Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik had een tijdje terug een te gave Goomba wallpaper. ![]() Ik ga misschien deze bestellen: http://www.large-online.nl/bin/shop....search&LANG=NL ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Then again, liever niet. Dan maar verrast worden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() http://www.blueradargun.com/Backgrou...rio_love_2.jpg Deze wallpaper had ik. <3
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En nu ga ik slapen. En morgen is alles beter..
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
hmm.. naja.. Ik kijk nog wel. Ik heb dit topic ineens te serieus gemaakt
![]() Dus, uh. Wisten jullie dat het al bijna, ja bijna, sinterklaas is? ![]()
|
Poeh. Ik heb net aflevering 1 van Kwetsbaar begin van NCRV's Dokument bekeken. Knap hoe in Dokument altijd zulke thema's behandeld worden. Ik ben er echt stil van.
Ik baal er van dat ik nu weer twijfel waar ik mijn afstudeerstage wil doen. Het was altijd zo duidelijk, en ik denk dat ik dat ook gewoon moet aanhouden. Maar toch, deze stage brengt me wel aan het twijfelen. Ik moet gewoon nog een meeloopochtendje regelen op deze stageschool, en dan weet ik het hopelijk wel definitief. Nu nog even leren voor de training van morgen en even uitzoeken hoe het volgend jaar zit met de ziektekostenverzekering; of ik wel of niet veel eigen risico moet nemen. Die 150 verplichte euro's ben ik dus sowieso kwijt. Waarom moeten ze tegenwoordig alles zo op de schop gooien; ik kan niet echt iets noemen wat er beter van is geworden. Ik heb even een ik-mis-mijn-vriendje-zo-bui, maar eigenlijk moet ik me niet aanstellen, want ik zie Vriendje normaal gesproken iedere dag (goh, gek als je samenwoont) en nu toevallig een weekje niet. En andere mensen hebben dat heel vaak en die zeuren ook niet. Maar ik voel me nu gewoon even niet fijn ![]() |
![]() |
|
Ohjee, nu weet ik toch niet meer waar ik in moet posten
![]() En jeeeeee Sinterklaas komt echt té snel, ik ben nog amper in herfstsfeer (haha wie draagt er dan ook een zomerjas en slaapt onder een zomerdekbed met raam open in november ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() (Ik slaap onder een dekbed + slaapzak, en met een hoofdkussen op mn voeten omdat ik anders gek word van de kou ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik slaap ook met het raam open, maar met een dekbed wat denk ik een herfst dekbed is (heb er maar één die ik het hele jaar gebruik, en sinds vandaag nog een zomderdekbed voor erbij als het echt gaat vriezen...) |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hmz, dat is ook niet fijn... Heb je eczeem ofzo? Misschien anders een kruik proberen? |
![]() |
||
Citaat:
Zomerdekbed: Niet check Zomerjas: Niet Check Geen kleding aan: Check ...Ongeveer gelijk? ![]() ![]()
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Nu slaaapen. Edit: wow, wat een spamtopic wordt dit ![]()
Laatst gewijzigd op 06-11-2007 om 21:50. Reden: spamtopics op psych ;) |
![]() |
|
jaaaaaaa ik kom ook nog even mee spammen
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Ze heeft niet gebeld, en nu ben ik banger dan ooit. Gaat het wel goed daar aan de andere kant van het land? Het wachten zou voorbij moeten zijn, ze zou moeten bellen. Tot en met 5 november werd er gezegd. Vandaag moet alles dus weer in orde zijn. Waarom belde ze dan niet op de gebruikelijke tijd, en heeft ze nu zelfs nog niet gebeld? Als het niet goed met haar zou gaan dan zou hij mij bellen en dat heeft hij niet gedaan, dus zou alles okee moeten zijn. Maar kan ik daar wel op vertrouwen? Zou hij wel in staat zijn om mij te bellen als het niet goed met haar gaat? Ik ben bang van niet... Net als dat ik bang ben om het bij-geen-gehoor-nummer te bellen, en hem bellen durf ik ook al niet...
![]() En ik heb vanavond echt even een gruwelijke hekel aan m'n heup, been & ogen. Báh!
|
Godverdomme. Nu ben ik ineens mijn OV kwijt. =\ Ben al een kwartier aan het zoeken.
Gisteravond in de bus had ik 'm nog, en ik haal 'm nooit uit mijn tas tenzij het moet. ...Waarom kan er met mij en het OV nou nooit iets in één keer goed gaan? -_-' De hele week al vertragingen en nu dit. 10 minuten later: Hoe de fuck komt mijn OV ONDER mijn bed? ![]()
|
Oooh wat ben ik moe.
![]() Hmmmm leuk weekend in zicht.. <3
|
Ik weet niet waar ik het moet posten, in deze of die andere..
maar WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!Ik was al zo blij met die 8.8, en voor het andere gedeelte van het tentamen heb ik gewoon een 9.8 gehaald ![]() ![]() ![]() ![]() Hoezo dat vak ff vet met een 9.1 gemiddeld afgerond ![]() ![]() ![]() ![]() En daar zat ik dan zo voor in de stress ![]()
||
Citaat:
![]() Dat zijn wel hele nette cijfers. ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Yana: ten eerste enorm gefeliciteerd! ten tweede: Absurd hoog cijfer! jij mag echt nooit meer stressen van tevoren haha!
Ik heb morgen een diagnostiek en testtheorie tentamen en als ik vandaag heel hard ga leren (moet nog de helft..(A)) haal ik t vast wel, want eigenlijk kan ik het best, ware het niet dat de schrijver van het boek een idioot is en het vak sowieso enorm saai is? En vriendje en ik gingen gister naar alles is liefde, en die film is fijn! Ik ben een hormonaal wrak dus ik zat echt af en toe met tranen in mn ogen. En ik hoopte zo dat vriendje er ook voor mij is als ik m écht nodig heb. Ik denk het wel, maar ik wil altijd alles zelf doen. Gelukkig is hij er wel om me te knuffelen als ik even niet meer kan. Lief lief vriendje. En ik zit in dubio over eten en ik mag echt nooit meer 'voor de lol' 2 dagen achter elkaar op de weegschaal want ik was gister bijna een kilo zwaarder dan eergister en ik had eergister taart gegeten enzo en nu denk ik dat dat daar aan ligt en pffff gister in de bios al m&ms. Ik vind mezelf soms zo vermoeiend, hoe ik overal over nadenk, nóóit kan kiezen. Echt nooit, niet eens in de supermarkt of dat soort dingen. Ik wil altijd alles of niets. Na morgen heb ik even iets meer rust, maar ik ga niet te rustig aan doen. Vrijdag ga ik de hele dag ontspannend (sauna met vriendje!) en zaterdag ga ik voorbereiden voor volgend blok anders ga ik dat weer uitstellen net zolang tot ik er niet meer aan durf te beginnen en dan beginnen we weer van voor af aan. Ik ga maar een boterham eten nu. En leren. dat helpt vast |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |