![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er zijn genoeg vrouwen die hun hele leven de schaamhaar wegscheren en toch nog 90 worden zonder dodelijke vaginale infectie.. Ben je een gristen ofzo? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Zowel vrouwen als mannen moeten het bijhouden vind ik.
Gewoon niet te lang. Zelf vind ik kaal bij een meisje mooier dan al dat haar maar ik heb nog nooit klachten gehad toen ik haar liet staan ![]() schaamhaar scheren is easy, je went er vanzelf aan.
|
Het liefst kaal. Ik ben gezegend met een vriendin die als hobby 'doos-scheren' heeft. Hoe kaler, hoe beter. venusheuvel en schaamlippen. De haartjes op de schaamlippen mogen er van mij echt wel af (doet ze ook), binnen hoeft van mij niet, ze zijn daar te klein voor om last van te hebben (maar ze doet het toch; het jeukt zo erg als het blijft zitten). Venusheuvel mag kaal, streepje mag ook, maar een kortgeknipt oerwoud liever niet. maar omdat m'n vriendin bijna iedere dag scheert, zijn de haartjes klein, gaat 't snel, en ach, als je toch bezig bent, waarom dan niet ook de venusheuvel? ze draagt niet al te hoge broeken, dus die plukken javaanse jongens zijn niet bijster charmant.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Wat zegt je kapper er van?
Ik weet dat borsthaar bij vrouwen in ieder geval helemaal uit is... Pff, dit topic komt hier zowat dagelijks voorbij, bespreek dat inderdaad met je vriendje, misschien houd die wel van een flinke bos, of misschien helemaal niet. Anders inderdaad doen wat je zelf het fijnst/mooist vind.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
-Eerst 20 minuten in bad (haren zetten iets uit) -Met scheerschuim/gel en even inlaten werken -Scheren, afspoelen en daarna nog een keer met scheerschuim/gel tegen de haargroeirichting in
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Brand na het scheren baard rTn | 4 | 24-06-2012 03:13 | |
Lichaam & Gezondheid |
scheren doet pijn groovy | 54 | 08-11-2005 10:44 | |
Lichaam & Gezondheid |
Scheren (gezicht): apparaat of mesje gladder?? Jozzy | 32 | 23-06-2004 14:37 | |
Lichaam & Gezondheid |
scheren - enquete Pedro Hermano | 38 | 30-12-2002 14:21 | |
Seksualiteit |
Het scheren van de mannelijke edele delen... Scorpion3000 | 155 | 26-11-2002 13:53 | |
Lichaam & Gezondheid |
Te veel scheren, kan dat??? Quiana | 4 | 19-09-2002 19:22 |