Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-09-2007, 15:35
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Misschien hebben ze ook al truffel kruidnootjes.
<3
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-09-2007, 16:12
sjakies
sjakies is offline
voor actieve mensen op hyves,
'kruidnoot-verloedering-hyves'
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Wat bedoel je met knap? Vorig jaar had ik mijn chocoladeletter zeker 3 weken in de koelkast liggen. Ik hou van koude chocola, vandaar.
Ik vind chocola wel lekker, maar echt maar weinig per keer en alleen op bepaalde tijdstippen.
Ik doe maximaal een uur over mijn letter
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 16:48
Droomz
Droomz is offline
Van mij mogen ze altijd te koop zijn.
Oud 22-09-2007, 17:38
Verwijderd
Citaat:
Misschien hebben ze ook al truffel kruidnootjes.
Dat heb ik werkelijk nog nóóit gezien! Rare combinatie, lijkt me. Ik ga toch meer voor de taaitaai. Hmm.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 18:18
Calyx
Calyx is offline
Citaat:
Ik doe maximaal een uur over mijn letter
hm zelfs dat vind ik nog knap

mijne werk ik in een kleine 5 min weg...
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 18:44
Bloem
Bloem is offline
Ik ook, en dan de halve dag misselijk zijn en vervolgens een zak truffelpepernoten of heel veel gevuld speculaas wegwerken Ik blijf nog maar even bij dat spul uit de buurt.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 18:45
Calyx
Calyx is offline
ind, dat is ook mijn reden
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 22:25
Verwijderd
Citaat:
hm zelfs dat vind ik nog knap

mijne werk ik in een kleine 5 min weg...
Dat ligt bij mij aan m'n humeur Langer dan een uur heeft een letter het nog nooit uitgehouden bij mij, meestal begin ik eraan en dan hap ik gewoon door.
Chocoladepepernoten zijn ook niet veilig bij mij; die eet ik áltijd als ze in de buurt zijn, ook als ik er al misselijk van ben
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 09:26
xxceline
xxceline is offline
Beetje vroeg het doet me denken aan de wiskunde les van vorig jaar. Toen hadden klasgenoten van me 4 zakken pepernoten gekocht, en aan het eind van de les lagen ze overal door het lokaal. Vertrapt en al. Voor straf moesten ze het hele handel opzuigen, alleen waren ze ontsnapt door het raam. Arme schoonmakers
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 16:50
Fantôme
Fantôme is offline
*SNIK* in Denemarken doen ze niet aan Sinterklaas
kan iemand me van die kruidnoten opsturen? het liefst met chocolade eromheen, maar ook de gewone... ow en doe ook maar een chocoladeletter (de W ) en... en... en...

ontopic, ik vind het ook erg vroeg voor de pepernoten en chocoladeletters in de winkel. Ik werk zelf in een supermarkt en wij kregen ze eind augustus al!! maar stiekem heb ik wel een zakje van die chocopepernoten (oké, kruidnoten) meegenomen
Oud 23-09-2007, 23:35
Vice
Vice is offline
Citaat:
Dat ligt bij mij aan m'n humeur Langer dan een uur heeft een letter het nog nooit uitgehouden bij mij, meestal begin ik eraan en dan hap ik gewoon door.
Chocoladepepernoten zijn ook niet veilig bij mij; die eet ik áltijd als ze in de buurt zijn, ook als ik er al misselijk van ben
Dat heb ik dus met truffel kruidnootjes.
Oud 24-09-2007, 19:24
Lyne
Lyne is offline
Hebben ze marsepein bij de AH? Dan ga ik daar zo ff heen, want ik heb daar trek in.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2007, 19:32
ekki
ekki is offline
Citaat:
Hebben ze marsepein bij de AH? Dan ga ik daar zo ff heen, want ik heb daar trek in.
Yep. Lekker, he? Ik koop het maar niet, is het direct ook weer op.
Oud 25-09-2007, 08:53
Ieke
Ieke is offline
Het is vroeg ja en voor de sfeer is het leuker als dat later komt, maar tegen die tijd zijn ze al volop met kerst bezig (wat ik helemaal vreselijk vind, geen kerstprut voor de Sint uit het land is)
Maar ergens vind ik het niet zo erg dat het er alweer is, ik heb er juist alweer zin in en eet het dus ook. Alleen tegen de tijd dat het sinterklaas is heb ik het er wel mee gezien
Oud 25-09-2007, 13:49
babbelientje
babbelientje is offline
Onze o zo fijne drogisterijen verkopen alweer kerstkaarten en versierspulletjes... blugh..volgende week dan tóch echt alweer paaseitjes? Jammer...!
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 13:50
Verwijderd
Ik ga vandaag die truffelnootjes eens proberen
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 15:06
Verwijderd
Bij de Aldi verkochten ze ook alweer vanalles. Stond er op de zakken taaitaai: ''Nu extra handig per stuk verpakt!'' Is er íemand die die dingen werkelijk per stuk eet? Zo groot zijn ze nou ook weer niet toch?
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 15:28
Verwijderd
Ze hadden alleen maar gewone kruidnootjes Dus heb ik die
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 20:24
Spruitbom
Spruitbom is offline
Lekker toch! maarja, dan gaat de traditie er wel een beetje aan.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 21:42
dennis018
dennis018 is offline
Citaat:
Bij de Aldi verkochten ze ook alweer vanalles. Stond er op de zakken taaitaai: ''Nu extra handig per stuk verpakt!'' Is er íemand die die dingen werkelijk per stuk eet? Zo groot zijn ze nou ook weer niet toch?
je hebt toch ook zakjes met 30 gram pepernoten?
ik vind het wel handig per stuk
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 23:20
ekki
ekki is offline
Ik vind het milieuverspilling. Je kunt toch zelf wel 1 taaitaai nemen of 1 handje pepernoten ofzo? Zoniet, dan is dat een goeie oefening. Ik vind niet dat de maatschappij mensen daarvoor moet beschermen ofzo. Of is het dan handig meeneembaar? Kun je ook ff in je broodtrommel mikken of iets dergelijks.
Oud 26-09-2007, 17:57
drukknoopje
drukknoopje is offline
Oeh ik vind die kruidnoten met yoghurt en chocolade echt super
Oud 27-09-2007, 00:09
Odoacer
Odoacer is offline
Chocoladeletters zo vroeg van te voren zou ik jammer vinden, pepernoten/marsepijn maakt me niet veel uit rond deze tijd, zolang het maar niet een heel jaar word, dan verliest het zijn aparte sinterklaas gevoel!

Maar goed, pepernoten en marsepijn zijn gewoon lekker, zou toch zonde zijn als dit maar voor een maand (of minder zelfs) te koop zou zijn?!!
Oud 27-09-2007, 02:17
Verwijderd
het maakt me eigenlijk helemaal niet uit

het is in mijn ogen hetzelfde als dat je in de zomer spruiten kan krijgen en in de winter aardbeien

we eten allang niet meer seizoens gebonden dus met dingen van de feestdagen maakt dat ook niet meer uit dan
Met citaat reageren
Oud 27-09-2007, 07:40
Verwijderd
Citaat:
*SNIK* in Denemarken doen ze niet aan Sinterklaas
kan iemand me van die kruidnoten opsturen? het liefst met chocolade eromheen, maar ook de gewone... ow en doe ook maar een chocoladeletter (de W ) en... en... en...

ontopic, ik vind het ook erg vroeg voor de pepernoten en chocoladeletters in de winkel. Ik werk zelf in een supermarkt en wij kregen ze eind augustus al!! maar stiekem heb ik wel een zakje van die chocopepernoten (oké, kruidnoten) meegenomen
ik wil je best wel wat chocolade kruitnoten opsturen, maar komt dat wel goed aan?
Met citaat reageren
Oud 27-09-2007, 15:52
Verwijderd
Ik denk dat je dan beter een zakje koekkruiden kan opsturen, dan kun je daar zelf kruidnoten van bakken en die in chocolade dopen. Is nog veel lekkerder ook. En leuk om te doen.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2007, 18:55
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Volgens mij zag ik daar taai taai repen en zijn die per stuk verpakt. Maar goed, ik ga volgende week ook maar eens taai taai kopen.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2007, 19:35
Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
Ik vind het milieuverspilling. Je kunt toch zelf wel 1 taaitaai nemen of 1 handje pepernoten ofzo? Zoniet, dan is dat een goeie oefening. Ik vind niet dat de maatschappij mensen daarvoor moet beschermen ofzo. Of is het dan handig meeneembaar? Kun je ook ff in je broodtrommel mikken of iets dergelijks.
Ben het gedeeltelijk wel met je eens, maar aan de andere kant; het blijft langer houdbaar als het per stuk verpakt is, en ik krijg in mijn eentje echt niet een hele zak taaitaai (of wat dan ook) op voor het allemaal uitdroogt.. het heeft dus niet zoveel te maken met je niet kunnen inhouden (voor mij dan iig )
Oud 27-09-2007, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Ben het gedeeltelijk wel met je eens, maar aan de andere kant; het blijft langer houdbaar als het per stuk verpakt is, en ik krijg in mijn eentje echt niet een hele zak taaitaai (of wat dan ook) op voor het allemaal uitdroogt.. het heeft dus niet zoveel te maken met je niet kunnen inhouden (voor mij dan iig )
Je kan een zak ook dicht doen hoor
Met citaat reageren
Oud 28-09-2007, 07:10
Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
Je kan een zak ook dicht doen hoor
ja maar dat helpt niet erg veel of iig niet lang genoeg..
ben ik nou de enige die dit probleem heeft? Ik koop nooit chips of koekjes omdat ze altijd vies worden voor ik ze op heb
Oud 28-09-2007, 07:11
Calyx
Calyx is offline
Citaat:
ja maar dat helpt niet erg veel of iig niet lang genoeg..
ben ik nou de enige die dit probleem heeft? Ik koop nooit chips of koekjes omdat ze altijd vies worden voor ik ze op heb
?
Je kunt toch een koektrommel/voorraadbus oid gebruiken?
Of gewoon zo'n sluitbare clip om de zak doen? Gaat prima hoor.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2007, 08:28
Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
?
Je kunt toch een koektrommel/voorraadbus oid gebruiken?
Of gewoon zo'n sluitbare clip om de zak doen? Gaat prima hoor.
ja die heb ik ook wel, maar vind toch dat dingen te snel taai/droog/watdanook worden zal wel aan mij liggen
maakt verder ook niet zoveel uit, ik eet gewoon bij andere mensen thuis koekjes
Oud 28-09-2007, 10:42
Alessia
Alessia is offline
ik voon vlak bij een hele grote AH, maar ik heb nog niks gezien die mij aan sinterklaas doet denken. En meestal zijn die soort produkten juist bij de ingang te vinden!
Reageren

Regels voor berichten