Advertentie | |
|
![]() |
|
Dit is baggeeeeeer. Ik heb nog nooit zoveel onzin bij elkaar geluld. Ik ben weer terug bij mijn niveau van twee jaar terug. Blugh, ik kan het niejjjjjjt...
1799 woorden pas ![]() *heeft dringend inspiratie nodig* Sorry hoor, maar ik heb hier echt steun bij nodig wil dit me ooit lukken (A). Ik loop zo flink achter ><
Laatst gewijzigd op 03-11-2007 om 15:58. |
![]() |
|
Hee Liwin, ik zat twee jaar geleden ook een beetje in een schrijversdip en toen heb ik meegedaan aan NaNo, klinkt een beetje hetzelfde als wat jij had. en wat ik schreef was ook crap maarr dat was niet erg toen, ik kon iig weer schrijven en dat is het belangrijkste denk ik
![]() ![]() (Oh ik ben eigenlijk Roosje trouwens. ![]()
|
Ik wil vandaag de 25 k halen. Dan zit ik dus al mooi op de helft.
Door wordwars kom ik aan het overgrote deel van mijn woorden eigenlijk, dus misschien een tip. Mijn verhalen zijn niet erg crapperig, geloof ik. Ik schrijf altijd serieuze nano's. Weliswaar hebben ze nogal veel woorden en veel woorden, maar dat valt wel weer te schrappen in december. ![]()
||
![]() |
Citaat:
En wat zijn wordwars..... ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik had al wel wat grote lijnen in mijn hoofd, maar moet eerlijk bekennen dat ik ook wel wat heen en weer ren in mijn stukjes. Dus af en toe typ ik me suf, fraudeer hier en daar een stukje, dan weer zit ik research te plegen en alles nog eens goed te overdenken. Ik lig in ieder geval iets voor op schema, maarja... Dat betekent dat ik morgen alweer achterloop
![]() |
![]() |
|
![]() |
Kut he, overzicht verliezen in een warboel der letters. Vraag me af hoe ik week 1 doorkom. En of het daarna gemakkelijker wordt... Ik probeer maar door te zetten en vergeef mijzelf dat het
prut is wat ik schrijf, niemand die het leest en ik ben gewoon nog draden aan het spinnen zodat het later een leuk web kan worden. Nu zit ik echter nog even verstrikt... Waar schrijf je over Liwin? |
![]() |
|
Nah, eigenlijk valt het wel mee met zijn crap. Misschien. Denk ik. Zou best kunnen dat. *arght*
Wel, ik weet niet of het mocht (A). Maar ik heb het hier op het forum gepost Verbonden. Al zou ik niet alles direct posten als ik het geschreven hebt *grijnst* Dat zou veel te snel gaan ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tot nu toe vind ik de hoofdpersoon wel leuk, dat helpt ![]() |
![]() |
|
Hm, ik ging erg ambitieus voor de 10 K, ik zit nu op 4782 en ik vind het mooi geweest.
Hebben jullie ook dat je hoofdpersoon (of bijpersonen) je soms enorm verassen? Ik heb net ontdekt dat een van mij bijpersonen (goede vriend van...) helemaal niet op vrouwen valt, maar dat zijn motieven voor het volgen van een bepaald heerschap van totaal andere aard zijn... Soms vraag ik me af hoe dingen die uit mijn eigen hoofd komen me toch zo kunnen verbazen...
|
Verwijderd
|
Ik schrijf over een zomerkamp waar in totaal dertig mensen meegaan. Ik laat dertig mensen de week vertellen. Soms vertellen ze stukjes dubbel, hoe zij het uit hun perspectief meemaken maar het is over het algemeen chronologisch en loopt dus wel als logisch verhaal in elkaar over.
![]() 544 woorden te gaan. |
![]() |
||
Citaat:
Vandaag en gister trouwens een dip. Vandaag was het zo erg dat ik overwoog om te kappen (kreeg heel veel ruzie en veel honger als bijverschijnselen. O, en stress), maar toen heb ik besloten om toch maar door te schrijven en nu ben ik weer uit de dip en heb een nieuwe indeling van mijn verhaal. Eerst had ik 3 delen. 1 deel van 2 personages, ander deel de andere 2 en in deel 3 zouden ze samen komen, maar nu heb ik geen delen meer en staat alles achter elkaar. Alleen ik moet de hoofdstukken van de deel 2 personages nog schrijven en dan in de rest van de tekst plakken. Overigens heb ik wel 1000 woorden of zo geschrapt, omdat ze simpelweg niet meer pasten. Ik vind mijn personages tof. ![]() Ik zit nu trouwens op 30 k, mooi op schema. ![]()
|
Het is hier al een paar dagen stil; hoe gaat het met iedereen? Droomz gaat erg goed, zie ik op mijn buddy pagina
![]() Ikzelf heb net de 10.000 woorden grens gehad en ben daar best trots op. Na 3 dagen achter elkaar echt niet in de situatie geweest te zijn te schrijven heb ik vandaag en gisteren een inhaalslag van bijan 7000 woorden gemaakt. Ik hoop mijn achterstand volgend weekend helemaal in te lopen, maar mijn avonden komende week zitten al weer aardig vol...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Jouw dag! #2 TopDrop | 500 | 18-08-2007 20:39 |