|
|
Bekijk resultaten poll: Kunnen seks/seksuele handelingen op de eerste date met oog op een relatie? | |||
Seks: ja, er kan een relatie uitkomen |
![]() ![]() ![]() ![]() |
46 | 43.40% |
Seks: nee, te easy, fout begin |
32 | 30.19% |
Seksuele handelingen: ja, er kan een relatie uitkomen |
9 | 8.49% |
Seksuele handelingen: nee, ook te easy, fout begin |
19 | 17.92% |
Aantal stemmers: 106. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heb je antwoord even een aantal maal doormoeten lezen, maar wat bedoel je precies? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Nee, bij mij zou er geen goede relatie uitkomen.
Ten eerste ben ik veel te verlegen als ik iemand echt leuk vind. En ten tweede ben ik heel zuinig op iemand die ik net ken en waar ik stapelverliefd op ben en zou ik niet meteen 'willen' weten hoe seks met diegene is. Gewoon rustig opbouwen heeft een veel positiever effect. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ok begrijpelijk ![]() ![]() kan het niet duidelijk uitleggen, maar je snap mijn standpunt vast wel! ![]() |
![]() |
|
'Hij geeft meer om jou dan om [iets], maar het is wel zo aardig dat niet te testen.' - Pjotr
'[Iets]' is bijvoorbeeld 'zijn vrienden' Wat dit betekent is dat hij inderdaad meer om jou geeft dan de rest, maar het maakt het nog wel een erg vervelende keuze en een relatie hoort meer te rusten op vertrouwen dan op bewijs - bewijs is alleen om verloren vertrouwen te herwinnen. Ik heb zelf weinig geduld voor meisjes die de hele tijd dat soort irritante keuzes voor je neus plaatsen alleen maar omdat ze zich goed willen voelen over zichzelf. Als ik zie dat je zin hebt in seks op de eerste date, net als ik, en het alleen maar niet doet om zo iets dan is dat al een slechte start en dan heb ik opeens al veel minder zin in wachten. Terwijl wachten als je gewoon niet klaar was geen enkel probleem was geweest.
Laatst gewijzigd op 09-11-2007 om 17:43. |
![]() |
|
Wat hecht iedereen toch veel waarde aan seks. Seks is toch leuk? en het lijkt me vanzelfsprekend dat je niet zomaar in bed duikt met iemand waarmee het niet klikt. Ik doe niet echt aan daten, iig niet officieel enzo *dat lijkt me vreselijk ongemakkelijk als het niet klikt*, maar ik kan in 1 date wel bepalen of iemand relatiemateriaal is, en als die persoon in kwestie dan ook nog eens vreselijk goed in bed is ben ik wel redelijk om hoor. Nadeel is alleen dat sommige jongens rotzakken zijn en je onterecht laten denken dat zij jou ook relatiemateriaal vinden ,maarja dan heb je wel een leuke avond/nacht gehad.
(en voor iedereen denkt dat ik met iedereen in bed duik: ik ben gelukkig wel aardig kritisch met het uitzoeken van relatiemateriaal)
||
Citaat:
hmm interresant puntje, ik zal er over nadenken!
||
Citaat:
|
Ik denk niet dat het echt iets uit hoeft te maken, maar ik weet wel dat ik een keer een vriendin had die zei dat we te snel seks hadden gehad en toen was ze helemaal onzeker over of ik haar een sletje zou vinden. Was een beetje vreemd en relatie ook na een paar maanden al weer over.
|
Ik doe het niet zozeer niet omdat ik denk dat ik daarmee mijn kansen verkijk ofzo maar omdat ik toch zelden echt zoveel voel voor iemand dat ik dat zo snel zou willen en ter bescherming van mezelf. Het voelt namelijk zo lullig als je seks hebt en je hoopt op een relatie en dan blijkt diegene dat niet te willen. Kun je beter wat zekerder zijn van de intenties van de ander.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Ik leerde een jongen kennen op een feest en heb toen met hem gezoend en nummers uitgewisseld. Een week later gingen we samen wat drinken, alleen kon ik pas heel laat en op een woensdag dus om 1 uur werden we de kroeg al uit gegooid. Hij stelde voor om bij mij thuis nog wat te gaan drinken en toen ben ik met hem naar bed geweest. En daar is dus een relatie uit gekomen.
Het klikte gewoon tussen ons, ik woon alleen op kamers dus ik heb de vrijheid mee te nemen wie ik wil, dus why not? |
![]() |
|
Seks is toch het hoogtepunt, ik vind het erheen werken een genot opzich en dat zou ik de spanning tussen ons 2 toch missen. Liever geen seks op de eerste date, hoewel ik niet uitsluit dat het een goede relatie in de weg zou staan.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
seks op eerste date? pubertje7 | 9 | 22-10-2011 12:06 | |
Liefde & Relatie |
Hoe raak je nou als jongen, het beste in contact met een meisje Pioneer3006 | 39 | 22-11-2002 17:34 | |
Liefde & Relatie |
Help, wat moet k doen :S Freaked Reality | 49 | 11-04-2002 18:07 | |
Liefde & Relatie |
Ik ben er ziek van! PFP | 47 | 11-04-2002 17:38 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 | |
Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 16:10 |