Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-09-2007, 09:48
Verwijderd
argh, midden in de nacht aangevallen met 4 cruise misille attacks.. bergen soldiers en tanks dood..

Maar teruggeslagen, die doos(aan de naam van de ruler te zien) had geen airforce, dus meteen even bombingraids, en daarna met 'n overmacht aan soldaten haar land binnengevallen..
Deze oorlog zal ik niet verliezen.. :@
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-09-2007, 13:24
Verwijderd
Ik heb me ook aangemeld bij de FOK! Alliance. Ik lees dat er nogal een oorlogje aan de gang is?
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 16:25
Verwijderd
mwoah, je bent zo ongeveer binnen komen wandelen nu de oorlog aan zn einde is..

hoewel ik nog op mn hoofd word getimmerd door iemand die een slag groter is.. maar ik geef me niet over.. fucker
Met citaat reageren
Oud 18-10-2007, 19:41
dromm3ls
dromm3ls is offline
De oorlog is al lang weer over. We zijn wel flink aan het groeien en reorganiseren om voorbereid te zijn voor de volgende oorlog. Maar tot die tijd kijken we rustig toe hoe andere allianties elkaar (proberen) af(te)maken.

De oorlog was wel gaaf trouwens. 4 landen in anarchie geschoten. *BOEM*
Met citaat reageren
Oud 28-10-2007, 17:13
dromm3ls
dromm3ls is offline
We hebben inmiddels 2miljoen nationstrenght behaald , verder zijn we inmiddels 1 van de grootste allianties binnen oranje met aantal leden. Het gaat super goed. Binnenkort worden we opgenomen in het vaste lijstje van 20 grootste allianties. Whoehoeeeee.

We kunnen nog steeds leden gebruiken zodat we nog harder groeien. En nog meer discusies krijgen over het besturen van FOK. Dus kom mensen. Wordt lid
Met citaat reageren
Oud 05-02-2008, 19:02
dromm3ls
dromm3ls is offline
Gisteren is er een techraid uit de handgelopen. De aangevallen alliantie (DD) dacht ons te kunnen vertellen wat we wel/niet kunnen doen. Hierop zijn onze diplomaten druk bezig geweest om alles weer in orde te kunnen krijgen maar de alliantie vond dat ze een standpunt duidelijk moesten maken en vielen ons aan. Hierop heeft onze president bevolen dat wij hun terug mogen aanvallen.

Momenteel liggen allen landen van die alliantie helemaal in puin maar ze hebben nog een stuk of 5-6 "zuster" allianties. Het is dus even afwachten of deze ons gaan aanvallen. Het is dus afwachten wat er gaat komen. Spannend is het iig wel.

Wordt vervolgt.....

Voor meer info kijk je op: www.cybernations.net en meld je aan bij FOK (AA op FOK zetten en ons forum bezoeken: www.fokalliance.com)
Met citaat reageren
Oud 02-03-2008, 13:40
-SoloWolf-
Avatar van -SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
*omhoog schopt*

Citaat:
Daily Population Taxes (Per Citizen) $29.25
Taxpaying Citizens 9,813
Total Collection Amount $287,030.25
Citaat:
Technology: 20.00
Infrastructure: 1,180.36
Tax Rate: 18%
Area of Influence: 720.557 mile diameter.
434.948 in purchases, 195.292 in modifiers, 90.317 in growth

Citaat:
Nation Strength: 4,503.303
Efficiency: 25.02
DEFCON Level: [DEFCON 5 - Normal peacetime military readiness.]
Threat Level: [Low Risk of a Terrorist Spy Attack]
Number of Soldiers: 2,098 (3,230)
__________________
|| Heaven won't let me in, Hell's afraid that I take over ||
[QUOTE=Ellesdee;26151717]hahaha, je bent wel lief <3[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 20-03-2008, 21:16
dromm3ls
dromm3ls is offline
Afgelopen maand heeft FOK een oorlog uitgevochten tegen de grootste alliantie van cybernations. FOK had hierbij hulp van veel bevriende allianties. Of beter gezegt. Fok hielp zijn vrienden en partners van het continuum om GPA aan te vallen. De oorlog tegen GPA is inmiddels voorbij. Een echte oorlog was het niet want GPA was zo verslagen. FOK heeft aan de oorlog een mooie oorlogsbuit overgehouden van 300M. Deze wordt binnenkort verdeelt over de leden. Verder hebben veel individuele leden die aan de oorlog mee deden er nog een leuke hoeveelheid technologie aan over gehouden.

Na de oorlog is het verkiezingstijd geweest. Dit is altijd een hoogte punt in onze alliantie. De verkiezingen worden altijd op scherp gespeeld en er wordt dus ook af en toe met modder gegooid. Na de verkiezingen is iedereen dat gelukkig meteen weer vergeten. We zijn gelukkig niet haatdragend. Mikethefirst is inmiddels president en gaat met zijn team de komende 2 maanden FOK besturen. Als we op eerdere ervaringen met Mikethefirst als president af mogen gaan dan hebben we binnen 1 week weer een grote oorlog. (laten we het hopen )

FOK staat ook op het punt om gesanctioned te worden. Dit gebeurd wanneer je bij de 12 grootste allianties hoort en tenminste 300 leden hebt. Fok voldoet hier op dit moment aan maar de datum van de audit is niet bekend. We hopen dat deze snel komt zodat we onze eigen vlag mogen toevoegen aan CN en onze naam in de ere galerij van te kiezen alliances komt te staan. Natuurlijk kunnen we nog steeds veel nieuwe leden gebruiken zodat we nog harder kunnen groeien en ons forum/irc nog meer gevuld wordt.

Voor meer info kijk je op: www.cybernations.net en meld je aan bij FOK (AA op FOK zetten en ons forum bezoeken: www.fokalliance.com)
Met citaat reageren
Oud 23-03-2008, 16:39
Verwijderd
Ik ga me ook inschrijven.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 08:08
dromm3ls
dromm3ls is offline
Citaat:
Ik ga me ook inschrijven.
TOPPIE. Ik zie dat je al lid bent van FOK.

We kunnen op dit moment zoveel mogelijk mensen gebruiken. FOK zit in de race om bij de grootste allianties te komen maar het is steeds haasje over met de nummer 13. Alleen de eerste 12 allianties krijgen een vermelding binnen cybernations. Het is dus spannend voor de echte diehard cybernations spelers.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 14:42
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Leuk spel. Ik ben nu ook lid van FOK.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2008, 16:36
Tokamak
Tokamak is offline
En FOK behoort nu tot de 13 grootste allianties Goed heuj voor een all-Dutch alliance! Wij willen groeien, meld je aan! Echt een tof spelletje!

Oh btw



Vuile pikkers van de grote site FOK!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2008, 19:13
-SoloWolf-
Avatar van -SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
hm, ik moet toch maar eens wat tech kopen, heb nu geloof ik 50 en ben nog steeds een 3e wereld land volgens die info
__________________
|| Heaven won't let me in, Hell's afraid that I take over ||
[QUOTE=Ellesdee;26151717]hahaha, je bent wel lief <3[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 10-05-2008, 18:29
Tokamak
Tokamak is offline
Hehe moet je niet zo schuldig door laten voelen. Hoe groot ben je?
Met citaat reageren
Oud 11-05-2008, 13:23
-SoloWolf-
Avatar van -SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
Technology: 70.00
Infrastructure: 1,440.36
Tax Rate: 18%
Area of Influence: 702.439 mile diameter.
477.948 in purchases, 99.174 in modifiers, 125.317 in growth
Population Per Mile:
20.36 Population Per Mile.
__________________
|| Heaven won't let me in, Hell's afraid that I take over ||
[QUOTE=Ellesdee;26151717]hahaha, je bent wel lief <3[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 10:13
Tokamak
Tokamak is offline
Je bent nog klein genoeg om tech te dealen. Dit betekent dat iemand je 3 miljoen stuurt, en jij 2x 50 tech aan maakt. Mooie winst. tech is gewoon té duur. Pas als je bij de 2500 infra zit is het lucratief om tech te kopen. Hou wel atijd 50 tech in je zak omdat dit ook voor extra inkomsten zorgt.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2008, 11:40
Tokamak
Tokamak is offline
Lekker neonazi's killen
Met citaat reageren
Oud 15-05-2008, 12:52
Dysmorphofobist
Avatar van Dysmorphofobist
Dysmorphofobist is offline
De FOK! Alliantie heeft ook een IRC-kanaal, misschien makkelijker om daar te communiceren!

http://www.fokalliance.com/forum/vie...hp?f=156&t=281 - IRC GUIDE
Met citaat reageren
Oud 15-05-2008, 13:45
Tokamak
Tokamak is offline
Alleen is die niet door niet-leden te zien ehhh Deodinges

fok via de irc-server van koudefront
Met citaat reageren
Oud 26-08-2008, 22:20
drommels2008
drommels2008 is offline
Ik ben ook weer cybernations aan het spelen. Precies op tijd om de grote oorlog mee te maken. http://cybernations.wikia.com/wiki/War_of_the_Coalition

Bofte ik ff. Lekker met mijn neus in de boter gevallen. Nouja, ik ben lekker aan het winnen. Lekker gratis land, geld en tech.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2010, 18:21
Tokamak
Tokamak is offline
Kickity

We bestaan nog steeds en we zijn nog steeds een van de grootsten!
Met citaat reageren
Oud 29-09-2010, 07:35
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Is hier echt genoeg animo voor?
__________________
Zeg maar Jan.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2010, 16:54
Tokamak
Tokamak is offline
We will see . Voorheen was dat wel zo. Dat zou nu ook zo moeten zijn.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2010, 17:10
namek31
namek31 is offline
Dit lijkt mij wel interessant, kan je me vertellen hoeveel tijd je nou per dag kwijt bent aan het spelen hiervan? Is het het ook waard om te blijven spelen, want ik ben de meeste browsergames na een week of wat wel weer zat.

Zal vandaag of morgen eens een landje aanmaken en kijken of ik bij jullie alliance kan
Met citaat reageren
Oud 29-09-2010, 21:14
CheeKy`
Avatar van CheeKy`
CheeKy` is offline
Dit spel heeft heel weinig tijd nodig, eigenlijk komt het erop neer dat 1x per dag inloggen wel genoeg is. Wel moet je er rekening mee houden dat je in het begin een aantal guides moet lezen en dat actieve deelname op beide IRC en het forum gewenst is.

Maar uiteindelijk heb jij de keuze hoeveel tijd je eraan kwijt wil zijn. In mijn ogen is het sowieso de moeite waard om uit te proberen, aangezien het heel erg community based is en het een best "gezellige" game is. Wat in veel andere browser games niet het geval is.
__________________
If a man is proud of his wealth, he should not be praised until it is known how he employs it.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2010, 09:28
namek31
namek31 is offline
Ik heb inmiddels een landje en zit bij de FOK alliance.

Het is in het begin wel effe een paar guides lezen om het spel door te krijgen, gelukkig veel tips ook gehad van mensen in de alliance. Groot voordeel vind ik dat het een nederlandstalige alliance is, al is mijn engels niet slecht het praat toch allemaal net wat makkelijker!
Met citaat reageren
Oud 07-10-2010, 16:31
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Volgens mij is Hearts of Iron ermee te vergelijken, maar het gaat vooral over oorlog.
Het is niet gratis maar bij de boekenbeurs in Utrecht heb ik HoI2 voor 1,95 ofzo gekocht.
Wel een leuk spel met echt HEEL veel landen.

Ik was als Guatemala bezig om Midden- en Zuid- America te veroveren.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:14.