Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
nee zoals is die altijd, ook in ze oudere shows toen die nog niet bekend was, was die al zo speelt het in ieder geval niet. |
![]() |
|
Jammer dat Julia eruit is..
![]() Ene kant begrijp ik het niet; hij zei zelf al dat ze 1 van de beste was, dat ze zoveel geleerd had in korte tijd. Andere kant ook weer wel; aangezien ze van veel dingen niet weet wat het is. Ben wel blij voor der dat Ramsay wat in haar ziet en vertelde over die kokschool. Wie weet mag ze nog wel bij hem in dienst komen ![]() |
![]() |
|
Ik vind rock te egoïstisch om te winnen, hij vind zichzelf helemaal je van het. Maar hij zou wel moeten winnen als je kijkt naar ervaring e.d.
Bonnie vind ik duidelijk sympathieker, maar het blijft, zoals ze zelf zegt, een nanny met een goede smaak. Van deze 2 gun ik het Bonnie het meest, maar Rock zou moeten winnen. En ik weet al wie er gaat winnen, dat vind ik wel jammer want nou is het niet spannend meer ![]()
|
Ik ergerde me er weer mateloos aan. Het begon met herhaling van vorige wek (de zoveelste keer). Ik dacht al dat volgende week de finale zou zijn want dat red je natuurlijk nooit in 1 uurtje (alhoevel, zonder reclames dus 30 min)
- ieder halve restaurant ombouwen - teams uitkiezen - die proef Vond het trouwens raar met die proef. Ze hadden op een briefje moeten schrijven welk gerecht het lekkerst was. Nu was het echt zo van Bonnie liep voor dus laten we maar op Rock stemmen. Of: vind Bonnie leuker dan Rock. Beetje jammer.. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Hoi ik wil ook wel falafel #1807 Macrador | 500 | 16-06-2015 09:24 | |
De Kantine |
Outer Saai Invaders #1828 Verwijderd | 500 | 19-05-2013 18:33 | |
Eten & Drinken |
Kookprogramma's en tv-koks Verwijderd | 17 | 18-03-2013 12:41 | |
Films, TV & Radio |
Welke series volg jij op dit moment? [fall season 2010] x-spekkie-x | 115 | 25-06-2011 19:33 |