Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-10-2007, 12:42
Verwijderd
Marjolein gaat wel vooruit, maar ze is zo ontzettend irritant. Dat nummer wat ze afgelopen week deed, ik vond dr gewoon te hoerig ofzo. En dr hoofd is zo vervelend.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-10-2007, 22:30
Rooster
Rooster is offline
Chaotische afsluiting,
regel bij zo'n laatste aflevering dan ook meer tijd....

wel een goede evita, maar dat waren alle3 de finalisten
Met citaat reageren
Oud 21-10-2007, 22:44
Verwijderd
Wie is de nieuwe Evita eigenlijk?
Brigitte zeker?
Met citaat reageren
Oud 21-10-2007, 22:53
niña
niña is offline
Brigitte ja.
Oud 21-10-2007, 23:07
Balance
Balance is offline
Yes ik vind het helemaal leuk dat Brigitte het is geworden. Ik vind haar zo mooi acteren, zij meent elk woord met heel d'r lichaam volgens mij. En ze zingt een stuk beter dan Suzan, vind ik.
Oud 22-10-2007, 08:27
Verwijderd
Ik vind Suzan heel leuk, maar geen Evita.
Wat mij betreft is Brigitte de terechte winnares...
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 08:42
duivelaartje
duivelaartje is offline
Brigitte is een goede Evita, maar Suzan was ook erg leuk en goed maar misschien niet genoeg Evita. Ik vond het wel stoer dat ze zich probeerde groot te houden, maar dat ze daar in dat hokje moest staan vond ik wel wat hard. Logisch dat je dan begint te huilen.

Ik ga 30 december naar de musical en ik zie er naar uit Brigitte te bewonderen.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 09:24
Verwijderd
Ik vond het mooi hoe Marjolein vertrok.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 11:28
Verwijderd
Ja jeetje ik ben volledig tevreden met de uitslag Mijn top drie is mooi uitgekomen.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 14:03
Verwijderd
Had verwacht dat het tussen Marjolein en Brigitte zou gaan. Ik ben tevreden met Brigitte als winnares.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 15:06
Rooster
Rooster is offline
Citaat:
Ik vond het mooi hoe Marjolein vertrok.
dat was wel pwnge wel
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 16:26
Balance
Balance is offline
Ik denk trouwens dat Suzan understudy wordt en dat zij uiteindelijk alsnog heel vaak Evita vertolkt.
Oud 23-10-2007, 08:24
Verwijderd
Gaan jullie nou ook naar de musical toe?
Met citaat reageren
Oud 23-10-2007, 09:16
Rooster
Rooster is offline
Citaat:
Ik denk trouwens dat Suzan understudy wordt en dat zij uiteindelijk alsnog heel vaak Evita vertolkt.
Ik denk dat Marjolein understudy wordt,
gezien het feit dat ze al in Evita zit
(en Suzan niet geloof ik)
Met citaat reageren
Oud 23-10-2007, 11:01
Balance
Balance is offline
Citaat:
Gaan jullie nou ook naar de musical toe?
Ik heb nog geen kaarten, maar ben het wel van plan.
Maar dan pas over een poos. Ik wacht eerst af of er op m'n werk misschien nog een kaartje over blijft en zo niet, dan ga ik naar een ander theater. Ik hoorde wel dat de kaartverkoop nu erg hard gaat, maar als het echt té hard gaat komen er vanzelf wel extra voorstellingen bij.

@Rooster: zeiden ze niet dat ze in het ensemble kwam? Of heb ik dat er zelf bij bedacht?
Oud 23-10-2007, 11:23
Rooster
Rooster is offline
Citaat:
@Rooster: zeiden ze niet dat ze in het ensemble kwam? Of heb ik dat er zelf bij bedacht?
Van marjolein iig wel, van Suzan weet ik het niet
Met citaat reageren
Oud 23-10-2007, 15:52
Beautifulwords
Beautifulwords is offline
was een mooi programma,
ze hadden van mij alle 3 mogen winnen!
Oud 23-10-2007, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat Marjolein understudy wordt,
gezien het feit dat ze al in Evita zit
(en Suzan niet geloof ik)
Ik had gehoord dat brigitte van de grote baas zelf alles moest doen, omdat heel veel mensen toch voor haar naar de musical zouden gaan
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 08:29
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Ik had gehoord dat brigitte van de grote baas zelf alles moest doen, omdat heel veel mensen toch voor haar naar de musical zouden gaan
Ja, maar als ze nou plots ziek is of een ouder ernstig ziek wordt zal ze niet mee kunnen spelen in de musical. Dus een reserve is altijd nodig lijkt mij.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 22:59
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar als ze nou plots ziek is of een ouder ernstig ziek wordt zal ze niet mee kunnen spelen in de musical. Dus een reserve is altijd nodig lijkt mij.
Dat snap ik
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 10:22
AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
Kaartjes voor Evita-musical gaan hard

Limburgers die de Noorbeekse Brigitte Heitzer in Heerlen (25 t/m 30 maart) en Maastricht (19 t/m 24 augustus) willen bewonderen als Evita in de gelijknamige musical, moeten niet te lang wachten.

Sittard
Door Ivar Hoekstra

De telefoon stond maandag roodgloeiend bij het Parkstad Limburg Theaters in Heerlen en het Theater aan 't Vrijthof in Maastricht.
"In een mum van tijd hadden we al tweehonderd kaarten verkocht", zegt Ivette Plummen van de Heerlense schouwburg. "Die hele Evita-show is natuurlijk prachtige reclame geweest." Bij het Theater aan 't Vrijthof liep het zondagavond, toen bekend werd dat Brigitte Heitzer de Evita wordt, direct storm op de website. "De hoofdrolspeelster is een kind van deze regio. Dat doet 't natuurlijk goed", zegt Mikos Pieters van de Maastrichtse cultuurtempel. En nu maar hopen dat Brigitte Heitzer volgend jaar augustus niet haar plaatsvervangster naar Maastricht stuurt. "Ach, toen vorig jaar de musical Beauty & The Beast in ons theater speelde, was het publiek in eerste instantie ook teleurgesteld omdat niet de Limburgse Chantal Janzen maar haar vervangster speelde. Wie dat was? Brigitte Heitzer. Uiteindelijk was iedereen dolenthousiast."

Dat de AVRO met Op zoek naar Evita in de roos schoot, bleek uit de kijkcijfers. Op het hoogtepunt keken er 2.8 miljoen Nederlanders naar het programma en daarmee was de finale het op één na best bekeken programma van deze maand. "Het heeft onze verwachtingen inderdaad overtroffen", zegt Marianne Michielen van de omroep. "Het succes van Op zoek naar Evita zat mede in het feit dat de kijker de kandidaten wekelijks beter zag worden. Dat proces was ontzettend leuk om te volgen. Natuurlijk waren het voor de finalisten ook zware weken. Maar wie het in het musicalvak wil maken, moet ook sterk in zijn schoenen staan."

Voor verliezend finalist Suzan Seegers waren de druiven zondagavond zuur maar al te lang treurde de Melickse niet. "Ik heb in acht weken tijd zo ontzettend veel geleerd, dat neem ik mooi mee in mijn rugzak. Nu neem ik even de tijd om alles te laten bezinken om vervolgens weer met frisse moed verder te gaan in dit vak. In februari start de musical Les Miserables waarin ik in het ensemble zit en understudy ben."

Even ging het gerucht dat een van de twee afgevallen finalisten van Op zoek naar Evita zou gaan fungeren als understudy voor Brigitte Heitzer. Omdat dit afbreuk zou doen aan de waarde van de hoofdprijs in Op Zoek naar Evita is daar door Joop van den Ende Productions van afgezien.
Suzanne word dus geen understudy, en Brigitte speelt niet alles zelf.
bron
Oud 25-10-2007, 14:17
Rooster
Rooster is offline
Maaaaaaar....
wie wordt er dan Evita understudy?
of stoffen ze Pia nog even af?
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 14:39
Balance
Balance is offline
Citaat:
Maaaaaaar....
wie wordt er dan Evita understudy?
of stoffen ze Pia nog even af?

Ik ben benieuwd van wie Suzan dan understudy wordt. Zeker van Nurlaila
Oud 26-10-2007, 09:46
Rachel
Rachel is offline
Ik las net op teletekst dat Suzan de hoofdrol (!) krijgt in Les Miserables als Corsette (ofzo)
Met citaat reageren
Oud 26-10-2007, 09:48
Rachel
Rachel is offline
SUZAN TOCH WINNARES!
door Wilma Nanninga
AMSTERDAM - Terwijl ze dacht voor een troostend gesprek op het kantoor van Joop van den Endes directeur Erwin van Lambaart te moeten komen, wachtte Suzan Seegers een enorme verrassing. Erwin bracht het goede nieuws aan de overweldigde Limburgse sopraan.

Haar nieuwe lover in het stuk, Jamai, die de rol van Marius speelt, stond achter de deur met rode rozen. Suzan stamelde alleen maar: " Kan iemand me knijpen... Wat zullen mijn vader en moeder zeggen. En de harmonie in Melick?"

Ze is ras-Limburgse, maar ze woont in Amsterdam. Voor het gesprek op het hoofdkantoor van Joop van den Ende is de 26-jarige Suzan toch halsoverkop uit het zuiden teruggekomen. "Alles zat in de was", verontschuldigt ze haar outfit. "Ik heb maar wat aangeschoten. En de schoenen zijn nog van Op zoek naar Evita. Ik ben echt zo in de trein gesprongen..."

De kleine Suzan - "ik ben 1 meter 57" - is overrompeld door haar hoofdrol in Les Misérables. "Dit was ondenkbaar. Dit had ik echt nooit gedacht. Wat waanzinnig." Ze was naar haar geboortegrond teruggegaan om uit te huilen. "Het breekt je toch, omdat zowel winnares Brigitte als ik voor de rol van Evita echt alles op alles had gezet, afgelopen zondag. Ik ben thuis echt heel erg getroost. Toen ik bij mijn ouders op de bank zat, zetten ze eerst alleen een stuk brie en een pak toastjes op tafel, maar even later ging de bel en werd ik ontvoerd. De harmonie kwam me halen en er was een heel feestprogramma voor me opgezet. Ook al had ik niet gewonnen, ze wilden me toch vertellen dat ze me goed vonden."
Met citaat reageren
Oud 26-10-2007, 10:25
Cethlion
Cethlion is offline
Yay, wat goed! Dat heeft ze ook wel verdiend vind ik. En nu ben ik te laat met kaartjes voor Evita (het is bij ons uitverkocht, pff!). Dan ga ik wel naar Les Miserables.
Oud 26-10-2007, 12:34
Balance
Balance is offline
Neeee
Ik ga naar Les Mis, maar ik wil haar helemaal niet.
Oud 26-10-2007, 19:11
Rachel
Rachel is offline
Ik wil naar allebei, maar ik wil weer teveel
Met citaat reageren
Oud 26-10-2007, 21:17
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Brigitte was gewoon geen Evita, zoals Willem Nijholt ook nog duidelijk aangaf. Voor een rol komt meer kijken dan alleen een goede stem. Ik denk daarnaast dat Brigitte veel meer in opera zou passen, waar ze volgens mij ook voor geschoold is aan haar stem te horen.

Suzan in Les Miserables vind ik overigens wel een aparte keuze. Daar had ik dan Brigitte weer liever gezien. Maar ik ben benieuwd. Ik wilde Suzan heel graag zien als ze in Evita zou spelen, en Les Mis. is mijn favoriete musical. Dus dan gaan we dat maar combineren
Reageren

Regels voor berichten