Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-11-2007, 10:53
Verwijderd
Worms is geloof ik ook 800 punten. Volgens mij zijn alle Arcade games 400 of 800 punten.
100 punten is ongeveer een pleuro'tje, dus je betaald er iets van 8 eypo voor.
Voor 1 kaart van 2100 kan je worms, bomberman en de expansions van beide downloaden. Dan heb je voor iets van 21 euro echt een stel geweldige arcade games.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-11-2007, 12:51
Verwijderd
Citaat:
Bomberman vind ik sowieso toffer en op de 360 al helemaal. Dat aangezien je in Worms wel een aantal vette wapens mist. Hopelijk gaan ze die nog eens toevoegen met een pack voor 300 puntjes ofzo. Denk vooral aan de hallelujah-bom, superschaap en baseballbat.
Wat extra level achtergrondjes (je hebt er nu maar 4 ofzo) en designs zou ook geen kwaad kunnen. Ook misschien wat extra game-modes zoals bij Bomberman. Dan zal worms op de 360 een geduchte concurrent gaan vormen voor Bomberman.
die hebben ze expres weggelaten omdat dat de online balans verneukt
Met citaat reageren
Oud 11-11-2007, 13:42
Verwijderd
Citaat:
die hebben ze expres weggelaten omdat dat de online balans verneukt
Hoe bedoel je?
Met citaat reageren
Oud 11-11-2007, 13:50
Verwijderd
Citaat:
Hoe bedoel je?
stond op de site dacht ik, die wapens zijn te sterk en maken het spelletje te veel wachten op een van die wapens ipv strategisch
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 07:00
Verwijderd
Citaat:
stond op de site dacht ik, die wapens zijn te sterk en maken het spelletje te veel wachten op een van die wapens ipv strategisch
Ohw ok. Ga wel is op de site kijken dan. Maar ik vind Worms nu niet echt een game die om de strategie draait, maar meer om de 'big explosions', de bloopers en missers, en natuurlijk de 'good ol' kamikaze kill die voor een draw zorgt'.
Sowieso kan je zelf instellen welke wapens je wilt enzo. Maar goed. Misschien brengen ze ze ooit nog eens uit in een pack. Blijft hopen .
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Ohw ok. Ga wel is op de site kijken dan. Maar ik vind Worms nu niet echt een game die om de strategie draait, maar meer om de 'big explosions', de bloopers en missers, en natuurlijk de 'good ol' kamikaze kill die voor een draw zorgt'.
Sowieso kan je zelf instellen welke wapens je wilt enzo. Maar goed. Misschien brengen ze ze ooit nog eens uit in een pack. Blijft hopen .
ja daar heb je ook wel een beetje gelijk in inderdaad, maar het is eigenlijk veel mooier als je zo'n granaat net via een paar wanden op zn kop ketst dan dat je zo'n heilige bom gooit en je altijd alles raakt ;p
Met citaat reageren
Oud 14-11-2007, 20:06
freakinaround
freakinaround is offline
xbox vandaag 249,- geworden
Oud 14-11-2007, 20:13
Dinalfos
Dinalfos is offline
De premium?
Oud 14-11-2007, 20:50
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
De premium?
neej core, en dan die 2 spellen erbij
Oud 15-11-2007, 12:08
Verwijderd
Ach, als je echt cheap wilt zijn shaf je de premium aan, maybe een 521 geheugen kaartje en voor ergens onder de 100 eypo een dikke externe HD. Dan zal je iig nooit ruimte tekort komen.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2007, 18:02
Desiler
Desiler is offline
Nice topic. Ik ga hem misschien ook halen (als ik het geld heb, al mijn geld opgemaakt aan een echte snelle game pc). Het is echt een gave console, mijn vriend heeft hem ook. Meestal speel ik bij hem, en dan gewoon ff op de Xbox.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2007, 15:17
Verwijderd
Assassin's Creed
Call of Duty 4
Mass Effect
Naruto: Rise of a Ninja
The Orange Box
Kane & Lynch
Timeshift
Conan

Met zo'n release-lijst voor de 360 begin ik toch te twijfelen tussen mijn studie voort zetten of fulltime te gaan gamen en werken .

Assassin's Creed viel dan wel wat tegen, het was toch een stoere game.
Call of Duty 4 heeft een dope multiplayer.
Mass Effect is weer zo'n lekkere uitgebreide Bioware RPG.
Naruto is gewoon een vette actie-game over een vette anime-serie.
The Orange Box is voor iedere gamer een must-have.
Kane & Lynch hoor je ook wat minder positieve verhalen over, maar de actie wordt er niet minder bruut van.
Timeshift is verstand op nul en alles kapot knallen.
Conan is Timeshift alleen dan met zwaarden ipv. guns, nude chicks en loads of blood.

Ik weet echt niet waar ik mijn volgende ~60 euro aan moet spenderen na AC.

En naast deze vette titels die al uit zijn of morgen uitkomen heb je ook nog is Guitar Hero 3, Army of Two, Ninja Gaiden 2, Devil May Cry 4, Grand Theft Auto 4, de nieuwe Splinter Cell, Alone in the Dark zoveel en weet ik het wat nog meer.
Het enige wat jammer is om op dit moment een bezitter van de 360 te zijn, is het feit dat de twee nieuwe controller kleuren voor de 360 lichtblauw en roze zijn .
Met citaat reageren
Oud 22-11-2007, 17:22
Fingon
Fingon is offline
Splinter Cell: Conviction is uitgesteld naar najaar 2008 of begin 2009
Oud 22-11-2007, 18:25
Verwijderd
he ik zit nu te denken, gaat conviction niet heel veel op assasins creed lijken? je kunt bij allebei gewoon vechten maar een beetje stealth is ook geen overbodige luxe, en je loopt gewoon tussen burgers door. beetje ac maar dan modern
Met citaat reageren
Oud 22-11-2007, 18:34
Verwijderd
Citaat:
he ik zit nu te denken, gaat conviction niet heel veel op assasins creed lijken? je kunt bij allebei gewoon vechten maar een beetje stealth is ook geen overbodige luxe, en je loopt gewoon tussen burgers door. beetje ac maar dan modern
Ik denk dat SC wel meer stealth elementen heeft dan AC. AC vond ik uiteindelijk meer een hack 'n slash dan stealth.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2007, 19:15
Fingon
Fingon is offline
Ik heb AC nog niet gedaan maar het is nou niet echt een ouderwets spel, het grootste deel speelt zich wel in het verleden af, maar een vervolg zou zich heel goed in deze tijd kunnen bevinden.
Ik vind ze dus niet echt op elkaar lijken.
Oud 23-11-2007, 14:56
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat SC wel meer stealth elementen heeft dan AC. AC vond ik uiteindelijk meer een hack 'n slash dan stealth.
maar in die filmpjes zie je sam fisher ook keiharde guard-kont schoppen in frontale gevechten, maar ik denk dat je inderdaad wel gelijk hebt dat sc wat meer stealth is
Met citaat reageren
Oud 23-11-2007, 20:09
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Ik heb net Oblivion uitgespeeld. 85 uur er in zitten en een erg tof spel. Volgende week denk ik maar eens assasins creed halen.
Oud 24-11-2007, 12:46
Verwijderd
Wat ik eigenlijk jammer vind van xbox live, is dat je niet samen kan multiplayeren. Ok, dat is beetje slecht verwoord(en misschien lukt het mij gewoon niet.)

Maar je kan met, laat zeggen, gears of war.. offline met zn 4en spelen, of je kan online op een server met weetikhoeveel andere mensen spelen.
Maar je kan NIET met 2,3 mensen op je eigen xbox spelen, en tegelijkertijd dus op die server de andere mensen afknallen. Dat vind ik wel weer jammer, dat je maar in je eentje online kan met xbox live, of ik moet voor de tweede account ook nog een nieuwe xboxlive aanschaffen, wat ik een beetje overdreven vind.

Of zie ik nou gewoon iets heel stoms over het hoofd.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2007, 16:25
Fingon
Fingon is offline
Citaat:
Wat ik eigenlijk jammer vind van xbox live, is dat je niet samen kan multiplayeren. Ok, dat is beetje slecht verwoord(en misschien lukt het mij gewoon niet.)

Maar je kan met, laat zeggen, gears of war.. offline met zn 4en spelen, of je kan online op een server met weetikhoeveel andere mensen spelen.
Maar je kan NIET met 2,3 mensen op je eigen xbox spelen, en tegelijkertijd dus op die server de andere mensen afknallen. Dat vind ik wel weer jammer, dat je maar in je eentje online kan met xbox live, of ik moet voor de tweede account ook nog een nieuwe xboxlive aanschaffen, wat ik een beetje overdreven vind.

Kan je niet unrated spelen?
Bij Halo 3 kan je met 4 mensen op 1 account op 1 xbox op Live spelen in unranked games, maar ik volgens mij kan dat niet bij allle games.
Oud 24-11-2007, 17:16
Verwijderd
Hm, halo 3 heb ik zelf dan net niet, dus daar kan ik het niet uitproberen.

Maar bij andere games krijg ik het bericht dat ik me meot aanmelden voor xbox live(teriwjl ik dan allang ingelogd ben met mn eigen account)
Met citaat reageren
Oud 24-11-2007, 20:16
Verwijderd
Citaat:

Bij bomberman kan dat wel. Alleen moet je dan itt Halo 3 wel allemaal een X-Box Live Gold account hebben.
Volgens mij verschilt het per game gewoon.
Weet ook niet prexcies waarom. Tis wel jammer ja.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 14:34
Verwijderd
Heb Mass Effect gekocht. Tot nu toe is ie helemaal geweldig.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 07:23
Verwijderd
Niemand hier nog aan Mass Effect?
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 13:52
Verwijderd
he kleine kans maar ik dacht misschien ben ik niet de enige,
ik heb van die points gekregen, en die wil ik dan gaan uploaden, alleen ik krijg deze error
can't upload blabla try later
statuscode: 8016aba5

als ik dat laatste intoets op google krijg ik alleen maar duitse sites
voor de rest heb ik skate erbij nu, damn wat een lauw spel, ik wist niet dat t volledige spel zo veel doper dan de demo was
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 14:59
Verwijderd
Citaat:
he kleine kans maar ik dacht misschien ben ik niet de enige,
ik heb van die points gekregen, en die wil ik dan gaan uploaden, alleen ik krijg deze error
can't upload blabla try later
statuscode: 8016aba5

als ik dat laatste intoets op google krijg ik alleen maar duitse sites
voor de rest heb ik skate erbij nu, damn wat een lauw spel, ik wist niet dat t volledige spel zo veel doper dan de demo was
Heb je die laatste update van X-Box Live binnen?
Ik heb vanmorgen nog mijn Gold lidmaatschap ge-update met 3 maanden (tot maart 2008, thnx 2 sinterklaas).
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 18:14
Verwijderd
ja man, t zal wel. ik denk niet dat ik de enige zal zijn. ff afwachten
Met citaat reageren
Oud 25-01-2008, 12:49
Verwijderd
Een leuk nieuwtje:

Grand Theft Auto IV

"Microsoft heeft diep in de buidel getast om ervoor te zorgen dat gamers kiezen voor de 360-versie. Rockstar Games gaat via Xbox Live twee exclusieve episodes aanbieden die enkel beschikbaar zijn voor Xbox-gamers. In een financieel rapport van uitgever Take-Two stond dat Microsoft vijfentwintig miljoen dollar neerlegt per episode. Het is nog onbekend hoeveel het gaat kosten om een aflevering te downloaden."

Bron
Met citaat reageren
Oud 25-01-2008, 17:16
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
hard hard hard!
Oud 25-01-2008, 21:12
Fingon
Fingon is offline
Ik wil mass effect, maar ik heb maar geen geld
En ook niet echt veel tijd, heb net Rome Total War herontdekt met alle geweldige mods, ik kom tijd tekort als ik ook nog veel wil trompet spelen en geld werken en school :9
Oud 02-04-2008, 15:27
Verwijderd
net een 360 thuis, gief gametips! rpg t liefst ;x
Met citaat reageren
Oud 03-04-2008, 14:38
Verwijderd
Citaat:
net een 360 thuis, gief gametips! rpg t liefst ;x
Mass Effect. No doubt.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 15:46
jav
jav is offline
Ik heb pas een 360 gekocht (premium). Wie heeft een 360 verloren aan de red ring of death en hoe kan ik dit het beste voorkomen?

BTW: mass effect en devil may cry 4 zijn heel vet
Met citaat reageren
Oud 19-04-2008, 09:45
Verwijderd
Citaat:
Ik heb pas een 360 gekocht (premium). Wie heeft een 360 verloren aan de red ring of death en hoe kan ik dit het beste voorkomen?

BTW: mass effect en devil may cry 4 zijn heel vet
Je kan eht nooit helemaal voorkomen.
Wel ontstaan de meeste RRoD door het overhitten van de box. Zorg ervoor dat hij niet helemaal ingebouwd in een kastje staat (Zodat hij zijn warmte kwijt kan) zonder ruimte. Eventueel kan je een extra koeler kopen die je achterop kan klikken. Zorg dan alleen wel dat de 360 neit vlak bij je staat, want hij gaat wel herrie maken dan.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2008, 23:58
Verwijderd
Citaat:
Je kan eht nooit helemaal voorkomen.
Wel ontstaan de meeste RRoD door het overhitten van de box. Zorg ervoor dat hij niet helemaal ingebouwd in een kastje staat (Zodat hij zijn warmte kwijt kan) zonder ruimte. Eventueel kan je een extra koeler kopen die je achterop kan klikken. Zorg dan alleen wel dat de 360 neit vlak bij je staat, want hij gaat wel herrie maken dan.
Mijn 360 maakt al sinds ik hem heb herrie. en dat had wienig met die ring of death te maken, want nadat het gefixed is, maakt ie nogsteeds lawaai. Het is in ieder geval een stuk meer herrie dan er uit mijn Wii of oude xbox komt. Die kon je nog gewoon aan laten staan zonder dat je het door had, deze hoor je altijd wel of kraken of blazen met zn fan(vast wel ergens).
Met citaat reageren
Oud 17-05-2008, 19:03
Verwijderd
Even een up.
Aangezien ik een nieuwe full hd tv heb gekocht + home cinemaset, moet daar een nextgen console bij en mijn oog is daarbij gevallen op de 360. Nu zijn er echter duisent configuraties te koop zo ongeveer en ik twijfel tussen de Pro en de Elite.
Hoe lang doe je ongeveer met de 20GB hdd van de Pro? Is die 120GB hdd echt de moeite waard om de Elite te kopen of niet (en is dat trouwens het enige verschil, want meer verschillen dan die hdd + dat je bij de Elite een hdmi kabel krijgt, heb ik niet gevonden).
Met citaat reageren
Oud 17-05-2008, 20:42
jav
jav is offline
Citaat:
Even een up.
Aangezien ik een nieuwe full hd tv heb gekocht + home cinemaset, moet daar een nextgen console bij en mijn oog is daarbij gevallen op de 360. Nu zijn er echter duisent configuraties te koop zo ongeveer en ik twijfel tussen de Pro en de Elite.
Hoe lang doe je ongeveer met de 20GB hdd van de Pro? Is die 120GB hdd echt de moeite waard om de Elite te kopen of niet (en is dat trouwens het enige verschil, want meer verschillen dan die hdd + dat je bij de Elite een hdmi kabel krijgt, heb ik niet gevonden).
Ligt eraan wat je met je xbox gaat doen: ben je van plan om er een mediacenter van te maken, dus met muziek en films op de hdd geript of als heel veel van de marketplace gaat downloaden moet je een elite kopen. Als je van plan bent om alleen games erop te spelen en films erop kijken vanaf dvd koop een pro. verder zijn de hdd, toegevoegde hdmi kabel en de kleur volgens mij de enige verschillen.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2008, 20:56
Verwijderd
Neuh, muziek e.d. kan ik vanaf mijn hts afspelen, dat is geen probleem eigenlijk. Live! Gold ga ik ook niet doen, daar heb ik te weinig tijd voor, dus dat downloaden zal niet zo snel gaan.
Bedankt voor de tips, ik zal er nog even over nadenken
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 12:10
Verwijderd
Citaat:
Neuh, muziek e.d. kan ik vanaf mijn hts afspelen, dat is geen probleem eigenlijk. Live! Gold ga ik ook niet doen, daar heb ik te weinig tijd voor, dus dat downloaden zal niet zo snel gaan.
Bedankt voor de tips, ik zal er nog even over nadenken
Verschil tussen de elite en de gewone is de hdd grootte, de HDMI poort (maar de nieuwere 360's hebben die allemaal, alleen bij de Elite krijg je meteen de kabel ervoor).
Intern zouden er in de elite qua koeling enzo ook wat dingen verbeterd zijn, maar die verbeteringen worden nu ook doorgevoerd op de andere 360's. Tis alleen lastig aan de buitenkant te zien of je die verbeteringen wel of niet hebt (ergens in dit topic staat wel een link naar hoe je er relatief makkelijk achter kan komen).
Eingelijk doe je het alleen voor de HDD en de kleur. Maar als je alleen maar games gaat spelen en eventueel arcade games downloaden, dan is die 20gb (alhoewel je maar 12 krijgt, de rest is voor swapfiles) meer dan genoeg. Alleen als je veel demo's download wil het nog wel eens snel gaan (sommigen zijn een gieg per stuk).
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 09:41
Verwijderd
Hm, kun je gewoon een externe hdd erbij klikken of gaat dat niet?
Ik hoorde trouwens van een vriend van me dat de laadtijden van GTA 4 achterlijk lang zijn, in hoeverre is dit een overdrijving?
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 10:22
Blaf
Blaf is offline
dat is een achterlijke overdrijving, alleen tussen missies heb je die en die zijn in mijn geval nooit langer dan 10 sec.
Oud 20-05-2008, 10:28
Verwijderd
Oooh, dat valt alweer mee dan. Welke 360 heb jij als ik vragen mag?
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 13:22
Verwijderd
Citaat:
Hm, kun je gewoon een externe hdd erbij klikken of gaat dat niet?
Ik hoorde trouwens van een vriend van me dat de laadtijden van GTA 4 achterlijk lang zijn, in hoeverre is dit een overdrijving?
Afhankelijk van de externe hd kan je hem gewoon via USB aan de 360 klikken. Ze werken niet allemaal geloof ik, maar meeste wel (even googlen ofzo). Ik weet niet zeker of je je save files en andere zaken er ook op kan zetten, maar dat kan je vast wel snel op internetz vinden als je googled.

En zoals al gezegd, de laadtijden zijn niet achterlijk lang. Alleen bij het opstarten eventjes.

Zelf heb ik de 360 premium (forza pack toen der tijd).
Met citaat reageren
Oud 21-05-2008, 14:15
Blaf
Blaf is offline
Citaat:
Oooh, dat valt alweer mee dan. Welke 360 heb jij als ik vragen mag?
arcade
Oud 27-05-2008, 21:42
DxpZ
DxpZ is offline
Citaat:
Verschil tussen de elite en de gewone is de hdd grootte, de HDMI poort (maar de nieuwere 360's hebben die allemaal, alleen bij de Elite krijg je meteen de kabel ervoor).
Intern zouden er in de elite qua koeling enzo ook wat dingen verbeterd zijn, maar die verbeteringen worden nu ook doorgevoerd op de andere 360's. Tis alleen lastig aan de buitenkant te zien of je die verbeteringen wel of niet hebt (ergens in dit topic staat wel een link naar hoe je er relatief makkelijk achter kan komen).
Eingelijk doe je het alleen voor de HDD en de kleur. Maar als je alleen maar games gaat spelen en eventueel arcade games downloaden, dan is die 20gb (alhoewel je maar 12 krijgt, de rest is voor swapfiles) meer dan genoeg. Alleen als je veel demo's download wil het nog wel eens snel gaan (sommigen zijn een gieg per stuk).
Serieus?! Hebben de witte xboxen die nu in de winkel liggen een HDMI uitgang? Dat wist ik niet!
Oud 27-05-2008, 22:37
jav
jav is offline
Citaat:
Serieus?! Hebben de witte xboxen die nu in de winkel liggen een HDMI uitgang? Dat wist ik niet!
hadden ze al vanaf november 2007, ze hebben trouwens nu ook de falcon chip en een grotere heatsink.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2008, 16:10
sainty
sainty is offline
Ik weet niet of dit hier moet, maar ik post het toch maar: Welke 360 games zijn aanraders? Voor mij dan, ik hou het meest van action/adventure en rpg, en ik zit eraan te denken om een 360 te kopen voor Banjo-Kazooie, aangezien de Rare-games op de N64 zo vet waren, maar om een console te kopen voor 1 spel is wel een beetje veel, zijn er dus nog andere games die de moeite waard zijn?
Oud 27-07-2008, 16:23
jav
jav is offline
Citaat:
Ik weet niet of dit hier moet, maar ik post het toch maar: Welke 360 games zijn aanraders? Voor mij dan, ik hou het meest van action/adventure en rpg, en ik zit eraan te denken om een 360 te kopen voor Banjo-Kazooie, aangezien de Rare-games op de N64 zo vet waren, maar om een console te kopen voor 1 spel is wel een beetje veel, zijn er dus nog andere games die de moeite waard zijn?

Fallout 3
Final fantasy XIII
Oblivion
Fable 2
Star Wars:Force unleashed
Farcry 2

meer kan ik zo niet bedenken. De nieuwe banjo zal trouwens erg anders zijn dan de N64 spellen: Rare heeft er een race-game van gemaakt zie de gameplay trailers op youtube
Met citaat reageren
Oud 27-07-2008, 17:22
sainty
sainty is offline
Oh, dat wist ik niet, ik had er nog niet zoveel van opgezocht. Met al die voertuigen lijkt me er niks aan, die op de N64 waren juist zo vet. Doen ze dit om het xbox publiek meer aan te spreken ofzo? Nintendo had Rare nooit moeten laten gaan..
Oud 27-07-2008, 18:41
jav
jav is offline
ja is erg jammer
maar orginele banjo van de N64 komt wel op x-box live om te downloaden
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten