Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-11-2007, 08:54
Orpheo
Orpheo is offline
en ik zat bij 't lezen van de topictitel heel dom te denken aan 'oppikken van artiesten, ala zangers enzo' ....
Advertentie
Oud 02-11-2007, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Mij lijkt dat uiterlijk wel degelijk een status kan zijn. Misschien niet bij iedereen, maar een gewoon bepaalde groep. Sowieso vind ik status nogal een groot woord. Voor breezers is status iets heel anders dan voor gothics. Niet het woord zelf, maar wel wat zij onders status plaatsen.
Ja, je kunt uiterlijk wel opvatten als een soort van status, maar dat maakt natuurlijk niet zo veel uit. Het is alleen praktischer om dat niet te doen, vanwege het onderscheid uiterlijk/status bij het uitzoeken van een partner voor een relatie resp. louter voor de seks.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2007, 15:10
Armoed
Armoed is offline
Uiterlijk kan representatief zijn voor status.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2007, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Uiterlijk kan representatief zijn voor status.
Ja, een maatpak kan natuurlijk statusverhogend werken. Maar waar ik op doel is specifiek fysieke aantrekkelijkheid als ik het over uiterlijk heb.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2007, 15:59
Alex111
Alex111 is offline
Citaat:
en ik zat bij 't lezen van de topictitel heel dom te denken aan 'oppikken van artiesten, ala zangers enzo' ....
Haha
Met citaat reageren
Oud 02-11-2007, 16:06
Alex111
Alex111 is offline
Citaat:
Oh dear, ben die site een paar jaar geleden ook tegengekomen. Stopte met lezen toen ik zag dat een vrouw het geschreven had. Die moeten op dit gebied echt niet te veel tips gaan geven.

Hehe.. Tricky. Anyway:

Stel je voor dat je een leuk meisje in een cafe of op straat of waar dan ook ontmoet en die is bezet. Je wilt haar toch 'scoren' (of je nou gewoon met dr wilt zoenen of als exclusieve vriendin of als fuckbuddy doet er even niet toe). Dan ga je eerst kijken wanneer ze je duidelijk maakt dat ze een vriend heeft. Als je haar pas kent en ze begint over haar vriend moet je nog niet gaan beginnen met allerlei 'trucjes' om dat kapot te maken. Als ze er snel over begint betekent het meeral dat je gewoon niet aantrekkelijk genoeg voor haar bent (ze kan zelfs liegen). Maar laten we zeggen dat ze het later pas een probleem maakt. Ik denk dat dit vooral (wat je in de OP beschrijft) op sociale cirkel is gebaseerd (niet een 'vreemde' die je aanspreekt maar een meisje dat in je sociale cirkel zit (club, werk, school, whatever)) dus daar gaan we ook vanuit redeneren.

Stel je voor jij wilt dat meisje en het is gewoon bekend dat ze een vriend heeft. Begin steeds meer met haar te praten en blijf alles pushen totdat ze haar vriend noemt (en dit hoeft niet te zijn als in "ho-ho stop ik heb een vriend" of "dat vindt [x] niet leuk", maar bv "ja ik was laatst met [x] naar de kermis" etc.).

Als ze haar vriend noemt gewoon doen alsof het het normaalste is van de wereld, geen jaloezie of wat dan ook gaan vertonen (dit is trouwens niet het beste maar uit je vraag/OP leid ik af dat je nog niet goed genoeg kan improviseren). Als de relatie echt bar en bar slecht is helpt dit al maar dat is, like, 10%. Dan ga je dus verder:

Wat je wilt doen is een leegte in haar leven maken door haar te laten zien dat haar vriend haar behoeftes niet vervult. Dan laat je haar zien (of denken hrhr) dat jij precies haar figuur bent en al haar behoeftes wel kan vervullen.

Principes:

1) Als je haar vriend BASHT dan gaat ze hem verdedigen. Dan heb je zojuist goede gevoelens geankerd met haar vriend en slechte met jou en dat willen we niet. Dit gebeurt ook als zij hem zelf begint te bashen en jij ermee instemt

2) Als je haar schaamteloos probeert te overtuigen dat jij beter bent dan haar vriend gebeurt hetzelfde

3) Als je gaat praten over hoe supergeweldig haar vriend wel niet is en dit overdrijft dan gaat ze hem reëvalueren in jouw criteria en wordt ze teleurgesteld en dat willen we ook niet hebben

4) Als je met haar gaat praten over wat voor een superslechte jij wel niet zou zijn en waarom ze nooit met jou om zou willen gaan dan gaat ze dat vergelijken met HAAR ervaring met haar vriend. Het is beter als je dit sarcastisch doet (al je verschrikkelijke eigenschappen beschrijven alsof ze ideaal waren) "Ik ben het perfecte vriendje, ik bel je 9x per dag en maak het uit op Valentijnsdag" (haar gedachtengang: "hmmm 9x per dag bellen... dat zou echt irritant zijn, maar hij is sarcastisch en weet dat ook wel... Mijn vriend belt mij wel vaak op zich... Hmm best irritant) <-- voorbeeld, kan op vrijwel elke manier met elke slechte eigenschap

5) Toekomstvoorspellingen. En dan niet in de glazen bol kijken of haar hand lezen, maar scenario's in de toekomst waar jullie samen zijn beginnen te beschrijven. "Haha voor je het weet wonen we op Hawaii met een villa en 16 kinderen". Het is niet serieus genoeg om eng te zijn. Later kun je dit steeds meer escaleren (voorbeeld: zij is aan het klagen over hoe ze morgen zoveel moet doen voor school, jij: "Ik ook... (weet niet of je nog op school zit?), hmm ik heb een beter idee, ik ga je ontvoeren en dan gaan we films kijken totdat we in slaap vallen". Als je denkt dat dit te 'eng' is dan zeg je "hmm ik heb een beter idee, ik ga je ontvoeren en dan gaan we alle power ranger seizoenen kijken totdat we in slaap vallen" of iets in die trent. Ik zeg zulke dingen meestal tegen vriendinnen waar ik geen romantische interesse in heb als humor/oppeppertje/whatever maar je kunt het ook prima gebruiken voor dit einddoel)

6) Ja eigenlijk al beschreven hierboven maar verdient een apart punt, blijf schommelen van 'niet eng' naar 'eng'. Als je vrijwel geen contact met dr hebt dan wil je 'niet eng' zijn en als ze steeds meer losweekt van haar vriend dan wil je 'enger' worden (is niet zo'n goede term want dan ben je voor haar niet eng meer, maar goed). Zie hierboven dat ontvoeren voorbeeld met film/power rangers

7) Diskwalificeer jezelf. Zo zwak mogelijk. Hiermee bedoel ik smoesjes verzinnen waarom jullie nooit samen zouden kunnen zijn of iets zouden kunnen gaan doen. "Jammer dat ik het veels te druk heb met mijn kat verzorgen anders zou ik [x]" waar [x] = 'graag iets met jou willen' met een goed engheidsniveau (hmm als ik dit zo lees moet ik er zelf om lachen, ben benieuwd hoe dat bij jullie is xD)

8) Ja ookal beschreven maar ja... "ik heb een vriend" = geen betekenis.

Voor nog meer informatie/routines gewoon vragen.

Oh wat erg
In feite heb ik dit al eens gedaan, toen ik mijn exvriendin ontmoete

Maargoed, dit lange verhaal kan je kortmaken als: niet jaloers zijn, maar humor gebruiken waarin je het meisje en jezelf met elkaar in verband brengt.

Natuurlijk hoorde ik achteraf dat de ex een rare was enzo. gelukkig maar! Anders zou je bijna gaan denken dat zelfs Goede relaties niet bestand zijn tegen dit soort acties.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2007, 17:19
Poepkind
Poepkind is offline
zeg bestaat er niet zoeits maar dan voor mannen? als in hoe regel ik dat een man een 2e date met mij wilt! Ik wil best de trukendoos uit de kast halen als ik dat kan fiksen.
Oud 02-11-2007, 18:43
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
zeg bestaat er niet zoeits maar dan voor mannen? als in hoe regel ik dat een man een 2e date met mij wilt! Ik wil best de trukendoos uit de kast halen als ik dat kan fiksen
Er zijn ook tig manieren en dingen voor vrouwen bestemd maar daar zijn nooit topics over
Met citaat reageren
Oud 02-11-2007, 18:44
Verwijderd
Citaat:
zeg bestaat er niet zoeits maar dan voor mannen? als in hoe regel ik dat een man een 2e date met mij wilt! Ik wil best de trukendoos uit de kast halen als ik dat kan fiksen.
Zeggen dat je wil neuken.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2007, 18:47
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Zeggen dat je wil neuken
Dan krijg je in 90% van de gevallen zeker een 2e date maar zo'n uitspraak van een meisje heeft ook veel gevolgen op sociaal gebied.. :roll:
Met citaat reageren
Oud 02-11-2007, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Dan krijg je in 90% van de gevallen zeker een 2e date maar zo'n uitspraak van een meisje heeft ook veel gevolgen op sociaal gebied.. :roll:
Dat soort voorwaarden verbond ze er niet aan.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2007, 19:16
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Dat soort voorwaarden verbond ze er niet aan.
Klopt

In dat geval sluit ik me bij Kazet aan.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2007, 21:39
Vice
Vice is offline
Citaat:
Tenzij dat meisje oerlelijk is.
Oud 03-11-2007, 01:47
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Als je niet met enorme paupers omgaat zal dat wel meevallen...
Met citaat reageren
Oud 03-11-2007, 09:58
juno
juno is offline
Ik vraag me wel eens af wat er gebeurd is met dingen als "een beetje verliefd worden". Waarom wil je iemand voor jezelf winnen, en al helemaal als ze al een relatie heeft, als je zelf geen andere interesse in haar hebt behalve dan het opvijzelen van je eigen ego? Wat is er mis met je ego dat je die bevestiging nodig hebt?
En waarom wil je in vredesnaam iets gevoelsmatig analyseren en in stukjes breken en benoemen en planmatig indelen? Wat mankeert er dan aan zo iemand, vraag ik mij dan echt af.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2007, 10:55
Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Zeggen dat je wil neuken.
nee vriend, zo werkt t niet! Als ik wil neuken doe ik dat de 1e date wel.
Oud 03-11-2007, 12:27
Alex111
Alex111 is offline
Citaat:
Waarom wil je in vredesnaam iets gevoelsmatig analyseren en in stukjes breken en benoemen en planmatig indelen? Wat mankeert er dan aan zo iemand, vraag ik mij dan echt af.
Ja echt he! Dat vraag ik me ook af. Het moeten echt totale controllfreaks/psychopaten zijn die van dit soort dingen in het leven een studie proberen te maken.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2007, 12:34
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
En waarom wil je in vredesnaam iets gevoelsmatig analyseren en in stukjes breken en benoemen en planmatig indelen? Wat mankeert er dan aan zo iemand, vraag ik mij dan echt af.
Zodat wij mannen weer meer macht krijgen omdat jullie vrouwmenschen nog steeds zwakke generaliserende kutexcuusjes gebruiken op emotief gebied omdat jullie de ballen niet hebben om te zeggen waar het op staat.

Hoe minder logica eraan te pas komt hoe meer macht jullie hebben, dat is ook vrijwel waarom 99.9% van de vrouwen walgt bij deze analyses en dat voor mannen maar iets van 70% is (50% zijn mongolen die denken social proof te winnen bij vrouwen door met ze te siden, 10% zijn mongolen die het niet begrijpen en de andere 10% zijn wannabe alpha assholes (onder motto "als het niet lukt omdat we er niets van bakken proberen we gewoon een nieuw meisje") die een vlotte bek hebben en daardoor af en toe seks kunnen krijgen en daarom denken dat "al die regeltjes ensooow" overbodig zijn).
Met citaat reageren
Oud 03-11-2007, 13:10
madelief21
madelief21 is offline
Dus Armoed als ik het goed begrijp wil je meer macht? En heb je negatieve ervaringen met vrouwen?
Met citaat reageren
Oud 03-11-2007, 13:12
Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Zodat wij mannen weer meer macht krijgen omdat jullie vrouwmenschen nog steeds zwakke generaliserende kutexcuusjes gebruiken op emotief gebied omdat jullie de ballen niet hebben om te zeggen waar het op staat.
pardon, mannen zijn juist degenen die niet de guts hebben om even te bellen met de mededeling dat ze geen zin hebben in n 2e date. Of dat ze je toch niet leuk vinden etc, die laten liever niks meer van zich horen!
Oud 03-11-2007, 13:20
Alex111
Alex111 is offline
Citaat:

Hoe minder logica eraan te pas komt hoe meer macht jullie hebben, dat is ook vrijwel waarom 99.9% van de vrouwen walgt bij deze analyses en dat voor mannen maar iets van 70% is (50% zijn mongolen die denken social proof te winnen bij vrouwen door met ze te siden, 10% zijn mongolen die het niet begrijpen en de andere 10% zijn wannabe alpha assholes (onder motto "als het niet lukt omdat we er niets van bakken proberen we gewoon een nieuw meisje") die een vlotte bek hebben en daardoor af en toe seks kunnen krijgen en daarom denken dat "al die regeltjes ensooow" overbodig zijn).
Waar slaat dit op?

Ik geloof niet dat je allerlei rottige trucjes nodig hebt om aan de vrouw te komen. Waar het om gaat is om gewoon vriendelijk een leuk gesprekje aan te knopen, interesse te tonen en jezelf een beetje goed verkopen. Ik geloof niet dat die trucjes veel verschil maken.

Als een dame een jongen die ze niet knap/leuk vind, of niet haar type is op zich af ziet komen en die jongen gaat dan vervolgens perfect gedetailleerd allerlei psychologische trucjes toepassen. Denk je dan echt dat die dame dan opeens zoiets heeft van 'wow hem wil ik!'? Ik denk het toch niet.

En ŕls die trucjes al het verschil moeten maken dan geloof ik niet dat die relatie dan erg lang zal duren. Een relatie die zonder 'trucjes' niet ontstaan zou zijn, kan nooit erg stabiel zijn.

Goede relaties ontstaan door oprechte wederzijdse interesse en niet door psychologische oorlogsvoering.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2007, 13:52
Verwijderd
Citaat:
nee vriend, zo werkt t niet! Als ik wil neuken doe ik dat de 1e date wel.
Het is ook nooit goed.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2007, 14:08
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Waar slaat dit op?

Ik geloof niet dat je allerlei rottige trucjes nodig hebt om aan de vrouw te komen. Waar het om gaat is om gewoon vriendelijk een leuk gesprekje aan te knopen, interesse te tonen en jezelf een beetje goed verkopen. Ik geloof niet dat die trucjes veel verschil maken.

Als een dame een jongen die ze niet knap/leuk vind, of niet haar type is op zich af ziet komen en die jongen gaat dan vervolgens perfect gedetailleerd allerlei psychologische trucjes toepassen. Denk je dan echt dat die dame dan opeens zoiets heeft van 'wow hem wil ik!'? Ik denk het toch niet.

En ŕls die trucjes al het verschil moeten maken dan geloof ik niet dat die relatie dan erg lang zal duren. Een relatie die zonder 'trucjes' niet ontstaan zou zijn, kan nooit erg stabiel zijn.

Goede relaties ontstaan door oprechte wederzijdse interesse en niet door psychologische oorlogsvoering.
Jij zal de eerste en de laatste niet zijn, maar je hebt er weinig van begrepen wat het feitelijk is. Er is geen sprake van psychologische truucjes, hoe graag jij dat ook wil geloven. Er zijn altijd mensen geweest die heel 'goed' zijn met vrouwen. Wat die zogenaamde pick-up artist lui hebben gedaan is dat ze de handelingen die deze mannen doen analyseren en beschrijven. Het is begrijpelijk dat dergelijke informatie geld in het laatje kan brengen dus daarom hebben ze hun ervaringen en gedragingen benoemd en in concepten onderbracht.Jou probleem is ook dat je je mening nergens op weet te basseren. je zegt enkel; ik geloof niet dat een relatie gebasseerd op truucjes stabiel kan zijn. Klinkt voor veel mensen logisch, maar waarom het zo is leg je niet uit.

Je moet het niet zien als psychologische slimmigheden, maar meer als hetzelfde proces waarbij mensen die 'heel druk' zijn tegenwoordig geclassificeerd worden als hebbende ADHD. Dingen worden benoemd, afgegrend en gedefinieerd, om ze voor buitenstaanders begrijpelijk te maken, een carriere te maken, of/en er geld aan te verdienen.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2007, 14:55
Vice
Vice is offline
Citaat:
Knappe jongen die dat bij mij voor elkaar krijgt.

Citaat:

Hoe minder logica eraan te pas komt hoe meer macht jullie hebben, dat is ook vrijwel waarom 99.9% van de vrouwen walgt bij deze analyses
Ik walg helemaal niet van deze analyses. Sterker nog, ik vind ze alleen maar grappig. Het is altijd weer een feest wanneer dit soort topics op L&R geopend worden.
Oud 03-11-2007, 15:58
Tińo
Tińo is offline
mijn god, het wordt met de dag erger.
kruip eens het echte leven en vindt uit dat dit in de praktijk zelden tot nooit zo werkt als je denkt, al deze verhalen en halve wijsheden.
Oud 03-11-2007, 16:09
Alex111
Alex111 is offline
Citaat:
Jij zal de eerste en de laatste niet zijn, maar je hebt er weinig van begrepen wat het feitelijk is. Er is geen sprake van psychologische truucjes, hoe graag jij dat ook wil geloven. Er zijn altijd mensen geweest die heel 'goed' zijn met vrouwen. Wat die zogenaamde pick-up artist lui hebben gedaan is dat ze de handelingen die deze mannen doen analyseren en beschrijven. Het is begrijpelijk dat dergelijke informatie geld in het laatje kan brengen dus daarom hebben ze hun ervaringen en gedragingen benoemd en in concepten onderbracht.Jou probleem is ook dat je je mening nergens op weet te basseren. je zegt enkel; ik geloof niet dat een relatie gebasseerd op truucjes stabiel kan zijn. Klinkt voor veel mensen logisch, maar waarom het zo is leg je niet uit.

Je moet het niet zien als psychologische slimmigheden, maar meer als hetzelfde proces waarbij mensen die 'heel druk' zijn tegenwoordig geclassificeerd worden als hebbende ADHD. Dingen worden benoemd, afgegrend en gedefinieerd, om ze voor buitenstaanders begrijpelijk te maken, een carriere te maken, of/en er geld aan te verdienen.

Ok, leg jij dan eens uit hoe dit precies werkt?
Met citaat reageren
Oud 03-11-2007, 16:48
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Ok, leg jij dan eens uit hoe dit precies werkt?
Wat precies?
Met citaat reageren
Oud 03-11-2007, 21:42
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
mijn god, het wordt met de dag erger.
kruip eens het echte leven en vindt uit dat dit in de praktijk zelden tot nooit zo werkt als je denkt, al deze verhalen en halve wijsheden
Jij bent zo'n figuur die in de clubs met zijn biertje hoog ophoudend naar mij kijkt en denkt "damn die gast slacht en ploegt door deze cockfarm heen"

Citaat:
Waar slaat dit op?

Gebrek aan inzicht.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2007, 21:44
Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Het is ook nooit goed.
elkaar een 2e keer ontmoeten alleen omdat de man seks wil, en hij weet dat hij dat zal krijgen is geen 2e date. Dat is gewoon een seksafspraak, en als ik dat wil seks ik wel meteen.
Dus de vraag naar een leuk trucje blijft staan!
Oud 03-11-2007, 22:54
Verwijderd
Citaat:
elkaar een 2e keer ontmoeten alleen omdat de man seks wil, en hij weet dat hij dat zal krijgen is geen 2e date. Dat is gewoon een seksafspraak, en als ik dat wil seks ik wel meteen.
Dus de vraag naar een leuk trucje blijft staan!
Je kan dan ook gewoon "uitdagende" opmerkingen maken, zodat hij denkt dat hij seks gaat krijgen maar je nog met recht kan weigeren.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 13:24
Alex111
Alex111 is offline
Citaat:
Gebrek aan inzicht.
Is dit alles wat je te zeggen hebt? Tjonge jonge. Wat een onzin verkoop jij zeg!
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 14:38
juno
juno is offline
En het enige wat Armoed wil is gewoon maar een meisje dat van hem houdt...

Jongen, als je wilt dat iemand van je houdt, moet je dat verdienen door lief te zijn, niet door haar te slim af te zijn. :-) Dat is de eerste regel.

Tweede regel: populaire, want knappe, met gezond genetisch materiaal en sociaal aangepaste en dus uit evolutionair oogpunt te prefereren meisjes vallen op dito jongens.

Ben je van genetisch minder geschikt materaal, dan moet je in jouw eigen visvijvertje blijven, anders zul je altijd nee te horen krijgen, want je bent nu eenmaal niet goed genoeg, en ze zal zich niet tot jouw niveau verlagen. Goede genen zoeken goede genen.

Uit jouw posts lees ik erg veel frustratie, waarschijnlijk omdat je dat knappe meisje niet kunt krijgen. Ta, je krijgt wat je bent, helaas.

Laatst gewijzigd op 04-11-2007 om 14:57.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 15:30
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
En het enige wat Armoed wil is gewoon maar een meisje dat van hem houdt...

Jongen, als je wilt dat iemand van je houdt, moet je dat verdienen door lief te zijn, niet door haar te slim af te zijn. :-) Dat is de eerste regel.

Tweede regel: populaire, want knappe, met gezond genetisch materiaal en sociaal aangepaste en dus uit evolutionair oogpunt te prefereren meisjes vallen op dito jongens.

Ben je van genetisch minder geschikt materaal, dan moet je in jouw eigen visvijvertje blijven, anders zul je altijd nee te horen krijgen, want je bent nu eenmaal niet goed genoeg, en ze zal zich niet tot jouw niveau verlagen. Goede genen zoeken goede genen.
Ik ben erg knap, maar ook erg slim. Ik zoek gewoon een meisje dat hetzelfde is.

Citaat:
Uit jouw posts lees ik erg veel frustratie, waarschijnlijk omdat je dat knappe meisje niet kunt krijgen. Ta, je krijgt wat je bent, helaas.
Je kunt in mijn posts inderdaad bordenvol frustratie herkennen, omdat ik dat knappe en leuke meisje niet kan krijgen. Tja, ik kan ze gewoon niet vinden, helaas. Bestaan ze eigenlijk wel?
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 15:33
Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Je kunt in mijn posts inderdaad bordenvol frustratie herkennen, omdat ik dat knappe en leuke meisje niet kan krijgen. Tja, ik kan ze gewoon niet vinden, helaas. Bestaan ze eigenlijk wel?
ik ben knap en leuk, en nee ik heb geen fotoboek
Oud 04-11-2007, 17:07
Verwijderd
Citaat:

Jawel hoor, maar het probleem met 'leuk' is dat het relatief is. Ik vind mijn vriendengroepen vreselijk leuk, maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die "Jezus, wat is dit voor kutgroep" denken. En andersom zie ik regelmatig mensen waarvan ík denk "Godallemachtig, als ik daar maar nooit mee hoef te praten", en die hebben ook vrienden. Tja.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 17:14
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Jawel hoor, maar het probleem met 'leuk' is dat het relatief is. Ik vind mijn vriendengroepen vreselijk leuk, maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die "Jezus, wat is dit voor kutgroep" denken. En andersom zie ik regelmatig mensen waarvan ík denk "Godallemachtig, als ik daar maar nooit mee hoef te praten", en die hebben ook vrienden. Tja.
Is ook helemaal waar
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 17:26
juno
juno is offline
Citaat:

Dat je niet achterlijk bent is duidelijk. Over knap kan ik niet oordelen, ik heb je nog nooit gezien. Maar blijkbaar ben je niet leuk en/of lief genoeg, anders had je al hordes meisjes gehad.

En wat vind jij een leuk meisje?
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 18:36
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Maar blijkbaar ben je niet leuk en/of lief genoeg, anders had je al hordes meisjes gehad
Dit gaat arrogant overkomen maar anders kan ik moeilijk op je post antwoorden. Ik heb genoeg meisjes 'achter mij aan' en veel van hen willen ook relaties. Het probleem is het meisje, niet ik. Ik kan het meisje niet krijgen omdat er niets te krijgen valt, teleurstelling na teleurstelling.

Citaat:
En wat vind jij een leuk meisje?
Een meisje waar ik goed mee kan praten. Ze hoeft serieus nogeens niet knap te zijn, gemiddeld is voldoende.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 20:00
Smokin'
Smokin' is offline
Wat houd in jou geval 'slim' in?
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 20:34
Armoed
Armoed is offline
Niet overal een probleem van maken. Ik heb altijd het gevoel dat meisjes 'het' als een wedstrijd zien en mij als de tegenstander. Als ze iets zeggen/beweren heb ik daar geen problemen mee en praat ik erover door of verwissel ik van onderwerp of wat dan ook, ik ga niet als een klein kind discussieren. Dat doe ik wel op fora of met maten of als het per se moet. Niet om de 5 seconden een discussie.

Ik vind het ook vreselijk als ze social worker gaan spelen. Vooral omdat ze het 'o zo goed weten' maar eigenlijk geen ene fucking moer van de situatie begrijpen.

Ik zal een concreet voorbeeld geven. Als ik er de volgende dag vroeg uit moet (om wat voor reden dan ook, zegmaar rond 7 uur of half 8 ofzo) dan kan ik de dag ervoor toch niet op tijd naar bed gaan met als resultaat dat ik de volgende dag met te weinig slaap opsta. Dat is niet zo'n heel groot probleem aangezien ik niet vaak vroeg op moet en ik niet doodga van een keertje slaaptekort (toen ik nog op school zat had ik doordeweeks altijd slaaptekort en ik heb er fysiek nooit veel last van gehad). Maar om 1 of andere reden als dit onderwerp ter sprake komt denken meisjes het altijd beter te weten en komen ze met oplossingen.

Dat is nogeens niet het probleem. Maar dan geven ze mij automatisch een labeltje 'dom/raar' of whatever en dat is een enorme afknappen. Voorbeeld:

Armoed: blahblah ik heb wel eens blahblah (probleem hierboven)
Meisje: oh, kun je dan niet gewoon op een bepaalde tijd stoppen met waar je mee bezig bent en dan naar bed gaan?
Armoed: Nee... Ik weet niet precies wat het is, maar ik heb er niet veel last van ofzo hoor
Meisje: *rolt met dr ogen*

Nog een voorbeeld:

Meisje: En hoe was het vandaag [reden waarvoor ik vroeg uit bed moest]?
Armoed: Hahaha ja was superleuk maar kwam bijna te laat omdat ik 's ochtends zo moe/lui was
Meisje: Als je nou eens gewoon eerder naar bed zou gaan... *rolleyes*

Ik heb geen meisjes nodig als social worker, ik kan het meerendeel van mijn problemen heel goed zelf oplossen en de dingen die ik niet goed zelf op kan lossen heb ik heel weinig last van. Ik heb jullie mening niet nodig over zulke dingen want die interesseert me eigenlijk geen moer en ik kan er al helemaal niet tegen als jullie biggie/arrogant gaan doen. Zo'n reactie is veel leuker:

Meisje: oh, kun je dan niet gewoon op een bepaalde tijd stoppen met waar je mee bezig bent en dan naar bed gaan?
Armoed: Nee... Ik weet niet precies wat het is, maar ik heb er niet veel last van ofzo hoor
Meisje: aahh *knuffelt*

Of:

Armoed: Hahaha ja was superleuk maar kwam bijna te laat omdat ik 's ochtends zo moe/lui was
Meisje: Aahh *knuffelt*

Really, het is niet moeilijk hoor (dit hoeft niet in elke situatie dat is gewoon fucking irritant but you get the point).
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 21:15
Smokin'
Smokin' is offline
Dit begrijp ik.

Laatst gewijzigd op 04-11-2007 om 21:22.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 21:28
Verwijderd
Citaat:
Niet overal een probleem van maken. Ik heb altijd het gevoel dat meisjes 'het' als een wedstrijd zien en mij als de tegenstander. Als ze iets zeggen/beweren heb ik daar geen problemen mee en praat ik erover door of verwissel ik van onderwerp of wat dan ook, ik ga niet als een klein kind discussieren. Dat doe ik wel op fora of met maten of als het per se moet. Niet om de 5 seconden een discussie.

Ik vind het ook vreselijk als ze social worker gaan spelen. Vooral omdat ze het 'o zo goed weten' maar eigenlijk geen ene fucking moer van de situatie begrijpen.

Ik zal een concreet voorbeeld geven. Als ik er de volgende dag vroeg uit moet (om wat voor reden dan ook, zegmaar rond 7 uur of half 8 ofzo) dan kan ik de dag ervoor toch niet op tijd naar bed gaan met als resultaat dat ik de volgende dag met te weinig slaap opsta. Dat is niet zo'n heel groot probleem aangezien ik niet vaak vroeg op moet en ik niet doodga van een keertje slaaptekort (toen ik nog op school zat had ik doordeweeks altijd slaaptekort en ik heb er fysiek nooit veel last van gehad). Maar om 1 of andere reden als dit onderwerp ter sprake komt denken meisjes het altijd beter te weten en komen ze met oplossingen.

Dat is nogeens niet het probleem. Maar dan geven ze mij automatisch een labeltje 'dom/raar' of whatever en dat is een enorme afknappen. Voorbeeld:

Nog een voorbeeld:

Ik heb geen meisjes nodig als social worker, ik kan het meerendeel van mijn problemen heel goed zelf oplossen en de dingen die ik niet goed zelf op kan lossen heb ik heel weinig last van. Ik heb jullie mening niet nodig over zulke dingen want die interesseert me eigenlijk geen moer en ik kan er al helemaal niet tegen als jullie biggie/arrogant gaan doen. Zo'n reactie is veel leuker:

Meisje: aahh *knuffelt*

Of:

Meisje: Aahh *knuffelt*

Really, het is niet moeilijk hoor (dit hoeft niet in elke situatie dat is gewoon fucking irritant but you get the point).
Lol, het probleem is dus gewoon dat meiden geen kritiek op je mogen hebben
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 21:41
Southtown
Southtown is offline
Nou, mannen kunnen even hypocriet zijn als vrouwen, dus op dat vlak ligt de schuld in beide "kampen".
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad. Geen wonder dat het 'm niet lukt, hij zoekt iemand die zowel intelligent (en dus kritisch) als mak (en dus dom) is.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 21:57
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Daar komt het op neer. Een beetje plagerige kritiek is leuk enzo, maar niet te veel gaan denken of van die vervelende betweterige sarcastische opmerkingen gaan maken.

Citaat:
ik ben knap en leuk, en nee ik heb geen fotoboek
Zoiets is dus "ik ben ff naar de wc" en niet meer terugkomen op de date.

Ik ben tot nu toe altijd slimmer/intelligenter/wijzer/etc. geweest dan elk meisje waar ik tot nu toe contact mee heb gehad en ik ben er vrij zeker van dat dat spoedig niet gaat veranderen (don't get me wrong, sommige zijn hoogintelligent/hoogbegaafd en mentaal heel uitdagend maar het verschil tussen mij en hen is nog steeds fucking gigantisch). Dat is voor mij geen probleem, maar ga dan niet serieus discussieren of commetaar maken. Ook eens een keertje iemand gehad die een cursus retorica had gevolgd en iets met filosofie/debatteringsvaardigheden/whatever en eens even lekker met mij ging discussieren. Dat resulteerde in een verbale verkrachting van mijn kant. Ik ben getest en al die pissing contests echt fucking beu.

Ik loop echt niet de hele tijd "I M SO SMRT" maar het zijn altijd jullie die eens even lekker Armoed willen testen. Heb ooit eens een relatie gehad met een meisje van het VMBO toen ik 16 was (zij was toen 14), nooit problemen mee gehad en zij was absoluut geen intellectueel zwaargewicht. Op ander gebied waren er echter wel problemen en dat was ook de reden dat het stuk ging (dat had trouwens niets te maken met kritiek leveren dus het is niet het 1 of het ander).
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Daar komt het op neer. Een beetje plagerige kritiek is leuk enzo, maar niet te veel gaan denken of van die vervelende betweterige sarcastische opmerkingen gaan maken.

Zoiets is dus "ik ben ff naar de wc" en niet meer terugkomen op de date.

Ik ben tot nu toe altijd slimmer/intelligenter/wijzer/etc. geweest dan elk meisje waar ik tot nu toe contact mee heb gehad en ik ben er vrij zeker van dat dat spoedig niet gaat veranderen (don't get me wrong, sommige zijn hoogintelligent/hoogbegaafd en mentaal heel uitdagend maar het verschil tussen mij en hen is nog steeds fucking gigantisch). Dat is voor mij geen probleem, maar ga dan niet serieus discussieren of commetaar maken. Ook eens een keertje iemand gehad die een cursus retorica had gevolgd en iets met filosofie/debatteringsvaardigheden/whatever en eens even lekker met mij ging discussieren. Dat resulteerde in een verbale verkrachting van mijn kant. Ik ben getest en al die pissing contests echt fucking beu.

Ik loop echt niet de hele tijd "I M SO SMRT" maar het zijn altijd jullie die eens even lekker Armoed willen testen. Heb ooit eens een relatie gehad met een meisje van het VMBO toen ik 16 was (zij was toen 14), nooit problemen mee gehad en zij was absoluut geen intellectueel zwaargewicht. Op ander gebied waren er echter wel problemen en dat was ook de reden dat het stuk ging (dat had trouwens niets te maken met kritiek leveren dus het is niet het 1 of het ander).
Och lieverd, niemand hier heeft de behoefte om je te testen. De enige manier waarop jouw zogenaamde hoogbegaafdheid zich profileert op dit forum, is het feit dat je telkens maar weer stélt dat je zo intelligent bent. Het zou al heel wat schelen als je ook daadwerkelijk hoogintelligente opmerkingen zou maken
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 23:17
Verwijderd
Citaat:

Nog een voorbeeld:

Ik heb geen meisjes nodig als social worker, ik kan het meerendeel van mijn problemen heel goed zelf oplossen en de dingen die ik niet goed zelf op kan lossen heb ik heel weinig last van. Ik heb jullie mening niet nodig over zulke dingen want die interesseert me eigenlijk geen moer en ik kan er al helemaal niet tegen als jullie biggie/arrogant gaan doen.
Ja eh. Als je nou gewoon zelf eens ophoudt met zéggen dat je last hebt van slaaptekort, of zeggen dat je bijna te laat kwam 'omdat je lui was', dan gaan die meiden van jou er tenminste niet zo op in. Want blijkbaar zeg je er steeds bij dat dat je probleem is. Vind je het gek dat ze er dan wat van zeggen; je blijft maar tegen ze zeuren over dat slaaptekort ;p
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 23:29
Verwijderd
Citaat:
Och lieverd, niemand hier heeft de behoefte om je te testen. De enige manier waarop jouw zogenaamde hoogbegaafdheid zich profileert op dit forum, is het feit dat je telkens maar weer stélt dat je zo intelligent bent. Het zou al heel wat schelen als je ook daadwerkelijk hoogintelligente opmerkingen zou maken
Die zogenaamde hoogbegaafdheid uit zich in elk geval niet in de vele d/t-fouten die ik Armoed al heb zien maken...
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 23:46
Verwijderd
Citaat:

Jawel. Jij bent alleen een gefrustreerde aftrekker.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 00:23
Smokin'
Smokin' is offline
Armoed.

Als je zelf een oordelend, minachtend, klagend persoon bent lok je ook een zekere respons uit. Door je mond dicht te houden en je ongenoegen en waardering op gezette momenten kenbaar te maken kan je in hoge mate de manier van communiceren met een meisje bepalen. Is mijn ervaring.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten