Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2008, 21:13
Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
3-1.. klik
Oud 16-01-2008, 21:45
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Wat een heerlijke bekeravond Ajax eruit, Quick Boys door; schitterend
Oud 16-01-2008, 22:34
WolterB
WolterB is offline
Wat een geweldig spectaculair jaar dit
Oud 16-01-2008, 22:35
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Zo speel je wedstrijden lang bagger en dan dit. Ik heb geen stem meer over, bier in mijn nek en een avond die ik niet snel zal vergeten wat een sfeer en wat een inzet. Hulde.
Oud 16-01-2008, 22:40
WolterB
WolterB is offline
De loting, ziet er goed uit voor de eredivisieclubs, maar ik durf mn handen er niet voor in het vuur te steken dat ze allemaal doorgaan

Loting kwartfinales:
Feyenoord - FC Zwolle
Quick Boys - NAC Breda
FC Haarlem - Heracles Almelo
FC Dordrecht - Roda JC
Oud 17-01-2008, 00:41
Verwijderd
Citaat:
Wat een heerlijke bekeravond Ajax eruit, Quick Boys door; schitterend
qft!
NAC-Ajax was een briljante pot om te zien
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 11:03
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Je kan er inderdaad geen voorspelling meer op doen, behalve dan dat NAC waarschijnlijk de volgende ronde Feyenoord uit zal loten (mochten ze door gaan..)

Een eerstedivisie bekerfinale, zou toch wat zijn
Oud 17-01-2008, 15:02
Verwijderd
Laatste keer dat Ajax de nul hield: zondag 28 oktober 2007 tegen Utrecht-uit.
Als MvG niet minstens 1 verdediger aantrekt dan wordt het heel moeilijk om nog kampioen te worden.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 16:00
Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Ongelooflijk dat deze verdediging nog niet teruggestuurd is naar het 2e...
Ga op zoek naar 4 nieuwe verdedigers en dan heeft Ajax misschien weer eens een kans op de beker, het kampioenschap en verder dan ronde 1 in een internationaal toernooi!
Oud 17-01-2008, 16:10
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Tja ik vind het wel komisch om te zien dat er zo 10 verdedigers (afgezien van de top3) bij clubs in Nederland lopen die stukken sterker zijn dan wat er bij Ajax op dit moment loopt.
Oud 17-01-2008, 16:29
Verwijderd
Citaat:
Tja ik vind het wel komisch om te zien dat er zo 10 verdedigers (afgezien van de top3) bij clubs in Nederland lopen die stukken sterker zijn dan wat er bij Ajax op dit moment loopt.
Is ook niet echt een eerlijke vergelijking doordat er maar 1 echte verdediger in de verdediging bij Ajax staat.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 16:48
Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Neem aan dat je Heitinga bedoeld?
Vind ik ook al zo'n overschatte speler...
Oud 17-01-2008, 18:10
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ik zou Vermaelen, Heitinga, Van der Wiel, Colin, Ogararu en Emanuelson toch geen middenvelders noemen
Oud 18-01-2008, 01:19
Verwijderd
Citaat:
Ik zou Vermaelen, Heitinga, Van der Wiel, Colin, Ogararu en Emanuelson toch geen middenvelders noemen
Vermaelen = geblesseerd, idd wel een echte verdediger maar niet stuk zwakker dan de subtop-verdedigers
Van der Wiel = idem dito
Colin = komt tekort voor dit niveau, 3de keus op de rechtsbackpositie na Siem de Jong
Ogararu = twijfelgeval, komt zowel aanvallend als verdedigend te kort
Emanuelson = pure voetballer, dus veel meer een middenvelder dan een verdediger. Hij staat wel al 2,5 seizoen lang linksback maar dat maakt hem nog geen verdediger.

Citaat:
Neem aan dat je Heitinga bedoeld?
Vind ik ook al zo'n overschatte speler...
Mwoah, heeft zeker een meerwaarde voor Ajax. Verdedigend redelijk met een goede instelling en inspeelpass. Ironisch is echter dat zelfs Heitinga geen echte verdediger is maar het best tot zijn recht komt als verdedigende middenvelder in een 4-4-2 om de nummer 10 van de tegenstander uit te schakelen.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 11:25
Verwijderd
Citaat:
qft!
NAC-Ajax was een briljante pot om te zien
Ik quote een medesupporter: "Het was een orgastische wedstrijd"

Heerlijk.. voor de wedstrijd 300 sliertspuiters of hoe je die dingen ook noemt.. tien rookbommen, 200 fakkels en de longen van menig supporter uit het lijf.. het was weer een ouderwets avondje NAC, doet terugdenken aan de beatrixstraat zelfs..

Heb gister nog heel de dag met een grijns rond gelopen en zelfs vandaag, als ik er aan terug denk begin ik weer te lachen.. en dan vooral dat fenomenale medium, youtube.. het blijft geweldig op zulke momenten! eind februari naar Katwijk.. moet kunnen zou je denken...?
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 18:38
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Vermaelen = geblesseerd, idd wel een echte verdediger maar niet stuk zwakker dan de subtop-verdedigers
Van der Wiel = idem dito
Colin = komt tekort voor dit niveau, 3de keus op de rechtsbackpositie na Siem de Jong
Ogararu = twijfelgeval, komt zowel aanvallend als verdedigend te kort
Emanuelson = pure voetballer, dus veel meer een middenvelder dan een verdediger. Hij staat wel al 2,5 seizoen lang linksback maar dat maakt hem nog geen verdediger.

Mwoah, heeft zeker een meerwaarde voor Ajax. Verdedigend redelijk met een goede instelling en inspeelpass. Ironisch is echter dat zelfs Heitinga geen echte verdediger is maar het best tot zijn recht komt als verdedigende middenvelder in een 4-4-2 om de nummer 10 van de tegenstander uit te schakelen.
Vermaelen ben ik wel fan van, Van der Wiel mag dan wel de stempel talent hebben maar vind ik nog lang niet stabiel genoeg, Colin is gewoon niveau eerste divisie en wat betreft Ogararu geef je zelf al aan dat het niet overhoudt. .
Wat een onzin over Emanuelson, als het geen verdediger zou zijn dan had Ajax drie jaar geleden al een andere linksback gehaald. Geloof je zelf dat bij een club als Ajax een jeugdspeler die linkshalf is op linksback wordt gezet, en de jaren erna niet gezocht wordt naar een speler die wel een echte linksback is? Lijkt me toch vreemd.
Overigens is het qua linksbacks dun gezaaid in Nederland, daar kan Ajax ook weinig aan veranderen. Voor de rest?
Zuiverloon, Dingsdag, Cornelisse, Braafheid, Wielaert, Zomer (op de bank nota bene), Olsson, Wisgerhof, Bruno Silva, Kruiswijk, De Fauw, Karqbo imo kunnen ze zo allemaal bij Ajax aanschuiven.
Dat je Heitinga en Emanuelson middenvelders noemt is te wijten aan de manier van opleiden in Amsterdam. Aanvallend zijn ze allemaal sterk maar verdedigend is het echt niks. De laatste door Ajax opgeleide verdediger? Frank de Boer, Aaron Winter en Michael Reiziger die zo'n 20 jaar geleden doorbraken, Tim de Cler en Frank Verlaat had je ook nog maar die werden in Amsterdam niet op waarde geschat. Het hoort bij de club maar wanneer dringt het daar nou eens door dat niet iedereen een mannetje uit hoeft te kunnen spelen om een goede verdediger te zijn?
Oud 18-01-2008, 21:18
Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Citaat:
Vermaelen ben ik wel fan van, Van der Wiel mag dan wel de stempel talent hebben maar vind ik nog lang niet stabiel genoeg, Colin is gewoon niveau eerste divisie en wat betreft Ogararu geef je zelf al aan dat het niet overhoudt. .
Wat een onzin over Emanuelson, als het geen verdediger zou zijn dan had Ajax drie jaar geleden al een andere linksback gehaald. Geloof je zelf dat bij een club als Ajax een jeugdspeler die linkshalf is op linksback wordt gezet, en de jaren erna niet gezocht wordt naar een speler die wel een echte linksback is? Lijkt me toch vreemd.
Overigens is het qua linksbacks dun gezaaid in Nederland, daar kan Ajax ook weinig aan veranderen. Voor de rest?
Zuiverloon, Dingsdag, Cornelisse, Braafheid, Wielaert, Zomer (op de bank nota bene), Olsson, Wisgerhof, Bruno Silva, Kruiswijk, De Fauw, Karqbo imo kunnen ze zo allemaal bij Ajax aanschuiven.
Dat je Heitinga en Emanuelson middenvelders noemt is te wijten aan de manier van opleiden in Amsterdam. Aanvallend zijn ze allemaal sterk maar verdedigend is het echt niks. De laatste door Ajax opgeleide verdediger? Frank de Boer, Aaron Winter en Michael Reiziger die zo'n 20 jaar geleden doorbraken, Tim de Cler en Frank Verlaat had je ook nog maar die werden in Amsterdam niet op waarde geschat. Het hoort bij de club maar wanneer dringt het daar nou eens door dat niet iedereen een mannetje uit hoeft te kunnen spelen om een goede verdediger te zijn?
Amen, geef mij maar een deel van de Toekomst die focust op een nieuwe Stam/Davids generatie
Oud 19-01-2008, 19:14
Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Quick Boys in de UEFAcup.. zou dat niet geniaal zijn
Oud 19-01-2008, 23:53
Verwijderd
Citaat:
Helemaal eens en nog even een aanvulling over van der Wiel. Juist doordat hij een talent is, blijft hij nog inconsistent presteren.

Citaat:
Wat een onzin over Emanuelson, als het geen verdediger zou zijn dan had Ajax drie jaar geleden al een andere linksback gehaald.
Hebben ze idd ook gedaan, 3 jaar geleden huurde Ajax Juanfran. Het seizoen daarna had Ajax Emanuelson en Vermaelen voor de backpositie terwijl Ajax Stam gekocht had waardoor Vermaelen hoogstwaarschijnlijk minder speeltijd zou krijgen. In het centrum had men toen immers Grygera, Stam en Vermaelen. Dit seizoen heeft Ajax een fout gemaakt door geen linksback te halen doordat men dacht ruim in de verdedigers te zitten. Toen Stam echter stopte moest Vermaelen opeens vast in het centrum en werd Emanuelson de enige linksback, Vertonghen vind ik geen back. Overigens heeft Emanuelson ook in een interview aangegeven dat hij het gebrek aan concurrentie vervelend vindt. Die gast kan nu iedere week een paar blunders maken, wat hij btw ook doet, en toch er weer iedere keer instaan.

Citaat:
Geloof je zelf dat bij een club als Ajax een jeugdspeler die linkshalf is op linksback wordt gezet, en de jaren erna niet gezocht wordt naar een speler die wel een echte linksback is? Lijkt me toch vreemd.
Kijk, de vraag is of een speler die altijd op een bepaalde positie staat dan automatisch een speler op die positie is. Dus in dit geval, wordt een linkshalf een back als hij er 2,5 jaar speelt?

Probleem bij Emanuelson is dat hij totaal niet kan verdedigen en in een zwak Ajax speelt dat probleem heel vaak op. Ik vind dat Emanuelson te slecht kan verdedigen om achterin te spelen en dat zijn beste positie die van linkshalf is. Evenals ik Vertonghen geen linksback of centrale verdediger vind maar een linkshalf.

Citaat:
Aanschuiven idd maar ze zijn niet stukken sterker dan de huidige verdedigers.

Citaat:
Citaat:
Dat je Heitinga en Emanuelson middenvelders noemt is te wijten aan de manier van opleiden in Amsterdam. Aanvallend zijn ze allemaal sterk maar verdedigend is het echt niks.
Idd en dat komt doordat de Ajax-jeugd te sterk is in vergelijking met andere jeugdteams waardoor de Ajax-jeugd te weinig verdedigt. Gelukkig zijn de andere clubs de laatste jaren een stuk meer aan hun opleiding gaan doen en zie je tegenwoordig zelden teams van Ajax met vele punten voorsprong kampioen worden.

Dit seizoen echter zie je de B1 het heel erg goed doen met op dit moment 8 verliespunten voorsprong en een ongeslagen status. Ondanks het doorschuiven van de 2de jaars junior Daley Blind doen ze het dus erg sterk. Wat mij betreft zouden dus op dit moment de beste spelers uit de B1 naar de A1 worden doorgeschoven en de beste spelers uit de A1 naar jong Ajax.

Citaat:
De laatste door Ajax opgeleide verdediger? Frank de Boer, Aaron Winter en Michael Reiziger die zo'n 20 jaar geleden doorbraken, Tim de Cler en Frank Verlaat had je ook nog maar die werden in Amsterdam niet op waarde geschat. Het hoort bij de club maar wanneer dringt het daar nou eens door dat niet iedereen een mannetje uit hoeft te kunnen spelen om een goede verdediger te zijn?
Reiziger werd niet door Ajax-opgeleid maar ik ben niet zo bekend in de periode voor de afgelopen 5 jaar.

Tim de Cler werd wel op waarde geschat maar had Maxwell voor zich en was en is nog steeds geen fantastische back. Typisch zo'n speler die vanuit de opleiding van een topclub naar een middenmoter gaat en op rijpe leeftijd (rond de 27) weer de weg naar de top terug maakt.

Frank Verlaat vond ik de periode dat hij terug kwam erg matig maar dat kwam vooral doordat hij totaal niet kon verdedigen met ruimte in zijn rug. 8 jaar geleden was dat nog funest voor een verdediger bij Ajax..
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 02:39
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik vind dat je met de kracht van de jeugdteams van Ajax wel een goed punt hebt Acromega. Hoewel ik statistieken zou moeten bekijken om daar zeker van te zijn. Maar het geeft in ieder geval wel aan hoe dramatisch het scoutingsbeleid bij Ajax dan wel niet is, een geschikte centrale verdediger moet zeker te vinden zijn. Een linksback is misschien moeilijker, maar ook dat zou moeten kunnen.
Oud 20-01-2008, 17:58
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Jong Ajax staat een straatlengte achter Jong Twente maar je hebt een punt, ik ga ff Studio Sport kijken en denk er even over na
Oud 21-01-2008, 09:27
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dat je met de kracht van de jeugdteams van Ajax wel een goed punt hebt Acromega. Hoewel ik statistieken zou moeten bekijken om daar zeker van te zijn. Maar het geeft in ieder geval wel aan hoe dramatisch het scoutingsbeleid bij Ajax dan wel niet is, een geschikte centrale verdediger moet zeker te vinden zijn. Een linksback is misschien moeilijker, maar ook dat zou moeten kunnen.
Scoutingsbeleid van Martin van Geel is idd niet om over naar huis te schrijven. Helemaal gericht op spelers die het in de Nederlandse competitie goed gedaan hebben (Suarez, Kennedy), oude Nederlandse toppers (Stam, Davids) en een totaal gebrek aan inventiviteit. Er wordt geen enkele onbekende speler meer gehaald, men heeft liever dat Groningen een Zuid-Amerikaan scout en dat Ajax hem dan na een geslaagd seizoen voor een veelvoud weer koopt.

Ik ben het trouwens niet helemaal eens over je kritiek over het al dan niet vinden van een goede centrale verdediger. In de zomerstop heeft Martin van Geel op de volgende manier geredeneerd: op dit moment heeft Ajax 3 centrale verdedigers (Stam, Heitinga en Vermaelen) met een jeugdige back-up (van der Wiel). Op links hebben we Emanuelson met als vervangers Vertonghen en evt. Vermaelen en op rehts hebben we Ogararu met als vervangers Colin en evt. Heitinga. Van Geel had liever Boakye gezien als vervanger van Ogararu maar Colin was een vriendje van Henk ten Cate.

Op dat moment leek alles achterin bij Ajax nog ok. Het begon minder te worden toen Stam zijn contract in leverde en toen opeens Vermaelen en van der Wiel maandenlang er uit lagen. Nu is dus hét moment voor van Geel aangebroken om aan te tonen dat hij de geschikte TD voor Ajax is. Hij zit echter wel in een moeilijke situatie, alle Europese clubs willen hun verdedigers behouden halverwege het seizoenen en vragen de hoofdprijs terwijl er vanuit de achterban een enorme druk op hem wordt uitgevoerd om minstens één fatsoenlijke verdediger te halen. Een ander 'probleem' voor hem is dat hij een speler moet halen die er meteen staat maar dit valt voor hem opzich nog wel mee doordat hij toch nooit een onbekende speler haalt.

Maar nogmaals, mocht van Geel deze transferperiode geen verdediger meer weten aan te trekken dan heeft hij gewoon gefaald want zonder minstens een extra verdediger wordt Ajax dit seizoen geen kampioen.

Citaat:
Stom Konijn schreef:
Jong Ajax staat een straatlengte achter Jong Twente
Jong Ajax is geen jeugdteam en de resultaten in de jeugd zijn niet zo belangrijk. Vorig jaar bijvoorbeeld won Twente A1 de competitie met een fantastische spits voorin die gekocht is, Arnautovic. Volgens mij is de enige speler van dat team die dit seizoen een kans heeft gekregen in het eerste Arnautovic terwijl bij Ajax spelers als Siem de Jong, Mitchell Donald, Gregory van der Wiel en Jan-Arie van der Heijden, Vurnon Anita, Jeffrey Sarpong een kans hebben gekregen terwijl tegen NEC Vito Wormgoor ook nog eens op de bank zat.

Laatst gewijzigd op 21-01-2008 om 09:37.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 17:30
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Nouja bij Twente hebben behalve Arnautovic heeft Rendla ook al gespeeld echter is nu vrji zwaar geblesseerd, ook zitten Droste en Douglas (2 verdedigers ) regelmatig bij de selectie maar de basisspelers zijn al het hele seizoen fit, maar dat is het punt niet. Ik betwijfel het geen seconde dat de jeugdopleiding van Ajax de beste van Nederland is, zelfs in Europa een van de besten. Maar, hoewel ik het nog niet zo had bekeken dat de tegenstand beperkt zou zijn in Nederland (en ik dit ook wel kan beamen), betwijfel ik of het alleen hier aan ligt dat er vrij zelden verdedigers door stromen. Mocht het zo zijn dat een team in de jeugd weinig weerstand krijgt dan mag het toch niet zo zijn dat je je verdedigers weinig kan leren? Sterker nog, tijdens trainingen spelen ze elke dag tegen de meest talentvolle aanvallers van Nederland. Misschien is het wel een bewuste keus om de Ajax-school zijn (creatieve) identiteit te laten behouden maar toch vind ik het vreemd, zo'n professionele opleiding met op 1 terrein een zwaar ondermaats rendement.
Oud 21-01-2008, 23:08
Verwijderd
Wat betreft jeugdteams moet je ook rekening houden met Vitesse, Heerenveen en in mindere mate PSV en FC Twente (traditioneel gezien).
Vitesse heeft altijd erg sterke jeugdteams gehad, net als Heerenveen. Weet echter niet zeker of die clubs ook tegen Ajax' jeugd spelen of niet.
PSV heeft de laatste jaren meer energie gestoken in jeugdscouting &-opleiding. Wel is het nog steeds zo dat je bij PSV in 1 ding érg goed moet zijn (individuele actie bijv.) en de rest kan dan matig zijn maar dan haal je het vaak toch wel. Dat is toch wel een beetje jammer imo.
Wat Ajax betreft:
Zij hebben al jaren te maken met een slechte verdediging. Ook tijdens de gloriejaren waren de backposities niet bezet door de beste backs die er waren imo. Met name Reiziger was nogal zwak (kwam trouwens van Sparta, niet Ajax) maar dat viel minder op omdat het middenveld sterk genoeg was, dat is nu ook niet meer zo. Hoewel het met Davids' komst wel beter is geworden.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 17:29
Thaksie
Thaksie is offline
Citaat:
Wat betreft jeugdteams moet je ook rekening houden met Vitesse, Heerenveen en in mindere mate PSV en FC Twente (traditioneel gezien).
Vitesse heeft altijd erg sterke jeugdteams gehad, net als Heerenveen. Weet echter niet zeker of die clubs ook tegen Ajax' jeugd spelen of niet.
PSV heeft de laatste jaren meer energie gestoken in jeugdscouting &-opleiding. Wel is het nog steeds zo dat je bij PSV in 1 ding érg goed moet zijn (individuele actie bijv.) en de rest kan dan matig zijn maar dan haal je het vaak toch wel. Dat is toch wel een beetje jammer imo.
Wat Ajax betreft:
Zij hebben al jaren te maken met een slechte verdediging. Ook tijdens de gloriejaren waren de backposities niet bezet door de beste backs die er waren imo. Met name Reiziger was nogal zwak (kwam trouwens van Sparta, niet Ajax) maar dat viel minder op omdat het middenveld sterk genoeg was, dat is nu ook niet meer zo. Hoewel het met Davids' komst wel beter is geworden.
vond Danny Blind en Frank de Boer toendertijd wel behoren tot de top van de backs
Oud 24-01-2008, 16:15
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Jammer dan dat ze altijd in het centrum gespeeld hebben
Oud 28-02-2008, 10:17
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Lurling wordt doormidden getrapt, Molhoek geblesseerd door zo'n domme kutwijker, Loran krijgt een trap, Penders wordt nagetrapt maar Leo Driessen van RTL is van mening dat Quik Boys bij een buitenspelsituatie een doelpunt moet krijgen. Die leraar lichamelijke opvoeding zat blijkbaar aan de coke ( dat doen ze toch in die vissersdorpen? ), hij was behoorlijk doorgeslagen.

Wat een ongeloofelijke mongool is dat, kunnen ze geen objectieve verslaggever op zijn plek zetten?
Maar goed, NAC is weer degene die slecht speelde blijkbaar, Quik Boys maakte de sfeer ( ik hoorde toch alleen NAC liederen..).

Weer een avondje RTL kijken, leuk.

Maar we staan wel in de halve finale
Nu eens geen belachelijke loting.
Oud 28-02-2008, 12:27
Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Vanuit een NAC perspectief geschreven inderdaad
Benieuwd of hier een Quick Boys fan (...) op kan reageren?
Oud 28-02-2008, 12:46
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Vanuit een NAC perspectief geschreven inderdaad
Benieuwd of hier een Quick Boys fan (...) op kan reageren?
Ik ben niet altijd objectief, geen enkele voetbalsupporter is dat denk ik.
Maar een pittige overtreding is er één en daarvoor hoef ik niet objectief te zijn en dat waren wel degelijk flinke overtredingen gisteren.

Dat Nederland op de hand van de amateurs was gisteren verbaast me niks, ik zou het ook zijn maar de verslaggeving was gisteren dra-ma-tisch tegen NAC gekant.
Oud 01-03-2008, 13:14
Verwijderd
Het waren gewoon harde, onnodige overtredingen, klaar. Daar hoef je geen NAC-supporter voor te zijn om dat in te zien. En wat een loting weer...
Met citaat reageren
Oud 04-03-2008, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Ik ben niet altijd objectief, geen enkele voetbalsupporter is dat denk ik.
Maar een pittige overtreding is er één en daarvoor hoef ik niet objectief te zijn en dat waren wel degelijk flinke overtredingen gisteren.

Dat Nederland op de hand van de amateurs was gisteren verbaast me niks, ik zou het ook zijn maar de verslaggeving was gisteren dra-ma-tisch tegen NAC gekant.
Ach man, niet huilen over zo'n futiliteit, gewoon dit jaar de beker en voorronde CL pakken en volgend jaar meedoen voor de titel!
Met citaat reageren
Oud 08-03-2008, 08:59
Verwijderd
De beker leeft in Breda... 1600 kaarten binnen 7 minuten uitverkocht. Wij zijn erbij iig! Ben benieuwd of ze de kuip vol krijgen met die nichten!
Met citaat reageren
Oud 10-03-2008, 22:07
Thaksie
Thaksie is offline
Citaat:
De beker leeft in Breda... 1600 kaarten binnen 7 minuten uitverkocht. Wij zijn erbij iig! Ben benieuwd of ze de kuip vol krijgen met die nichten!
was het niet NAC dat afgelopen augustus tegen Feyenoord ten onder ging met een nulletje of 5?
Oud 11-03-2008, 10:05
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ach, 4-1 in Breda vorig seizoen. Dat zegt ook niks meer. Als NEC kan winnen in Rotterdam kan NAC het ook.
Oud 11-03-2008, 16:12
max-grunn
max-grunn is offline
Feyoord pakt ze gewoon dik
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 07:43
Verwijderd
Citaat:
was het niet NAC dat afgelopen augustus tegen Feyenoord ten onder ging met een nulletje of 5?
Was het toen niet feyenerd die in vorm was en NAC niet en is het nu niet andersom??

En Makaay zal er dinsdag zeker niet bij zijn!
Met citaat reageren
Oud 19-03-2008, 16:40
Rioto
Mols Mols Mols Mols!!!! leuke avond zal je gehad hebben.

Laatst gewijzigd op 19-03-2008 om 16:41. Reden: jennen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten