Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Chocoladepepernoten zijn ook niet veilig bij mij; die eet ik áltijd als ze in de buurt zijn, ook als ik er al misselijk van ben ![]() |
![]() |
|
Beetje vroeg
![]() ![]() |
![]() |
|
*SNIK* in Denemarken doen ze niet aan Sinterklaas
![]() kan iemand me van die kruidnoten opsturen? het liefst met chocolade eromheen, maar ook de gewone... ow en doe ook maar een chocoladeletter (de W ![]() ![]() ontopic, ik vind het ook erg vroeg voor de pepernoten en chocoladeletters in de winkel. Ik werk zelf in een supermarkt en wij kregen ze eind augustus al!! maar stiekem heb ik wel een zakje van die chocopepernoten (oké, kruidnoten) meegenomen ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Het is vroeg ja en voor de sfeer is het leuker als dat later komt, maar tegen die tijd zijn ze al volop met kerst bezig (wat ik helemaal vreselijk vind, geen kerstprut voor de Sint uit het land is)
Maar ergens vind ik het niet zo erg dat het er alweer is, ik heb er juist alweer zin in en eet het dus ook. Alleen tegen de tijd dat het sinterklaas is heb ik het er wel mee gezien ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
ik vind het wel handig per stuk ![]() |
![]() |
|
Ik vind het milieuverspilling. Je kunt toch zelf wel 1 taaitaai nemen of 1 handje pepernoten ofzo? Zoniet, dan is dat een goeie oefening. Ik vind niet dat de maatschappij mensen daarvoor moet beschermen ofzo. Of is het dan handig meeneembaar? Kun je ook ff in je broodtrommel mikken of iets dergelijks.
|
![]() |
Chocoladeletters zo vroeg van te voren zou ik jammer vinden, pepernoten/marsepijn maakt me niet veel uit rond deze tijd, zolang het maar niet een heel jaar word, dan verliest het zijn aparte sinterklaas gevoel!
Maar goed, pepernoten en marsepijn zijn gewoon lekker, zou toch zonde zijn als dit maar voor een maand (of minder zelfs) te koop zou zijn?!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ben ik nou de enige die dit probleem heeft? Ik koop nooit chips of koekjes omdat ze altijd vies worden voor ik ze op heb ![]()
||
Citaat:
Je kunt toch een koektrommel/voorraadbus oid gebruiken? Of gewoon zo'n sluitbare clip om de zak doen? Gaat prima hoor. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() maakt verder ook niet zoveel uit, ik eet gewoon bij andere mensen thuis koekjes ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Hopfaldera, de Saaitjespolka #1232 Uice | 500 | 06-12-2010 10:39 | |
De Kantine |
Sinterklaas is jarig! Calyx | 22 | 08-12-2008 15:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Sprookjes en volksverhalen (bij gebrek aan een betere titel) heldine | 1 | 03-10-2006 07:42 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Pieter en Rudolph Soapsie | 4 | 11-11-2005 11:29 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw CTRL - V part II Bruut | 500 | 14-12-2003 15:56 |