Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
sja...ik heb zelf een accent namelijk de populaire zachte gggg...hoor van de meeste wel dat ze het leuk, mooi, sexy en sommige mensen vinden het zelfs geil klinken...nou dat geile erin ben ik nog steeds aan het zoeken hoor!
maar goed ik kan maar een accent echt niet horen en dat is het friese taaltje dat is echt een geval appart! valt geen touw aan vast te knopen.
|
![]() |
ik zou der nie op afknappe.. in ut begin zou ik wel zoiets hebbe van aah.. bezt wel klote maar der zal je daarna wel aan wenne.. as ie verder helemaal perfect is neem ik da der wel bij!
maar ik zoek toch iemand hier uit de buurt dus dan heb je der sowieso al geen last van.. die prate dan meestal wel utzelfde als jij.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik kom zelf uit Limburg maar ik praat niet echt heel limburgs, maar genoeg mensen die ik ken wel daar zou ik dus echt niet op af knappen. Dan ben je echt zielig |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ken zo'n beetje elk accent wel.
Ik heb met mensen uit belgië gepraat, uit Limburg, Rotterdam, Amsterdam/Alkmaar, Groningen, Achterhoek.. Ik ken ook mensen uit de kleine dorpjes, met boers accent dus, en ik Deventer praten ze ook heel plat enzow. Er is letterlijk maar één accent wat ik echt niet kan uitstaan en dat is het Haagse, VRESELIJK! Alhoewel, ik zou er niet iemand voor laten schieten. Verder vinnik Fries wel leuk klinken maar kan ik het niet verstaan en dat vind ik weer irritant ![]() Maargoed, doe mij maar gewoon ABN, ook al weet ik dat ik dat ook niet spreek.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik woon in zuid-holland, vlakbij dordrecht en in maastricht kijken ze me aan alsof ik van de vuilnisbelt kom ![]()
|
Verwijderd
|
Rotterdaaaaaaaaams!! *is net terug van vakantie* TeeerING wat hebben die lui een achterlijk accent (sorry rotterdammers
![]() ...maar daar zou ik dus echt niks vanaf laten hangen als de rest van de jongen leuk is... Dat zou stom zijn. Tis wel mateloos irritant, magoe. Alles went. |
![]() |
|
![]() |
Zeg lùistâh is, wat hebbe jullie toch allemaal tege mense met een aksent? Is r soms iets mis met ons, hm? Nâhh, ik ken je vetelle, een beitje haags aksent ken niks gein kwaad hoâh, sommige manne worde dr jùis gèl van as ik ze op zn haags vetel wat een lekkere bilspleit dr bauve hun broek ùisteik. Een echte man laat zich nie wegjage doâh een wèf dat lekkâh ken babbele, en ik hoef auk gein gauzâh die allein maah ABN ken prate hoâh. Lazâh nâh toch allemaal op zeg..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Limburgs roeleert wel eventjes ok.
![]() voor de rest, kannik mij echt niet storen aan een accent, zolang het maar duidelijk is wat ze zeggen, en niet dat mensen onderling in hun eigen taal gaan praten express zodat je er geen hol meer van snapt.. das gemeen.
|
oeh ben verliefd op een jongen met een Twents accent..... zooooo schattig klinkt dat! ben zelf limburgs, dat vind hij dan weer lief. maar dat vind ik zelf niet mooi.
Ik vind een zwaar limburgs accent niet mooi (heb het zelf ook niet egt) maar afknappen op een accent zou ik nooit doen denk ik. Zou het juist grapig vinden.
||
![]() |
Citaat:
maar goed baggerdurpsspraot is ook niet alles, als je in Alblasserdam bent en je belt even naar huis, gaan mensen je gelijk aankijken omdat je zo 'raar' praat, terwijl je tegen hun altijd redelijk ABN praat ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar aan de andere kant kan een heel lief accent (Eindhovens enzow) juist weer heel positief werken |
![]() |
|
![]() |
Ik vind het supertof klinken als een jongen erg 'kakkerig' praat, zo van: "Ga je nog mee brrrrridgen? Of doe je liever hoooooockey?????" En Rotterdams of Haags is ook errug lief. Een zachte g klinkt wel romantisch, maar Vlaams of boers, neej!
Goois rulezzzzz! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik vind limburgse accentjes gewoon koel! Alle accentjes zijn wel koel bij een meisje eiglijk behalve Surinaams :X
Zelf heb ik een beetje Fries accent maar dat komt doordat ik hier al 4 jaar woon, hiervoor woonde ik in Zuid-Afrika daar ben ik engels opgevoed dus ben ook nog es een pro in engels ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Of beter nog , ik wou dat ik ergens woonde waar meisjes echt aardig zijn en niet alleen misbruik maken van mij voor mijn geld en voor sex ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
ik hoorde vanmiddag (in de winkel waar ik werk) een vrouwtje hier van de camping (waarschijnlijk uit den haag) tekeer gaan tegen haar kind.. dat kind schreeuwe even hard en onverstaanbaar terug.. het leek amper nederlands meer
taal kan dus wel een afknapper zijn ![]()
Laatst gewijzigd op 05-08-2002 om 19:40. |
![]() |
|
kvoel me beetje racistisch....
mensen met een accent (hoe relatief dan ook) kan ik amper serieus nemen. bijvoorbeeld de surinaamse politica die protesteert tegen god weet wat ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|