Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb daar gelukkig nu ook geen/minder last meer van maar net zoals jij zegt als ik een man tegenkom die een beetje op 'hem' lijkt dan schrik ik me rot en loop ik er ook met een boog om heen. |
![]() |
|
Mensen om mij heen zeggen dat er veel mannen naar me kijken, zelf let ik er niet zo op. Ik merk het alleen als ze me heel erg doordringend aankijken.
Ik denk dat ze zo naar me kijken omdat ik voor mijn leeftijd nogal ouwelijk gekleed ben, niet ordinair ofzo maar juist heel erg klassiek (ik draag ook een parelketting ed) en niet komt niet vaak voor op mijn leeftijd. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mh, je merkt het wel... maar je laat je leven er toch niet door beinvloeden? Als ik zin heb om naar de winkel te gaan in zeer wijde broek en zeer wijde trui, dan doe ik dat mooi, ookal staat het voor geen meter. Kan me dan ook geen hol schelen...
Als ze zich eng gaan gedragen is het wel vervelend, als iemand de hele tijd om je heen draait of je begint aan te raken en zo, daar kun je echt bang van worden. Gelukkig is er bij mij nog nooit echt iets gebeurd... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() ik was echt pissig......maar goed ik heb jou inderdaad op me msn gezet ![]() ben jij nou dat meisje wat ik in de winkel had gesproken..uit Maarssen ofnie???? Of zit ik nou weer fout te denken????? ![]() kuzzie |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
wij zeggen hier altijd als ze dan omkijken hoezo arrogant ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
E-cursus Vrouwen versieren jjohan | 3 | 09-01-2010 19:52 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Psychologie |
Ongeluk tijdens de buitenrit, weer een paard verloren... Eend | 41 | 12-04-2004 16:01 |