Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Bekijk resultaten poll: Kunnen seks/seksuele handelingen op de eerste date met oog op een relatie?
Seks: ja, er kan een relatie uitkomen 46 43.40%
Seks: nee, te easy, fout begin 32 30.19%
Seksuele handelingen: ja, er kan een relatie uitkomen 9 8.49%
Seksuele handelingen: nee, ook te easy, fout begin 19 17.92%
Aantal stemmers: 106. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-11-2007, 22:19
*** is offline
Citaat:
Tuurlijk wel, ik hoef ook geen makkelijke jongen die met iedereen zomaar het bed zou induiken, ik wil me wel speciaal genoeg voelen hoor
wmah, volgens mij kan het goed samen gaan dat iemand ja zou zeggen als je hem seks aanbeid, maar ook zou kunnen wachten als je het niet meteen aanbied, dat maakt toch ook dat je je speciaal voelt?
Ik snap het trouwens wel, ik zou het ook wel waarderen als hij er niet meteen op in zou gaan, maar dat is dan gewoon onderdrukken van iets wat hij eigenlijk wel wil en zegt op zich wel wat over zijn karakter.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-11-2007, 00:08
Ellesdee
Ellesdee is offline
Citaat:
Ik snap niet wat er fout aan zou zijn zolang het van twee kanten komt.
Oud 07-11-2007, 06:59
Verwijderd
ik zou dat niet doen. Juist om het feit dat als ik iemand relatie materiaal vind, ik niet wil overkomen als een makkelijk iemand. Laat ze er maar ff moeite voor doen *gniffel*
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 07:14
Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Citaat:
ik zou dat niet doen. Juist om het feit dat als ik iemand relatie materiaal vind, ik niet wil overkomen als een makkelijk iemand. Laat ze er maar ff moeite voor doen *gniffel*
Uhhuh... weet je ook dat veel mensen (jongens iig, weet het niet van meisjes) graag iemand hebben die niet onnodig moeilijk doet omdat ze een e.o.a. vreemd genot haalt uit dat jij moeilijk moet doen voor iets wat normaal gegeven die omstandigheden vanzelfsprekend is?
Oud 07-11-2007, 08:50
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Nee dat is juist mijn sterke kant. Van het weekend 17 orgasmes binnen 2 uur gegeven (als ik haar moet geloven).

Hmm then again eigenlijk is alles mijn sterkste kant 8D 8D 8D xD
Je hebt jezelf, voor zover het mogelijk was, nu nog belachelijker gemaakt
Oud 07-11-2007, 08:53
Verwijderd
Citaat:
Uhhuh... weet je ook dat veel mensen (jongens iig, weet het niet van meisjes) graag iemand hebben die niet onnodig moeilijk doet omdat ze een e.o.a. vreemd genot haalt uit dat jij moeilijk moet doen voor iets wat normaal gegeven die omstandigheden vanzelfsprekend is?

Heb je antwoord even een aantal maal doormoeten lezen, maar wat bedoel je precies?
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 09:18
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Heb je antwoord even een aantal maal doormoeten lezen, maar wat bedoel je precies?
Hij bedoelt dat je niet moeilijk moet doen als je wilt en het niet langer uit moet stellen dan strikt noodzakelijk
Oud 07-11-2007, 09:32
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Voila, dat vind ik er ook van. Ik zou het op zich wel willen als ik iemand leuk vind, maar dat wilt niet zeggen dat ik het zou doen. Hij mag er best wat voor over hebben (ff wachten) als ie me leuk genoeg vindt, en ik zou dat dan ook doen voor hem.
Oud 07-11-2007, 09:45
Stefanie
Stefanie is offline
Nee, bij mij zou er geen goede relatie uitkomen.

Ten eerste ben ik veel te verlegen als ik iemand echt leuk vind. En ten tweede ben ik heel zuinig op iemand die ik net ken en waar ik stapelverliefd op ben en zou ik niet meteen 'willen' weten hoe seks met diegene is. Gewoon rustig opbouwen heeft een veel positiever effect.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 11:15
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Je hebt jezelf, voor zover het mogelijk was, nu nog belachelijker gemaakt
Zoveel keer is slecht zeker?

Vrouwen
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 13:32
Verwijderd
Citaat:
Hij bedoelt dat je niet moeilijk moet doen als je wilt en het niet langer uit moet stellen dan strikt noodzakelijk

Ok begrijpelijk met een scharrel doe ik dat ook niet. Maar ik wil gewoon niet dat een eventuele relatie vanaf het begin al rust op sex. Natuurlijk leer je elkaar kennen, maar het is anders. Als ik iemand wil imponeren wil ik dan met mn karakter/ uiterlijk doen, maar niet met sex. Zodra dde sex ooit es minder wordt (hoop niet), dan hou je niet veel over anders.
kan het niet duidelijk uitleggen, maar je snap mijn standpunt vast wel!
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 14:08
Verwijderd
Waarom zou je dan niet veel over houden? Je relatie ontwikkelt zich toch verder op de andere punten net zo snel als een relatie waarbij er niet meteen seks is?
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 14:19
Verwijderd
Ja hopelijk wel ja.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 16:10
Verwijderd
Dan maakt het dus niets uit?
Met citaat reageren
Oud 08-11-2007, 07:40
Verwijderd
Misschien op punt dan niet, maar hou zou wel kunnen gebeuren. Het gaat mij er gewoon om dat ik niet makkelijk gevonden wil worden en ook n beetje de spanning erin houden. Tis voor mij ook een zekerheid dat diegene mij de moeite waard van t wachten vind.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2007, 11:44
Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
'Hij geeft meer om jou dan om [iets], maar het is wel zo aardig dat niet te testen.' - Pjotr
'[Iets]' is bijvoorbeeld 'zijn vrienden'

Wat dit betekent is dat hij inderdaad meer om jou geeft dan de rest, maar het maakt het nog wel een erg vervelende keuze en een relatie hoort meer te rusten op vertrouwen dan op bewijs - bewijs is alleen om verloren vertrouwen te herwinnen.
Ik heb zelf weinig geduld voor meisjes die de hele tijd dat soort irritante keuzes voor je neus plaatsen alleen maar omdat ze zich goed willen voelen over zichzelf. Als ik zie dat je zin hebt in seks op de eerste date, net als ik, en het alleen maar niet doet om zo iets dan is dat al een slechte start en dan heb ik opeens al veel minder zin in wachten. Terwijl wachten als je gewoon niet klaar was geen enkel probleem was geweest.

Laatst gewijzigd op 09-11-2007 om 17:43.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2007, 20:18
Luna
Luna is offline
Citaat:
kleine kromme pik
ieh ik kan wel janken
Oud 11-11-2007, 14:22
Pluis
Pluis is offline
Wat hecht iedereen toch veel waarde aan seks. Seks is toch leuk? en het lijkt me vanzelfsprekend dat je niet zomaar in bed duikt met iemand waarmee het niet klikt. Ik doe niet echt aan daten, iig niet officieel enzo *dat lijkt me vreselijk ongemakkelijk als het niet klikt*, maar ik kan in 1 date wel bepalen of iemand relatiemateriaal is, en als die persoon in kwestie dan ook nog eens vreselijk goed in bed is ben ik wel redelijk om hoor. Nadeel is alleen dat sommige jongens rotzakken zijn en je onterecht laten denken dat zij jou ook relatiemateriaal vinden ,maarja dan heb je wel een leuke avond/nacht gehad.

(en voor iedereen denkt dat ik met iedereen in bed duik: ik ben gelukkig wel aardig kritisch met het uitzoeken van relatiemateriaal)
Oud 11-11-2007, 18:28
Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Ik heb zelf weinig geduld voor meisjes die de hele tijd dat soort irritante keuzes voor je neus plaatsen alleen maar omdat ze zich goed willen voelen over zichzelf. Als ik zie dat je zin hebt in seks op de eerste date, net als ik, en het alleen maar niet doet om zo iets dan is dat al een slechte start en dan heb ik opeens al veel minder zin in wachten. Terwijl wachten als je gewoon niet klaar was geen enkel probleem was geweest.

hmm interresant puntje, ik zal er over nadenken!
Oud 12-11-2007, 20:18
Clover
Clover is offline
Tegenwoordig maakt het geloof ik niet zoveel meer uit of je nu wel of geen seks hebt op de eerste date... Ik heb het soms wel, maar meestal weet je al van te voren of dat gaat gebeuren of niet. Is wel een keer een relatie uitgekomen, dus het kan wel denk ik.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2007, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Mijn huidige relatie is voortgekomen uit een portie goeie seks binnen 3 uur na onze eerste ontmoeting
Rrrrrrrrrroooooaaaaarrrrrrrrr
Met citaat reageren
Oud 14-11-2007, 21:09
Bhoebha!
Bhoebha! is offline
eerst maar zeker weten als er een relatie onstaat dat deze niet op seks gebaseerd is.
Oud 15-11-2007, 21:07
missy_ihly
missy_ihly is offline
hallo, ! seks op je eerste date .. zou'k echt nooit doen. je kent iemand dan nog mar één dag as vriendje ofzoow iets. Hoe kan je iemand dan al vertrouwen?!
Met citaat reageren
Oud 15-11-2007, 21:18
Verwijderd
Citaat:
Hoe kan je iemand dan al vertrouwen?!
Mensenkennis.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 07:08
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
hallo, ! seks op je eerste date .. zou'k echt nooit doen. je kent iemand dan nog mar één dag as vriendje ofzoow iets. Hoe kan je iemand dan al vertrouwen?!
je kan iemand ook al langer kennen voordat je gaat daten.
Oud 16-11-2007, 09:08
MB
MB is offline
Ik denk niet dat het echt iets uit hoeft te maken, maar ik weet wel dat ik een keer een vriendin had die zei dat we te snel seks hadden gehad en toen was ze helemaal onzeker over of ik haar een sletje zou vinden. Was een beetje vreemd en relatie ook na een paar maanden al weer over.
Oud 16-11-2007, 10:12
Verwijderd
Citaat:
je kan iemand ook al langer kennen voordat je gaat daten.
Dat zou voor mij de enige uitzondering zijn denk ik. Als je iemand al langer kent, is zo'n eerste date heel anders dan wanneer je iemand nog helemaal niet kent.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2007, 20:29
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Ik doe het niet zozeer niet omdat ik denk dat ik daarmee mijn kansen verkijk ofzo maar omdat ik toch zelden echt zoveel voel voor iemand dat ik dat zo snel zou willen en ter bescherming van mezelf. Het voelt namelijk zo lullig als je seks hebt en je hoopt op een relatie en dan blijkt diegene dat niet te willen. Kun je beter wat zekerder zijn van de intenties van de ander.
Oud 01-12-2007, 20:37
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
Wat hecht iedereen toch veel waarde aan seks. Seks is toch leuk? en het lijkt me vanzelfsprekend dat je niet zomaar in bed duikt met iemand waarmee het niet klikt. Ik doe niet echt aan daten, iig niet officieel enzo *dat lijkt me vreselijk ongemakkelijk als het niet klikt*, maar ik kan in 1 date wel bepalen of iemand relatiemateriaal is, en als die persoon in kwestie dan ook nog eens vreselijk goed in bed is ben ik wel redelijk om hoor. Nadeel is alleen dat sommige jongens rotzakken zijn en je onterecht laten denken dat zij jou ook relatiemateriaal vinden ,maarja dan heb je wel een leuke avond/nacht gehad.

(en voor iedereen denkt dat ik met iedereen in bed duik: ik ben gelukkig wel aardig kritisch met het uitzoeken van relatiemateriaal)
Seks is voor jou misschien al leuk met iemand waarmee het klikt op de 1e date op die manier, voor een ander is het pas leuk als het serieus is, of als je diegene langer kent..
Oud 02-12-2007, 08:28
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Dat zou voor mij de enige uitzondering zijn denk ik. Als je iemand al langer kent, is zo'n eerste date heel anders dan wanneer je iemand nog helemaal niet kent.
Klopt. Ik denk dat dit ook de enige omstandigheid is waar ik het zou doen.
Oud 09-12-2007, 17:23
Myrtille
Myrtille is offline
Ik leerde een jongen kennen op een feest en heb toen met hem gezoend en nummers uitgewisseld. Een week later gingen we samen wat drinken, alleen kon ik pas heel laat en op een woensdag dus om 1 uur werden we de kroeg al uit gegooid. Hij stelde voor om bij mij thuis nog wat te gaan drinken en toen ben ik met hem naar bed geweest. En daar is dus een relatie uit gekomen.
Het klikte gewoon tussen ons, ik woon alleen op kamers dus ik heb de vrijheid mee te nemen wie ik wil, dus why not?
Met citaat reageren
Oud 09-12-2007, 17:49
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Seks is toch het hoogtepunt, ik vind het erheen werken een genot opzich en dat zou ik de spanning tussen ons 2 toch missen. Liever geen seks op de eerste date, hoewel ik niet uitsluit dat het een goede relatie in de weg zou staan.
Reageren

Regels voor berichten