Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-07-2002, 23:10
Verwijderd
Citaat:
Gaia666 schreef:
*zucht*
Toen ik begon met de pil werd ik helemaal paranoide.
Het had voor mij echt een klote bijwerking! Ik weet nog wel dat ik 's avonds de hondjes van de buurvrouw uitliet en continu achter me keek en steeds waanbeelden zag van een man die weer terug in de bosjes dook. Dat was echt een klote tijd. Ik heb er een paar maanden last van gehad.
In steegjes en dergelijken kijk ik ook vaak achter me of er geen enge vent loopt. Of als ik 's avonds alleen over straat loop. Vooral in rustige buurten.
Bij groepen jongens loop ik er ook het liefst wel omheen.

Ik ben een paar jaar geleden heel ernstig aangerand en was daardoor mijn vertrouwen in jongens, maar vooral oude mannen helemaal kwijtgeraakt. Het heeft een tijd geduurd voor ik er weer boven op kwam. Inmiddels heb ik het vertrouwen weer terug gewonnen en weet ik dat niet iedere jongen/man zo is. Maar toch ben ik nog steeds een beetje bang voor Marokaanse mannen......

jezus wat erg , ik vind t kanp dat je er toch deels oevr heen bent gekomen ...kweet nou nie tmeer zo goed wat ik moet zeggen...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-07-2002, 00:11
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Gaia666 schreef:
[B

Ik ben een paar jaar geleden heel ernstig aangerand en was daardoor mijn vertrouwen in jongens, maar vooral oude mannen helemaal kwijtgeraakt. Het heeft een tijd geduurd voor ik er weer boven op kwam. Inmiddels heb ik het vertrouwen weer terug gewonnen en weet ik dat niet iedere jongen/man zo is. Maar toch ben ik nog steeds een beetje bang voor Marokaanse mannen...... [/B]
Ja dat had ik ook...in het begin was het helemaal erg,ik liep over een brug heen en er liepen 4 jongens naast elkaar aan de overkant en ik begon helemaal te hyperventileren want het was heel erg afgelegen en voor de rest was er niemand en ik zag ze op me aflopen en dacht dat ze naar elkaar zeiden 'die pakken we ff" ik wist niet meer wat ik moest doen ik kreeg ook helemaal waanbeelden.

Ik heb daar gelukkig nu ook geen/minder last meer van maar net zoals jij zegt als ik een man tegenkom die een beetje op 'hem' lijkt dan schrik ik me rot en loop ik er ook met een boog om heen.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 18:37
Erbenda
Erbenda is offline
Mensen om mij heen zeggen dat er veel mannen naar me kijken, zelf let ik er niet zo op. Ik merk het alleen als ze me heel erg doordringend aankijken.
Ik denk dat ze zo naar me kijken omdat ik voor mijn leeftijd nogal ouwelijk gekleed ben, niet ordinair ofzo maar juist heel erg klassiek (ik draag ook een parelketting ed) en niet komt niet vaak voor op mijn leeftijd.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 18:46
Verwijderd
Mh, je merkt het wel... maar je laat je leven er toch niet door beinvloeden? Als ik zin heb om naar de winkel te gaan in zeer wijde broek en zeer wijde trui, dan doe ik dat mooi, ookal staat het voor geen meter. Kan me dan ook geen hol schelen...
Als ze zich eng gaan gedragen is het wel vervelend, als iemand de hele tijd om je heen draait of je begint aan te raken en zo, daar kun je echt bang van worden. Gelukkig is er bij mij nog nooit echt iets gebeurd...
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Gaia666 schreef:
[B[/B]
ff offtopic - was jij die persoon in mijn msn (mijn naam was toen samson-nogwat) met wie het gesprek zo fout ging? Als jij dat was, mijn excuses, want ik dacht namelijk dat het iemand anders was die ontzettend vervelend is...
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 12:39
shanli
shanli is offline
Citaat:
Roxy schreef:
neej ik moet zeggen dat ik er niet heel erg veel last van heb en het zeker niet mn dagelijkse bezigheden beinvloed...

het enige waar ik last van heb maar dat zal meer door onzekerheid komen, als ik iets 'nieuws' heb wat zeker voor een dorp toch wel apart is dan heb ik nogal het idee dat echt iedereen naar me kijkt enzow en dat zie ik dan oowk gewoon.. maar als ik dan 3x door het dorp heb gelopen met dat dan ziek het al nie meer maar dat zijn natuurlijk nie alleen mannen...
Oud 29-07-2002, 13:11
Gaia
Gaia is offline
Citaat:
Morgan schreef:

ff offtopic - was jij die persoon in mijn msn (mijn naam was toen samson-nogwat) met wie het gesprek zo fout ging? Als jij dat was, mijn excuses, want ik dacht namelijk dat het iemand anders was die ontzettend vervelend is...
hehe uhmmz nou ik denk het wel, maar weetje wat het vage was.........m'n broer zat achter de pc en die zat iedereen af te zeiken...hij was echt in een klote bui...toen ik boven kwam zag ik wat ie allemaal uitgespookt had....hij was echt iedereen aan het afzeiken onder mijn naam grrrrrrrrrrrrrrrrrrr
ik was echt pissig......maar goed ik heb jou inderdaad op me msn gezet
ben jij nou dat meisje wat ik in de winkel had gesproken..uit Maarssen ofnie???? Of zit ik nou weer fout te denken?????
kuzzie
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 22:15
Black666Goth
Black666Goth is offline
sja ik heb er niet zo last vna

mensen denken dat ik heel agressief ben door mn uiterlijk dusss
Oud 29-07-2002, 23:07
muckymouse
muckymouse is offline
Citaat:
gothicsatanistgirl schreef:
sja ik heb er niet zo last vna

mensen denken dat ik heel agressief ben door mn uiterlijk dusss
maar als je een echte gothicsatanist bent moet je ook wel heel eng zijn he, en dan mensen vermoorden en bloed lurken

Oud 30-07-2002, 11:36
Verwijderd
Citaat:
Gaia666 schreef:

hehe uhmmz nou ik denk het wel, maar weetje wat het vage was.........m'n broer zat achter de pc en die zat iedereen af te zeiken...hij was echt in een klote bui...toen ik boven kwam zag ik wat ie allemaal uitgespookt had....hij was echt iedereen aan het afzeiken onder mijn naam grrrrrrrrrrrrrrrrrrr
ik was echt pissig......maar goed ik heb jou inderdaad op me msn gezet
ben jij nou dat meisje wat ik in de winkel had gesproken..uit Maarssen ofnie???? Of zit ik nou weer fout te denken?????
kuzzie
Die was ik niet, maar ik zal je broer wel hebben gesproken want hij zat te schelden....
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 21:07
DutchTerror
DutchTerror is offline
Citaat:
rosi schreef:
Volgens mij krijgen vrouwen helemaal niet continu aandacht. Ik ben me er vaak niet van bewust iig, tenzij ze me naroepen/fluiten oid
haha dat moet je juist niet doen

wij zeggen hier altijd als ze dan omkijken hoezo arrogant
Reageren

Regels voor berichten