Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-12-2007, 19:24
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Als jongens echt miepen dat ze beffen vies vinden 'omdat er nog wat haartjes zitten', doen ze het gewoon niet graag genoeg.
Hahaha, nee, daar al ik volgende keer mee aankomen; "Ja, wat maakt zo'n baard van drie dagen nu uit? Je wil me dus gewoon niet graag genoeg zoenen!"
Oud 12-12-2007, 19:33
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Als jongens echt miepen dat ze beffen vies vinden 'omdat er nog wat haartjes zitten', doen ze het gewoon niet graag genoeg. Tuurlijk, het moet niet zo erg zijn dat je er bij wijze van spreken vlechtjes in kunt maken, maar alles wat daar onder valt, is prima te doen hoor. Het verschilt verder echt per jongen wat hij wel of niet prettig vindt, maar als het gewoon netjes en schoon is, heeft hij in principe geen recht om te klagen.

En ook per meiden verschilt het heel erg wat zij wel of niet prettig vinden, daar zijn al talloze topics over geweest.
Ik ben gewoon een stuk beter met mijn handen dan met mijn tong.
Oud 12-12-2007, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Hahaha, nee, daar al ik volgende keer mee aankomen; "Ja, wat maakt zo'n baard van drie dagen nu uit? Je wil me dus gewoon niet graag genoeg zoenen!"
Als ze dat als excuus gebruiken, willen ze je inderdaad niet graag zoenen
Met citaat reageren
Oud 19-12-2007, 17:40
jongen1986
jongen1986 is offline
schoon, dat vooral
Kaal of niet.. tsja, heel boeiend vind ik dat niet. Af en toe kaal kan mooi zijn
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 15:48
Karel Kachelkak
Karel Kachelkak is offline
haar op je kut is geil.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2007, 22:38
tergemble
tergemble is offline
Citaat:
Hey,

Ik heb een vraagje voor de jongens/ Als jij een leuk meisje leert kennen en je gaat verder dan zoenen, waar zou je dan op afknappen?

op een niet-gebruind geslachtsdeel

En als je het als meisje gewoon goed bijhoud dus knippen en schoon houd, en een streepje scheert is dat dan goed of moet echt ALLES weg inclusief het haar op de schaamlippen?
wij beslissen niet hoe jij je kut moet scheren om bij je vriend op te vallen
Doe het zoals jij je het best voelt: of het nu geschoren is zoals die van britney of whitney houston etc..., welk je het mooist vind

En als je het gaat scheren komt het alleen maar dikker etc. terug en geirriteerd en erg handig is het niet om je schaamlippen te scheren

Ja bij mensen die niet weten hoe je een kut of lul moet scheren komt het zeker geirriteerd terug. En dikker ? Nee

Misschien een beete rare vragen dit maar ik zit er wel een beetje mee. Ik hoor graag jullie mening hierover!
geen probleem, je bent altijd welkom meid ! Verzorg je kut goed he, want je vriendje zal het maar al te erg vinden als het op een vogelnestje lijkt
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 08:40
)Vampje(
)Vampje( is offline
Omg
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 14:44
Hulk
Hulk is offline
Citaat:
Wat voor gigantisch lange plukken heeft ie dan wel niet, als je dat er serieus uit loopt te trekken daarbij.

Blijf er verder gewoon bij dat je het beide dient te onderhouden.
misschien heeft ie iets anders wel heel klein
Oud 23-12-2007, 07:33
)Vampje(
)Vampje( is offline
Met citaat reageren
Oud 25-12-2007, 14:23
Verwijderd
mannen moeten geen eisen stellen als ze er zelf ook niks aan doen.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2007, 00:32
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
mannen moeten geen eisen stellen als ze er zelf ook niks aan doen.
Niet helemaal onwaar, maar er is zo veel cultureel bepaald, dat je het niet gewoon maar daarmee kunt afdoen.
Oud 28-12-2007, 08:33
Verwijderd
Wat zitten jullie nou te zeiken. Als meisjes geen schaamhaar meer hadden, was elk meisje allang gestorven aan een vaginaal virusinfectie die zich verspreid via de lucht. Met schaamhaar is dat onmogelijk.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2007, 08:35
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Wat zitten jullie nou te zeiken. Als meisjes geen schaamhaar meer hadden, was elk meisje allang gestorven aan een vaginaal virusinfectie die zich verspreid via de lucht. Met schaamhaar is dat onmogelijk.
Goh wat een bullshit.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2007, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Wat een onzin..
Er zijn genoeg vrouwen die hun hele leven de schaamhaar wegscheren en toch nog 90 worden zonder dodelijke vaginale infectie..

Ben je een gristen ofzo?
Met citaat reageren
Oud 29-12-2007, 13:40
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Aangezien vrouwen tegenwoordig gewoon ondergoed dragen (tenminste, de meesten) gaat dit dus echt niet op. Het boeit echt niet of je daar wel of niet schaamhaar hebt.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2007, 10:26
Verwijderd
Citaat:
Wat een onzin..
Er zijn genoeg vrouwen die hun hele leven de schaamhaar wegscheren en toch nog 90 worden zonder dodelijke vaginale infectie..

Ben je een gristen ofzo?
Het was maar een grapje hoor.

Dat mensen er zo serieus op in gaan.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2007, 13:51
crazy88
crazy88 is offline
Zowel vrouwen als mannen moeten het bijhouden vind ik.
Gewoon niet te lang.
Zelf vind ik kaal bij een meisje mooier dan al dat haar maar ik heb nog nooit klachten gehad toen ik haar liet staan
schaamhaar scheren is easy, je went er vanzelf aan.
Oud 30-12-2007, 18:55
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Het was maar een grapje hoor.
Dat mensen er zo serieus op in gaan.
Joh, er zijn hele volksstammen die in dergelijke mythes geloven.
Oud 01-01-2008, 14:31
Orpheo
Orpheo is offline
Het liefst kaal. Ik ben gezegend met een vriendin die als hobby 'doos-scheren' heeft. Hoe kaler, hoe beter. venusheuvel en schaamlippen. De haartjes op de schaamlippen mogen er van mij echt wel af (doet ze ook), binnen hoeft van mij niet, ze zijn daar te klein voor om last van te hebben (maar ze doet het toch; het jeukt zo erg als het blijft zitten). Venusheuvel mag kaal, streepje mag ook, maar een kortgeknipt oerwoud liever niet. maar omdat m'n vriendin bijna iedere dag scheert, zijn de haartjes klein, gaat 't snel, en ach, als je toch bezig bent, waarom dan niet ook de venusheuvel? ze draagt niet al te hoge broeken, dus die plukken javaanse jongens zijn niet bijster charmant.
Oud 01-01-2008, 14:32
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Mij maakt het eigenlijk niets uit trouwens, ik vind helemaal onbewerkt ook wel wat hebben (hoewel ik het zelf oncomfortabel vind). Bij een jongen vind ik dat wel onhandig omdat ik altijd plukjes meetrek bij het aftrekken :kluns:
heeft 'ie dan zo'n needle-dick? Of gewoon meer oefenen! hij blij, omdat je veel oefent, en je leert hoe je niet de haren moet meetrekken
Oud 03-01-2008, 13:31
Groevey
Groevey is offline
Citaat:
Wat een onzin..

Ben je een gristen ofzo?
tot 1989 was scheren van schaamhaar not done dus ik weet niet over welke vrouwen van 90 jij het hebt
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 11:00
Nona
Nona is offline
Citaat:
tot 1989 was scheren van schaamhaar not done dus ik weet niet over welke vrouwen van 90 jij het hebt
1989?
Oud 06-01-2008, 14:34
Changshan
Changshan is offline
^ "Gelukkig nieuwjaaarrrr! Wopsakee en nu scheren die hap. "
Oud 17-01-2008, 18:50
Moscow
Moscow is offline
Kletskut
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 19:08
Anuz
Anuz is offline
Ik vind haar goor, geef mij maar een lekkere kale doos! Voor het grootste gedeelte omdat ik het gewoon 'schoner' vind.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 20:38
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Het liefst kaal. Ik ben gezegend met een vriendin die als hobby 'doos-scheren' heeft. Hoe kaler, hoe beter. venusheuvel en schaamlippen. De haartjes op de schaamlippen mogen er van mij echt wel af (doet ze ook), binnen hoeft van mij niet, ze zijn daar te klein voor om last van te hebben (maar ze doet het toch; het jeukt zo erg als het blijft zitten). Venusheuvel mag kaal, streepje mag ook, maar een kortgeknipt oerwoud liever niet. maar omdat m'n vriendin bijna iedere dag scheert, zijn de haartjes klein, gaat 't snel, en ach, als je toch bezig bent, waarom dan niet ook de venusheuvel? ze draagt niet al te hoge broeken, dus die plukken javaanse jongens zijn niet bijster charmant.
Haartjes 'binnen'?
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 21:53
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Haartjes 'binnen'?
ja, aan de binnenkant van je vagina, tussen je binnenste en buitenste schaamlippen in. Maar ik verwacht niet dat jij ze 'kent', omdat ik niet denk dat jij net zo vaak tussen de benen van je vriendin ligt als ik
Oud 17-01-2008, 23:40
Verwijderd
Dat vind ik nou ook neit echt binnen ofzo, en daar stelt het nogal weinig voor..

Maar ik ben het met je eens, het liefst kaal, dat is gewoon het mooist, en werkt ook het fijnst met bepaalde handelingen..
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 15:53
terilekst87
terilekst87 is offline
Wat zegt je kapper er van?
Ik weet dat borsthaar bij vrouwen in ieder geval helemaal uit is...

Pff, dit topic komt hier zowat dagelijks voorbij, bespreek dat inderdaad met je vriendje, misschien houd die wel van een flinke bos, of misschien helemaal niet. Anders inderdaad doen wat je zelf het fijnst/mooist vind.
Oud 19-01-2008, 17:16
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
ja, aan de binnenkant van je vagina, tussen je binnenste en buitenste schaamlippen in. Maar ik verwacht niet dat jij ze 'kent', omdat ik niet denk dat jij net zo vaak tussen de benen van je vriendin ligt als ik
Hm, oke, dat maakt de boel al iets helderder. Maar dat vind ik, zoals Thijsjuh-ijsjuh zei idd niet echt binnen.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 18:14
Melkfles
Melkfles is offline
Citaat:

Ben je een gristen ofzo?
whaha alsof christenen dat denken
Oud 20-01-2008, 18:35
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
whaha alsof christenen dat denken
Het aantal onware mythes onder een groot deel van de conservatieve christenen (aangezien 'gristenen' een metafoor is voor fundamentalistische christenen) is inderdaad zeer groot. Kan gebeuren als alles taboe en zondig is.
Oud 21-01-2008, 09:12
Melkfles
Melkfles is offline
okeej , mijn ouders zijn 'gristen' maar die denken volgens mij niet echt zo hoor (gelukkig)
Oud 13-02-2008, 19:01
MySelff
MySelff is offline
Heej,,

Dit zou wel heel dom zijn , maar wat is een streepje of
tijgerstreepje scheren ?
Met citaat reageren
Oud 15-02-2008, 21:56
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Trouwens,

is er hier iemand die het lukt om vulva/schaamlippen GLAD te scheren? Ik houd altijd stoppels, hoe goed ik ook mijn best doe.
Oud 15-02-2008, 22:51
wallflower
wallflower is offline
Citaat:
Trouwens,

is er hier iemand die het lukt om vulva/schaamlippen GLAD te scheren? Ik houd altijd stoppels, hoe goed ik ook mijn best doe.
Ja hoor, bij mij lukt het wel. Heb alleen de volgende dag weer lekkere stoppels
Oud 16-02-2008, 04:25
Hulk
Hulk is offline
Citaat:
Trouwens,

Als je het echt glad wil
-Eerst 20 minuten in bad (haren zetten iets uit)
-Met scheerschuim/gel en even inlaten werken
-Scheren, afspoelen en daarna nog een keer met scheerschuim/gel tegen de haargroeirichting in
Oud 16-02-2008, 10:18
Verwijderd
Citaat:
Als je het echt glad wil
-Eerst 20 minuten in bad (haren zetten iets uit)
-Met scheerschuim/gel en even inlaten werken
-Scheren, afspoelen en daarna nog een keer met scheerschuim/gel tegen de haargroeirichting in
Lijkt me handig om elke dag te doen!
Met citaat reageren
Oud 17-02-2008, 11:41
Hulk
Hulk is offline
Haha dat mss niet nee, misschien is waxen een beter idee . Maar andere dingen die je kunt doen is in ieder geval heel scherpe mesjes gebruiken en de huid goed straktrekken.

Regels voor berichten