Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Heeft blindedarm ontsteking en een onsteking aan de wond gekregen.. ligt er nu al 2 weken ze moes sowieso flink aansterken, omdat ze zo slim was geweest om laxeer tabletten te slikken........... Mjah.. ik had bes hechte banden met pluishaar, maantje, en vervloekt, en die zitten ook allemaal op da forum... en daar is Jiska dan nog bij gekomen..
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Zo'n hechte sfeer als op dat forum zul je nergens meer zo snel vinden, vrees ik. Dit forum hier is te open voor zoiets. Allerlei soorten mensen komen hier, tevens met verschillende bedoelingen. De een schrijft ff iets van zich af, de ander vindt het alleen grappig zich bezig te houden met de problemen, weer een ander komt hier alleen maar mensen stangen. Echt een 'kringetje' bouw je hier niet op..
Ik ben zelf nog bezig met een eigen online community, maar die is niet bedoeld voor het uitspuien van elkaars problemen (no offense). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar euh.. ik kan me goed voorstellen dat je in je community het niet voortdurend wil hebben over elkaars problemen en alles.. das meer voor gezelligheid, toch ![]() |
![]() |
|
![]() |
Jongens met mij gaat het wel redelijk... Maak je daar maar geen zorgen om.
Schoot gisteravond(lees: hele nacht) door het lint. Ben er zelf ook bijna achterna gegaan, maar goed ik ben er nog. Of ik sterk genoeg ben...... Geen idee. Ik ken Jeannine heeeeeeeeel goed. Zij was MIJN steunpilaar ![]() Nu op zoek naar een andere steunpilaartje ![]() Ohja, sorry dat jullie zo geschrokken zijn ![]() Maar ik kap er mee(met typen, niet met leven). ffies weer tot mezelf komen. Zit te shacken van hier tot tokio en weer terug............. Owhja, van mij mag dat weekend wel door gaan. Ik zet me er wel overheen. Leven gaat door...
||
Citaat:
I'm here for u.. always.. *alleen nu ff niej via msn omdat dat K*tprogramma dr uit ligt* tis goed dat je t niet voor je gehouden hebt.. echt!! praat erover meis.. sterk genoeg ben je zeker, dat weet ik 100%zeker.. als je blijft vechten kom je dr.. echt.. Hou van je meis.. ontzettend veel.. *knuffel*
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je had het echt niet voor je hoeven houden hoor.. We kunnen wel tegen een stootje... Kben nu vooral dan bezorgd om jou.. Goed dat je dr niet achterna gegaan bent en dat je in ieder geval bereid bent te vechten, door te gaan met leven.. Ze zal altijd in je hart zijn.. Heel erg veel sterkte!!!!! xxx Kim |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar met mij gaat het wel hoor.. Nja, mn ouders gaan uit elkaar en kheb het net uitgemaakt met mn vriend dus door die dingen gaat het allemaal ff wat minder maar over het algemeen heb ik het wel naar mn zin in dit leven duss.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Niemand weet het meer .. Silke ook niet ![]() Kan wel zijn dat ik 1 van mijn standaard pcfr34k nicks heb genomen. Dus misschien P4R4N01D .. maar kan ook wat anders geweest zijn ![]() Wel minder dat je een terugval had :/ |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vage situatie (wat te doen?) useful_idiot | 34 | 12-08-2005 23:00 | |
Liefde & Relatie |
Verliefdheid is niet altijd leuk Coral | 10 | 21-01-2004 14:34 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
sluipschutter slaat opnieuw toe Verwijderd | 129 | 27-10-2002 02:57 | |
Psychologie |
Hij is dood Josefhien | 33 | 21-09-2002 12:03 |