Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-11-2007, 23:10
Verwijderd
Citaat:
niet altijd... dus soms wel?
Natuurlijk Toen ik vijftien was had ik een enorme crush op Angel (hihihi, echt briljant als je m'n dagboek van toen leest: "Ja en ik vind mezelf zooo belachelijk maar ik ga nu weer even vijf minuten naar zijn poster staren!") en in de jaren daarna zaten Qimm en ik voornamelijk op Spike te kwijlen, dat zorgde wel voor leuke dromen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-11-2007, 01:13
Verwijderd
Citaat:
Natuurlijk Toen ik vijftien was had ik een enorme crush op Angel (hihihi, echt briljant als je m'n dagboek van toen leest: "Ja en ik vind mezelf zooo belachelijk maar ik ga nu weer even vijf minuten naar zijn poster staren!") en in de jaren daarna zaten Qimm en ik voornamelijk op Spike te kwijlen, dat zorgde wel voor leuke dromen.
nou was/is spike ook wel heel erg leuk, dus dat mag wel

ik droomde vroeger trouwens ook over een wolkenmonster, die de auto achterna zat waar niemand achter het stuur zat (altijd dat hè).

dat is trouwens mijn oudste droom. toen zat ik in groep 1.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2007, 01:40
Verwijderd
Ik droomnooit echt van die enge dromen, wel heel vaak emotioneel en dingen die er bv in mijn hoofd omgaan, het is ook vaak stress-gerelateerd.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2007, 01:42
Verwijderd
bij mij is het altijd controledrang gok ik
Met citaat reageren
Oud 19-11-2007, 09:12
GhettoSuperstar
GhettoSuperstar is offline
Ik werd vroeger (jaar of 5 was ik toen..) in mijn dromen altijd achterna gezeten door een vrachtwagen vol met monsters, ik kon er niet aan ontkomen.. werd zelfs zo erg dat ik niet meer durfde te slapen..

Na een paar dagen kwam ineens mijn moeder naar boven vertellen dat ze tijdens het was ophangen een klein vrachtwagentje had zien rijden met allerlei monstertjes, deze een schop verkocht had en dat ze naar de maan gevlogen waren..

Ik heb NOOIT meer last van me'n nachtmerrie gehad hihi
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten