Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar ja, wat jullie bij Zelda hebben, heb ik bij andere genres (zoals fighting games), dus ik begrijp jullie ergens wel. Ergens ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Het merendeel van de games is toch echt exploratie, puzzels en actie. Een action-adventure dus.
|
Verwijderd
|
Hm, het spel is zeker leuk en ook verslavend..
Maar het is wel ernstig simpel.. Ik ben nu de eerste tempel alweer eventjes uit. En zo lang heb ik nog helemaal niet gespeeld. Ik hoop dat andere tempels wel moeilijker worden, want dit was wel een aanfluiting, hier liep ik zo doorheen. Net zoals daarna met je zandlopertje voor het eerst door dat gebeuren, dat is (nu iig nog) helemaal niet moeilijk. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb maar 1 keer gehad dat ik geen tijd meer had in die tempel, maar toen kon ik gewoon op m'n hartjes nog even doorlopen en dat is geslaagd
![]() Daarnaast vind ik 'm niet ernstig simpel maar precies goed, ik ben bij gamen nogal snel gefrustreerd als iets niet lukt, dat heb ik hier nog niet gehad; sommige eindbazen heb ik niet meteen door, maar wel binnen een termijn dat het niet frustrerend wordt. Ik ga nu richting uitspelen, overigens. |
![]() |
||
Citaat:
die tempel met die zandloper is de lastigste, de rest is eigenlijk best makkelijk.. elke andere tempel speelde ik uit in ongeveer 20 minuten..
|
Verwijderd
|
nou ja, dan maar hopen dat er om het tempelgebeuren heen nog veel te puzzelen is..
heb nu de 2e tempel bijna uit, daar loop je ook zo door heen. Het is ook een beetje jammer qua opzet van de tempels, je kan gewoon de 'weg' volgen. soms is er een dichte deur, dan moet je eventjes wat verplaatsen of een sleutel halen. Maar verder is het gewoon bijna uitgestippeld hoe je door de tempel moet lopen. Er is niks geen verdwalen meer bij.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar dat neemt niet weg dat t toch een tof spel is met een leuk verhaal. ![]()
|
Ik heb 'em nu ook. (moest er tevens een DS bij kopen)
![]() Moet zeggen dat ie niet tegen valt. Die stylusbesturing is makkelijker op te pakken dan ik in eerste instantie dacht...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wanneer het niet om volume gaat, werkt tikken inderdaad prima ![]() |
![]() |
|
Ik zit nu in die vuurtempel, ik geloof dat je moet blazen, maar dat werkt niet zo goed op de een of andere manier. Iemand tips?
|
Verwijderd
|
Volgens mij staat er ergens op de muur hoe je moet lopen, maar ik weet het niet zeker meer.
Misschien heb je hier iets aan? http://www.gamefaqs.com/portable/ds/file/932377/50509 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
schiet lekker op, heb nu mijn tweede pure metal.
Die ship parts zijn volgens mij random trouwens, want mijn vriendin krijgt hele andere ship parts in haar potje dan ik kreeg in de mijne...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ga binnenkort eens ship parts met m'n zus ruilen, zij heeft dingen dubbel die ik nog nooit gehad heb en andersom ![]() |
![]() |
|
Heb trouwens ook al een trucje ontdekt. Als je alle winkels hebt leeggekocht dan moet je de interne klok van de DS een dag vooruit zetten, dan liggen er weer nieuwe ship parts in de winkels, en kun je ook weer langs die kerel in dat bootje gaan die je gratis treasures geeft als je wat monsters verslaat voor hem.
||
Citaat:
![]()
|
ik heb een paar vragen, aangezien ik beetje vast loop in het spel:
als je bommen wilt kopen, zegt dat vrouwtje dat je een speciale tas/zak moet hebben, maar waar haal je die? (want ik denk dat ik die bommen nodig heb om de muur eruit te knallen op dat eilandje met veel wind) kun je springen in het spel? zit al steeds op verschillende knoppen te drukken, met stylus te tikken maar dat helpt allemaal niet. (want op dat eiland waar je begint heb je helemaal onderaan (bij het schip en dan wat meer naar het midden van het land, een eilandje met een schatkist) met boomerang helpt niet. Ik dacht ook om met het schip er naar toe te varen maar dat gaat dus ook al niet ![]() Oh en hoe "rol" je? bij mij gaat het namelijk steeds per ongeluk, ook al van alles geprobeerd maar snap dat ook niet zo goed. De ene keer lukt het wle maar dan weet ik niet meer hoe ik die stylus heb vast gehouden (op bepaalde manier ofzo meer omhoog of omlaag, schuin of recht) Iemand die me wilt helpen? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Bommen kan je inderdaad pas kopen als je bombs hebt gekregen, en een bomb bag.
Die haal je pas in een van de tempels. Je hebt ze dus ook nog niet nodig op het eiland met de wind. Je kan die muur later wel opblazen, als je enemaal bommen hebt, en dan zit er vast wel iets leuks achter, maar het is niet noodzakelijk. Verder kan je inderdaad niet springen, en het gedeelte waar jij naartoe wil springen is dus ook gewoon nog niet bereikbaar op het punt waar jij nu bent, met de wapens die jij nu hebt. Je zult dus nog even moeten afwachten, tot je meer mogelijkheden hebt om grotere afstanden te overbruggen. En rollen doe je door aan de rand van je scherm kleine cirkeltjes te tekenen met je stylus. maar ik moet toegeven dat dat bij mij ook vaker per ongeluk gaat dan dat het echt moet. |
![]() |
|
Op dat eilandje met veel wind kun je ver springen door naar links te rennen als het hard waait, dan waai je zo op het volgende hoge stuk. Snappie?
|
rollen is niet zo moeilijk als iedereen zegt
![]() gewoon je stylus tegen de rand van je scherm houden en vervolgens m naar 't midden bewegen (kleinstukje) en dan weer naar de rand.. alleen rollen is nogal nutteloos dus ![]() Coolste vind ik de special move van de trade questline ![]() dat werkt zo fijn ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Beedle is bij mij nu eindelijk zover dat ie golden shipparts verkoopt \o/ Nu nog centjes sparen om ze te kunnen betalen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |