Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind Jan juist leuk. Hij is tenminste rustig, maar áls hij wat zegt is het vaak wel gevat.
Iemand als Ruud heeft wel een grote bek, maar vaak is het maar triest wat hij zegt. Dan mag je van mij liever stil zijn. Jamai is iewl. Hij vindt het echt veel te interessant als er wat over hem gezegd wordt. Henk-Jan vind ik dan weer verrassend leuk. Die man heeft veel zelfspot. Net als Xander, Filemon en Giel. Dat waardeer ik wel. Winson vind ik wel lief, maar hij is niet plat/simpel genoeg voor dit programma.
|
![]() |
ik denk dat Jan zich tijdens de opnames gewoon niet zo lekker voelde, ik bedoel, hij is toch een hele tijd behoorlijk ziek geweest en mag nu nog steeds niet zingen/praten. Of is dat echt te ver gezocht en is Jan toch niet zo grappig/luidruchtig als in z´n soap??
Vind Xander echt HONDSLELIJK en Jamai echt een überheaumeau ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
hier is 't op uitzendingemist.nl
||
Citaat:
![]()
|
![]() Edit: . BNN-presentator Sander Lantinga, Judoka Dennis van der Geest, Rob Geus van de Smaakpolitie, BNN's Ruben Nicolai, presentator Sipke Jan Bouwsema, wielrenner Michael Boogerd, acteur Ferry Somogyi, stylist Maik de Boer, BNN-presentator Dennis Storm en zanger Danny de Munk gaan de strijd met elkaar aan. 20:30 - 21:15 uur Ned 3.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Jan Mulder in zijn blote saai #1605 Noedelhap | 500 | 07-02-2012 14:35 | |
De Kantine |
Ranking the scholieren. freezer | 405 | 11-05-2010 17:02 | |
De Kantine |
Saainta Claus has entered the building! 455 Verwijderd | 500 | 10-12-2008 17:53 | |
De Kantine |
Wat saai zeg! #7 Yoshimare | 500 | 01-08-2007 23:18 | |
Lifestyle |
Mooi m/v Jimmy Who? | 457 | 04-03-2007 23:44 | |
Films, TV & Radio |
Bringing Back the Force kHebTrekInWatLekkers | 12 | 30-11-2001 11:52 |