Citaat:
..en wat verwacht je dat daar nu aan gaat veranderen? Heb je die types van de LPF wel eens goed bekeken? Denk je nou werkelijk dat deze regering zich veel zal aantrekken van de stem van het volk? pff!
|
Ik plaats er ook mijn vraagtekens bij. En ik betwijfel of sommige LPF'ers (echt niet allemaal

) ook wel zo competent zijn voor het kamerlidmaatschap of een post in het Kabinet.
Citaat:
... de SP is tenminste een groep die continu in actie is, en niet alleen rond de verkiezingsperiode...
|
NOu, alleen in verkiezingstijd merk ik wat van de acties van de SP. Dus zo veel zijn ze vast niet in actie en ik woon niet in een boerengehucht waar nooit iets gebeurt (met alle respect natuurlijk voor alle inwoners van een boerengehucht

)
Citaat:
.... de partijleden van de SP storten vrijwel hun complete loon in de partijkas
|
Sommige mensen hebben geld te veel

Bij de SP moeten leden alleen Kamerlid worden als ze een groot deel (dus echt niet bijna alles) afdragen aan de partijkas, zodat ze slechts net iets meer dan een leraar verdienen. Dit hoorde ik ooit van een SP-Kamerlid in het Lagerhuis.(Het verschil moet er kennelijk nog zijn) Partijleden zijn niet verplicht een groot deel van hun inkomen in de partijkas te stoppen. De SP is geen sekte (neem ik aan)!