Advertentie | |
|
![]() |
|
O jee dit rijmen van mij wordt zeker geforceerd
maar goed, dan heb ik tenminste geprobeerd. Ekleor; ik heb ook Spaans en dat duurt gelukkig maar een uur, want daarna mogen we met satéstokjes bruggen bouwen in Cultuur. Al dat lijmen en vloeken is wel nog gaaf, voor die enkele keren zijn we best graag een knutselslaaf. Gisterenavond mocht ik nog geen vaart minderen, ik moest namelijk om wat bij te verdienen spelletjes spelen met kinderen. Eindelijk thuis was er heel wat blijheid: ik heb negen prijzen bij de Soetendaelle-poëziewedstrijd! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh vandaar, zoveel mensen/stijlen, ze zijn dus wel royaal.
Wat is het prijzenrecord dat iemand kan winnen maximaal? Hm, ik zit 'lekker' te transcribreren of hoe dat ook mag heten en brei van 't woord "andere" [an.də.rə]; leuk om te weten! (al sta ik er niet garant voor, mij kan niks worden verweten) he jongens, en nu ga ik eens lekker [ʃo’.ko’.lɑ.də] vreten. |
![]() |
|
Horen dat wel allemaal vierkantjes te zijn,
of is dat soms gewoon een forumgordijn voor alle figuurtjes die ie niet kent? Dat is toch zeker niet efficient. Mag ik nu even mijn tranen uitstorten over hoe moeilijk het leven kan zijn? Altijd wanneer ik eens goed wil presteren gaat er elektrisch iets mis in mijn brein dan hapert mijn stem en dan stokken mijn vingers kan ik niets meer spelen, niet eens het begin; speel ik in waanzin een prachtig mooi stukje volledig vermorzeld de vuilnisbak in. )@#*%)@#*$)@#$*)@#$*@#$)*@#)$*@#$*)@# @*#$)@#*$)@#*$)@#*$)#($)#($)#$*()#$)@#$# |
![]() |
|
![]() |
Wat een klotedag was het vandaag
alleen al dat idiote gedoe "ik mag hem zó graag." niet op die manier, maar toch iets in die vorm en toch irriteert he me, het irriteert me enorm. We hadden blijkbaar de eerste twee uur vrij en niemand, niemand die belde naar mij maar uiteindelijk bleek toch wel dat niemand het wist dus heb ik gewoon twee uur slaap gemist toen de dag eindelijk voorbij was zou je toch denken dat het niet beter zou kunnen maar nee hoor, ik viel over de kop van mijn fiets en nu ligt mijn hele been open.
|
Oh jongens, dit topic is werk'lijk geniaal,
al dat gerijm en gehussel met taal. Toen ik het las, gisteravond laat - zo'n tijd waarop iedereen naar bed toe gaat (of is) - was mijn inspiratie al op, dat kun je wel snappen, en ik moest me nog storten op mijn cel-wetenschappen. Wat ik overigens niet deed. Door dit gerijm krijg ik weer zin in Sinterklaas, ofschoon ik dan heel wat beters dan dit soort rijmpjes vertoon. Nog een week heb ik om hierover te prakkiseren want vanaf vanavond zit ik in Spanje, olé!, even niet studeren. (Mijn ABAB-schema wil niet zoals ik wil. Maar misschien is dat wel goed voor mijn geduld, dat is dan even afzien.) Ohjee, het is tijd om zo te vertrekken, tas in te pakken en (vanmiddag pas) in te checken. Ik wens jullie allen een heel fijne week, ik denk dat ik jullie daarna nog wel spreek ![]()
|
Bedoel je mood, Porselein?
Ik meestal wel hoor! Ik hou van rijmen, dat is fijn. Daarom had ik ook al gere-rijmd. In de hoop dat ook de anderen werden ge-enthousiasmeerd. Maar integendeel, deze week was er niemand echt actief: het rijmen op DoP is een beetje gekalmeerd. Jammer, als je het mij vraagt. Zie je wel! Ik kan het niet, ABAB is niet geschikt voor mij. Ik wilde het proberen, maar nee, slechts rommel rest. Jongens, kom op! Het Spijmtopic mag niet vergaan, of vinden jullie slowchatten echt te langzaam gaan?
|
Hood, als in neighbourhood, snap je wel
dat is hippe taal, want ik ben kek en snel dit topic is inderdaad een beetje lauw maar het zakt denk ik niet zo gauw want heel DoP is in staat van stagnatie men werkt of leert, of een combinatie volgende week stroomt het hopelijk vol en anders gaan we maar aan de alcohol. |
![]() |
|
Alcohol vind ik wel een goed idee
alhoewel ik daar niet bepaald goed tegen kan het is wel weer een stuk goedkoper dan dus doe mij maar een rode wijn, een witte of rosé. Zeg gaan we trouwens nog meeten of wat? want een tijdje geleden zei je dat en sindsdien heb ik er niets meer over gehoord. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik stond vandaag voor een lastige keus
wil ik meedoen met writenow of jureren? Als lid van de jury laat ik de kans om te winnen, passeren, want die kans is erg groot, maar niet heus. Een kans is een kans en meedoen is hip, maar jureren is hipper en dan gooi ik in een wip al die gedichten met een ikhouvanjou-ikblijfjetrouw-niveau zo zonder pardon rechtstreeks in de kliko! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik wil even verwijzen naar http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1660743
Misschien herinneren anderen zich nog haar Dat ze er niet meer is, vind ik wel een beetje raar. (Ik schrok best wel en ik kon me haar nog goed herinneren, misschien dat anderen dat ook nog hebben en misschien dat dat helpt...) |
![]() |
|
schrijf schrijf schrijf schrijf schrijf schrijf schrijf
doe het voor wat tijdverdrijf beschrijf het lijf van een lekker wijf of een ooggetuigenverslag van een misdrijf overdrijf de schoonheid van de maanschijf een begroting op rijm van een spoorwegbedrijf schrijf meteen een reactie of vijf opdat DoP wat interessanter blijf schrijf schrijf schrijf schrijf schrijf schrijf schrijf! |
![]() |
|
Ik vind dat mos wel mooi, of waarschijnlijk is het de hele foto.
Oh. Verder weet ik hier ook niets te schrijven, misschien moet ik hier heel lang wegblijven. Ik vroeg me af waarom - wellicht is dat dom - ik liever het mos op de voorgrond scherp zou zien want nu is het de klos.
Laatst gewijzigd op 09-03-2008 om 18:45. |
![]() |
|
|