Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-09-2007, 21:08
Bhoebha!
Bhoebha! is offline
ik heb niemand om te missen en heb erook geen behoefte aan om iemand te hebben die ik kan missen.(voorlopig).
Oud 23-09-2007, 21:11
Antoni
Antoni is offline
De soort van halve date is een soort van hele date geworden! Woensdagavond. Wens me succes!
Oud 23-09-2007, 21:18
Rob
Rob is offline
Succes!
Maak er een drie-kwart date van.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 21:24
Antoni
Antoni is offline
Citaat:
Succes!
Maak er een drie-kwart date van.
Dankje! Is een drie-kwart date meer dan een soort van hele date? Hmz...
Oud 23-09-2007, 21:26
I C U
I C U is offline
@ Dott: Echt te rot gewoon Sterkte meis!
Oud 23-09-2007, 21:40
Rob
Rob is offline
Citaat:
Dankje! Is een drie-kwart date meer dan een soort van hele date? Hmz...
Nouja, ik redeneerde eigenlijk van "Een halve date + 1 hele date / 2" is een drie-kwart date.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 21:40
Verwijderd
Hmmm, die ene eerste kus na weken was wel heel erg fijn. Het voelde als een echte eerste kus. *zucht, zwijmel*
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 22:00
Verwijderd
*grinnikt om rekenwonder*

Meh wel goed, denk ik?
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 22:06
Antoni
Antoni is offline
Citaat:
Nouja, ik redeneerde eigenlijk van "Een halve date + 1 hele date / 2" is een drie-kwart date.
Ohw, zo! Nee, de halve date heeft plaats gemaakt voor de hele date, dus er is geen sprake van gemiddeldes. Maar waar hebben we het in hemels naam over? Ik ga uit met een mooie leuke meid!
Oud 23-09-2007, 22:54
Rachel
Rachel is offline
Zeeér kut.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 23:04
Briseďs
Briseďs is offline
Zin in donderdag
En net was ie op msn en toen durfde ik niet online te gaan
Ik lijk wel dertien.
Oud 24-09-2007, 06:55
Dott
Dott is offline
Citaat:
@ Dott: Echt te rot gewoon Sterkte meis!

Dank je wel.

ot: zaterdag best heel lullig gedaan tegen een goede vriend, ik zou uit gaan en eerst ff bij hem gehangen.
Maar ik had helemaal geen zin meer om uit te gaan.. was helemaal warrig.
Op een gegeven moment maar weggegaan, en toen vroeg ie of ik wel voorzichtig deed.
Mijn antwoord was: Nee, ik ga wel dood, kan mn vader toch niks schelen.
Hij: maar het kan mij wel schelen.
ik: en dat kan mij niet schelen.

En ik voel me er zo lullig over ik ben gewoon alles en iedereen van me af aan het trappen.. ik ben gewoon bang.. zo bang dat WEER zal blijken dat mensen de je dichtbij laat je uiteindelijk toch zullen kwetsen *zucht*

ik ben wel van de emo posts deze week.. sorry mensen..
Oud 24-09-2007, 07:48
Verwijderd
Citaat:
Zeeér kut.
oh jeetje, dat klinkt ook niet zo tof...

@ Dott & Snoopy; dat is niet zo leuk om te horen.. Wat een rotnieuws allemaal

OT: vandaag jarig, maar geloof dat niemand er echt aan denkt. Ik heb wel 30x tegen mijn ouders gezegd dat ik het morgenavond vier, nee, er komen vanavond ook mensen, en mijn oma komt tegen het eind van de middag. Ik ben dan weg, is het meteen maar mijn probleem. Ja, sorry hoor
Voel me ook helemaal niet jarig, geen cadeautjes gekregen en mijn vriendje heeft zijn verjaardagskaartje thuis laten liggen (die moet ik dus vanmiddag gaan halen). Heb van hem mijn cadeautje al wel gehad, alles samen (2 jaar en 2.5 jaar samen erbij) gaan we naar Edinburgh tijdens de Kerstdagen.
Dit wordt een rotdag
Met citaat reageren
Oud 24-09-2007, 08:21
Verwijderd
Citaat:
oh jeetje, dat klinkt ook niet zo tof...

@ Dott & Snoopy; dat is niet zo leuk om te horen.. Wat een rotnieuws allemaal

OT: vandaag jarig, maar geloof dat niemand er echt aan denkt. Ik heb wel 30x tegen mijn ouders gezegd dat ik het morgenavond vier, nee, er komen vanavond ook mensen, en mijn oma komt tegen het eind van de middag. Ik ben dan weg, is het meteen maar mijn probleem. Ja, sorry hoor
Voel me ook helemaal niet jarig, geen cadeautjes gekregen en mijn vriendje heeft zijn verjaardagskaartje thuis laten liggen (die moet ik dus vanmiddag gaan halen). Heb van hem mijn cadeautje al wel gehad, alles samen (2 jaar en 2.5 jaar samen erbij) gaan we naar Edinburgh tijdens de Kerstdagen.
Dit wordt een rotdag
Gefeliciteerd toch
Met citaat reageren
Oud 24-09-2007, 08:46
Ireth69
Ireth69 is offline
Ik wou net zeggen, gefeliciteerd . Voel je je nu wel een beetje jarig ?

OT: Ben ik even blij dat ik geen emo-leven heb .
Oud 24-09-2007, 08:55
Verwijderd
Dank jullie wel.. Ik voel me nog steeds niet jarig hoor Mja, het is ook niet meer als vroeger met drukke feestjes enzo.. Lang leve vrienden die het contact later verwateren. Maar goed, morgen vieren met echte vrienden
Met citaat reageren
Oud 24-09-2007, 09:04
stout!
stout! is offline
@ Daydreamster; gefeliciteerd

Ik heb net wat oude mailtjes van ons doorgelezen, ook van toen het uit was (en ik in Finland zat) en werd er een beetje verdrietig van. Ik weet eigenlijk niet waarom, maar dat moet ik maar niet meer doen. Ik moet me sowieso even gaan concentreren want moet het komende uur nog een recensie schrijven (over 'A mighty heart') en vandaag een presentatie in elkaar zetten... *zucht*

Waarom mis ik hem soms helemaal niet en soms opeens zo erg, terwijl dat niets met het moment te maken lijkt te hebben?
Oud 24-09-2007, 09:27
Soezen
Soezen is offline
Ennn hij is weer weg Gelukkig kan ie deze week wel af en toe bellen..
Met citaat reageren
Oud 24-09-2007, 09:40
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Waren weekenden maar langer dan twee dagen.
Oud 24-09-2007, 09:45
Rob
Rob is offline
Citaat:
*grinnikt om rekenwonder*
En het dan nog fout doen ook door het gemiddelde te berekenen, hč?
Met citaat reageren
Oud 24-09-2007, 09:55
Verwijderd
Citaat:
En het dan nog fout doen ook door het gemiddelde te berekenen, hč?
Je kunt niet alles weten ;x

Oh ik heb zowaar een beetje een sociaal relationeel leven trouwens. Wauw.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2007, 10:02
Miek
Miek is offline
Soms heb ik iets meer aandacht van hem nodig
Oud 24-09-2007, 10:04
ST*R
ST*R is offline
En ook @ Daydreamster: gefeliciteerd! Hopelijk wordt het toch beetje een leuke dag!

Ik wil meer van hem. Mijn vorige vriendjes lieten vaker merken dat ze me erg leuk vonden en me graag wilden zien, en deden voor dat laatste ook moeite. Hij doet dat veel minder waardoor ik ga twijfelen (zeker omdat hij het in het begin wél liet merken). Als hij gewoon niet zo'n persoon is vind ik dat ook wel prima, maar dan moet ik wel 100% zeker weten dat hij me echt leuk vindt. En dat weet ik nu dus niet.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2007, 10:20
Verwijderd
Gefeliciteerd @ Daydream-ster

En hier gaat het weer langzaam de verkeerde kant op Gister gebeld met een vriendinnetje en die vroeg ongeveer gelijk of er nog wat gebeurd was. Kreeg ik daarna haar heerlijke, ongezouten mening dat hij me gebruikt. Alleen de vraag "waarvoor dan?" kon ze niet beantwoorden, omdat het gewoon niet logisch is. Ze had wel gelijk dat ik moet weten wat ik wil ervan, want anders wordt het nooit anders.

Het gaat dus weer fantastisch
Met citaat reageren
Oud 24-09-2007, 10:41
Rob
Rob is offline
Citaat:
Je kunt niet alles weten ;x
Maar ik kan 't wel proberen.

Ohja, gefeliciteerd Daydream-ster!
Met citaat reageren
Oud 24-09-2007, 11:20
Verwijderd
meh.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2007, 11:24
CrazyCorny
CrazyCorny is offline
Het gaat zo onwijs goed. ZE lees mijn super lieve vriendinnetje, heeft me gisteravond zo gigantisch verrast. en hele mooie tekst, met daaronder in waxinelichtjes gevormde letters. I LOVE YOU
Dit is echt zo onwijs lief, en ik ben een hele tijd sprakeloos geweest. Lieve kel, je bent echt alles van de wereld voor mij, zo lief ! ik kan het nog steeds niet uitleggen thnx babe! we gaan samen nog zo ongelooflijk veel leuke dingen doen!!
Oud 24-09-2007, 11:26
Verwijderd
Haha, dank jullie wel Voel me al een beetje jarig-der

OT: mn oma was hier net, mn ma had dr gebeld. Pff.. oude mensen kunnen echt zeuren zeg! Waarom ik niet bij haar verjaardag was, blabla.. Alsof ze dat niet weet. Lang leve humeur onder het vriespunt
Met citaat reageren
Oud 24-09-2007, 11:43
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Haha, dat verhaal met mijn ex-vriend klopt inderdaad en dat is ook nooit meer helemaal goed gekomen. Tis allemaal wat vreemd gelopen, maar ik ben maar al te blij met mijn 'nieuwe lover'
Leuk! Het is ondertussen ook al niet meer te missen wie de gelukkige is; jullie klinken echt überverliefd met 'zn 2en

OT: Blij dat we net zo'n heerlijk rustig weekend met z'n tweeën achter de rug hebben, want komende weken worden echt heel druk. Wel veel leuke dingen allemaal, maar het eerst volgende weekend dat we nog niks hebben staan, is pas half november weer... Vanaf donderdag hebben we allebei ook wel weer een week vrij, maar dat is vanwege de verbouwing van onze zolder, dus dan moeten we alsnog hard werken. Maar wel gezellig om lekker samen in huis aan de slag te gaan

Oh, en ik ben sinds vorige week bezig met rijlessen en ik vind het echt heel gaaf om te doen

En gefeliciteerd Daydream-ster! Hopelijk wordt het toch nog een leuke dag voor je en anders krijg je morgen nog de kans om het helemaal goed te maken
Oud 24-09-2007, 11:57
stout!
stout! is offline
Citaat:
Leuk! Het is ondertussen ook al niet meer te missen wie de gelukkige is; jullie klinken echt überverliefd met 'zn 2en
bijna misselijkmakend
Oud 24-09-2007, 12:10
Rioto
Citaat:
Het gaat zo onwijs goed. ZE lees mijn super lieve vriendinnetje, heeft me gisteravond zo gigantisch verrast. en hele mooie tekst, met daaronder in waxinelichtjes gevormde letters. I LOVE YOU
Dit is echt zo onwijs lief, en ik ben een hele tijd sprakeloos geweest. Lieve kel, je bent echt alles van de wereld voor mij, zo lief ! ik kan het nog steeds niet uitleggen thnx babe! we gaan samen nog zo ongelooflijk veel leuke dingen doen!!
je doet je nick wel eer aan he.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2007, 13:24
Verwijderd
Ja goed, zonder heel speciale redenen ofzo. Is het heel gemeen als ik het ergens wel fijn vind dat het met hem nu niet zo heel goed gaat (niet alleen omdat het uit is maar ook in z'n algemeenheid) en met mij wel? Heel kinderachtig van me. Maar het is wel fijn om een keer de sterke te zijn, degene die z'n/d'r leven zo leuk vindt. De niet-labiele. En aan de andere kant wil ik hem (nog steeds) alleen maar troosten, natuurlijk.

Typisch trouwens... kom je ongeveer tegelijkertijd aanlopen om in de rij te gaan staan bij de bank, lach je een paar keer heen en weer, wissel je een paar betekenisloze woorden, en toch is er zo overduidelijk wederzijdse interesse. Eigenlijk zou je in zo'n geval gewoon moeten zeggen 'joh, dit is mijn nummer, laten we een keer koffie gaan drinken'. Maar dat doet dan ook weer niemand natuurlijk.

Laatst gewijzigd op 24-09-2007 om 14:28.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2007, 14:19
WolterB
WolterB is offline
Ik neem aan de je lachte en niet ging liggen?

OT: weinig boeiends te melden
Oud 24-09-2007, 14:28
Verwijderd
Oh wat erg
Met citaat reageren
Oud 24-09-2007, 15:10
WolterB
WolterB is offline
Oud 24-09-2007, 15:46
Verwijderd
nog eeeeeeeeeeeeeeeeven geduld

op vriendschappelijk gebied gaat het top, iedereen weer gesproken en gezien en met bijna iedereen dronken geworden..
Met citaat reageren
Oud 24-09-2007, 15:52
Fayette
Citaat:
Hmmm, die ene eerste kus na weken was wel heel erg fijn. Het voelde als een echte eerste kus. *zucht, zwijmel*
Met je ex?

Ot: Ik wil een hele leukerd versieren bij de Free Record Shop, dus ik koop cds bij het leven.. Maar hoe maak ik verder een move dan alleen babbelen alsie moet werken.

Verder zie ik een leuk iemand woensdag of donderdagmiddag weer na een hele lange tijd.. Ik ben benieuwd!
Met citaat reageren
Oud 24-09-2007, 15:54
Luna
Luna is offline
Citaat:
met bijna iedereen dronken geworden..
essentieel voor een goede vriendschap

ot: ik kreeg gister een nogal heftig smsje van hem, het gaat niet zo goed met m. Ik had al zo'n vermoeden. Hij hoopte me wel snel te spreken dus dat moeten we dan maar even doen. Hij was wel eerlijk en daar ben ik blij om.
Oud 24-09-2007, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Met je ex?

Ot: Ik wil een hele leukerd versieren bij de Free Record Shop, dus ik koop cds bij het leven.. Maar hoe maak ik verder een move dan alleen babbelen alsie moet werken.

Verder zie ik een leuk iemand woensdag of donderdagmiddag weer na een hele lange tijd.. Ik ben benieuwd!
Als je echt duidelijk een tijdje leuk staat te praten kun je misschien voorstellen om er tijdens een kop koffie over verder te praten?
Met citaat reageren
Oud 24-09-2007, 16:01
Neko*
Neko* is offline
Hij komt niet, en ik baal niet eens zo heel erg. Nu kan ik in ieder geval nog wat aan huiswerk doen.

edit: en ik ga zaterdag EINDELIJK weer een goede vriend van mij in Den Haag zien. Het gaat allemaal door en nu ben ik blij.

Laatst gewijzigd op 24-09-2007 om 16:05. Reden: zie edit
Met citaat reageren
Oud 24-09-2007, 16:32
selfmindead
selfmindead is offline
Met de ouders is het in ups and downs. Ik realiseerde me net dat ik in een kleine week 20 word, maar door mijn ouders nog steeds vrij kort word gehouden... Niet zo leuk.

Deze zaterdag met het liefje onze twee maanden gevierd. Zijn oom trouwde in de buurt, en zijn ouders hadden zijn fiets meegenomen. Nadien nog voorgesteld geweest op het feest aan heel de familie. Hij heeft me terug naar huis gefietst, de lieverd, en we hebben heel de tijd op de oprit staan knuffelen en kussen zoals het echt moet.

Gisteren was ik wat droef omdat hij droef was, daar hij op kot zit sinds nu en hij plots niet meer weet of hij het financieel wel aan kan. Ik denk dat het eerder rond mij draait dan rond het financiële. Maar hij moet maar proberen!
Met citaat reageren
Oud 24-09-2007, 16:46
wup
wup is offline
Oh, hij is lief. Zaterdag gingen we lunchen, neemt ie rozen mee! Haha. Hij is gister langsgeweest op mijn werk. Voelde nog zwaarder dan iemand aan je ouders voorstellen! Maar hij vond het leuk en nu komt ie vaker wihoe.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2007, 17:14
Narziss
Narziss is offline
Gaat niet bijzonder goed. Hij is zo ontzettend druk na de wisseling van zijn studie. Ik ben ook pas aan een nieuwe studie begonnen en heb genoeg te doen, maar ik zorg wel dat er tijd voor hem overblijft. Ook heeft ie aangekondigd te gaan liften met een ander meisje voor een liftwedstrijd van zijn studievereniging. De combinatie jongen/meisje was verplicht, en het is maar voor twee dagen. Toch zit het me niet heel lekker. Ik vraag me af of ik overdrijf... Ik zie hem morgen wel weer bij een college, maar dan zijn we toch weer met onze eigen dingen bezig. En een rustig avondje met hem samen zit er de komende week ook niet in .
Oud 24-09-2007, 17:35
Halflight
Halflight is offline
Alles gaat redelijkerwijs kek met de vrienden. Goed op een rij undso

& verder dit weekend de meest aantrekkelijke knaap ooit gezien, ik wil met hem trouwen.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2007, 18:32
Verwijderd
Goed dan, trut. We zouden een vaste avond voor ons tweetjes plannen, omdat we allebei wísten dat jij het druk zou krijgen met je bestuur e.d. en omdat we állebei genoeg tijd in onze vriendschap wilden steken. En nu hoeft dat ineens niet meer of zo? Genoeg vriendinnetjes hier en daar, genoeg aanspraak? Sinds wanneer mag ik twee weken worden opgeschoven, ik ben wel effe je béste vriendin hoor, in deze stad. Nee, je wil donderdag niet samen koken want je wil ook wat tijd voor jezelf. Heel begrijpelijk, maar koken moet je sowieso en die tijd voor jezelf neem je jezelf af. Jíj bent zo gek om naast je studie én in een bestuur te gaan én twee keer per week te gaan sporten én te werken én in het filmhuis te gaan werken én op koor te zitten. Moet je mij niet vragen waarom je geen tijd meer voor jezelf hebt. Pfff, ammehoela, leer eens prioriteiten stellen... of kom je er pas na een jaar achter dan al die kennissen zo geweldig nou ook weer niet zijn?
Met citaat reageren
Oud 24-09-2007, 18:56
neardo
neardo is offline
Ik heb morgen date nummer 3
Oud 24-09-2007, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Waarom ben ik er eigenlijk als hij me toch maar een ongeluk vind? en nog lastig ook.. *fucked up is*
Heb je hier al met hem over gepraat? In plaats van dat je het alleen maar van een derde hoort?

Dat je gekwetst wordt, hoort er een beetje bij. Iedereen wordt gekwetst vroeg of laat.. dat is een risico dat je moet nemen. Maak niet de fout mensen van je af te stoten als ze juist om jou geven. Dan eindig je echt alleen. Heb je die vriend al uitgelegd waarom je zo deed en dat het je spijt?

Sterkte.

"I hate people. They're all a bunch of bastards!" - Roy (The IT crowd)
Met citaat reageren
Oud 24-09-2007, 19:07
IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
Typisch trouwens... kom je ongeveer tegelijkertijd aanlopen om in de rij te gaan staan bij de bank, lach je een paar keer heen en weer, wissel je een paar betekenisloze woorden, en toch is er zo overduidelijk wederzijdse interesse. Eigenlijk zou je in zo'n geval gewoon moeten zeggen 'joh, dit is mijn nummer, laten we een keer koffie gaan drinken'. Maar dat doet dan ook weer niemand natuurlijk.

hihihi, laatst heb ik dat in een soortgelijke situatie dus wél gedaan, en toen hadden we een date die drie dagen duurde. En nu komt hij binnenkort weer langs. Dus volgende keer gewoon wél vragen!
Met citaat reageren
Oud 24-09-2007, 19:13
Fayette
Citaat:
Als je echt duidelijk een tijdje leuk staat te praten kun je misschien voorstellen om er tijdens een kop koffie over verder te praten?
Ik vind het zo lullig om dat zo te vragen terwijl ie aan het werk is. *mietje*
Met citaat reageren
Oud 24-09-2007, 19:15
Verwijderd
@Daydream-ster: Gefeliciteerd!

Het gaat goed. We doen weer verliefder naar elkaar en de laatste weken voelen fijner als voor de zomer. Ik krijg weer meer vertrouwen in ons en in de toekomst. We hebben het er over gehad dat we liever dichter bij elkaar willen wonen, dan zitten we niet vast aan het weekend en zou ik ook een keer in het weekend met vrienden wat leuks kunnen doen. Maarja, dat is gewoon niet praktisch en zit er dus voorlopig niet in.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten