Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-09-2007, 10:52
nps
Avatar van nps
nps is offline
Vandaag ga ik naar monster om een auto uit te baggeren die 20 jaar hartstochtelijk zeeland in zijn interieur heeft zitten, en daarna vast ergens eten en daarna een feestje in een bos voor iemand die weggaat voor een half jaar!
__________________
__________________
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-09-2007, 11:17
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
In een bos

Ik ga vandaag hard aan de studie en vanavond Thicker than water kijken en bier drinken.
__________________
Guitarred and feathered
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 12:31
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Bosfeestjes de shit.
__________________
Rodent of unusual size
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 12:40
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Vannacht was ik in een voormalig hoerentent vol designers in spee, en daarna gingen we met een groepje naar de Effenaar ja mwha was wel oke! Nou heb ik hoofdpijn en moet ik een column uit mijn duim zuigen voor 3 uur ha ha :/
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 12:41
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Bosfeestjes de shit.
net buiten Eindhoven toevallig?
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 12:48
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
net buiten Eindhoven toevallig?
Ohja, daar had ik ook een uitnodiging van.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 13:00
dolly fisher
Avatar van dolly fisher
dolly fisher is offline
ik heb net zolang gedoucht tot ik de structuur van een mossel kreeg, en vervolgens heb ik me ingesmeerd met body silk waardoor ik nu net zo zacht aanvoel als mossel die zich ingesmeerd heeft met body silk.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 13:09
Verwijderd
Ik moest vanmorgen samen met mijn vriendje kenker vroeg opstaan want hij had een 'uitje' van zijn werk en zodoende ben ik nu een beetje brak en heb ik eigenlijk geen zin in iets, maar ik moet om vier uur werken. Nu ga ik chocola eten.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 14:28
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ik ging werken maar kwam erachter dat ik de sleutel van de winkel kwijt was toen ik voor de deur stond en ik moest hem openen dus dat was een probleem. om 8u mn baas wakker gebeld. pissed uiteraard. alles opgelost. gewerkt. bij vriendinnetje geluncht met de lekkerste broodjes ooit(L)
naar huis gesjeest en mn hele kamer overhoop gehaald voor de sleutel. waarna ik bedacht dat ik hem uitgeleend had aan een collega en hij nog in een envelope op mn bureau lag. IDEAAL. sosm kan ik wel janken om mn eigen chaotisme.
straks ga ik bij mn ouders eten en later uit in adam, of terug naar utrecht.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 16:11
Verwijderd
Citaat:
De filmschuur in Haarlem is de enige ok tent die we hier hebben (nou... Patronaat is ook wel ok), daar gehangen dus.
ik was gisteravond bij de halve finales van de grote prijs van NL in het PATRONAAT en ik had dus gehoopt om jou of ivo te spotten, maar nee hoor oja, a silent express (ik was met hun bus mee) gingen direct door naar de finale dus VET LAIP! nouja, gezellig dus.

vandaag heb ik huiswerk gemaakt en nu wil ik douchen, maar dat kan niet want m'n huisgenoot staat onder de douche. zometeen komen er 2 vrienden + m'n vriendje eten, zin in, en dan vanavond een feestje.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 16:49
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Citaat:
net buiten Eindhoven toevallig?

Dunno, maar buitenfeestjes op toffe locaties zijn altijd wel goed te doen.

Gisteren eerst beetje deals gesloten met een producer dude voor de demo voor de band. Daarna met lui de kroeg in gegaan, toen onverwacht iemands feest gruwelijk gechrasht. Eentje voor in de top 10 crashes. Inclusief vliegend bierfust .
__________________
Rodent of unusual size
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 18:34
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
toennet in de stad gehangen met fab, dadelijk naar waterfront voor cha0s zijn eerste livegig, zin an.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 18:36
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
verder voelde ik me vandaag alsof ik 3 flessen jack daniels achter de kiezen had de voorgaande avond.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 18:55
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Citaat:
toennet in de stad gehangen met fab, dadelijk naar waterfront voor cha0s zijn eerste livegig, zin an.
No way, wat cool! Wens 'm succes en doe heel veel groetjes!

Vandaag had ik echt een rare ochtend ivm een rare actie van gisteravond. De rare actie heeft op de bank geslapen, gelukkig maar.
Anyway, verder heb ik vandaag veel koekjes gegeten en thee gedronken en ook nog een beetje slapen. De plannen voor vanavond zijn off, maar dat is maar goed ook.
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 19:57
Verwijderd
het is groot feest in nîmes ik begrijp niet precies waarom maar het heet féria en het is iets met wijn maar iig ga ik zometeen uit en dat wordt mn ontgroening hier ik ben benieuwd.
en ohja vandaag heb ik denk ik meer voor school gedaan dan in de afgelopen zes jaar bij elkaar
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 20:07
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Ik heb het haakje voor de theedoek verplaatst.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 20:15
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ik ga jaren80 doen in panama eerst drinken in cuba.
en het was dolle boel bij mn ouders haha
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 20:26
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
toennet in de stad gehangen met fab, dadelijk naar waterfront voor cha0s zijn eerste livegig, zin an.
dikke shit
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 16-09-2007, 00:49
Verwijderd
Ik wilde ook naar cha0s z'n show en naar Hex en naar een Japanse percussiegroep die uitgerekend vandaag gratis optreedt. MAAR NEEEEEEEEE
Met citaat reageren
Oud 16-09-2007, 09:20
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Ik ben er naar mijn zin veelste vroeg uit op zondag maar ik ga zo een vriend helpen met een fotoserie voor z'n knutselopleiding. Daarna mijn eigen studie bijwerken en vanavond de stad in.
__________________
Guitarred and feathered
Met citaat reageren
Oud 16-09-2007, 09:38
Crimson
Crimson is offline
veel te vroeg
en ik moet zo werken alweer, pff, terwijl ik liever wat aan mn studie zou doen... nouja.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2007, 11:04
Tommie K.
Avatar van Tommie K.
Tommie K. is offline
Gister kansloos gepartied met m'n broer en later met nog allemaal gezellige mensen. Dus dat was rammen t/m.
Nu nogal koppijn, zo even bikkelen voor school en vanmiddag familiegebeuren blegh
Met citaat reageren
Oud 16-09-2007, 11:35
Verwijderd
gister gewerkt wat wel grappig was maar aangezien er een paar jankballen van andere kutuitzendbureaus waren nokte zij er al om half 2 mee en moesten wij dus met de halve bezetting tot fucking half 4 een kutzaal verbouwen voor een ontbijt, ga dood. en nou ga ik als een mongool mn kamer opruimen want ik krijg een andere bank en een andere tv o//
Met citaat reageren
Oud 16-09-2007, 12:41
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
aah gister las ik op internet dat ik één van mn twee herkansingen gehaald heb, met een 6 weliswaar, ik had wel beter verwacht, maar nu hebben mn ouders de helft van mijn vakantieschuld bij hun kwijtgescholden woooohooo en als ik die ander ook haal wordt de andere helft ook kwijtgescholden. dus dat betekent dat ik mijn belastingteruggave helemaal zelf mag houden en dat is 800 euro en dat kan ik dan weer sparen voor mijn interrailavontuur in scandinavie of spanje yay! nu ben ik hard aan het studeren en afgelopen dinsdag kon ik niet op college zijn en juist toen was het heel heftig, want ze hebben up-close een bevallingsfilmpje laten zien waarbij een vrouw uitscheurde. omg. nu ben ik benieuwd, maar ik weet niet of ik het wel wíl zien.
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2007, 13:48
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
^bah.

Ik ben dit weekend bij mijn ouders, dus veel gratis eten en thee drinken en studeren en lezen en nu schijn ik een kritisch stukje te moeten schrijven over een artikel maar ik vind het uitzoeken van een nieuwe telefoon veel interessanter, verdorie.
Oh en gisteren was ik naar een vriendinnetje en dat was leeuuk!
Vanavond blijf ik ook nog hier en morgenochtend om veeltevroeg naar Groningen want ik heb om 9u weer college.
Zz.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Oud 16-09-2007, 13:52
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
ik had gister de grootste kkdag uit mijn leven.
en daarna met een stel vrienden de hele nacht de pilot en alle afleveringen van het eerste seizoen van twin peaks gekeken.
__________________
hello dave.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2007, 14:15
asjdfl
asjdfl is offline
Citaat:
Ik heb gewinkeld op Oxford Street, helemaal los bij o.a. de Topshop. Uiteraard ook even een bezoekje aan Urban Outfitters en Starbucks. 's Middags naar Tate Modern met mooie surrealistische kunst, Dali special, Francesca Woodman film (!) en ik heb een boek van Jeff Wall gekocht voor 15 GBP. Omg's. En gister heb ik eekhoorns gezien in Hyde Park. Londen .
TOF.

Ik ben drie dagen in Belfast en in woon in een mansion aan het strand, jammer genoeg regent het hier maar ik heb wel een topshop in het dorp, dus;
Je kan hier geen rode haarkleur kopen bij de drogist en iedereen is 20kg te zwaar met oranje haar en dito make up. De thee trekt ook veel sneller dan in nederland. Helaas ben ik volgens mij uitgevraagd door mijn international coordinator of ik moet me wel heel erg vergissen in de ierse hospitality, gross.
Ik woon samen met een poolse mathwizz, ze is heel aardig maar ze zegt de hele tijd ok we go now? dus dat is wel vervelend
Met citaat reageren
Oud 16-09-2007, 14:21
Verwijderd
ik had wel een vermakelijk weekend date gehad en dat was tof, gewerkt en me daar een beetje misdragen samen met een ander collegaatje . ik hoop dat ik ermee weg kom. nu ben ik even aan het denken of ik even zal gaan slapen aangezien ik niet al te veel slaap heb gehad of dingen zal gaan doen hmm.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2007, 18:48
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ik werd wakker om 15u. ik begon met lezen voor school, viel in slaap en werd weer wakker om 17u. dit schiet dus niet op.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2007, 21:08
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
lolz naar Breda Barst geweest en er was een geniale ACDC-coverband met energieke ouwe lullen en C-Mon & Kypski waren wederom te gek en verder vooral veel zitten snacken met m'n vriend en voor het eerst sinds een jaar of tien weer eens een suikerspin op (L)

mooie dag
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 16-09-2007, 21:12
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Ik heb in een pyama in een bos gefungeerd als model en ik trok het slecht want het was koud. Verder luister ik al de hele avond muziek die ik een paar jaar geleden veel luisterde dus herinneringen alom.
__________________
Guitarred and feathered
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 02:34
Verwijderd
Verbouwen.
En nu heb ik me vier uur lang zitten inlezen over digitale televisie en internet want dat moet ook nog allemaal aangevraagd. Nou heb je dus gruwelijk veel horrorverhalen over zowel KPN als UPC maar bij UPC adverteren ze met Hitchcock-films en er is een realityprogramma-drama-zender met o.a. Cheaters (<3333333). Bovendien heb je bij KPN geen Comedy Central dus het wordt UPC ook al is dat eigenlijk onnodig duur. Maar hallo, Hitchcock & Cheaters. Daar kan je toch geen nee tegen zeggen
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 02:54
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
ik was gisteravond bij de halve finales van de grote prijs van NL in het PATRONAAT en ik had dus gehoopt om jou of ivo te spotten, maar nee hoor oja, a silent express (ik was met hun bus mee) gingen direct door naar de finale dus VET LAIP! nouja, gezellig dus.

vandaag heb ik huiswerk gemaakt en nu wil ik douchen, maar dat kan niet want m'n huisgenoot staat onder de douche. zometeen komen er 2 vrienden + m'n vriendje eten, zin in, en dan vanavond een feestje.
was de avond ervoor hard op me muil gegaan na uitgaan. lamheid. en kon gisteren amper lopen dus ben ik thuis gebleven en heb ik zitten zuipen ende smoken met een paar maten. maar laat t volgende keer ff weten als je in town bent.

vandaag heel de dag bank hangen en entoruage gekeken. vette serie. helaas ging het ramones project niet door.
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 07:19
Verwijderd
YES er rijden geen treinen dus ik kan niet naar school. terug mijn nest in
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 08:02
Verwijderd
Gisteren naar the stereophonics geweest en dat was eigenlijk best wel tof!
Daarna door naar een of ander paupercafe waar ik souvenirs probeerde mee te nemen maar ik werd betrapt,oei,.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 08:42
Verwijderd
Citaat:
was de avond ervoor hard op me muil gegaan na uitgaan. lamheid. en kon gisteren amper lopen dus ben ik thuis gebleven en heb ik zitten zuipen ende smoken met een paar maten. maar laat t volgende keer ff weten als je in town bent.
ik wist pas om 2 uur 's middags dat ik er naartoe zou gaan om half 4 gingen we weg, anders had ik wel even gemailt ofzo. maar verder kom ik NOOOOOIT in haarlem..
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 09:05
Verwijderd
Mijn plan was om om negen uur op te staan, te douchen, broodjes te halen en dan de hele dag met FRISSE MOED voor school bezig te gaan. Dit plan is nu enkele uren verplaatst.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 09:34
Verwijderd
Ik had net als Mijns de frisse moed om naar school te gaan maar ik heb gisteren mijn portemonnee plus rijbewijs in de auto laten liggen, inclusief ov!
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 09:35
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Citaat:
YES er rijden geen treinen dus ik kan niet naar school. terug mijn nest in

Huh waar en waarom rijden er geen treinen?

Ik was vanochtend om 8u al wakker want afspraak bij de tandarts en nu ben ik net terug en ga ik maar eens ontbijten en dan naar college.
Vanavond wil ik eeeeigenlijk naar de première van Quiksilver's nieuwe film in Scheveningen maar niemand wil mee dus ik blijf maar thuis.

edit: ik ga toch naar Scheveningen vanavond
__________________
Guitarred and feathered
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 09:56
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik hoorde vandaag van half 9 tot half 5 les hebben maar om 10 uur kwamen we erachter dat al onze lessen gecanceled waren behalve de allerlaatste van half 3 tot half 5. dus ik ben maar naar huis gegaan maar dat moest met de fiets en het begon te stortregenen en nu ben ik doorweekt en doen mn oren pijn van de kou
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 10:34
Verwijderd
Citaat:
ik was gisteravond bij de halve finales van de grote prijs van NL in het PATRONAAT en ik had dus gehoopt om jou of ivo te spotten, maar nee hoor oja, a silent express (ik was met hun bus mee) gingen direct door naar de finale dus VET LAIP! nouja, gezellig dus.
Helaas, volgende keer beter .
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 11:36
Verwijderd
Citaat:
Huh waar en waarom rijden er geen treinen?
tussen groningen en leeuwarden, storing. had opzich wel heengekund via meppel :')
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 11:58
Verwijderd
ohhh nog meer goed nieuws, ik kreeg net bericht dat het zeker is dat ik naar hong kong ga in januari
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 12:39
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Ik ga maar weer eens aan de wandel : (
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 13:10
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
vandaag werd ik behandeld als een peuter door mijn projectgenoten, maar ze bedoelde het goed.

en daarna moest ik kotsen om het woord HAPPY SINGLE.
__________________
hello dave.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 14:46
dolly fisher
Avatar van dolly fisher
dolly fisher is offline
ik spijbel vandaag met mijn vriendje.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 15:45
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Ik had vanochtend echt een leuk college, want ik snapte waar het over ging. En die mevrouw is zo grappig, echt. Daarna had ik nog schik met mijn new found vriendinnetjes in de tram en thuis heb ik heel goed huiswerk gemaakt en dat net uitgeprint bij de copyshop. Straks ga ik nog even lekker lezen, maar eerst nog wat tv kijken.
Ik moet zo wennen aan school
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 15:58
hellebel
Avatar van hellebel
hellebel is offline
ik plan een tripje naar iowa
__________________
HEY DIKKE TIETEN
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 16:31
Verwijderd
Citaat:
ohhh nog meer goed nieuws, ik kreeg net bericht dat het zeker is dat ik naar hong kong ga in januari
gaaf

ik kwam teun vanmorgen tegen, ofja, ik zag hem in een bushokje zitten. ik zei niets want ik was chagrijnig net op msn hadden we een gesprek over urm, en toen ging hij alles copypasten naar urm, en toen kregen we een driehoeksverhouding, en nu is maura achter allemaal schokkende dingen gekomen geloof ik. ofja, iig 1 ding.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 17:13
Verwijderd
Ik heb mijn hoofd geschoren omdat ik niet wist wat ik met mijn haar wilde... en ik heb er nu alweer spijt van.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #81
Dott
500 22-12-2010 13:10
De Kantine Ranking the Scholieren #3
Geel
500 16-10-2010 14:57
Verhalen & Gedichten Een plekje van vertrouwen in mijn hart...
tropical_breeze
15 24-08-2006 12:21
Verhalen & Gedichten Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af).
Noor-91
3 26-01-2006 09:55
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Ik heb begrip voor Volkert (deel II)
Kubstudent
272 09-04-2003 10:36
Muziek Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!!
OLD DIRTY BASTERD
24 25-07-2002 18:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:00.