Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
fijn dat het rustig is gegaan en toch nog redelijk snel sterkte de komende dagen/ weken knuffel
|
Gecondoleerd Anneke *knuffel* Toen mijn oma was overleden ben ik de dag erna ook gewoon naar school geweest, vond het wel fijn om afleiding te hebben want thuis kon ik toen ook nog niets doen. Het weekend erna zijn we met de hele familie bij m'n opa in huis geweest om van alles te regelen en dan komt het echt op je af. Dan is het lekker als je soms even iets anders te doen hebt om het te ontvluchten vond ik. Kijk gewoon wat voor jou goed voelt.
|
Verwijderd
|
Hmm ben ondertussen op de universiteit aanbeland, hier gaat het leven gewoon door. Ik vind het allemaal zo kansloos, mn opa is dood, hij is nog niet eens begrafen en alles draait maar gewoon door. Het voelt gewoon zo leeg, zo onbschrijvelijk leeg. Maar goed het leven gaat door.
|
![]() |
||
Citaat:
Komende maandag word ik opgenomen.. Offtopic: Er is iemand die ervaringen zoekt over de kliniek in Venray, kan ik die naar jou doorverwijzen? Niet van dit forum btw..
||
Citaat:
![]() Bedankt voor de succeswens! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En misschien wat praktische tips: Vertel aan meerdere mensen dat hij is overleden. Iemand op de uni (medestudenten, tutoren of ik weet niet precies met wie je contact heb van de uni zelf, een mentor heb je daar meestal niet meer), vriendinnen etc. Dan zeggen mensen vaak zelf al dat ze de afspraak willen afzeggen en kun jij dingen doen die je graag wilt doen Je kunt best af en toe naar de uni gaan en 'normale' dingen doen, maar hou inderdaad tijd voor jezelf en je familie. Nogmaals, sterkte!
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() En Anneka, gecondoleerd en heel veel sterkte *knuf*!
|
Zo. Wat een rare dag vandaag. Vannacht heb ik te vast geslapen, en ben ik heel chaotisch ingeslapen, en vanochtend was ik dus niet wakker te krijgen. Verder doe ik vandaag heel rustig aan, dat heb ik even nodig. Gelukkig komt er toch niemand, dus het kan gewoon een gewone dag zijn. Behalve het kaartje en cadeautje bij het opstaan dan <3
Lekker met mijn net-gekregen mp3-speler klooien (opties ontdekken, muziek erop zetten, foto's erop zetten als dat lukt en de handleiding lezen), de pas-gekregen dekbedovertrekken strijken, beetje opruimen, mijn nieuwe laarzen inlopen, beetje huiswerk maken zodat ik niet meteen een achterstand heb na 2 weken school (daar ben ik namelijk erg goed in) en even internetten op school (want we hebben nog steeds geen internet thuis). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als jij het fijn vindt om met andere mensen te zijn, dan moet je dat doen. Dingen doen kan voor afleiding zorgen. Wil je graag alleen zijn, dan moet je dat doen (maar niet te veel, want dat is niet goed). Enzovoorts. Gecondoleerd en sterkte. (}) |
![]() |
||
Citaat:
![]() anyway, dat wordt denk ff geld pinnen voordat ik incheck ![]() Mooi dat het zo goed gaat op school ![]() Wel balen van je therapie... heb je het er al eens over gehad met de therapeut?
||
Citaat:
het klinkt alsof je een goeie band hebt met je opa en oma (ook omdat je oma jou helemaal opbelt.
||
Citaat:
||
Citaat:
Sterkte voor de komende tijd!
|
Verwijderd
|
@Anneka: gecondoleerd
![]() Sterkte! @HaWaHaai: Gefeliciteerd! ![]() OT: Omg, ik voel me zo'n doos... Kom net bij het ggz vandaan en ze had m'n brief gelezen en begreep in ieder geval voor een deel wel wat ik bedoelde. En ze werd ook even pissig. ![]() Maar het rotte is dus dat ik nav dat gesprek nu weer twijfel. Ze gaat kijken of er iemand anders is waar ze me naar door kan verwijzen, maar ik ben bang dat het toch misschien ook wel (groten)deels door niet-communicatie komt. Ik vind het op dit moment ook heel moeilijk om me open te stellen. Zou dat bij een andere therapeut dan ineens wel lukken? K*tpaniek. Zul je zien dat het daar weer door kwam... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het viel heel erg me gelukkig. Eén iemand kende ik al, zat ik in het eerste jaar bij in de klas, de andere vier had ik nog nooit gezien. Durfde de de hele tijd niet te zeggen over mn ES en therapie, dus daar zat ik de hele dag mee. Eten ging wel goed en verder meegedaan met alles, ging ook goed. Crisis is wel dat ik met nog twee anderen en één begeleider een gastcollege moet verzorger voor de eerste jaars van mijn opleiding. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
@ Anneka: Ik weet nog wel toen mijn opa overleed. Tsja, opa's overlijden nou eenmaal en ik was ook wel blij dat het opzich nog vrij snel ging, en ik zag ook wel dat hij er vrede mee had. Gestorven met allemaal lieve mensen om zich heen enzo.
Maar als het even had gekund had ik hem gewoon veel liever langer bij me gehad. Was leuk als hij nog op mijn bruiloft was geweest bijvoorbeeld. Er is geen 'standaard' iets hoe je ermee om moet gaan, omdat wat voor de ene persoon goed werkt, voor de ander niet hoeft te werken. Zo heb ik geholpen met de voorbereidingen van de begravenis en heb hem helpen afleggen, terwijl mijn zusje juist liever met mijn neven in de woonkamer zat om foto's te kijken. Het contact met mijn familie is in die tijd heel belangrijk geweest, de mensen die mijn opa gekend hadden en dus ook verdriet hadden om zijn overlijden. Heel veel gehuild, gelachen en gepraat. En af en toe gewoon er even uit, al is het maar om een ijsje te halen ofzo, om weer even de wind langs je heen te voelen. Maar fijn is het nooit. Sterkte! |
![]() |
|
@Anneke: Gecondoleerd en veel sterkte!
ot: Ik heb het echt vreselijk moeilijk gehad de afgelopen week. Heb ook geamt helaas, terwijl ik dacht dat ik daar nou echt weleens van af was. Gisterochtend had ik het sollicitatiegesprek, het was echt vreselijk, ik was zo zenuwachtig dat ik echt de grootst mogelijke onzin uitgekraamd heb. Het was echt eens maar nooit meer. Ik ga echt nooooooooit meer solliciteren. Ik ben ook niet aangenomen; te weinig ervaring. Vanochtend helemaal depri. en niet in staat om mezelf richting dierenasiel te verslepen, afgebeld. Vanmiddag toch maar mijn bed uitgekomen en het was goed dat ik dat gedaan heb. Ik moest in 't verzogingshuis werken en dat was zo leuk dit keer, daardoor gaat het nu weer wat beter met me.
|
Verwijderd
|
Vanavond naar hem toegeweest, hij ligt er écht mooi bij. Het is net een etalagepop. Of mijn opa van jaren geleden. Maar aan de andere kant lijkt hij niet op de man wie hij ooit was. Toen ik m zag leek ie de lachen, zo van 'ik ben nu ergens waar het beter is' of ergens van 'ik heb jullie toch mooi te pakken.'
Ik besef het gewoon nog steeds niet goed, opa is dood, hij komt niet meer terug. Maar ondertussen gaat mijn leven gewoon door. Bedankt allemaal voor de lieve reacties! ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben zo moe dat ik nauwelijks mijn ogen open kan houden en ik moet nog zoveel doen... Gelukkig is het woensdag en dan wordt er voor me gekookt, dat zou ik echt niet meer kunnen. Ik moet nog 46 pagina's lezen en morgenochtend kan het niet, want dan fysio.
En vandaag bij het college sprak iemand mij aan en ik wist echt niet wie ik voor me had en hoe ze mijn naam wist, bleek het Kruimel te zijn ![]() ![]() |
![]() |
|
Hihi, sorry Leonoor, ik had je ook totaal niet verwacht daar en je weet dat ik een duf hoofd heb.
![]() Maar de blik op Krum's gezicht was onbetaalbaar. ![]() OT: mijn vriendje is geniaal. Hij denkt dan weer aan dingen die ik zo vergeet. Morgen even mijn moeder bellen, als het zo zit als hij denkt is het zo opgelost, ongeacht wat M kan regelen. Nu nog proberen een beetje een fatsoenlijke presentatie te bedenken (maar het is zo moeilijk leuke foto's te krijgen; niemand schijnt er veel te hebben) en E bellen (damn, vergeten naar dat nummer te vragen, maar dan zou ik er wel voor de tweede keer naar vragen dus ik ben ook weer niet de enige). Bar weinig hulp van de familie, ik dacht dat er meer initiatief zou zijn. Bruiloftstress... ![]()
|
Verwijderd
|
ik ben zeer boos, op een aantal mensen. en dat zien ze dan dat ik t niet leuk vind, en dan gewoon doorgaan en doorgaan en doorgaan. en dan wil ik t met iemand het er over hebben, staat eerst ff iemand anders te praten, ik ff wat anders doen, is die persoon weg. nja, dan zaat maar zeggen, als ik durf.
maar ik ga t dan toch wel stom van mn eige vinden, en dan zeg ik t weer niet, terwijl ik er wel echt mee zit.. hmpf, rottwijfels |
![]() |
|
Verwijderd
|
oef
nee,ja, soms mis ik iemand echt, maar ik kan het toch niet beschrijven am ik mis het steekwoordentopic, alice, en iets vandaag op mn werk echt eng. godver..zo enorm, zó machteloos ben ik lang niet meer geweest. het arme kind ![]() mijn hoofd loopt over been losing sleep though het redelijke vermoeden dat iemand een voodoopoppetje gebruikt en ik zie allemaal abnormale dingen. waar ik ook ben en wat ik ook doe. vaak is de vorgie dag na 12 uren niet meer dan een zwarte vlek in mijn hoofd. beangstigend, nieuw, eng? nee...facinerend. maar even mijn tante opbellen van het weekend. die kan me wel vertellen of iemand zo'n hels ding tegen me gebruikt. spontane pijn is niet normaal. *snikt* |
![]() |
|
![]() |
fysiotherapie was erg pijnlijk. ik moet nu om de 2 uur een kwartiertje oefeningen doen, en dat 6x per dag. Das best veel. Volgende week ga ik er weer 2x heen. Voor de rest heb ik morgen PMT, spannend.
Morgen ook orkest, en vrijdag voor het eerst naar mijn nieuwe opleiding/cusus. Ik heb er zin in. @ Hawahaai: feli! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik wil gewoon door, ik moet nog zoveel doen voor school. Moet mezelf nog aanmelden voor het honours programma. Moet werken. Wil mijn vrienden/vriend zien. Mn commissie draait op volle toeren.
En ik kan het ook allemaal, mn hoofd is helder en kan zich concenteren op het studeren. Maar het kán simpelweg niet. Want hij is dood, hij ligt nu alleen op zn kamer en ik zit hier nog geen kilometer verderop. Een poging te doen een verdere stap in de toekomst te zetten. Maar ik wil alleen maar terug. |
![]() |
|
Bah
![]() Net op t moment dat ik ben gestopt met roken en wat grieperig ben val ik ook geestelijk terug ![]() Ik wil het niet, ik wil eindelijk eens een normaal leven leiden, eens een knuffel ontvangen van iemand die van me houd, weer normaal naar college kunnen, zoenen, weer terug komen in een normaal dagritme ![]() Waarom is het leven aan een stuk door zo'n chaotische hel? Ik ken er niet meer tegen. Het is afwisseling van 'rust en ongelukkigheid' en 'hectiek en chaos'. Is er dan niets moois? Elke keer als ik weer een optimistische insteek krijg word ik na een paar weken geestelijk weer neergeslagen en bereik ik niets ![]() Ik word er zo moe van ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb last van buikkramp, misselijkheid met overgeven, wisselende ontlasting, opgeblazen gevoel, de hele mikmak. Mn zus en tante hebben beiden pds en daarom denkt de arts daar bij mij ook aan. Onderzoek zou alleen zijn om o.a. Crohn uit te sluiten en aangezien dat niet waarschijnlijk was vond hij het onderzoek toch te belastend. Ze hebben wel bloed geprikt nog een keer om een glutenallergie uit te sluiten en verder mocht ik zakjes vezel bij de apotheek halen. Dat, in combinatie met duspatal die ik af moet gaan bouwen, en meer kon ie niet voor me doen. dat is een beetje jammer dus. |
![]() |
|
Dankjewel voor alle felicitaties! (en het mega-plaatje van Leonoor
![]() @ Anneka: gecondoleerd... Ik wilde voor Vriendjes verjaardag iets kopen (kan niet typen wat, want soms kijkt hij hier ook), maar de winkel waar ze dat hadden, is tot na zijn verjaardag gesloten. Vorige week was ik er nog, maar twijfelde ik, en nu zijn ze dus 3 weken gesloten. ![]() En nou wil ik dus wat anders kopen, maar ik kan zijn lijstje niet vinden en datgene wat ik weet, vind ik wel erg duur. Niet handig dus... Ik word ook niet goed van het feit dat we nog steeds geen internet hebben. Ik ben het beu om steeds weer naar school te moeten fietsen en al mijn benodigd zoekwerk te moeten opschrijven zodat ik niets vergeet. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |