Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ja Carmen spant de kroon... WTF grijs/paarsig haar...
![]() haaaalllooooo het is maar HAAR! Dat GROEIT weer ![]() Anyhoe, vond Cecila al helemaal geen model, dus blij toe dat zij weg is. En die Idolsmevrouw vond ik ook een beetje jammer, zij zou niet misstaan in een program op PlayboyTV ![]() Zo, dat was mijn analyse ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Altijd de leukste als eerst weg.
![]() Citaat:
![]() ![]() Die ene del ziet er echt niet uit hoor. ![]() Mgoed, ik heb niet echt gekeken, dus ik kijk het nog terug later. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En aangezien de opnames natuurlijk al lang voorbij waren en de finale pas 17 december komt. Maar ik bedacht me net dat Monique er ook nog inzit en ik vind Monique <33. Maar ook Anne en Sophie en die vind die toch een stuk meer kanshebbers. Mijn theorie was dus echt heidekneutertheorie. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb eigenlijk nog geen voorkeur. Ook nog niet echt een duidelijk beeld van iedereen. Het nieuwe haar van Anna vind ik echt afschuwelijk. ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
ik vond t echt knap dat er nog iets van alle foto´s te maken viel... want die sprongen zagen er niet erg ´hier-maak-ik-ff-een-fashion-foto-van´ uit (vond Kassandra wel behoooorlijk dramatisch, arm kind) En die Sophie mag er van mij volgende week wel uit. Anna verbaast mij weer, ze blijft (net als in Van Del to Dame) heel vastberaden en geloven in zichzelf. Ben geen fan van haar persoonlijkheid, maar ik vind dat wel mooie eigenschappen. En Nana exit... ach, tja, wat moet je daar nou van zeggen? Ik zal dr niet missen.
![]() En vond dat haar van Daphne weer een bron van discussie... en Rosalie had haar gangsterdagje? Incl. Adidas trainingsjas en ´hippe´ ketting ![]() |
![]() |
|
Pff, wat had Daphne bij de eliminatie nou op d'r hoofd? En Sophie die steeds maar 'ik weet niet' zegt. Het zal vast ook komen door de montage, maar als dit echt je passie is, dan moet je er toch iets over kunnen zeggen?
En ik kon er niet tegen als de jury commentaar gaf op de gezichtsuitrdukking of 'klauwige' handen. Kom op zeg, zouden zij zo florissant op de foto staan als ze ondersteboven van een hijskraan afkukelden? Maar verder is het weer heerlijk vermaak. Vond de foto van Sophie toch wel erg mooi. Stiekem.
||
Citaat:
![]() Ik vond het echt super knap dat ze allemaal gingen springen. Echt no way dat ik dat gedaan zou hebben. ![]() ![]() ![]() Ja, en wat al gezegd is: hoe kun je nou in vredesnaam mooi op de foto als je druk bezig bent met overleven?
|
Verwijderd
|
Ik sluit me aan bij alles wat hierboven gezegd is
![]() Ik vroeg me wel nog af waarom ze nu eigenlijk moesten springen? Als het echt om een mooie foto ging hadden ze toch beter ondersteboven kunnen hangen? Lijkt me de enige manier waarop je ook nog aan je gezichtsuitdrukking kunt denken... |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Welke series volg jij op dit moment? [fall season 2010] x-spekkie-x | 115 | 25-06-2011 19:33 | |
De Kantine |
Top-drie-topic Verwijderd | 103 | 08-08-2010 13:46 | |
ARTistiek |
Amsterdam conceptart workshop Captain N | 8 | 06-04-2004 19:46 | |
Muziek |
Gagelijst artiesten benelux Carn | 17 | 25-09-2003 23:05 |