 14e al een portomonnee ketting en ik heb een aantal riemen, al heb ik die eigenlijk vooral vanwege de functie.
|
wat een up
![]() Ontopic: Ik draag altijd dezelfde ringen (4 stuks) en een smal polsbandje om mn linkerpols(zwart/rood geblokt) en een brede om mn rechterpols(paars/zwartgeblokt) en een stel zwarte rubberen bandjes om ieder pols. Daarbij meestal een spikeband om mn nek en een koord met een kruisje eraan. En oorbellen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Accessoires die wél mooi zijn rodina | 58 | 22-06-2008 16:13 | |
De Kantine |
gebruik lampjes of accessoires voor zichtbaarheid bobdesnelle | 20 | 11-03-2006 14:17 | |
Lifestyle |
Accessoires voor komende winter Pan Am | 42 | 17-10-2004 19:28 | |
Lifestyle |
Kleding/Accessoires uit de film ? Verwijderd | 42 | 28-04-2004 16:36 | |
Lifestyle |
Eigen Design Kleding/Accessoires Topic Hydraul!C FunK | 40 | 14-01-2004 18:05 | |
Lifestyle |
de hond als accessoire Verwijderd | 53 | 08-10-2002 13:05 |