Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-11-2007, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Wat voor stage?
Ik mag allemaal dingen ontwerpen voor op een site en wss ook animaties/fotosoepdingen gaan maken enzo.<3
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-11-2007, 20:36
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Ik mag allemaal dingen ontwerpen voor op een site en wss ook animaties/fotosoepdingen gaan maken enzo.<3
Oh maar dat is wel vet! Is het voor je studie? (Ja zal haast wel!) Wat voor studie doe je dan? ^^
Oud 06-11-2007, 20:37
Verwijderd
Citaat:
(Lieve forumbazen mag dit topic openblijven? :vriendjeompuppyogenvraagt: )
qft
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
Oh maar dat is wel vet! Is het voor je studie? (Ja zal haast wel!) Wat voor studie doe je dan? ^^
Mediavormgeving!\m/
Met citaat reageren
Roosje
Roosje is offline
Hee Medulla, ik zei ook altijd dat ik een schrijver was, geen prater. :herkenning: En dingen leren is leeeuk! Wat leer je zoal? (a)
Oud 06-11-2007, 20:38
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Mediavormgeving!\m/
Had ik kunnen raden.
Oud 06-11-2007, 20:40
Verwijderd
Ik leer vanallesennogwat, studeer algemene cultuurwetenschappen. Veel kunst, maar dan niet alleen beeldend, ook theater / (pop)muziek / literatuur, 'hoge' en 'lage' dingen door elkaar. Daarnaast wat geschiedenis, wat filosofie, én ik doe honoursprogramma ernaast omdat ik het eigenlijk nog te smal vind.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 20:42
Gaara
Gaara is offline
Citaat:
(Lieve forumbazen mag dit topic openblijven? :vriendjeompuppyogenvraagt: )
;puppyogendoet:
Oud 06-11-2007, 20:44
Rob
Rob is offline
Citaat:
Jaaaaa!<3 Ik heb er pas een knuffel van gekregen en ook een knuffeltje van Yoshi!
Oooh, gaaf! Ikwilook.
Ik had een tijdje terug een te gave Goomba wallpaper.

Ik ga misschien deze bestellen:
http://www.large-online.nl/bin/shop....search&LANG=NL

Oud 06-11-2007, 20:46
Verwijderd
Citaat:
Oooh, gaaf! Ikwilook.
Ik had een tijdje terug een te gave Goomba wallpaper.

Ik ga misschien deze bestellen:
http://www.large-online.nl/bin/shop....search&LANG=NL

Goomba's zijn geniaal!<3
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 20:47
Yana
Yana is offline
Citaat:
Dat je niet weet waar je thuis hoort bedoel je? Of dat je geen plaats weet waar je je écht op je gemak en vrolijk voelt? Ja dat ken ik wel als je dat bedoelt, maar nu voel ik me okee hoor!
Dat je je altijd onrustig voelt of zo Omdat je nooit bent waar je moet zijn, maar tegelijkertijd ook niet weet waar je wel wilt zijn.

Moeilijk
Oud 06-11-2007, 20:49
Rob
Rob is offline
Citaat:
Ik wil de tijd vooruitspoelen. 2 jaar ofzo. Of 4. But then again, would it change anything?..
Ik wil dat ook wel 's. Gewoon, om te kijken waar ik terecht kom en of wat ik nu voor ogen heb, ook daadwerkelijk gebeurd. Of er dingen anders gaan, e.d..
Then again, liever niet. Dan maar verrast worden.
Oud 06-11-2007, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Dat je je altijd onrustig voelt of zo Omdat je nooit bent waar je moet zijn, maar tegelijkertijd ook niet weet waar je wel wilt zijn.

Moeilijk
Dat onrustige herken ik wel (duh, add). Maar ik begrijp wel wat je bedoelt. Nu heb ik het heel goed, dus voel ik me ook niet echt meer zo. Ik heb nu een leuke stage, ben enorm blij met mn vriend enzo en vrolijk. Nu voel ik me wel op mijn plaats, wat ik eerst niet had. Weet jij waardoor het bij jou komt? Bij mij door mijn onzekerheid denk ik, dat ik dacht dat het toch altijd maar slecht zou gaan enz. Nu heb ik dat minder.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 20:52
Rob
Rob is offline
Citaat:
Goomba's zijn geniaal!<3
Juah.
http://www.blueradargun.com/Backgrou...rio_love_2.jpg

Deze wallpaper had ik. <3
Oud 06-11-2007, 20:53
Verwijderd
Goomba's die high zijn.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 21:01
Yana
Yana is offline
Citaat:
Dat onrustige herken ik wel (duh, add). Maar ik begrijp wel wat je bedoelt. Nu heb ik het heel goed, dus voel ik me ook niet echt meer zo. Ik heb nu een leuke stage, ben enorm blij met mn vriend enzo en vrolijk. Nu voel ik me wel op mijn plaats, wat ik eerst niet had. Weet jij waardoor het bij jou komt? Bij mij door mijn onzekerheid denk ik, dat ik dacht dat het toch altijd maar slecht zou gaan enz. Nu heb ik dat minder.
Ik weet niet. Waar ik ben is altijd waar ik geacht word te zijn, en als ik dan voor mezelf ga kiezen dan weet ik het niet meer. Ik had bijvoorbeeld dit weekend gepland om op mn kamer te zijn, maar nu voelt dat alweer niet goed als ik aan die lege momenten denk. Dan wil ik het liefst weer terug naar mn vriend. Ik ben gewoon nergens gelukkig
Oud 06-11-2007, 21:02
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ik wil dat ook wel 's. Gewoon, om te kijken waar ik terecht kom en of wat ik nu voor ogen heb, ook daadwerkelijk gebeurd. Of er dingen anders gaan, e.d..
Then again, liever niet. Dan maar verrast worden.
PM

En nu ga ik slapen. En morgen is alles beter..
Oud 06-11-2007, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet. Waar ik ben is altijd waar ik geacht word te zijn, en als ik dan voor mezelf ga kiezen dan weet ik het niet meer. Ik had bijvoorbeeld dit weekend gepland om op mn kamer te zijn, maar nu voelt dat alweer niet goed als ik aan die lege momenten denk. Dan wil ik het liefst weer terug naar mn vriend. Ik ben gewoon nergens gelukkig
Ik voelde me eerst ook heel alleen op mijn kamer. Ik zat van maandag t/m donderdag op mijn kamer. Ik had geregeld dat mijn vriend maandag kwam en een vriendin van mij woensdags. Toen voelde het al een stuk beter.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 21:06
Yana
Yana is offline
hmm.. naja.. Ik kijk nog wel. Ik heb dit topic ineens te serieus gemaakt

Dus, uh. Wisten jullie dat het al bijna, ja bijna, sinterklaas is? Je kan er niet echt omheen met al die pepernoten en chocozooi, maar toch.
Oud 06-11-2007, 21:17
Verwijderd
Citaat:
hmm.. naja.. Ik kijk nog wel. Ik heb dit topic ineens te serieus gemaakt

Dus, uh. Wisten jullie dat het al bijna, ja bijna, sinterklaas is? Je kan er niet echt omheen met al die pepernoten en chocozooi, maar toch.

De intocht is toch 17 november?
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 21:19
Verwijderd
Ik voel me best ontspannen op dit moment
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 21:21
Rob
Rob is offline
Ik vind best dat deze mag blijven, trouwens.
Wat luchtigheid op deze manier kan geen kwaad.
Oud 06-11-2007, 21:22
Hawahaai
Hawahaai is offline
Poeh. Ik heb net aflevering 1 van Kwetsbaar begin van NCRV's Dokument bekeken. Knap hoe in Dokument altijd zulke thema's behandeld worden. Ik ben er echt stil van.
Ik baal er van dat ik nu weer twijfel waar ik mijn afstudeerstage wil doen. Het was altijd zo duidelijk, en ik denk dat ik dat ook gewoon moet aanhouden. Maar toch, deze stage brengt me wel aan het twijfelen. Ik moet gewoon nog een meeloopochtendje regelen op deze stageschool, en dan weet ik het hopelijk wel definitief.
Nu nog even leren voor de training van morgen en even uitzoeken hoe het volgend jaar zit met de ziektekostenverzekering; of ik wel of niet veel eigen risico moet nemen. Die 150 verplichte euro's ben ik dus sowieso kwijt. Waarom moeten ze tegenwoordig alles zo op de schop gooien; ik kan niet echt iets noemen wat er beter van is geworden.

Ik heb even een ik-mis-mijn-vriendje-zo-bui, maar eigenlijk moet ik me niet aanstellen, want ik zie Vriendje normaal gesproken iedere dag (goh, gek als je samenwoont) en nu toevallig een weekje niet. En andere mensen hebben dat heel vaak en die zeuren ook niet. Maar ik voel me nu gewoon even niet fijn .
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 21:25
indigo
indigo is offline
Ohjee, nu weet ik toch niet meer waar ik in moet posten . @Yana: ja, ik herken het wel. Nu niet meer, maar had het een tijd geleden erg vaak.
En jeeeeee Sinterklaas komt echt té snel, ik ben nog amper in herfstsfeer (haha wie draagt er dan ook een zomerjas en slaapt onder een zomerdekbed met raam open in november ). Nouja het wordt vast leuk
Oud 06-11-2007, 21:26
Yana
Yana is offline
Citaat:
De intocht is toch 17 november?
Dat zeg ik, over een maand is de Sint alweer pleite!
Oud 06-11-2007, 21:27
Yana
Yana is offline
Citaat:
Ohjee, nu weet ik toch niet meer waar ik in moet posten . @Yana: ja, ik herken het wel. Nu niet meer, maar had het een tijd geleden erg vaak.
En jeeeeee Sinterklaas komt echt té snel, ik ben nog amper in herfstsfeer (haha wie draagt er dan ook een zomerjas en slaapt onder een zomerdekbed met raam open in november ). Nouja het wordt vast leuk
Wat deed je eraan?

(Ik slaap onder een dekbed + slaapzak, en met een hoofdkussen op mn voeten omdat ik anders gek word van de kou )
Oud 06-11-2007, 21:28
Verwijderd
Citaat:
Dat lijkt me wel koud...
Ik slaap ook met het raam open, maar met een dekbed wat denk ik een herfst dekbed is (heb er maar één die ik het hele jaar gebruik, en sinds vandaag nog een zomderdekbed voor erbij als het echt gaat vriezen...)
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 21:28
Verwijderd
Citaat:
Dat zeg ik, over een maand is de Sint alweer pleite!

Aaaaah, dat is inderdaad wel heel snel....
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Wat deed je eraan?

(Ik slaap onder een dekbed + slaapzak, en met een hoofdkussen op mn voeten omdat ik anders gek word van de kou )

warme douche voordat je gaat slapen helpt!
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 21:33
Yana
Yana is offline
Citaat:
warme douche voordat je gaat slapen helpt!
Klopt, maar douchen heeft bij mij een negatief bijeffect --> jeuk. Het voelt voor even beter, maar daarna gaat t verslechtert het vaak. Daarom is dat altijd een afweging die ik moet maken. Soms jeukt t juist weer meer als ik níet douche.. Helaas weet je dat nooit van te voren, en als je het uittest is het al te laat.
Oud 06-11-2007, 21:35
Verwijderd
Citaat:
Klopt, maar douchen heeft bij mij een negatief bijeffect --> jeuk. Het voelt voor even beter, maar daarna gaat t verslechtert het vaak. Daarom is dat altijd een afweging die ik moet maken. Soms jeukt t juist weer meer als ik níet douche.. Helaas weet je dat nooit van te voren, en als je het uittest is het al te laat.

Hmz, dat is ook niet fijn...
Heb je eczeem ofzo?
Misschien anders een kruik proberen?
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 21:47
Verwijderd
*danst een rondje*
Ik ben weer eens vrolijk
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 21:48
Rob
Rob is offline
Citaat:
Raam open: Check (maar niet helemaal)
Zomerdekbed: Niet check
Zomerjas: Niet Check
Geen kleding aan: Check

...Ongeveer gelijk? En dan heb ik 't nog warm.
Oud 06-11-2007, 21:49
indigo
indigo is offline
Citaat:
Wat deed je eraan?

Eh, niet zoveel. Naar de psycholoog, maar die hielp me niet. Verhuizen of naar huis gaan (waar ik me wel goed voelde). Ik kon ook echt niet tegen de eenzaamheid op mijn kamer. En ik geloof dat ik toch maar een extra deken gebruik vannacht

Citaat:
Ik moet ook niet te vaak douchen (droge huid) dus als ik het koud heb voor het slapen ga ik altijd even dansen of bewegen, helpt heel goed. Dan komt de warmte ook nog van binnenuit

Nu slaaapen.

Edit: wow, wat een spamtopic wordt dit .

Laatst gewijzigd op 06-11-2007 om 21:50. Reden: spamtopics op psych ;)
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 21:52
moon
moon is offline
jaaaaaaa ik kom ook nog even mee spammen . Was toen ik hier op 't forum kwam al helemaal verbaasd. Dacht dat iedereen ineens heel nodig zijn hart moest luchten omdat er al twee pagina's vol waren, maar dit is dus een spamtopic geworden
Oud 06-11-2007, 21:53
moon
moon is offline
Wanneer zit het eindelijk gewoon weer eens een keer mee? het zit allemaal tegen de laatste tijd.
Oud 06-11-2007, 22:07
Rob
Rob is offline
Citaat:
PM

En nu ga ik slapen. En morgen is alles beter..
PM terug.
Truste!
Oud 06-11-2007, 22:18
Little_lady
Little_lady is offline
Ze heeft niet gebeld, en nu ben ik banger dan ooit. Gaat het wel goed daar aan de andere kant van het land? Het wachten zou voorbij moeten zijn, ze zou moeten bellen. Tot en met 5 november werd er gezegd. Vandaag moet alles dus weer in orde zijn. Waarom belde ze dan niet op de gebruikelijke tijd, en heeft ze nu zelfs nog niet gebeld? Als het niet goed met haar zou gaan dan zou hij mij bellen en dat heeft hij niet gedaan, dus zou alles okee moeten zijn. Maar kan ik daar wel op vertrouwen? Zou hij wel in staat zijn om mij te bellen als het niet goed met haar gaat? Ik ben bang van niet... Net als dat ik bang ben om het bij-geen-gehoor-nummer te bellen, en hem bellen durf ik ook al niet...

En ik heb vanavond echt even een gruwelijke hekel aan m'n heup, been & ogen. Báh!
Oud 06-11-2007, 23:50
Verwijderd
Spamspam. Ik ben dood en weet niet zo goed of ik wel gelukkig ben, maar het moet maar.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 05:05
Rob
Rob is offline
Godverdomme. Nu ben ik ineens mijn OV kwijt. =\ Ben al een kwartier aan het zoeken.
Gisteravond in de bus had ik 'm nog, en ik haal 'm nooit uit mijn tas tenzij het moet.

...Waarom kan er met mij en het OV nou nooit iets in één keer goed gaan? -_-' De hele week al vertragingen en nu dit.

10 minuten later:
Hoe de fuck komt mijn OV ONDER mijn bed? Want daar leg ik 'm ook echt altijd neer.
Oud 07-11-2007, 05:52
Neko*
Neko* is offline
*spamt ook mee*
Oud 07-11-2007, 05:55
Neko*
Neko* is offline
Oooh wat ben ik moe. Maar ik heb wel het idee dat ik maatschappijleer kan/ken. En dat is mooi. En als het alsnog niet goed gaat is het m'n eigen schuld en had ik véél eerder moeten beginnen. Zo. Eigen schuld. En nu weer positief, want ik ga het wel gewoon halen. En vanavond heel vroeg naar bed want daar heb ik nu al zin in. En vanaf donderdag is de week weer leuk. ^^
Hmmmm leuk weekend in zicht.. <3
Oud 07-11-2007, 07:12
Yana
Yana is offline
Ik weet niet waar ik het moet posten, in deze of die andere..

maar WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!Ik was al zo blij met die 8.8, en voor het andere gedeelte van het tentamen heb ik gewoon een 9.8 gehaald

Hoezo dat vak ff vet met een 9.1 gemiddeld afgerond

En daar zat ik dan zo voor in de stress
Oud 07-11-2007, 07:48
rare kwast
rare kwast is offline
ben al vanaf 6 uur wakker.. nu de verjaardag van mijn vader...

ennuh waar moeten we nou posten?
Oud 07-11-2007, 08:13
Rob
Rob is offline
Citaat:
Ik weet niet waar ik het moet posten, in deze of die andere..

maar WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!Ik was al zo blij met die 8.8, en voor het andere gedeelte van het tentamen heb ik gewoon een 9.8 gehaald

Hoezo dat vak ff vet met een 9.1 gemiddeld afgerond

En daar zat ik dan zo voor in de stress
Nais!
Dat zijn wel hele nette cijfers. 'Feliciteerd!
Oud 07-11-2007, 08:14
Rob
Rob is offline
Citaat:
ben al vanaf 6 uur wakker.. nu de verjaardag van mijn vader...

ennuh waar moeten we nou posten?
Dit is de serieuze. De andere is een wat lichtere die net te laat gemaakt was.
Oud 07-11-2007, 09:10
duivelaartje
duivelaartje is offline
Yana: Gaaf man!
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 09:25
Verwijderd
@Yana:

OT: Beroerd geslapen. Onrust.
En ik begrijp het niet helemaal; zijn de twee topics nou samengevoegd?
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 09:56
Verwijderd
Wat zijn sommige mensen toch achterlijk. Werkelijk waar, wat ben jij ongeloofelijk simpel geweorden. Ineens snap ik waarom sommige mensne zo kwaad op je zijn en ik zit hier helemaaal te shaken en kan niet eens meer normaal typen want daar ben ik te kwaad voor en tis maar goed at dar niemand thuis is want die had nu de vollge laag gekregen. Godverdrommeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 10:12
Verwijderd
Yana: ten eerste enorm gefeliciteerd! ten tweede: Absurd hoog cijfer! jij mag echt nooit meer stressen van tevoren haha!

Ik heb morgen een diagnostiek en testtheorie tentamen en als ik vandaag heel hard ga leren (moet nog de helft..(A)) haal ik t vast wel, want eigenlijk kan ik het best, ware het niet dat de schrijver van het boek een idioot is en het vak sowieso enorm saai is?

En vriendje en ik gingen gister naar alles is liefde, en die film is fijn! Ik ben een hormonaal wrak dus ik zat echt af en toe met tranen in mn ogen. En ik hoopte zo dat vriendje er ook voor mij is als ik m écht nodig heb. Ik denk het wel, maar ik wil altijd alles zelf doen. Gelukkig is hij er wel om me te knuffelen als ik even niet meer kan. Lief lief vriendje.

En ik zit in dubio over eten en ik mag echt nooit meer 'voor de lol' 2 dagen achter elkaar op de weegschaal want ik was gister bijna een kilo zwaarder dan eergister en ik had eergister taart gegeten enzo en nu denk ik dat dat daar aan ligt en pffff gister in de bios al m&ms.
Ik vind mezelf soms zo vermoeiend, hoe ik overal over nadenk, nóóit kan kiezen. Echt nooit, niet eens in de supermarkt of dat soort dingen. Ik wil altijd alles of niets. Na morgen heb ik even iets meer rust, maar ik ga niet te rustig aan doen. Vrijdag ga ik de hele dag ontspannend (sauna met vriendje!) en zaterdag ga ik voorbereiden voor volgend blok anders ga ik dat weer uitstellen net zolang tot ik er niet meer aan durf te beginnen en dan beginnen we weer van voor af aan.

Ik ga maar een boterham eten nu. En leren. dat helpt vast
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten