Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2002, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Aragnabite schreef:

Mjah.. k had sow t idee dat op t allerlaatst op D&D de sfeer steeds minder werd, omdat iedereen t meest op onzin zat enzow..

Op t forum dat wel nog bestaat was er wel ff een heel hechte sfeer, maar daar is intussen al sinds 8 juli niemand meer geweest.. komt ook mede doordat mensen op vakantie zijn, en 1tje in t ziekenhuis ligt... maja.. k postte er nog geregeld eigenlijk..
ja.. ik niet.. omdat de mensen met wie ik het hechst contact had daar niet meer zitten, voelt die sfeer voor mij niet meer zo.. Ik zou het ook niet opnieuw kunnen, want zwaar was het ook vond ik.. Mja, wie ligt er dan int ziekenhuis en wrom???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-07-2002, 15:48
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:

ja.. ik niet.. omdat de mensen met wie ik het hechst contact had daar niet meer zitten, voelt die sfeer voor mij niet meer zo.. Ik zou het ook niet opnieuw kunnen, want zwaar was het ook vond ik.. Mja, wie ligt er dan int ziekenhuis en wrom???
Miriam/ vervloekt

Heeft blindedarm ontsteking en een onsteking aan de wond gekregen.. ligt er nu al 2 weken

ze moes sowieso flink aansterken, omdat ze zo slim was geweest om laxeer tabletten te slikken...........

Mjah.. ik had bes hechte banden met pluishaar, maantje, en vervloekt, en die zitten ook allemaal op da forum... en daar is Jiska dan nog bij gekomen..
Oud 19-07-2002, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Aragnabite schreef:

Miriam/ vervloekt

Heeft blindedarm ontsteking en een onsteking aan de wond gekregen.. ligt er nu al 2 weken

ze moes sowieso flink aansterken, omdat ze zo slim was geweest om laxeer tabletten te slikken...........

Mjah.. ik had bes hechte banden met pluishaar, maantje, en vervloekt, en die zitten ook allemaal op da forum... en daar is Jiska dan nog bij gekomen..
Miriam weet ik wel, dies was keer op meeting, lief meisje.. wens dr sterkte van me!!!!
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 15:55
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:

Miriam weet ik wel, dies was keer op meeting, lief meisje.. wens dr sterkte van me!!!!

keej zal k doen
Oud 19-07-2002, 16:44
Verwijderd
Zo'n hechte sfeer als op dat forum zul je nergens meer zo snel vinden, vrees ik. Dit forum hier is te open voor zoiets. Allerlei soorten mensen komen hier, tevens met verschillende bedoelingen. De een schrijft ff iets van zich af, de ander vindt het alleen grappig zich bezig te houden met de problemen, weer een ander komt hier alleen maar mensen stangen. Echt een 'kringetje' bouw je hier niet op..

Ik ben zelf nog bezig met een eigen online community, maar die is niet bedoeld voor het uitspuien van elkaars problemen (no offense).
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 17:55
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Zo'n hechte sfeer als op dat forum zul je nergens meer zo snel vinden, vrees ik. Dit forum hier is te open voor zoiets. Allerlei soorten mensen komen hier, tevens met verschillende bedoelingen. De een schrijft ff iets van zich af, de ander vindt het alleen grappig zich bezig te houden met de problemen, weer een ander komt hier alleen maar mensen stangen. Echt een 'kringetje' bouw je hier niet op..

Ik ben zelf nog bezig met een eigen online community, maar die is niet bedoeld voor het uitspuien van elkaars problemen (no offense).
Nja.. het is hier ook door de regels enzow hoor.. je kan hier niet zomaar alles neerzetten, mededelingen mogen niet enzow.. je moet echt een discussie voeren of vraag stellen etc. Dat was daar niet zo.. En dit forum is natuurlijk veel groter, daar was het zeg maar puur rondom depressie met dan een aantal deelfora..

Maar euh.. ik kan me goed voorstellen dat je in je community het niet voortdurend wil hebben over elkaars problemen en alles.. das meer voor gezelligheid, toch
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 17:57
DwergHamstertje
DwergHamstertje is offline
Jongens met mij gaat het wel redelijk... Maak je daar maar geen zorgen om.

Schoot gisteravond(lees: hele nacht) door het lint.
Ben er zelf ook bijna achterna gegaan, maar goed ik ben er nog.

Of ik sterk genoeg ben...... Geen idee. Ik ken Jeannine heeeeeeeeel goed.
Zij was MIJN steunpilaar Maarja...
Nu op zoek naar een andere steunpilaartje

Ohja, sorry dat jullie zo geschrokken zijn Khad ut gewoon voor me moeten houden...
Maar ik kap er mee(met typen, niet met leven).

ffies weer tot mezelf komen.
Zit te shacken van hier tot tokio en weer terug.............

Owhja, van mij mag dat weekend wel door gaan. Ik zet me er wel overheen. Leven gaat door...
Oud 19-07-2002, 18:00
Belle
Belle is offline
Citaat:
DwergHamstertje schreef:

Ohja, sorry dat jullie zo geschrokken zijn Khad ut gewoon voor me moeten houden...

Owhja, van mij mag dat weekend wel door gaan. Ik zet me er wel overheen. Leven gaat door...
meis.. doe alsjeblieft rustig aan...
I'm here for u.. always.. *alleen nu ff niej via msn omdat dat K*tprogramma dr uit ligt* tis goed dat je t niet voor je gehouden hebt.. echt!! praat erover meis..
sterk genoeg ben je zeker, dat weet ik 100%zeker.. als je blijft vechten kom je dr.. echt..
Hou van je meis.. ontzettend veel..
*knuffel*
Oud 19-07-2002, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Maar euh.. ik kan me goed voorstellen dat je in je community het niet voortdurend wil hebben over elkaars problemen en alles.. das meer voor gezelligheid, toch
Ja, voornamelijk
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 18:09
Verwijderd
Citaat:
DwergHamstertje schreef:

Hey meis..

Je had het echt niet voor je hoeven houden hoor.. We kunnen wel tegen een stootje... Kben nu vooral dan bezorgd om jou.. Goed dat je dr niet achterna gegaan bent en dat je in ieder geval bereid bent te vechten, door te gaan met leven.. Ze zal altijd in je hart zijn..

Heel erg veel sterkte!!!!!

xxx Kim
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 18:56
Verwijderd
Citaat:
*luna* schreef:

hoi meissie...dankjewel
met mij gaat het wel...kzal wel ff vertellen wat er de afgelopen paar maanden allemaal is gebeurd. ik heb in april een gigantische terugval gehad en heb toen een paar dagen op de intensive care gelegen doordat ik een poging had gedaan daarna ben ik naar de crisisafdeling gegaan..en ben ik langzaam weer opgekrabbeld. na 3 weken ben ik weer naar de open afdeling gegaan, waar ik nog 4 weken ben gebleven. toen meost ik weg, maar ik kon ook niet naar huis, want m'n moeder was bang dat ik mezelf weer iets aan zou doen. en nu ben ikn iet meer opgenomen, maar zit ik op een soort voorloper van kamertraining. het heet BW(beschermd wonen)
ik ben(ook wel iets heel goed vinnik) nu al vanaf januari snijvrij(wel af en toe een terugval, maar neit zo erg als het is geweest) al begint het nu weer wat slechter te gaan daarmee...verder gaat het eigenlijk heel wisselend. ik heb vaker dagen dat ik me goed voel(maar ik heb nu wel heel erg last van wisselende stemmingen ) maar als ik me kut voel voel ik me ook echt heel erg kut. ik heb ook heel erg veel last van angstaanvallen de laatste tijd. eigenlijk is het een tijdje heel erg goed met me gegaan...maar ik ben bang dat ik over een tijdje toch weer opgenomen zal meoten worden. ik ga nu alleen wel voor zorgen dat ik word opgenomen als het nodig is...en niet als het al te laat is.
maar je hoeft je absoluut geen zorgen over mij te maken.
ik hoop dat het met jullie een beetje goed gaat...maar ik geloof het niet echt he? of wel...
nou...in ieder geval heel erg veel sterkte...
*knuffiej*
Els
p.s. de nick van ******** was op d&d echt iets heel vaags...kweet ut ook niet meer precies....
nouw, lekker dan.. je hebt poging gedaan en weet ik het, maar kmoet me geen zorgen maken Neej.. geintje hoor, zal ik owk niet doen.. Kheb hier nog altijd een kaartje voor je liggen beetje stom, nooit meer opgestuurd.. Mja..

Maar met mij gaat het wel hoor.. Nja, mn ouders gaan uit elkaar en kheb het net uitgemaakt met mn vriend dus door die dingen gaat het allemaal ff wat minder maar over het algemeen heb ik het wel naar mn zin in dit leven duss..
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 19:11
Verwijderd
Citaat:
*luna* schreef:
p.s. de nick van ******** was op d&d echt iets heel vaags...kweet ut ook niet meer precies....

Niemand weet het meer .. Silke ook niet

Kan wel zijn dat ik 1 van mijn standaard pcfr34k nicks heb genomen. Dus misschien P4R4N01D .. maar kan ook wat anders geweest zijn

Wel minder dat je een terugval had :/
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 19:18
Verwijderd
Citaat:
*luna* schreef:
jah...wel minder ja...maar het gaat nu wel weer owkeej
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 20:55
Verwijderd
Ohhhh wat erg...

Uhm Alja heel erg veel sterkte meiske...! Wat vind ik dit ontzettend erg voor je ...
En de rest ook sterkte..

*knuf* Mirjam (ik was Mimsy op D&D)
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Rhea schreef:
Ohhhh wat erg...

Uhm Alja heel erg veel sterkte meiske...! Wat vind ik dit ontzettend erg voor je ...
En de rest ook sterkte..

*knuf* Mirjam (ik was Mimsy op D&D)
ja..tis dus nie waar he
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:

ja..tis dus nie waar he
nee ik las het net, ik lees altijd eerst de oude berichten...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten