Advertentie | |
|
![]() |
|
haha, ik was ook bij dream theater
![]() ot: Zucht.. ik ga vrijdagavond met mn moeder & 2 nichten en een vriendin naar de Chippendales ![]() ![]() Toch zal ik andere mensen wel gaan missen die week, maar ja.. het zij zo. Lang leve staking waardoor ik nu al vakantie heb
|
Verwijderd
|
alles gaat nog steeds echt fantastisch
![]() tuurlijk zijn er ook mindere momenten (zo in de maandelijkse periode der hormonale schommelingen ben ik al makkelijker tot tranen te bewegen ![]() ![]() ik amuseer me kostelijk als hij in de buurt is (hij is verschrikkelijk grappig - hij kan echt heelder monologen staan voeren, en dan lig ik STRIJK van het lachen ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Aaah ik ben zo trots op hem, hij is echt goed bezig <3
Zo heerlijk dat hij altijd zo een zakelijke stem opzet als ik hem bel op zijn werk. Dan praat ie een stuk lager en zegt dingen als "Okee, succes daar he, daag" ipv "Doei schatje, kusje." Ik moet er altijd weer zo om lachen en dan wil hij niet meelachen en gaat alleen maar zakelijker praten ![]() Grappig ook, van de week belde zijn ex en het tweede wat hij zei was "Oh sorry, ik zal mijn huiselijke stem erbij pakken". Het is schijnbaar een bekend fenomeen, gehe. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Weer wat normaler contact, en nu ging HIJ zelfs zeuren dat ik niks terugstuurde (ik sliep nog). T gaat gewoon vaag en ik moet weer wennen aan minder contact.
Ik 'vind'het nu weinig. Maar we hebben wel nog steeds 3 smsjes en wat msn gehad elke dag. Dat vond ik normaal nooit een probleem, dus tis wel ok. Wel en geen zin om hem te zien. Praten, maar ik heb geen zin meer in praten, het moet maar gewoon goed gaan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ik ben een beetje de draad kwijt. Zij is echt waanzinnig lief, leuk, schattig, knap en weet ik t wat niet. Ik heb gewoon n baalmood. Het enige dat ik wil is slapen en gitaarspelen, en voor de rest even alles achter me laten. Ik heb nu de fout gemaakt om 'blackbird' te luisteren (de nieuwste plaat van alter bridge; ok, deze gasten hebben dus ECHT GEEN last van het 'second album' syndrome!!!), en nu ga ik alsnog niet naar bed, en kan ik niet gitaarspelen (maar ey, de plaat is het waard!).
Ik baal heel erg van volgende week. Er zouden dingen gebeuren en gedaan worden, maar afspraken worden niet nageleefd (consistentie down the drain), en daar erger ik me heel erg aan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En meh, ingewikkeldheid. Ik weet het even niet allemaal. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|