Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-10-2007, 14:29
Neko*
Neko* is offline
Hmm, hij komt vanavond weer.
Oud 09-10-2007, 14:52
Verwijderd
kutfuckshitpoepkloot.

Ik heb het uigemaakt, iets van 3 maanden geleden. Dacht dat het goed was maar nu ik hem op zie gaan in andere meisjes doet het me pijn.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 15:45
niña
niña is offline
Alleen de voorpret is al leuk ^__^
Oud 09-10-2007, 15:50
vixen
vixen is offline
Mn date van zaterdag heeft afgezegd (uhrr ja, carriere, blablabla), de sukkel. Mijn ex heeft ook een date gehad, dus nu wil ik weer een date. En eigenlijk is dat hele uitmaken een enorm gedoe. Niks aan.
Oud 09-10-2007, 16:46
Verwijderd
Pfff, heftige gesprekken met exlief. Maar wel nodig, af en toe. Nog wel. Zal in de toekomst wel minder worden.

Nu gaat het wel weer denk ik Ik hou het wel even bij alleen mijn vrienden. Daten is voor later. Zucht. Teh drama.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 17:51
Verwijderd
Goed Het hele weekend flirten heeft ervoor gezorgd dat ik eindelijk aan wat anders denk dan m'n foute ex. Ik realiseer me weer dat er nog heel veel meer is wat ook blijkbaar nog interesse in me heeft
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 18:28
Poepkind
Poepkind is offline
Afgelopen vrijdag naar een delfts feest geweest, en daar liepen 3 jongens rond die een passed event waren Toen bedacht dat ik het eens tijd werd om een beetje te gaan scharrelen ipv alleen te sletten Leuke jongen ontmoet, heel lang mee gepraat en daarna nog n beetje gedanst en gezoend. En toen we stonden te praten heeft hij me meegevraagd naar zijn gala, en hij was wel n beetje verlegen toen hij dat vroeg! vet schattig<3 Ik wil die jongen wel beter leren kennen, en ook in nuchtere toestand aangezien ik weer eens lekker kachel was. Oeh ik ben benieuwd hoe dat gaat lopen, maar het gala is pas zaterdag. Buh dat duurt veels te lang!
Overigens had ik hem zondag gebelt om te vragen of het wel serieus was, en hij meende het wel, hij zou me terugbellen met hoelaat en waar af te spreken nog niet gedaan...
Oud 09-10-2007, 19:39
Neko*
Neko* is offline
En toen kwam hij toch niet.
Oud 09-10-2007, 19:47
Verwijderd
Citaat:
kutfuckshitpoepkloot.

Ik heb het uigemaakt, iets van 3 maanden geleden. Dacht dat het goed was maar nu ik hem op zie gaan in andere meisjes doet het me pijn.
Tsja, maar je hebt het niet voor niets uitgemaakt.. neem ik aan.

Denk daar aan.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 19:59
gewoonik
gewoonik is offline
Op zich gaat het wel goed, we hebben geen problemen of ruzie ofzo.
Maar ik vind het zo moeilijk dat hij zo ver weg is.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 21:34
ST*R
ST*R is offline
Nou het is allemaal een beetje anders gelopen dan ik had gedacht. Ik had gedacht dat hij iets zou zeggen als: 'ja ik vind je idd minder leuk, en het is idd beter als we (tijdelijk) uit elkaar gaan'. Niet dus. Toen ik had gezegd dat ik iets met hem moest bespreken maakte hij zich best zorgen, en toen ik het uitgelegd had maakte hij me duidelijk dat hij me echt heel leuk vindt. En hij gaf wat verklaringen waardoor hij minder lief was de laatste tijd. En nu heb ik hem vandaag heel lang gezien en dat was heel leuk Ik ga hem ook weer steeds leuker vinden nu hij weer liever doet. Hopelijk blijft het zo!
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 21:41
Verwijderd
Ik vind het zo moeilijk me zijn gezicht goed te herinneren, omdat ik m maar zo kort zag en die andere keer drie maanden geleden was. Dus nu heb ik zo'n vaag beeld, waar ik dan wel weer vaak aan denk, zodat het nog vervormd ook. Raar. En uhm, ik moet zorgen dat ik iemand meekrijg zaterdag, want daar alleen verschijnen lijkt me niet zó'n geslaagd idee.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 21:46
Verwijderd
Ja hoor, ik heb het weer voor elkaar. Hij is blijkbaar bezet. Het wordt echt nooit wat met mij en de mannen
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 22:26
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Morgen drie maanden, ik vind het zooo gaaf en had het echt nooit verwacht maar het gaat al drie maanden super
Oud 09-10-2007, 23:10
sweetie_87
sweetie_87 is offline
Super!... en morgen zien we elkaar weer... *kijkt op klok* (of eigenlijk: vandaag )
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 10:52
miekmuis
miekmuis is offline
Hmm, ik weet het niet, hij deed zo bozig de afgelopen dagen en ik begrijp niet helemaal waarom. Het lijkt wel alsof elke keer als hij bij me is geweest, hij daarna wat afstand neemt, en na een paar dagen doet hij dan, zoals nu, weer normaal.
Oud 10-10-2007, 11:18
Qimm
Qimm is offline
Hmmmm het voelt gewoon zo góed met hem
Oud 10-10-2007, 11:24
metallica
metallica is offline
Citaat:
Ja hoor, ik heb het weer voor elkaar. Hij is blijkbaar bezet. Het wordt echt nooit wat met mij en de mannen
Hehe, herkenbaar en ongelofelijk irritant....

Dreamtheater was wel gaaf, al voelde ik me behoorlijk ongemakkelijk. Het ene moment deed hij gewoon normaal, het andere moment was hij ongelofelijk bot. Alsof hij zich geen houding wist te geven met zijn vriend erbij, het enige waar hij mee bezig was, was mij op subtiele manieren duidelijk maken dat het toch echt over is. Fucking irritant...
Oud 10-10-2007, 13:23
Verwijderd
hele nachten lig ik wakker met haar in mijn hoofd, tijden gedacht dat ik immuun was geworden voor dit soort toestanden, maar blijkbaar niet...
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 13:25
Verwijderd
Citaat:
hele nachten lig ik wakker met haar in mijn hoofd, tijden gedacht dat ik immuun was geworden voor dit soort toestanden, maar blijkbaar niet...
'n Nieuwe?
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 13:27
Dott
Dott is offline
haha, ik was ook bij dream theater

ot: Zucht.. ik ga vrijdagavond met mn moeder & 2 nichten en een vriendin naar de Chippendales en daar heb ik zin in, en daarna op vakantie met mn opa & oma, ouders en dezelfde vriendin, en ik kijk er echt naar uit.. lekker eventjes weg
Toch zal ik andere mensen wel gaan missen die week, maar ja.. het zij zo.

Lang leve staking waardoor ik nu al vakantie heb
Oud 10-10-2007, 13:37
Verwijderd
Citaat:
'n Nieuwe?

wie weet
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 13:49
Verwijderd
Citaat:
wie weet
Oh, hou ons niet zo in spanning
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 14:17
I C U
I C U is offline
Shalalalalala!

Gisteravond ging het goed, ik heb m'n weekend al weer min of meer vol zitten en ik vermaak me over het algemeen prima. Uhu.

En ik heb een heel mooi horloge
Oud 10-10-2007, 14:30
Dott
Dott is offline
na 2 weken ertegenaan hikken ben ik eindelijk aan de brief voor de ib groep begonnen
Oud 10-10-2007, 14:54
Verwijderd
alles gaat nog steeds echt fantastisch
tuurlijk zijn er ook mindere momenten (zo in de maandelijkse periode der hormonale schommelingen ben ik al makkelijker tot tranen te bewegen ) , maar als die momenten er niet zouden zijn, zou je je de rest van de tijd niet zo bewust zijn van het feit dat je het globaal gesproken toch ge-wel-dig hebt samen
ik amuseer me kostelijk als hij in de buurt is (hij is verschrikkelijk grappig - hij kan echt heelder monologen staan voeren, en dan lig ik STRIJK van het lachen ), gewoon tegen hem aan liggen is het toppunt van heerlijkheid (zoveel liefde, niet te vatten), ... aaargh! er zijn geen woorden voor
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 14:59
metallica
metallica is offline
Citaat:
haha, ik was ook bij dream theater
Het was gaaf he Had je een staanplaats of een zitplaats?
Oud 10-10-2007, 15:06
Verwijderd
Blijkbaar is hij toch vrijgezel, maar dan nog: wayyy out of my league! Maar alleen de smsjes en de aandacht vind ik al leuk
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 15:26
Verwijderd
Aaah ik ben zo trots op hem, hij is echt goed bezig <3

Zo heerlijk dat hij altijd zo een zakelijke stem opzet als ik hem bel op zijn werk. Dan praat ie een stuk lager en zegt dingen als "Okee, succes daar he, daag" ipv "Doei schatje, kusje." Ik moet er altijd weer zo om lachen en dan wil hij niet meelachen en gaat alleen maar zakelijker praten

Grappig ook, van de week belde zijn ex en het tweede wat hij zei was "Oh sorry, ik zal mijn huiselijke stem erbij pakken". Het is schijnbaar een bekend fenomeen, gehe.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Ik was er ook en ik stond helemaal vooraan <3
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 16:20
Verwijderd
Goed<3
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 17:50
Lyne
Lyne is offline
Is sms'en voor meisjes net zo belangrijk als voor jongens? Dus als ik geen smsje krijg van hem, betekent dat dat iets? Of als ik juist wel een smsje krijg?

Graag antwoorden van jongens, maar meisjes met ervaring mogen ook.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 18:10
Verwijderd
Ik begrijp/besef steeds beter wat mijn goede vrienden voor me betekenen. En ook dat mensen die alleen maar vervelend kunnen doen, alleen maar energie kosten en dat je ze dus in hun eigen sop moet laten gaarkoken. Ouder worden <3
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 18:35
zeep007
zeep007 is offline
Rustig. Over 3 dagen wonen we alweer 3 jaar samen. We hebben net geëvalueerd. En het was een goede periode, waarvan het eerste jaar toch wel het grappigste was. En dat we nu zo volwassen zijn geworden.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 18:54
Verwijderd
Geweldig!
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 19:14
Luna
Luna is offline
ik heb m vandaag weer gesproken. opeens. en het was een goed en open gesprek
duidelijk dat we wel dol op elkaar zijn maar het verder ook niet zo goed weten. schiet lekker op zo
Oud 10-10-2007, 19:39
Qimm
Qimm is offline
Yeah, tango baby!
Oud 10-10-2007, 20:06
niña
niña is offline
Haha.
Oud 10-10-2007, 20:35
Dott
Dott is offline
Citaat:
staplaats.. en toen was het warm en viel ik bijna flauw lol
Oud 10-10-2007, 20:52
choking Trojan
choking Trojan is offline
Goed. Samenwonen bevalt tot nu toe prima .
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Geweldig!
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 21:00
Mariekje*
Mariekje* is offline
Hij's er bijna, hij is er bijna.
Oud 10-10-2007, 21:21
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Is sms'en voor meisjes net zo belangrijk als voor jongens? Dus als ik geen smsje krijg van hem, betekent dat dat iets? Of als ik juist wel een smsje krijg?

Ligt aan de jongen denk ik, ik sms zelf eigenlijk altijd wel snel terug of als ik er tijd voor heb, zijn geloof ik ook zat jongens die dat niet doen
Oud 10-10-2007, 21:56
ST*R
ST*R is offline
Ik weet niet waaróm hij niet meer met me praat, maar ik vind het wel prima, maakt het wat minder verwarrend. En verder gaat het ook goed want volgens mij is hij (vriendje) wel beetje veranderd waardoor ik hem ook weer veeel leuker ga vinden! Houden zo.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 21:57
luchtballon
luchtballon is offline
Weer wat normaler contact, en nu ging HIJ zelfs zeuren dat ik niks terugstuurde (ik sliep nog). T gaat gewoon vaag en ik moet weer wennen aan minder contact.
Ik 'vind'het nu weinig. Maar we hebben wel nog steeds 3 smsjes en wat msn gehad elke dag. Dat vond ik normaal nooit een probleem, dus tis wel ok.
Wel en geen zin om hem te zien. Praten, maar ik heb geen zin meer in praten, het moet maar gewoon goed gaan.
Oud 10-10-2007, 22:13
Verwijderd
Citaat:

Verschilt per jongen. Bij mijn eerste ex had ik nog geen telefoon, mijn tweede ex smste net zo driftig als ik, mijn derde ex was vrachtwagenchauffeur en dus was sms doordeweeks eigenlijk het enige communicatiemiddel. En laatst heb ik een beetje iets half met een jongen gehad die zo ongeveeer eens in de twee weken zijn telefoon aan had staan. En nooit terug smste.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 22:44
Verwijderd
Hoera, ik heb zowaar iemand ontmoet die nog moeilijker doet over dingen dan ikzelf!
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 23:09
Orpheo
Orpheo is offline
ik ben een beetje de draad kwijt. Zij is echt waanzinnig lief, leuk, schattig, knap en weet ik t wat niet. Ik heb gewoon n baalmood. Het enige dat ik wil is slapen en gitaarspelen, en voor de rest even alles achter me laten. Ik heb nu de fout gemaakt om 'blackbird' te luisteren (de nieuwste plaat van alter bridge; ok, deze gasten hebben dus ECHT GEEN last van het 'second album' syndrome!!!), en nu ga ik alsnog niet naar bed, en kan ik niet gitaarspelen (maar ey, de plaat is het waard!).

Ik baal heel erg van volgende week. Er zouden dingen gebeuren en gedaan worden, maar afspraken worden niet nageleefd (consistentie down the drain), en daar erger ik me heel erg aan.
Oud 10-10-2007, 23:52
Briseïs
Briseïs is offline
Ik heb weer een date
Oud 10-10-2007, 23:58
Verwijderd
Citaat:
[..]Ik heb nu de fout gemaakt om 'blackbird' te luisteren (de nieuwste plaat van alter bridge; ok, deze gasten hebben dus ECHT GEEN last van het 'second album' syndrome!!!),[..]
Tof album inderdaad

En meh, ingewikkeldheid. Ik weet het even niet allemaal.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten