Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-07-2008, 14:27
Vinniebar
Vinniebar is offline
Ik was die film al helemaal vergeten, alleen werd er in New York weer aan herinnerd aangezien er daar in letterlijk elk metrostation een poster van de film hangt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-07-2008, 14:44
Verwijderd
Citaat:
Ik ook, maar de negatieve reacties en de slechte BO-resultaten stemmen wel droevig

En ik krijg hem waarschijnlijk ruim voor die tijd al te zien. Ik weet zelf nog niet hoe, maar iemand die ik ken zei dat hij kaartjes kon regelen voor een speciale premiere ofzo. Ik weet niet of dat ook echt zo is, maar ik wil het graag geloven

Heh. I want to believe. Heh. LOL! Ik maakte een grapje met de titel!!1!

Ik las ook veel negatieve dingen, maar mja, ik denk dat ik de film hoe dan ook tof ga vinden Ik vond de serie echt zoo gaaf, ook al staat de film dan op zichzelf, ik krijg gewoon weer een Mulder en Scully-fix straks, lijkt me heerlijk
Met citaat reageren
Oud 31-07-2008, 01:41
Verwijderd
<3 scifi channel
Met citaat reageren
Oud 02-08-2008, 17:32
Briseīs
Briseīs is offline
Ik heb m gezien maar vond m maar matig. Op zich is het wel leuk om het weer eens te zien (jeugdsentiment) en de film is redelijk spannend, maar dat is het dan wel.
Volgende is niet heel spoilerig, maar voor de zekerheid.
Spoiler

Verder was het allemaal enigszins voorspelbaar, met veel van die laatste moment reddingsacties. De bijrollen komen nauwelijks uit de verf, al vond ik Xzibit wel grappig.

Conclusie: gaan kijken als je een groot X-files fan was en Mulder en Scully verschrikkelijk mist, anders kun je beter voor wat anders gaan.
Oud 03-08-2008, 02:36
Carn
Carn is offline
door dat wat ik er tot nu toe over gehoord en gelezen heb ga ik m niet kijken.
Oud 05-08-2008, 12:45
Verwijderd
Ik heb 'm gezien en vond 't leuk. 't Is eigenlijk gewoon een lange aflevering, maar toch zeker wel vermakelijk. Leuk om Mulder en Scully weer gezien te hebben
Met citaat reageren
Oud 11-08-2008, 19:21
desperadoz
desperadoz is offline
Als je Charmed en Buffy leuk vind..zal ik dan ook wat vinden? En oja ik vind ook Veronica Mars vet
Met citaat reageren
Oud 11-08-2008, 21:19
Martiņo
Martiņo is offline
Ik heb de film gezien, ik had wel iets anders verwacht. Het verhaal is niet zo bijster spannend of speciaal, maar het verhaal van Scully is wel heel mooi en heel goed geacteerd.
Oud 12-08-2008, 11:21
Verwijderd
Citaat:
Als je Charmed en Buffy leuk vind..zal ik dan ook wat vinden? En oja ik vind ook Veronica Mars vet
Ik raad je aan gewoon de serie te gaan kijken, hoewel de film ook leuk is vind ik hem vooral leuk door de serie. Ik kan me voorstellen dat als je de serie nooit gezien hebt, de film heel vlak is.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2008, 11:35
the exploding boy
the exploding boy is offline
Wij wildne er heen, maarna al die recensies wachtenwe nu wel tot de dvd uit is, en voor ons wil dat heel wat zeggen, want we luisteren nooit naar recensies, maardeze waren wel heel slecht
Met citaat reageren
Oud 14-08-2008, 11:45
Verwijderd
Och, 't is best een vermakelijke film hoor
Met citaat reageren
Oud 22-08-2008, 08:12
Sade
Sade is offline
Heb alle seizoenen van de X-Files gezien, ook toen ze op een gegeven moment met Reyes en Doggett verder gingen. Ben dus een redelijke diehard
Vond de film als film opzichzelf niet zo geweldig, wel erg duidelijk een Chris Carter product. Als je het beschouwd als gewoon een nieuwe, beetje verlate dubbelaflevering van de serie is het wel prima
Reageren

Regels voor berichten