Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-09-2007, 14:34
Amariss
Amariss is offline
ik ben zo blij het bleek dat er helemaal geen ander meisje was.. hij had gwn eerder een slechte ervaring gehad met een ouder meisje die hem heel erg gebruikt had en hij was nu gwn wat voorzichtiger bij meisjes die meer dan 1 jaar ouder waren dan hij maar hij heeft me wel gevraagd om mee te gaan zwemmen deze vrijdag en dan hebben we onze date op zaterdag nog
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-09-2007, 15:01
Verwijderd
Citaat:
ik ben zo blij het bleek dat er helemaal geen ander meisje was.. hij had gwn eerder een slechte ervaring gehad met een ouder meisje die hem heel erg gebruikt had en hij was nu gwn wat voorzichtiger bij meisjes die meer dan 1 jaar ouder waren dan hij maar hij heeft me wel gevraagd om mee te gaan zwemmen deze vrijdag en dan hebben we onze date op zaterdag nog
Haha, zo zie je maar weer, maak je in godsnaam niet zo druk van te voren
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 16:00
Verwijderd
Dat gedoe met 'tis dan wel een date he?' en 'vind je me wel een beetje leuk?' moet je wel achterwege laten voortaan. Komt nogal onzeker over. Wacht dus eerst maar even die date(s) af.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 16:08
I C U
I C U is offline
U go girl
Oud 19-09-2007, 16:09
Amariss
Amariss is offline
ik ben toch een beetje onzeker.. ja weet het ben een doemdenker maar hij doet zo afstandelijk vind ik.. vooral op school dan kijkt hij soms wel maar lijkt wel alsof hij of geen hoi durft te zeggen of geen zin in heeft.. en op msn reageert hij niet vaak als eerste... snap niet helemaal wat het wil zeggen en ben bang dat als ik het vraag ik zo opdringerig overkom
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 16:10
luchtballon
luchtballon is offline
Hij is vast ook bang en onzeker en een doemdenker Wacht nou maar die date af en leer elkaar wat beter kennen
Oud 19-09-2007, 16:20
Amariss
Amariss is offline
ok hij zegt dat zaterdag niet door kan gaan vanwege verjaardag van familie en dat hij daarom vrijdag wilde gaan zwemmen anders ging het helemaal niet door... ik vind het allemaal steeds verdachter klinken
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 16:25
Amariss
Amariss is offline
~.:Annem@rijn:.~ - - - - says:
uh over dat zwemmen.. gaat dat nog steeds door??
perry' says:
Als het goed is wel
ok en alleen ff om te checken gaan we dan die zaterdag ook nog naar de bios??
perry' says:
nou zaterdag heb ik verjaardag van familie en dus dacht ik gaan we vrijdag zwemmen anders gaat t helemaal niet door
we kunnen ook zondag naar de bios gaan??
perry' says:
nja zondag doe ik meestal niks alleen lamballen in me bed en even bij vrienden in de buurt thuis zitten
dan kun je daar ook verandering in brengen voor een keertje
perry' says:
hahah
als je wilt...
perry' says:
naja ik weet nog niet dan kan ik zondag nog altijd sms-en
oh.. ok

dat klinkt niet echt goed vrees voor het ergste
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 16:38
Verwijderd
Je komt nogal wanhopig over.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 16:52
luchtballon
luchtballon is offline
niet zo opdringen!
Oud 19-09-2007, 18:11
Fingon
Fingon is offline
Citaat:
Je komt nogal wanhopig over.
Jep, dat klonk als mij een tijdje geleden, toen ik wanhopig was.
Oud 19-09-2007, 19:54
Amariss
Amariss is offline
opdringerig!! ik had juist gehoord dat ik juist ff moest checken 1 keertje of het doorging ofzo?! als ik dat niet had gedaan had ik me heel erg verheugd op zaterdag terwijl het niet eens doorging.. ik wil helemaal niet opdringerig zijn maar hij doet soms heel afstandelijk en ik weet dat hij op school niet lekker in z'n vel zit enzo maar een vriend had mij ook verteld gwn te vragen of hij me wel interessant vond en waarom hij soms zo afstandelijk en vaag deed... want het is toch handig voor mij om dat soort dingen te weten lijkt me.. hij antwoorde op msn dat hij wel geinteresseerd was maar heel verlegen en op school niet lekker in z'n vel zat...
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 20:42
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
opdringerig!! ik had juist gehoord dat ik juist ff moest checken 1 keertje of het doorging ofzo?! als ik dat niet had gedaan had ik me heel erg verheugd op zaterdag terwijl het niet eens doorging
Ik bedoelde eigenlijk: hem eraan doen herinneren. Eerder iets als "Hey, vergeet zaterdag niet, he!"

En daarnaast is het natuurlijk heel relatief. Wanhopig? Neen, niet echt. Je wil iets met hem afspreken. Dat lukt niet van de eerste keer, blijkbaar wegens verjaardagsfeestje, dan is er echt niet mis met een nieuw voorstel te geven. Anders kan je misschien wachten tot sint-juttemis tot je samen naar de bios kan. Eerlijk gezegd werkt het bij mij ook andersom. Een verjaardag van familie dan nog wel schuif ik graag opzij voor een leuke afspraak met een leuk meisje.

Dingen als "waarom doe je zo afstandelijk" (of zelfs subtieler geformuleerd) zou ik niet vragen. Zijn antwoord zal niet zo veel verschillend zijn dan zo ben ik nu eenmaal De kans dat hij zich aangevallen voelt als je zoiets vraagt is veel groter dan dat je ooit wijs geraakt uit zijn antwoord.

Dat hij op een zondag liever in bed ligt te lammelen klinkt inderdaad niet zo rooskleurig. En dan die "...als ik zin heb zal ik wel sms'en..." Ja, hatelijk. Don't call me, I'll call you. Och, niet onmiddellijk de moed opgeven. Misschien even aankijken hoe het verder loopt met jullie? Maar liefst ook geen maanden blijven wachten op iets concreets want dan vreet je van ellende nog je eigen sokken op, zeker bij iemand die zijn gevoelens nogal verborgen houdt.
Oud 19-09-2007, 21:42
Verwijderd
Citaat:
opdringerig!! ik had juist gehoord dat ik juist ff moest checken 1 keertje of het doorging ofzo?! als ik dat niet had gedaan had ik me heel erg verheugd op zaterdag terwijl het niet eens doorging.. ik wil helemaal niet opdringerig zijn maar hij doet soms heel afstandelijk en ik weet dat hij op school niet lekker in z'n vel zit enzo maar een vriend had mij ook verteld gwn te vragen of hij me wel interessant vond en waarom hij soms zo afstandelijk en vaag deed... want het is toch handig voor mij om dat soort dingen te weten lijkt me.. hij antwoorde op msn dat hij wel geinteresseerd was maar heel verlegen en op school niet lekker in z'n vel zat...
Je moet als vrouw juist zélf de boot afhouden en hém het initiatief laten nemen, in plaats van je slaafs aan te bieden.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 11:26
Mark
Mark is offline
Gewoon chill blijven. Een uur voor de film sms'en of hij klaar is om te gaan is beter dan elke keer vragen of het nog doorgaat. Het laatste waar een jongen/man zin in heeft is een meisje/vrouw die aan zijn hoofd zeurt. Blijf dus gewoon relax, als hij niet wil zaterdag dan heb jij nog genoeg leuke dingen om op terug te vallen voor zaterdag, tenminste zo moet het op hem overkomen. Better luck next time! Misschien wil hij zondag ook niet vanuit geloofsovertuiging btw. Iig gaan jullie vrijdag zwemmen, maak je dan niet druk over je uiterlijk, want een vrouw ziet er op haar best uit als ze zich op haar gemak voelt.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 10:47
Amariss
Amariss is offline
ok hier komt het verslag van mijn zwemdate gisteren.. hij smste me gisteren rond 4 uur dat hij om 8 uur wel in het zwembad zou zijn en dat hij me daar wel zou zien.. ik was rond kwart over 8 echt in het zwembad en had m'n beste vriend meegenomen omdat hij ook vrienden meehad en voor het geval dat hij eerder weg moest ofzo.. m'n beste vriend hield zich uit het zicht en ging baantjes zwemmen. eerst kon ik Perry niet vinden. maar hij kwam al naar mij toegelopen. hij stelde voor om naar het buitenbad te gaan. dus dat deden we. in het buitenbad zaten 2 vrienden van hem. eerst voelde ik me een klein beetje buitengesloten, alleen Perry probeerde me er wel bij te betrekken en hij keek vaak naar me en lachte veel naar me. wel was het zo dat toen z'n vriend vroeg is dat je vriendin zei hij nee.. het was wel jammer dat een van z'n vrienden persé de bus van 9 uur moest nemen en ze hadden met z'n allen afgesroken dan mee te gaan naar huis want ze wonen best wel ver van het zwembad.. Perry had nog voorgesteld aan hun om gwn in het zwembad wat te eten maar ze wilde niet.. op een gegeven moment was het wel gezellig met z'n vrienden en hij.. ik hoorde er toen meer bij, ik praatte en lachte gwn gezellig mee. z'n vrienden wilde om half 9 al weg, alleen hij had gezegd tegen ze dat hij om kwart voor 9 wel zou komen. toen stelde hij voor om even naar de andere kant van het bad te gaan en dat deden we.. hij vroeg aan me hoe het met me ging en wat ik morgen ging doen en wat ik als vervolgstudie wilde gaan doen na school en hij leek geďnteresseerd. toen begonnen z'n vrienden aan de andere kant van het bad te zeuren dat hij moest komen, maar hij besteede er geen aandacht aan. hij vroeg of hij me een knuffel mocht geven en ik zei ja hoor. toen zoende hij me.. we hebben wel een kwartier staan zoenen en hij lachte de hele tijd naar me. totdat we ruw onderbroken werden door de badmeester die zat te zeuren dat we of moesten gaan zwemmen of weg moesten gaan.. we waren het er allebei over eens dat die gast zicht verveelde en geen leven had om het zo te zeggen.. nog voordat de badmeester weer binnen was draaide Perry zich om en zei "ik kan het gwn niet laten" en zoende me weer. toen we aankwamen bij het poortje om naar het binnenbad te gaan keek hij of de badmeester niks zag en zoende me weer. daarna liep hij naar het binnenbad waar een vriend nog op hem stond te wachten en toen voor de neus van de badmeester gaf hij me nog een laatste zoen en liep toen mee met z'n vriend.. ik ging daarna nog ff verder zwemmen met m'n beste vriend. die badmeester was helemaal in de war omdat ik nu weer met een andere jongen was, maar het was gwn m'n beste vriend en wij stoeien altijd met elkaar
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 10:51
Amariss
Amariss is offline
wat kunnen jullie hieruit opmaken?? want ik hoop niet dat hij me alleen maar zat te playen ofzo.. maar ik ken een aantal players en die hebben nog nooit lieve dingen gezegd als "ik kan het gwn niet laten" of heel geďnteresseerd in me zijn met hoe het met me gaat en wat ik later wil doen enzo.. maarja.. wat zeggen jullie ervan? vooral de jongens dan.. probeer je te verplaatsen in een jongen van 15
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 11:34
Verwijderd
Alks ik die knul was zou ik gek van je worden. Je bent opdringerig, en je denkt bij alles wat hij zegt aan alle mogenlijkheden. En dan vooral de negatieve.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 11:39
Amariss
Amariss is offline
hoezo ben ik nou weer opdringerig?? in het zwembad heeft hij zowat alles gedaan.. ik heb me heel erg aan de zijkant gehouden expres
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 11:57
Verwijderd
De opmerking van opdringerig was nog van jouw manier van vragen of de date nou wel of niet door ging. Als ik jou was zou ik dan gewoon een smsje/mailtje sturen met "Hoi, gaat 't za/vr nog door?"

En als hij zegt dat hij zaterdag niet kan je niet blijven opdringen en alles op alles zetten zodat je 't de dag erna kan doen. Je kan 't ook gewoon 'n weekje later doen.

Die knul doet hardstikke z'n best en ziet jou ook wel zitten, dat merk ik aan wat je op schrijft. Hij doet lief en jij denkt meteen dat 'ie je gebruikt. Ik snap je niet, sorry.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 12:15
Amariss
Amariss is offline
nou goed ik zal voortaan wel iets voorzichtiger zijn met dat soort dingen.. ben denk ik een beetje ongeduldig.. maar hij neemt niet echt veel het ititiatief.. moet ik hem dan nu voor een 2e date vragen of niet? want hij is volgens mij aan de andere kant ook wel verlegen en nog een beetje voorzichtig en terughouden omdat ik ouder ben
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 13:40
Verwijderd
Citaat:
nou goed ik zal voortaan wel iets voorzichtiger zijn met dat soort dingen.. ben denk ik een beetje ongeduldig.. maar hij neemt niet echt veel het ititiatief.. moet ik hem dan nu voor een 2e date vragen of niet? want hij is volgens mij aan de andere kant ook wel verlegen en nog een beetje voorzichtig en terughouden omdat ik ouder ben
come on, 't is nu pas de dag na jullie date. Jullie hadden eerst ook voor vandaag iets, maar dat is afgezegd wegens verjaardag ofzo. Dan zou ik hem ook even ademruimte geven en hem dan pas vragen voor een volgende keer. En natuurlijk op een iets subtielere manier.

En btw, het is initiatief ipv ititiatief.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 14:09
Amariss
Amariss is offline
uh.. iets subtieler?? de vorige keer dat ik hem uitvroeg was via een mailtje waar ik gwn in vroeg of hij zin had om van het weekend iets te doen.. en dat was vorige week en toen had ie al een afsrpaak met vrienden dus vroeg ik of hij deze week kon, maar hij bleek vanavond een familie feestje te hebben.. ik ga hem misschien nog wel vragen en nu laat ik hem ff met rust dus
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 14:10
Amariss
Amariss is offline
en dat ititiatief wat initiatief moest zijn was een typfout
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 14:18
verfblik
verfblik is offline
normaal zijn het de jongens die veel te graag willen
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 14:40
Amariss
Amariss is offline
ik geef hem nu wat rust en dan vraag ik hem of hij zin heeft om wat te doen b.v dinsdag op school persoonlijk dat is toch wel goed?
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 17:40
verfblik
verfblik is offline
doe gewoon wat je zelf leuk vind, maar zit niet teveel op zijn nek ofzo daar houden jongens niet zo van
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 18:01
Amariss
Amariss is offline
ja maar hoe ver kan ik dan gaan?
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 09:02
Amariss
Amariss is offline
nou jullie hoeven me niet meer te helpen, want alles is toch in het 100 gelopen.. ik weet wat ik aan hem heb en dat is dus helemaal niks....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten