Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-09-2007, 08:28
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Ik heb zo slecht geslapen, het dringt nu pas echt door. Ik wil niet dat ie dood is, en ik ben nu zo bang om oalleen te zijn.
*knuffel* Gecondoleerd meiske, veel sterkte de komende tijd.

OT: Hm, het studieleven is weer begonnen. Het bevalt me maar matig
Oud 12-09-2007, 08:58
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Hij is een kwartiertje geleden overleden. Heel rustig heen gegaan, naar een plek waar het beter is.
Ik heb er vrede mee, het is goed zo .
gecondoleerd
fijn dat het rustig is gegaan en toch nog redelijk snel
sterkte de komende dagen/ weken

knuffel
Oud 12-09-2007, 10:26
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gecondoleerd Anneke *knuffel* Toen mijn oma was overleden ben ik de dag erna ook gewoon naar school geweest, vond het wel fijn om afleiding te hebben want thuis kon ik toen ook nog niets doen. Het weekend erna zijn we met de hele familie bij m'n opa in huis geweest om van alles te regelen en dan komt het echt op je af. Dan is het lekker als je soms even iets anders te doen hebt om het te ontvluchten vond ik. Kijk gewoon wat voor jou goed voelt.
Oud 12-09-2007, 10:39
Verwijderd
Blegh.

You went back to what you knew so far removed from all that we went through..
And I tread a troubled track my odds are stacked.
I'll go back to black.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 10:47
Verwijderd
Hmm ben ondertussen op de universiteit aanbeland, hier gaat het leven gewoon door. Ik vind het allemaal zo kansloos, mn opa is dood, hij is nog niet eens begrafen en alles draait maar gewoon door. Het voelt gewoon zo leeg, zo onbschrijvelijk leeg. Maar goed het leven gaat door.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 11:07
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
spannend! laat je even weten wat het geworden is?
knuf!

Komende maandag word ik opgenomen..

Offtopic: Er is iemand die ervaringen zoekt over de kliniek in Venray, kan ik die naar jou doorverwijzen? Niet van dit forum btw..
Oud 12-09-2007, 12:13
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Ik heb vijf weken vakantiewerk gedaan in de thuiszorg en vond het best aardig om te doen, al was ik wel blij toen die vijfde week er op zat. Maar het scheelt natuurlijk dat ik het werk toen (meer dan) fulltime deed. Ik zou het ook best voor 1 of 2 dagen in de week willen doen, maar weet voorlopig nog niet of ik daar tijd voor heb met school. Succes met je baantje!
Fulltime lijkt het me ook niks. Ik ga het één dag in de week doen (zes uur, twee adressen zijn dat dan), dat vind ik ook echt wel genoeg denk ik. Ben benieuwd hoe het gaat bevallen, aanstaande vrijdag begin ik, best spannend!
Bedankt voor de succeswens!
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 12:14
Verwijderd
The Discovery of Heaven = hartje. Stephen Fry

En nuuu ga ik sonnetten lezen voor school en iets gezonds zoeken om te eten en daarna ABOFAL kijken ennn ik wil vanavond iets leuks doen maar ik zou niet weten wat :conf:
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 12:41
Verwijderd
zaterdag is de begrafenis, dan vind ie eindelijk rust. Hij ligt er mooi bij volgens mn moeder, ga vanavond de moed bij elkaar rapen om toch te gaan kijken. Voor de rest voel ik me goed, vriendje en beste vriendin bij me .
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 12:45
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Hmm ben ondertussen op de universiteit aanbeland, hier gaat het leven gewoon door. Ik vind het allemaal zo kansloos, mn opa is dood, hij is nog niet eens begrafen en alles draait maar gewoon door. Het voelt gewoon zo leeg, zo onbschrijvelijk leeg. Maar goed het leven gaat door.
Gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd.

En misschien wat praktische tips:
Vertel aan meerdere mensen dat hij is overleden. Iemand op de uni (medestudenten, tutoren of ik weet niet precies met wie je contact heb van de uni zelf, een mentor heb je daar meestal niet meer), vriendinnen etc. Dan zeggen mensen vaak zelf al dat ze de afspraak willen afzeggen en kun jij dingen doen die je graag wilt doen
Je kunt best af en toe naar de uni gaan en 'normale' dingen doen, maar hou inderdaad tijd voor jezelf en je familie. Nogmaals, sterkte!
Oud 12-09-2007, 13:15
Little_lady
Little_lady is offline
Citaat:
Little_lady schreef:
En ik hoop zo dat ze door heeft dat ik geen beltegoed meer heb en dat ze dus vanavond mij belt, want ik móet d'r spreken Gelukkig kent ze me goed genoeg om te weten dat ik bijna nooit beltegoed heb en zeker niet meer na dat lange gesprek van vrijdag met haar, en dat ik niet met de vaste telefoon naar mobiel mag bellen.. *En nu maar afwachten..
Ja, ze belde Maar of ik er nu heel blij van werd... T. is uitgeput en ze hebben het allebei gehad met H... Yes, ik vind het echt fijn dat ik nu zover bij ze vandaan zit. Niet dus... Vandaag krijgen we ook nog eens de uitslagen dus dan weten we het éindelijk, ik heb zowat geen vinger meer over door mijn tijddodende pulk-aan-je-vingers-uit-stress-gewoonte. En ik durfde d'r niet te zeggen wat ik wilde want ze heeft al zoveel aan d'r hoofd, maar nu moet ze het nóg weten.. Wat schiet het weer op zo Oh en we hebben alweer vast aan de herfstvakantie zitten denken, ik moet alleen nog even een grandioze smoes bedenken om daar een dag heen te gaan...

En Anneka, gecondoleerd en heel veel sterkte *knuf*!
Oud 12-09-2007, 13:47
Hawahaai
Hawahaai is offline
Zo. Wat een rare dag vandaag. Vannacht heb ik te vast geslapen, en ben ik heel chaotisch ingeslapen, en vanochtend was ik dus niet wakker te krijgen. Verder doe ik vandaag heel rustig aan, dat heb ik even nodig. Gelukkig komt er toch niemand, dus het kan gewoon een gewone dag zijn. Behalve het kaartje en cadeautje bij het opstaan dan <3

Lekker met mijn net-gekregen mp3-speler klooien (opties ontdekken, muziek erop zetten, foto's erop zetten als dat lukt en de handleiding lezen), de pas-gekregen dekbedovertrekken strijken, beetje opruimen, mijn nieuwe laarzen inlopen, beetje huiswerk maken zodat ik niet meteen een achterstand heb na 2 weken school (daar ben ik namelijk erg goed in) en even internetten op school (want we hebben nog steeds geen internet thuis).
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 13:54
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gefeliciteerd HaWaHaai
Oud 12-09-2007, 14:05
Hawahaai
Hawahaai is offline
Dankjewel
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Hoe moet ik in godsnaam omgaan met deze situatie?
Zoals voor jou goed voelt.
Als jij het fijn vindt om met andere mensen te zijn, dan moet je dat doen. Dingen doen kan voor afleiding zorgen. Wil je graag alleen zijn, dan moet je dat doen (maar niet te veel, want dat is niet goed). Enzovoorts.
Gecondoleerd en sterkte. (})
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 15:15
Verwijderd
Ik voel me heel rustig, voor de verandering, en dat voelt heel goed Vanaf hier langzaam weer op gaan bouwen.

Vanavond wordt het lekker een avondje met Het Blok, warme chocolademelk met slagroom en daarna lekker lezen in bed
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 15:40
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
@ Fantome: mag je maar 20 kilo omdat je met het vliegtuig gaat? Zo ja, je mág dan in principe wel altijd meer hebben alleen moet je 10 euro per 1 kilo overgewicht betalen! Wordt dus wel duurder maar als je die dingen écht nodig hebt, zou ik het gewoon doen.

OT: Therapie was loos, omg ik kan daar echt beter niet meer komen ofzo.. Maar school ging goehoed! Tekenen gaat ineens heel snel, ik heb al de hele achtergrond in het groot opgezet en met aquarel geverfd en dat betekend dus dat ik precies op schema loop! Dus als ik morgen/overmorgen nog een studieuurtje eraan besteed dan ben ik helemaal tevreden en dan krijg ik het misschien wel op tijd af dit jaar!!
Alle vakken gingen eigenlijk goed vandaag, heb ineens het idee dat ik best veel heb geleerd! En heb m'n keuze voor pws afgegeven, uiteindelijk bleken nog best veel mensen engels te doen! Verder heb ik met D. gepraat, waarvan ik dacht dat het wel zou opluchten, maar dat deed het dus totaal niet. Voel me nu alleen nog maar kutter en weet nu helemáál niet meer wat ik precies moet doen?!

Maar goed, vanavond DH kijken, morgen pas om 10.10 beginnen dus beetje 'uitslapen' en heb niet eens zo'n vreselijk drukke dag! Hmm, ik hou eigenlijk best wel van school en het ritme dat dat met zich meebrengt
Ja, idd omdat ik met het vliegtuig ga. Heb even gekeken op transavia.nl en het is 6 euro per kilo per enkele reis dat je bijbetaald. maar ik heb stiekem ook nog eens teveel handbage. Niet qua omvang maar wel qua gewicht omdat mijn laptop mee móet!
anyway, dat wordt denk ff geld pinnen voordat ik incheck

Mooi dat het zo goed gaat op school
Wel balen van je therapie... heb je het er al eens over gehad met de therapeut?
Oud 12-09-2007, 15:42
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Het is zover, hij gaat dood. Vanmiddag belde mn oma dat mn opa heel slecht lag, en of ik na mn college naar huis kon komen. Moest wel op college blijven want dat is immers mn toekomst. Dus aan het einde van de middag naar het huis van mn opa gegaan, en ik schrok echt toen ik m zag. Hij ligt er zo slecht bij, zo onrustig, zo niet mn opa.
Ik weet niet wat ik nou wil, het kom niet meer goed, de dokter heeft m al opgegeven. Maar ergens wil ik gewoon dat ie weer wordt zoals ie was, maar dat gaat niet meer. Dus dan heb ik liever dat ie ertussen uitknijpt. Zolang ie maar geen pijn heeft.
tis zo moeilijk
*knuff*
het klinkt alsof je een goeie band hebt met je opa en oma (ook omdat je oma jou helemaal opbelt.
Oud 12-09-2007, 15:42
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Het was een best wel zware dag en ik heb me weer veel rot gevoeld. De gedachten aan am zijn er weer zoveel en ik lijk echt te wachten tot het weer mis gaat. Het plukken hielp nu wel heel erg goed, maar ja, dat is ook geen normale, constructieve oplossing. Donderdag maat even inbrengen dus.
Maar nu heb ik hoofdpijn en ben ik moe dus ga ik slapen. Morgen eerste stagedag en ik vind het doodeng.
Waar loop je stage Sonho?
Oud 12-09-2007, 15:44
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Hij is een kwartiertje geleden overleden. Heel rustig heen gegaan, naar een plek waar het beter is.
Ik heb er vrede mee, het is goed zo .
ik reageerde net op je vorige berichtje en had deze helemaal nog niet gezien.
Sterkte voor de komende tijd!
Oud 12-09-2007, 16:28
Verwijderd
school is tof

Deeltaak, gemaakt voor een deel op school, is t met word 2007, wat dat meisje alleen heeft.. dus dat werkt weer geen ene meter. **&)*$ zooi.

verder vind ik t ammel echt heel interressant

iedereen een knuffel die t nodig heeft
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 16:50
Verwijderd
@Anneka: gecondoleerd. Ik denk dat de beste manier om met de dagen die komen om te gaan is het op een manier doen die voor jóu ok voelt.
Sterkte!
@HaWaHaai: Gefeliciteerd!

OT:
Omg, ik voel me zo'n doos...
Kom net bij het ggz vandaan en ze had m'n brief gelezen en begreep in ieder geval voor een deel wel wat ik bedoelde.
En ze werd ook even pissig.
Maar het rotte is dus dat ik nav dat gesprek nu weer twijfel. Ze gaat kijken of er iemand anders is waar ze me naar door kan verwijzen, maar ik ben bang dat het toch misschien ook wel (groten)deels door niet-communicatie komt.
Ik vind het op dit moment ook heel moeilijk om me open te stellen. Zou dat bij een andere therapeut dan ineens wel lukken?

K*tpaniek. Zul je zien dat het daar weer door kwam...
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Waar loop je stage Sonho?
Pedagogium (opvoedingsondersteuning).
Het viel heel erg me gelukkig. Eén iemand kende ik al, zat ik in het eerste jaar bij in de klas, de andere vier had ik nog nooit gezien. Durfde de de hele tijd niet te zeggen over mn ES en therapie, dus daar zat ik de hele dag mee. Eten ging wel goed en verder meegedaan met alles, ging ook goed. Crisis is wel dat ik met nog twee anderen en één begeleider een gastcollege moet verzorger voor de eerste jaars van mijn opleiding. Doodeng. Aan het einde toch nog verteld over therapie, maar heel kort, vraag me af of ze wel beseffen wat dat allemaal betekend enzo. Maar goed ze weten het en dat is voorlopig ff voldoende. Heb al de hele dag hoofdpijn. Vanavond rustig aan en morgen weer therapie.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 16:59
Verwijderd
Oh ja, Anneka gecondoleerd en veel sterkte en HaWaHaai gefeliciteerd! (Best raar om dat ik één zin te zeggen maar oke.)
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 17:10
Yana
Yana is offline
@ Anneke: Sterkte meis. Verdrietig zijn mag.
@ HawaHaai: Gefeliciteerd
Oud 12-09-2007, 17:17
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
vraag me af of ze wel beseffen wat dat allemaal betekend enzo. Maar goed ze weten het en dat is voorlopig ff voldoende.
Dan vraag je dat en leg je dat zo nodig uit?
Oud 12-09-2007, 17:47
rare kwast
rare kwast is offline
ik vind het vreselijk op mijn werk..
waarom is het algemeen gewenst dat je werkt (fulltime) en blabalbla
Oud 12-09-2007, 18:17
Verwijderd
@ Anneka: Ik weet nog wel toen mijn opa overleed. Tsja, opa's overlijden nou eenmaal en ik was ook wel blij dat het opzich nog vrij snel ging, en ik zag ook wel dat hij er vrede mee had. Gestorven met allemaal lieve mensen om zich heen enzo.
Maar als het even had gekund had ik hem gewoon veel liever langer bij me gehad. Was leuk als hij nog op mijn bruiloft was geweest bijvoorbeeld.

Er is geen 'standaard' iets hoe je ermee om moet gaan, omdat wat voor de ene persoon goed werkt, voor de ander niet hoeft te werken. Zo heb ik geholpen met de voorbereidingen van de begravenis en heb hem helpen afleggen, terwijl mijn zusje juist liever met mijn neven in de woonkamer zat om foto's te kijken.
Het contact met mijn familie is in die tijd heel belangrijk geweest, de mensen die mijn opa gekend hadden en dus ook verdriet hadden om zijn overlijden. Heel veel gehuild, gelachen en gepraat.
En af en toe gewoon er even uit, al is het maar om een ijsje te halen ofzo, om weer even de wind langs je heen te voelen.

Maar fijn is het nooit.
Sterkte!
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 18:45
moon
moon is offline
@Anneke: Gecondoleerd en veel sterkte!

ot: Ik heb het echt vreselijk moeilijk gehad de afgelopen week. Heb ook geamt helaas, terwijl ik dacht dat ik daar nou echt weleens van af was. Gisterochtend had ik het sollicitatiegesprek, het was echt vreselijk, ik was zo zenuwachtig dat ik echt de grootst mogelijke onzin uitgekraamd heb. Het was echt eens maar nooit meer. Ik ga echt nooooooooit meer solliciteren. Ik ben ook niet aangenomen; te weinig ervaring. Vanochtend helemaal depri. en niet in staat om mezelf richting dierenasiel te verslepen, afgebeld.
Vanmiddag toch maar mijn bed uitgekomen en het was goed dat ik dat gedaan heb. Ik moest in 't verzogingshuis werken en dat was zo leuk dit keer, daardoor gaat het nu weer wat beter met me.
Oud 12-09-2007, 18:54
Verwijderd
@HaWaHaai: Gefeliciteerd!

Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 18:57
Verwijderd
Vanavond naar hem toegeweest, hij ligt er écht mooi bij. Het is net een etalagepop. Of mijn opa van jaren geleden. Maar aan de andere kant lijkt hij niet op de man wie hij ooit was. Toen ik m zag leek ie de lachen, zo van 'ik ben nu ergens waar het beter is' of ergens van 'ik heb jullie toch mooi te pakken.'
Ik besef het gewoon nog steeds niet goed, opa is dood, hij komt niet meer terug. Maar ondertussen gaat mijn leven gewoon door.

Bedankt allemaal voor de lieve reacties!
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 19:08
Verwijderd
Ik ben zo moe dat ik nauwelijks mijn ogen open kan houden en ik moet nog zoveel doen... Gelukkig is het woensdag en dan wordt er voor me gekookt, dat zou ik echt niet meer kunnen. Ik moet nog 46 pagina's lezen en morgenochtend kan het niet, want dan fysio.

En vandaag bij het college sprak iemand mij aan en ik wist echt niet wie ik voor me had en hoe ze mijn naam wist, bleek het Kruimel te zijn sorry voor de wazigheid
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 19:08
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Gecondoleerd Anneka, sterkte .

Mijn tjik was er niet en mijn ándere wel maar die ben ik net misgelopen, heel jammer!
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 19:10
Verwijderd
Citaat:
En vandaag bij het college sprak iemand mij aan en ik wist echt niet wie ik voor me had en hoe ze mijn naam wist, bleek het Kruimel te zijn sorry voor de wazigheid
Jou ziet ze gewoon wel?
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Jou ziet ze gewoon wel?
Wow, sorry Gaat het een beetje, Leonoor?

Laatst gewijzigd op 12-09-2007 om 19:57.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 20:52
Nona
Nona is offline
Hihi, sorry Leonoor, ik had je ook totaal niet verwacht daar en je weet dat ik een duf hoofd heb.
Maar de blik op Krum's gezicht was onbetaalbaar.

OT: mijn vriendje is geniaal. Hij denkt dan weer aan dingen die ik zo vergeet. Morgen even mijn moeder bellen, als het zo zit als hij denkt is het zo opgelost, ongeacht wat M kan regelen. Nu nog proberen een beetje een fatsoenlijke presentatie te bedenken (maar het is zo moeilijk leuke foto's te krijgen; niemand schijnt er veel te hebben) en E bellen (damn, vergeten naar dat nummer te vragen, maar dan zou ik er wel voor de tweede keer naar vragen dus ik ben ook weer niet de enige). Bar weinig hulp van de familie, ik dacht dat er meer initiatief zou zijn.

Bruiloftstress...
Oud 12-09-2007, 21:03
Verwijderd
ik ben zeer boos, op een aantal mensen. en dat zien ze dan dat ik t niet leuk vind, en dan gewoon doorgaan en doorgaan en doorgaan. en dan wil ik t met iemand het er over hebben, staat eerst ff iemand anders te praten, ik ff wat anders doen, is die persoon weg. nja, dan zaat maar zeggen, als ik durf.
maar ik ga t dan toch wel stom van mn eige vinden, en dan zeg ik t weer niet, terwijl ik er wel echt mee zit.. hmpf, rottwijfels
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 21:12
Verwijderd
Ik wou zo graag tegen die boom aanrijden, echt. Maar ik kon het niet. Ik wil zo graag rust, even de controle aan anderen geven, maar hoe?

Ik weet niet hoe lang ik dit nog ga volhouden,
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 21:14
Verwijderd
oef
nee,ja, soms mis ik iemand
echt, maar ik kan het toch niet beschrijven
am
ik mis het steekwoordentopic, alice,
en iets vandaag op mn werk echt eng. godver..zo enorm, zó machteloos ben ik lang niet meer geweest. het arme kind
mijn hoofd loopt over been losing sleep though
het redelijke vermoeden dat iemand een voodoopoppetje gebruikt
en ik zie allemaal abnormale dingen. waar ik ook ben en wat ik ook doe. vaak is de vorgie dag na 12 uren niet meer dan een zwarte vlek in mijn hoofd.
beangstigend, nieuw, eng? nee...facinerend.
maar even mijn tante opbellen van het weekend. die kan me wel vertellen of iemand zo'n hels ding tegen me gebruikt. spontane pijn is niet normaal.
*snikt*
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 21:16
kroot
kroot is offline
fysiotherapie was erg pijnlijk. ik moet nu om de 2 uur een kwartiertje oefeningen doen, en dat 6x per dag. Das best veel. Volgende week ga ik er weer 2x heen. Voor de rest heb ik morgen PMT, spannend.
Morgen ook orkest, en vrijdag voor het eerst naar mijn nieuwe opleiding/cusus. Ik heb er zin in.

@ Hawahaai: feli!
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 21:23
Verwijderd
Auw. .
Dat doet dus pijn.
En het ergste is, ik kan niet eens boos worden erom, want ik heb er niets over te zeggen. Verdomme.

And it feels like I'm 17 again..
Feels like I'm 17...
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Dan vraag je dat en leg je dat zo nodig uit?
Ergens is het wel prima dat ik niet meer hoef uit te leggen, aan de andere kant kunnen ze nu allerlei ideeen in hun hoofd halen enzo. Het is een beetje dubbel. Dus ik wacht eventjes af of ze zelf met vragen komen en misschien dat ik anders (als het toch niet lekker zit) nog eens wat vertel. Voor nu vind ik dit wel oké. Ik durf het ook niet te vragen. Dus ja, ik vraag het me af, maar laat het hier even bij.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 21:28
Verwijderd
Ik wil gewoon door, ik moet nog zoveel doen voor school. Moet mezelf nog aanmelden voor het honours programma. Moet werken. Wil mijn vrienden/vriend zien. Mn commissie draait op volle toeren.
En ik kan het ook allemaal, mn hoofd is helder en kan zich concenteren op het studeren.

Maar het kán simpelweg niet. Want hij is dood, hij ligt nu alleen op zn kamer en ik zit hier nog geen kilometer verderop. Een poging te doen een verdere stap in de toekomst te zetten. Maar ik wil alleen maar terug.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 22:17
trophus
trophus is offline
Bah
Net op t moment dat ik ben gestopt met roken en wat grieperig ben val ik ook geestelijk terug Ik kom net uit een depressie van 12 jaar. Ik wil niet terug naar de kou en de eenzaamheid maar ik voel dat ik weer word teruggezogen.

Ik wil het niet, ik wil eindelijk eens een normaal leven leiden, eens een knuffel ontvangen van iemand die van me houd, weer normaal naar college kunnen, zoenen, weer terug komen in een normaal dagritme Ik wil eindelijk rust, of in ieder geval Balans.

Waarom is het leven aan een stuk door zo'n chaotische hel? Ik ken er niet meer tegen.
Het is afwisseling van 'rust en ongelukkigheid' en 'hectiek en chaos'. Is er dan niets moois?

Elke keer als ik weer een optimistische insteek krijg word ik na een paar weken geestelijk weer neergeslagen en bereik ik niets waarom?
Ik word er zo moe van
Oud 12-09-2007, 22:35
Verwijderd
Ik voel me zo ongelofelijk grieperig worden en ik weet dat het mn eigen schuld is ><.. dat ik met mn stomme hoofd mn jas niet aan doe of mn sjaal niet om omdat het 'stom staat'..
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 07:06
Verwijderd
Citaat:
Wow, sorry Gaat het een beetje, Leonoor?
De smiley miste.

Ik heb het inmiddels verwerkt, dus het gaat nu wel weer.

Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 07:42
Verwijderd
Citaat:
@ Ave... wat voor klachten heb je dat je een darmonderzoek moet doen?
Ten eerste: JEEJ ik hoefde dat onderzoek toch niet en wat was ik ook voor een sukkel, eerste gesprek was toch alleen kennismaking, duh.
Ik heb last van buikkramp, misselijkheid met overgeven, wisselende ontlasting, opgeblazen gevoel, de hele mikmak. Mn zus en tante hebben beiden pds en daarom denkt de arts daar bij mij ook aan. Onderzoek zou alleen zijn om o.a. Crohn uit te sluiten en aangezien dat niet waarschijnlijk was vond hij het onderzoek toch te belastend.
Ze hebben wel bloed geprikt nog een keer om een glutenallergie uit te sluiten en verder mocht ik zakjes vezel bij de apotheek halen. Dat, in combinatie met duspatal die ik af moet gaan bouwen, en meer kon ie niet voor me doen. dat is een beetje jammer dus.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 08:24
Verwijderd
Citaat:
De smiley miste.

Ik heb het inmiddels verwerkt, dus het gaat nu wel weer.

Die smiley is cool
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 09:09
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik heb Krummeltje nooit aan durven spreken hoor, veel te eng

OT: Met mij gaat het heel erg goed. Ja
Oud 13-09-2007, 09:26
Hawahaai
Hawahaai is offline
Dankjewel voor alle felicitaties! (en het mega-plaatje van Leonoor )

@ Anneka: gecondoleerd...

Ik wilde voor Vriendjes verjaardag iets kopen (kan niet typen wat, want soms kijkt hij hier ook), maar de winkel waar ze dat hadden, is tot na zijn verjaardag gesloten. Vorige week was ik er nog, maar twijfelde ik, en nu zijn ze dus 3 weken gesloten.
En nou wil ik dus wat anders kopen, maar ik kan zijn lijstje niet vinden en datgene wat ik weet, vind ik wel erg duur. Niet handig dus...

Ik word ook niet goed van het feit dat we nog steeds geen internet hebben. Ik ben het beu om steeds weer naar school te moeten fietsen en al mijn benodigd zoekwerk te moeten opschrijven zodat ik niets vergeet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten