Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sowieso kan je zelf instellen welke wapens je wilt enzo. Maar goed. Misschien brengen ze ze ooit nog eens uit in een pack. Blijft hopen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Assassin's Creed
Call of Duty 4 Mass Effect Naruto: Rise of a Ninja The Orange Box Kane & Lynch Timeshift Conan Met zo'n release-lijst voor de 360 begin ik toch te twijfelen tussen mijn studie voort zetten of fulltime te gaan gamen en werken ![]() Assassin's Creed viel dan wel wat tegen, het was toch een stoere game. Call of Duty 4 heeft een dope multiplayer. Mass Effect is weer zo'n lekkere uitgebreide Bioware RPG. Naruto is gewoon een vette actie-game over een vette anime-serie. The Orange Box is voor iedere gamer een must-have. Kane & Lynch hoor je ook wat minder positieve verhalen over, maar de actie wordt er niet minder bruut van. Timeshift is verstand op nul en alles kapot knallen. Conan is Timeshift alleen dan met zwaarden ipv. guns, nude chicks en loads of blood. Ik weet echt niet waar ik mijn volgende ~60 euro aan moet spenderen na AC. En naast deze vette titels die al uit zijn of morgen uitkomen heb je ook nog is Guitar Hero 3, Army of Two, Ninja Gaiden 2, Devil May Cry 4, Grand Theft Auto 4, de nieuwe Splinter Cell, Alone in the Dark zoveel en weet ik het wat nog meer. Het enige wat jammer is om op dit moment een bezitter van de 360 te zijn, is het feit dat de twee nieuwe controller kleuren voor de 360 lichtblauw en roze zijn ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb AC nog niet gedaan maar het is nou niet echt een ouderwets spel, het grootste deel speelt zich wel in het verleden af, maar een vervolg zou zich heel goed in deze tijd kunnen bevinden.
Ik vind ze dus niet echt op elkaar lijken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat ik eigenlijk jammer vind van xbox live, is dat je niet samen kan multiplayeren. Ok, dat is beetje slecht verwoord(en misschien lukt het mij gewoon niet.)
Maar je kan met, laat zeggen, gears of war.. offline met zn 4en spelen, of je kan online op een server met weetikhoeveel andere mensen spelen. Maar je kan NIET met 2,3 mensen op je eigen xbox spelen, en tegelijkertijd dus op die server de andere mensen afknallen. Dat vind ik wel weer jammer, dat je maar in je eentje online kan met xbox live, of ik moet voor de tweede account ook nog een nieuwe xboxlive aanschaffen, wat ik een beetje overdreven vind. Of zie ik nou gewoon iets heel stoms over het hoofd. |
![]() |
||
Citaat:
Bij Halo 3 kan je met 4 mensen op 1 account op 1 xbox op Live spelen in unranked games, maar ik volgens mij kan dat niet bij allle games.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Volgens mij verschilt het per game gewoon. Weet ook niet prexcies waarom. Tis wel jammer ja. |
![]() |
|
Verwijderd
|
he kleine kans maar ik dacht misschien ben ik niet de enige,
ik heb van die points gekregen, en die wil ik dan gaan uploaden, alleen ik krijg deze error can't upload blabla try later statuscode: 8016aba5 als ik dat laatste intoets op google krijg ik alleen maar duitse sites ![]() voor de rest heb ik skate erbij nu, damn wat een lauw spel, ik wist niet dat t volledige spel zo veel doper dan de demo was ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb vanmorgen nog mijn Gold lidmaatschap ge-update met 3 maanden (tot maart 2008, thnx 2 sinterklaas). |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een leuk nieuwtje:
Grand Theft Auto IV "Microsoft heeft diep in de buidel getast om ervoor te zorgen dat gamers kiezen voor de 360-versie. Rockstar Games gaat via Xbox Live twee exclusieve episodes aanbieden die enkel beschikbaar zijn voor Xbox-gamers. In een financieel rapport van uitgever Take-Two stond dat Microsoft vijfentwintig miljoen dollar neerlegt per episode. Het is nog onbekend hoeveel het gaat kosten om een aflevering te downloaden." Bron |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wel ontstaan de meeste RRoD door het overhitten van de box. Zorg ervoor dat hij niet helemaal ingebouwd in een kastje staat (Zodat hij zijn warmte kwijt kan) zonder ruimte. Eventueel kan je een extra koeler kopen die je achterop kan klikken. Zorg dan alleen wel dat de 360 neit vlak bij je staat, want hij gaat wel herrie maken dan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Even een up.
Aangezien ik een nieuwe full hd tv heb gekocht + home cinemaset, moet daar een nextgen console bij en mijn oog is daarbij gevallen op de 360. Nu zijn er echter duisent configuraties te koop zo ongeveer en ik twijfel tussen de Pro en de Elite. Hoe lang doe je ongeveer met de 20GB hdd van de Pro? Is die 120GB hdd echt de moeite waard om de Elite te kopen of niet (en is dat trouwens het enige verschil, want meer verschillen dan die hdd + dat je bij de Elite een hdmi kabel krijgt, heb ik niet gevonden). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Intern zouden er in de elite qua koeling enzo ook wat dingen verbeterd zijn, maar die verbeteringen worden nu ook doorgevoerd op de andere 360's. Tis alleen lastig aan de buitenkant te zien of je die verbeteringen wel of niet hebt (ergens in dit topic staat wel een link naar hoe je er relatief makkelijk achter kan komen). Eingelijk doe je het alleen voor de HDD en de kleur. Maar als je alleen maar games gaat spelen en eventueel arcade games downloaden, dan is die 20gb (alhoewel je maar 12 krijgt, de rest is voor swapfiles) meer dan genoeg. Alleen als je veel demo's download wil het nog wel eens snel gaan (sommigen zijn een gieg per stuk). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En zoals al gezegd, de laadtijden zijn niet achterlijk lang. Alleen bij het opstarten eventjes. Zelf heb ik de 360 premium (forza pack toen der tijd). |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik weet niet of dit hier moet, maar ik post het toch maar: Welke 360 games zijn aanraders? Voor mij dan, ik hou het meest van action/adventure en rpg, en ik zit eraan te denken om een 360 te kopen voor Banjo-Kazooie, aangezien de Rare-games op de N64 zo vet waren, maar om een console te kopen voor 1 spel is wel een beetje veel, zijn er dus nog andere games die de moeite waard zijn?
||
![]() |
Citaat:
Fallout 3 Final fantasy XIII Oblivion Fable 2 Star Wars:Force unleashed Farcry 2 meer kan ik zo niet bedenken. De nieuwe banjo zal trouwens erg anders zijn dan de N64 spellen: Rare heeft er een race-game van gemaakt ![]() |
![]() |
|
Oh, dat wist ik niet, ik had er nog niet zoveel van opgezocht. Met al die voertuigen lijkt me er niks aan, die op de N64 waren juist zo vet. Doen ze dit om het xbox publiek meer aan te spreken ofzo? Nintendo had Rare nooit moeten laten gaan..
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
X-box 360 Live Verwijderd | 7 | 20-11-2008 17:06 |