Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-09-2007, 14:49
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Dat een pion voor spelletjes is en een pylon van die oranje dingen weet ik pas een jaar of 2.
Hmmm... ja! Daar kwam ik ook pas achter toen ik de sportacademie ging doen... (5 jaar geleden)
Oud 19-09-2007, 14:51
Verwijderd
Dat mijn opa altijd in een psychiatrische inrichting had gezeten i.p.v. in een bejaardenhuis. En dat vind ik best erg, ik kwam er ook pas na zijn dood achter. (en ik was jong)
En bij mijn andere opa kwam ik er op de dag dat ie was overleden achter dat hij die grote speelgoedkist ooit voor mij gemaakt had, die ik zo graag wilde en met Sinterklaas had gekregen.
Tot zover mijn opa's.

En verder...
Ontdekte ik pas op late leeftijd het fenomeen computer.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 15:05
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Ik kwam er 2 jaar geleden dankzij een schoolboek van mijn zusje achter dat horeca een afkorting is van Hotel Restaurant Café.
Dat wist ik helemaal niet. En dat Kazet Nagorra arrogante zak achterstevoren is.
Ik weet eigenlijk niet of je pylon wel uitspreekt als pion. Zo niet doe ik het al mijn hele leven fout.
Oud 19-09-2007, 15:06
Cherry Springs
Oh, en ik wist niet dat mijn opa die voor mijn geboorte is verongelukt 2 broers had. Die ontmoette ik pas geleden pas, op de begrafenis van mijn stiefopa, zou je kunnen zeggen.
Oud 19-09-2007, 15:07
Verwijderd
Ik dacht vroeger altijd dat een maillot die dunne was en een panty die dikke. Totdat ik zelf ging shoppen.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 15:14
Verwijderd
Ik kwam er vrij laat achter dat een broek geen spijpen heeft maar pijpen Ik zei altijd 'broekspijpen' en tja, ik dacht dus 'de spijpen van een broek'. Dat is er zo ingesleten dat ik mezelf altijd nog heel bewust corrigeer voor ik het uit spreek

En verder het hele bussysteem; ik ging vroeger nooit met de bus en begreep dus niets van strippenkaarten enzo.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 15:20
snoopy
snoopy is offline
Ik had een boek waarin stond: 'een broek met bretels'. Ik las dat als bre-tels. Dus de klemtoon op de eerste lettergreep. Ik had geen idee wat bretels waren, ik dacht dat het een soort ribbels waren als in een ribbroek. Ik kende bretels wel (van die broek-ophoud-dingen) maar had me niet gerealiseerd dat dat hetzelfde was... k Was een jaar of 12 toen ik daar achter kwam
Oud 19-09-2007, 15:21
Verwijderd
Citaat:
Ik kwam er vrij laat achter dat een broek geen spijpen heeft maar pijpen Ik zei altijd 'broekspijpen' en tja, ik dacht dus 'de spijpen van een broek'. Dat is er zo ingesleten dat ik mezelf altijd nog heel bewust corrigeer voor ik het uit spreek

Citaat:
En verder het hele bussysteem; ik ging vroeger nooit met de bus en begreep dus niets van strippenkaarten enzo.
Dat geldt voor mij ook.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 15:26
snoopy
snoopy is offline
Geweldig topic trouwens
Oud 19-09-2007, 15:26
Verwijderd
Ik weet nog steeds niet hoe zo'n strippenkaart werkt.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 15:28
PretKroket
PretKroket is offline
18 jarige leeftijd. Dat je niet alleen boekverslagen van scholieren.com af komt halen, maar ook kan chatten etc.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 15:30
Verwijderd
Citaat:
18 jarige leeftijd. Dat je niet alleen boekverslagen van scholieren.com af komt halen, maar ook kan chatten etc.
Daar kwam ik ook pas op mijn 18e achter. Oh nee, 17e
En toen kwam ik er op mijn 19e ofzo achter dat het forum eigenlijk veel leuker was dan het fotoboek.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 15:31
Verwijderd
En ik kwam er pas laat achter dat Pippeloen gewoon Naojan is.
En dat geldt voor wel meer nickchanges/uc's.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 15:31
Verwijderd
Citaat:
Ik had een boek waarin stond: 'een broek met bretels'. Ik las dat als bre-tels. Dus de klemtoon op de eerste lettergreep. Ik had geen idee wat bretels waren, ik dacht dat het een soort ribbels waren als in een ribbroek. Ik kende bretels wel (van die broek-ophoud-dingen) maar had me niet gerealiseerd dat dat hetzelfde was... k Was een jaar of 12 toen ik daar achter kwam
geweldig!

mijn zusje had dat met een bepaalde site asice.com. dat is dus as ice (ijs, weet je wel ), maar zij dacht dat het een buitenlands woord was en sprak het uit als "asietsjee"
dus toen mijn vriend begon over as ice snapte zij er geen tiet van en antwoordde: "wat grappig dat er dan twee van dat soort sites zijn, ik zit altijd op asietsjee"
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Ik kwam er 2 jaar geleden dankzij een schoolboek van mijn zusje achter dat horeca een afkorting is van Hotel Restaurant Café.
*is daar dus nu net achter gekomen*
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 15:53
Verwijderd
Citaat:
Ik ben nu eenmaal een genie.
Genie? De Da Vinci Code heeft nog intelligentere woordspelletjes (Niet dat ik 'm meteen doorhad maar à la ).
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 16:01
~karlyn~
~karlyn~ is offline
Citaat:
dat wist ik idd ook niet!! en dat noemt zich bioloog

ow, ik wist niet dat je in de tram op een knopje moest drukken. daar kwam ik echt pas op mijn 17e achter. ik dacht dat ie gewoon altijd bij elke halte stopte.
nou hadden we tot vorig jaar ook geen tram in vlaardingen, maar toch...
dit wist ik zelfs tot een minuut geleden niet eens! maargoed, heb nog nooit in een tram gezeten, dus niet zo gek.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 16:40
Verwijderd
Citaat:
En ik kwam er pas laat achter dat Pippeloen gewoon Naojan is.
En dat geldt voor wel meer nickchanges/uc's.
en dat terwijl jij fb powers hebt
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 17:01
Verwijderd
dat ik lesbi ben
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Genie? De Da Vinci Code heeft nog intelligentere woordspelletjes (Niet dat ik 'm meteen doorhad maar à la ).
Het is ook niet echt bedoeld als breinbrekende puzzel à la Stelling van Fermat.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 17:13
TRA
TRA is offline
Dat ik geen duidelijk antwoord op deze vraag kan geven.
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 17:16
Verwijderd
Omg @ Kazat Nagorra!

En, echt grappig dat meer mensen dat niet weten, van horeca.

Ik zat trouwens ook pas op mijn 14e voor het eerst in de metro.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 17:21
trophus
trophus is offline
Citaat:
lael

moest 3 jaar geleden een paper schrijven over de horeca in duitsland, kon toen geen enkel duits woord voor horeca vinden Ik begrijp dus nu pas waarom
Oud 19-09-2007, 17:22
Verwijderd
Citaat:
lael

moest 3 jaar geleden een paper schrijven over de horeca in duitsland, kon toen geen enkel duits woord voor horeca vinden Ik begrijp dus nu pas waarom
Het is gewoon een goedbewaard geheim! Mensen, wie wist het nog meer niet?
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 17:24
Verwijderd
ik wist het ook niet
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 17:25
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Ik leerde het geloof ik toen ik 14 was bij een les economie Mijn moeder weet het pas sinds een week; ik heb het haar verteld
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 17:29
Verwijderd
Citaat:
en dat terwijl jij fb powers hebt
Ja, maar die gebruik ik alleen om af en toe een topicje te sluiten op de twee meest bezochte subfora van dit forum.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 17:42
Verwijderd
Ik hoorde met de aanslagen van elf september voor het eerst van ''terroristen''.
Ik was tamelijk verbaasd toen ik op mijn 15e (16e?) ontdekte dat je met jongens eigenlijk ook heel gewoon kan praten.
Pas sinds een jaar of twee weet ik het verschil tussen een kroket en een frikadel. (maar goed, ik ben dan ook vegetarisch opgevoed)
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 17:45
trophus
trophus is offline
Citaat:
lieve schat, ik heb het aan een lading professoren en studenten gevraagd (waarom het woord horeca niet bestond in t duits) en niemand kwam met dat antwoord
En dat terwijl het de studie sociale geografie is

Niets om je voor te schamen dus
Oud 19-09-2007, 18:03
Verwijderd
Citaat:
Ik zat trouwens ook pas op mijn 14e voor het eerst in de metro.
Ik drie weken geleden voor het eerst, net als de bus
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 18:09
Verwijderd
Dat van horeca en Kazet Nagorra wist ik ook niet.

En ook dat van dubbel parkeren niet ;D Hoe bedoel je nou, een auto náást een geparkeerde auto?
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 18:20
Verwijderd
Waar dachten jullie dan waar horeca voor stond

Mijn ouders hebben 20 jaar een kroeg gehad dus ik weet niet beter

ont : ik ben er nog niet zo lang achter dat gedrag gevolgen heeft, en consequenties, vanaf m'n 19e ofzo pas. Ik had daarvoor echt nooit wat door.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 18:20
flyaway
flyaway is offline
Derde klas: Dat je hoort te leren voor toetsen, ik dacht dus dat een proefwerk gewoon iets was waar je mee testte wat je al wist, niet wat je een dag of twee van tevoren mee bent begonnen om het te leren.

Derde klas: Dat het mogelijk is om te 'blijven zitten', ik snapte nooit wat ze met die term bedoelden.
En nog veel meer... zal dr nog wel ff over nadenken.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 18:35
Verwijderd
Op m'n twaalfde kwam ik erachter dat je gehemelte normaal helemaal glad is. Ik heb daar een bobbeltje zitten en dacht dat iedereen dat had.

Een vriendin van mij kwam er halfverwege de middelbare school achter dat het niet rolze maar roze is. (Ze schreef roze maar sprak het uit als rolze.)
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 18:41
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht nooit dat het ergens voor stond, maar dat het gewoon een woord was

Laatst gewijzigd op 19-09-2007 om 18:42. Reden: misquote
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 18:42
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik dacht nooit dat het ergens voor stond, maar dat het gewoon een woord was
Ik ook
Oud 19-09-2007, 19:00
snoopy
snoopy is offline
Ik weet dat van horeca echt al sinds m'n 8e ofzo
En Kazet Nagorra zag ik ook al meteen. Misschien ben ik wel het genie hiero
Wel dacht ik vroeger dat cafetaria het meervoud van cafe was.
Oud 19-09-2007, 19:14
Verwijderd
Citaat:

Mijn ouders hebben 20 jaar een kroeg gehad dus ik weet niet beter

ont : ik ben er nog niet zo lang achter dat gedrag gevolgen heeft, en consequenties, vanaf m'n 19e ofzo pas. Ik had daarvoor echt nooit wat door.
Uhm, hoe oud is Sam precies?
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 19:16
Verwijderd
17. precies, toen ik nog niks wist.

edit : hij is 5, ik kreeg m op m'n 17e
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 19:25
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik kon pas op mijn 4e een fatsoenlijke paalsteek leggen en hem uitleggen aan groep-achters ("de krokodil komt UIT de vijver, gaat om de boom heen en gaat de vijver weer in. Neehee, niet IN de boom en OM de vijver... *zucht* )

ik kwam er pas op mijn 13e achter dat mijn moeder een nogal uitbundig en gedetailleerd sexleven had. En op mijn 14e dat mijn stiefvader dat NIET had, tot hij mijn moeder ontmoette.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 19:41
Cherry Springs
Ik dacht ook dat horeca gewoon een standaard woord was.
Oh, en ik weet ook nog niet zo lang dat het "Onroerend" goed is, en niet OnTroerend.
En ik had het altijd over een Kavèl, in de Sims ofzo, in plaats van een kável.
Oud 19-09-2007, 19:50
Verwijderd
dat horeca verhaal wist ik ook niet, en trams en metro's kwam ik pas op mn 16e mee in contact aangezien ik daarvoor altijd met de trein of bus of auto ging want in oss had je geen metros en trams.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 20:09
drukknoopje
drukknoopje is offline
ik heb pas dit jaar voor het eerst in een metro gezeten en dat vond ik wel gaaf. Ik wist niet dat er zoveel metro's waren. Dacht dat ze net als bussen op tijden reden ofzo.
Oud 19-09-2007, 20:23
TRA
TRA is offline
Citaat:
ik heb pas dit jaar voor het eerst in een metro gezeten en dat vond ik wel gaaf. Ik wist niet dat er zoveel metro's waren. Dacht dat ze net als bussen op tijden reden ofzo.
Metrotreinen dienen ook op tijd te rijden, net zoals bussen, treinen en trams. In Nederland doen ze dat echter nooit aan op tijd rijden.
Het beleid met betrekking tot de twee Nederlandse metrosystemen is simpelweg triest en voor een metrosysteem onacceptabel te noemen.

Kon het laten te reageren.
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 21:14
drukknoopje
drukknoopje is offline
Wat ik eigenlijk bedoelde was dat in Praag waar ik in de metro was, er de hele tijd constant elke minuut een metro ging. En ik dacht dat daar meer tijd tussen zou zitten. Ofzo.
Oud 19-09-2007, 21:56
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Tot ongeveer 12 jaar dacht ik echt dat bij een verhuizing een nieuw plakkaat behang bovenop de oude kwam, zodat je na tig jaar een hele kleine kamer over zou houden.
Oud 19-09-2007, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Tot ongeveer 12 jaar dacht ik echt dat bij een verhuizing een nieuw plakkaat behang bovenop de oude kwam, zodat je na tig jaar een hele kleine kamer over zou houden.
Ik heb toch ook wel eens ergens 4 lagen behang afgehaald Is maar precies hoe lui de vorige was.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 22:05
Biertank 52
Biertank 52 is offline
True, maar als je niet anders weet, is het raar om ineens een kamertje van 2 bij 1 over te houden.
Oud 19-09-2007, 22:54
TopDrop
TopDrop is offline
Volgens mij komt trophus er op latere leeftijd achter dat het bakkebaarden zijn ipv bakkeRbaarden.

edit: Oh, hij weet het wel
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten