Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik wilde vroeger wel eens dingen tussen haakjes zetten maar dan was ik bang dat de lerares zou denken dat ik bedoelde dat het fout was. Dus altijd als ik iets tussen haakjes zette, streepte ik meteen daarna iets door, zodat men wist hoe de vork in de steel zat.
||
Citaat:
![]()
|
Ik had hetzelfde als Uice, dat ik altijd bang was dat als ik heel leuke dingetjes tussen haakjes zette, de lerares dacht dat dat een foutje was. Heel stom, die haakjes.
Ohja, en we mochten ONDER GEEN OMSTANDIGHEID tipp-ex gebruiken. Daar had mijn leraar uit groep 6 echt een fobie voor, geloof ik.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Als ik er op terugkijk is het haast beangstigend hoe de leraren op mijn basisschool iedereen haast dwangmatig verplichtte met vulpen te schrijven. Naast deze gruwel moesten we ook altijd aan elkaar schrijven, ben blij dat toen ik eenmaal op de middelbare school terecht kwam ik meteen én met balpen kon gaan schrijven én los van elkaar.
Ik zie zowieso er het nut niet van in om aan elkaar te schrijven, het maakt het er vaak alleen maar rommeliger op. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Anyway, vulpennen sucken hard, doe mij maar gewone pennen. Ik heb toch een kuthandschrift, dood aan die bagger motoriek. |
![]() |
|
Wij hadden wel een andere T, geloof ik. Ik was heel slecht in die z, bij mij zat dat bultje bij dat onderste streepje altijd heel hoog, en dan leek het net een tentje. En mijn leraar vond dat ik OP DE REGELS GVD moest schrijven, ik vloog er altijd een beetje boven.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wij moesten het tussen puntjes zetten en dat vond ik nooit duidelijk genoeg, dus kraste ik het voor de zekerheid ook nog maar door. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder mochten wij ook niet altijd met inktwissers of andere uitwismiddelen werken. Een docent heeft ooit wel s uitgelegd dat dat is omdat de docent/meester/juffrouw dan weet je eerste gedachtes waren. Hij/zij kan je gedachtengang op die manier beter volgen. Ook ziet de docent sneller of je bepaalde fouten vaak maakt.
||
Citaat:
En ik schrijf de r en s nog steeds zoals in dat schema, zo onherkenbaar vind ik dat niet ![]() Wij hadden ook van die houten vulpennen, maar later, vanaf groep zes of zo, mochten we zelf weten hoe en waarmee we schreven. En toen veranderde iedereen regelmatig zijn handschrift, geen krullen meer en zo, een heel werk was dat. Ik ben wel altijd min of meer aan elkaar blijven schrijven, gaat gewoon sneller.
|
Omdat je met je vulpen superlang moest doen (leren ergens zuinig op te zijn), terwijl ik nu ongeveer 2 dagen doe met een balpen, en dan heb ik hem al gesloopt.
Balletjes sparen is trouwens echt heel zinloos, wat is er nou leuk aan kleine plastic balletjes? Heb er wel aan meegedaan though.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik spaarde ook van die mini balletjes voor in een kogellagertje van je fiets, maar dat was nogal saai, want die kon je gewoon kopen in een groot blik ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|