Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ja daar heb je gelijk in! Serieus..
Maar kijk ik vind haar nu leuk.. en je begrijpt in begin fase vind je iemand echt leuk en wil je zoveel zien etc, je kent t wel.. dus dan zit je r meer over in! Maar wat ik niet trek, is dat t de 2e keer is dat ze 'negeert' ... terwijl, ook al de 2e keer dat ik ervoor bij de thuis ben geweest, dit weekend dan op haar verjaardag en veel familie etc en dus extra haha lastig is ![]() Maar als ik dan sms (omdat ze neit opnam) om t evragen hoe t is etc... en de 2e dag al dat ze niets terugstuurt of belt.. Want ik wilde haar vragen of ik bij dr langs kon komen snap je Maar ik begirjp t niet, t is zo kut! En als ik nu weer ga w8en tot zij na paar dagen eindlijk weer is wat laat horen van zichzelf, dat t dr spijt enz.. en nog weer geen uitleg heeft gegeven, dan zou ik t iedere keer toe moeten laten.. Er mag toch wel is duidelijkheid zijn, maarja als ik dr niet bereik.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En zoals ik al zei, met die 2 dagen valt het ook wel mee. Wat jij dag 1 noemt, was 's avonds laat en ze lag misschien al te slapen. En de rest ga ik niet herhalen. Sommige mensen hebben meer te doen. En ja ik snap heus wel dat je er van baalt, maar er zit niks anders op dan afwachten. Druk maken en speculeren heeft weinig zin. O je hebt wat toegevoegd. Nee tuurlijk moet je dat neit elke keer toelaten. Maar zover is het toch nog helemaal niet? En waarom heb je dan niet gewoon zaterdag of met dat eerdere belletje wat afgesproken of ernaar gevraagd? |
![]() |
|
dat was r niet naar nog.. ze zei aan t einde an gesprek we spreken elkaar morgen wel weer he..
tja ik hecht nu eenmaal veel waarde aan de aand8 die je elkaar geeft.. en ja sommigen zijn daar minder in en vinden t wel rpima om eens in de tijd te reageren snap je... maar ik wil haar spreken om zodat ze me in personal die uitleg meot geven van haar prive problemen.. maar ik w8 dr wel op.. geef haar wel weer de tijd tot ze zelf terug reageerd... zit niets anders op... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en zo een lijkt zij d'r te zijn, dus wen er maar vast een beetje aan ja nog meer van je laten horen, werkt waars averechts, alhoewel ze dat lbijkbaar de vorige keer wel verwachtte ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
ik wil namelijk wel verder.. maar dat wil ik dus duidelijk maken, en vragen wat zij wilt.. het is indd nog niet 'zo ver' dat ik kan zeggen dat ik t niet kan toe laten.. maar ja je begirjpt dus dat ik duidelijkheid wilt..
ik wil ook duidelijk maken dat ik niet kan 'laten tonen' aan haar dat ik dr leuk vind.. omdat ik niet weet hoe zij erover denkt (oke naast dat ik door haar thuis werd voorgesteld aan dr ouders en aanwezig moest zijn van haar op dr verjaardag met familie etc)... ik heb dr nog niet echt vastgehouden bijvoorbeeld als we lopen of iets, wat ik normaal wel deed met vriendin of als we o pdr kamer waren btje klef deden etc is ook niet gebeurd omdat ik daar geen aanstoot voor kreeg zeg maar van haar iig niet zoals ik gewend was bij vorige vriendinnen... dus ik houd me btje rustig op dat vlak.. maar wil dus die duidelijkehid krijgen maar als ik dan weer tijdje niets van dr hoor, zit ik weer van kut, nog geen duidelijkheid en weer een soort van negeren of iets.. |
![]() |
|
![]() |
Volgens mij zit ze gewoon te kloten of weet ze gewoon niet hoe ze je moet zeggen dat ze niks met je wil, want volgens mij heeft zij dondersgoed door dat jij haar echt wel heel erg leuk vind,aangezien je smsjes wel leest, en ze kan heus wel even 1 smsje terug sturen hoor als ze haar telefoon ziet 's avonds of wanneer dan ook. Een smsje sturen kost geen 5 minuten werk.
Ik krijg een beetje de indruk, ik kan het fout hebben hoor, maar omdat jullie spreken wat af, en het is allemaal gezellig en leuk, zij vind het ook leuk , dat geeft ze ook aan, maar meer denk ik voor die ene keer is het leuk, en zegt ze er bij van nou we zien elkaar snel weer. Jij neemt dat letterlijk op, en begint haar echt leuk te vinden, en smst haar, ondertussen denkt zij verder niet echt meer aan je, en gaat gewoon verder met waar ze mee bezig was.. En uit eindelijk krijg je haar te pakken via sms/belletje en zegt ze dat ze met persoonlijke problemen zat, en of geen tijd, en dus niks van zich daarom had laten horen. Maar dat is bullshit, dat weet iedereen, en helemaal voor een meisje, als je een jongen echt leuk vindt, dan doe je daar iets mee, en als je weet dat die jongen jou ook leuk vind, dat hebben meisjes vaak dondersgoed door, dan MAKEN ze wel tijd ook al is het met maar een klein smsje. Dus ik heb mijn twijfels.. Mijn tip aan je is... laat het allemaal een beetje zinken, sms haar gewoon een tijdje niet , en kijken wat zij doet, en als ze dan weer belt, gewoon opnemen, en vragen , wat wil je ?? Voorderest ik zou er als ik jou was niet te veel van ver wachten... Er lopen nog duizenden meisjes rond die ook leuk zijn... succes
|
Dat klopt, maarja ik ben kieskeurig haha en dit is wel weer echt een op en top mooiertje
![]() Maar buiten dat, kijk.. een vriend van me zei t ook al, er is iets gebeurd waar zij mee zit blijkbaar, of wat dr stoort. Ik moet haar eerst in person spreken en mijzelf duidelijk maken en om haar duidelijkheid vragen, want t gaat zo totaal niet natuurlijk.. Maar begrijp je t? Zeg maar toen ze na tijdje (nadat ik niets had laten horen meer naar aanleiding van haar negeren zeg maar) smste dus indd 'om ik er nog wel zin in had om haar uitleg te krijgen' wat blijkt op dat ze t jammer vond dat ze neits meer van me Hoorde.. Erna vraagt ze of ik op dr verjaardag kom, eigelijk moest komen .. ik had de dagerop gezegd dat ik niet wilde komen. (Als ze me niet leuk had gevonden had ze gezegd oke, toch.. want waarom zou je dan iemand uitnodigen voor je familie etc!).. ik moest en zou komne, ze vind t leuk etc, dus ik kwam en dr oma, tantes je kent t wel, broertjes.. whatever.. Dus ja zeg t maar, miss wat niet uit te sluiten is hoor vind ze me dan niet leuk genoeg: die optie is er altijd, maar dit ligt wel iets moeilijker dnek ik zo.. na wat ze doet etc.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als je vandaag nog niks van zich laat horen, tja, dan zou ik het proberen van je af te zetten of je moet op iets ingewikkelds zitten te wachten op haar persoonlijk vlak of qua relatie an sich. En zoals je nu klinkt kan je dat niet echt aan. |
![]() |
|
Ik sluit me aan bij Bartezz. In het begin van een iets dat een relatie zou kunnen worden, reageer ik meestal vlot op smsjes, alleen als het 's avonds laat gestuurd wordt, sms ik de volgende ochtend pas terug. Verder zit er niet veel meer dan een paar uur tussen.
Sowieso vind ik dat ze zich raar opsteld, ze wil iets persoonlijks met jou bespreken, maar ondertussen laat ze niets weten. Ze houdt je mijns inziens aan het lijntje. Nu is het aan jou hoe je daarmee om wil gaan. Wil jij blijven bungelen? Prima, go your gang. Of je er gelukkig van wordt? Weinig kans. She's just not that into you. Sorry.
|
![]() |
In het kort gezegd sluit ik me ook bij Bartezz aan, en wat de rest ook al zegt, ze houdt je volgens mij gewoon aan het lijntje, en dat werkt aardig goed bij jou...jij trapt er blijkbaar wel in, als jij wil blijven volhouden dat er toch wel iets achter zit, ga je gang, maar ik gok van niet..
|
Klopt ja.. maar ze probeerd me aan t lijntje te houden door ja zeg maar dingen die je dan niet 1 2 3 zou verw8en.. voorstellen aan ouders na tijdje, verplicht stellen op verjaardag en shit.. veelal hierheen willen komen..
Ik heb heus wel in mn achterhoofd dat ze me aan t lijntje houd.. maar ze mag toch wel duidelijk zijn, als je dat niet kan als vrouw.. wederzijds respect.. Kijk en niets van je laten horen is dan weer extra op. Dus ik w8 wel mocht ze weer uit zichzelf komen, maar dan wil ik gelijk afpsreken voor duidelijkheid, en mijn punt duidelijk maken.. Vooralsnog, je bent gek op iemand, dus je wilt nog andere moge,ijkheden zien ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Het is fijn om aandacht te krijgen, het is leuk om iemand te hebben die je kan smsen en die dan ook nog reageert, het is fijn om iemand te hebben bij wie je praktisch altijd terecht kunt en met wie het dan nog gezellig is ook. Wat maakt het dan uit dat je niet verliefd op diegene bent?
In het begin is het nog van: ach, ik zie het wel, misschien wordt het nog wat, die gevoelens komen misschien nog wel. Maar uiteindelijk komt dan toch de aap uit de mouw, als je eerlijk bent. Of wat Armoed zegt, het kan ook zijn dat ze gewoon niet weet hoe ze je moet melden dat ze je niet ziet zitten, hoewel dat dan wel weer in contrast is met het uitnodigen voor haar verjaardag.
|
Ze houdt je echt zwaar aan het lijntje.
Ik zou nu toch echt neigen naar het stellen van een ultimatum: "of je vertelt me NU wat er allemaal aan de hand is en dan doen we er wat aan, óf het is nu echt over want je houdt me enorm aan het lijntje en dat trek ik niet" Als ze je niet kwijt wil dan komt dan de aap wel uit de mouw. Van het moeten gissen naar mogelijke verklaringen word je veel ongelukkiger dan de waarheid uit haar trekken.
|
Ze heeft vandaag al van zich laten horen dmv een smsje..zo van: Schat hoe is het met je? Lekker aan het werk? Just as usual zoals ik van haar kreeg..
Ik heb nog niets laten horen.. Ze wacht maar Ik denk eraan om dan maar vanavond te sturen met erin van: normaal terug smsen, en vragen of wanneer we wat af spreken omdat ze nog wat heeft uit te leggen mbt vorige keer wat ze zelf al voorstelde toen, en ik even met haar wil praten..omdat bellen toch geen zin heeft (iig ik weet toch dat ze miss weer niet opneemt..) Tijdens die ontmoeting ga ik dan indd vragen nadat ze heeft uitgelegd, ik het gevoel heb dat er iets is.. wat het dan mag zijn, het is indd of aan t lijntje houden (wat ik lettelrijk naar voren meot brengen) of dat er miss wat anders speelt... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Want hoe lang wil jij hier nog mee door gaan TS? Volgens mij kun je wachten tot je een ons weegt, en wachten totdat je hoort wat je wil horen, en volgens mij kun je dan nog langer wachten... tot pinkersteren en pasen op 1 dag valt .
|
Haha klopt.. jullie hebben ook gelijk
Dat weet ik ook wel, maar dan moet ik wel reactie van dr krijgen.. en die kreeg ik dus tot mijn verbazing nu al van haar.. maar ik reageer dan niet per direct, ze heeft mij ook laten wachten weer (en, als ik direct weer zou reageren, en ze houd me aan t lijntje, dan heeft ze dr zin weer).. Dus nu wil ik duidelijkheid en dat kan ik pas krijgen als we wat afspreken want telefonisch wil ik zoiets echt niet horen van haar... en van de vorige keer wilde zei haar uitleg al niet geven telefonisch maar tijdens een afspraak, dus die heb ik nog tegoed dus die gebruik ik ook tegen haar nu, en ik zeg erbij dat ik dan ook wat heb te melden.. en dan moet er dus duidelijk worden naar jhaar toe dat ik het wil weten wat er speelt, of t lijntje is er of een probleem (wat iedereen hier en mij sterk lijKT!) |
![]() |
||
Citaat:
Mocht meisje in kwestie daadwerkelijk in de knoop zitten (you never know), dan sluit ik me aan bij Bartezz. |
![]() |
|
Kan allemaal wel zijn, maar iedereen vind weer wat anders.. gistr zei vriend van me van: 3 dagen niets laten horen is toch neit erg.. maar hij zei, ja als reactie op 2 smsjes in tussentijd gestuurd en dan neits laten horen is wel weer wat vreemd. vriend die erbij stond zei juist weer heer concreet van: t is gierig, stel ultimatum: stuur smsje met tijd en plaats erin, als ze echt niet kan of niet wilt MOET ze wel smsen..
haha andere vriend zei later weer van, jij hebt nu gereageerd op haar smsje en duidelijk gemaakt (op andere manier) dat er iets is en je dus wilt praten en niet 'weer' normaal terug smsed en net doet of er niets aan de hand is.. hij zei, je moet de macht pakken.. doen door ook niets te laten horen, laten blijken dat t jou ook niet deert en laat haar maar komen, de bal ligt nu bij haar! Ze ziet maar.. Ik heb ook al besloten, ze krijg tnog een kans, maar dan zegt ze de waarheid wat er speelt oid.. ze geeft maar duidelijkheid... mocht ze nog neits laten dit weekend miss wat langer want ze werkt ook en gaat uit je kent t wel, normal life ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Komop zeg, ze is gewoon niet geïnteresseerd genoeg. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ik begrijp er niks meer van drozax | 10 | 07-09-2013 20:54 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #126 rare kwast | 489 | 18-04-2008 20:21 | |
Liefde & Relatie |
Vaag, verdrietig en nog veel meer -Octavius- | 37 | 27-05-2006 18:20 | |
Liefde & Relatie |
Ik weet het even niet meer.. Mariekje* | 15 | 13-09-2005 17:05 | |
Psychologie |
Ik weet het niet meer... Dark-Wings | 2 | 06-06-2002 20:18 | |
Psychologie |
Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!! *leintje* | 20 | 12-03-2002 20:35 |